Alfa Romeo 164 super 2.5 Td

Diskusia ohľadne vozidiel značky Alfa Romeo

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

zubo55
Príspevky: 69
Dátum registrácie: 21.10.2008 17:49
Zdieľať na Facebook

Alfa Romeo 164 super 2.5 Td

Príspevok od používateľa zubo55 »

Zdravím Vás páni, mám takú otázku, za koľko euro by ste predávali Alfa Romeo 164 super 2.5 TD r.v 98 v dobrom stave !Ďalej sa chcem spýtať ,či by ste si to auto kúpili, keby ste mali možnosť? Ďakujem za odpovede a dúfam že Vás to veľmi nevyčerpá myslím písať odpovede :D
vlastimil213
Príspevky: 350
Dátum registrácie: 30.11.2013 22:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vlastimil213 »

Pre mna hodnota 0
zubo55
Príspevky: 69
Dátum registrácie: 21.10.2008 17:49
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa zubo55 »

Chlapi mohli by ste zdôvodniť aj prečo máte takýto názor!
LOCHNESS
moderátor fóra
Príspevky: 3816
Dátum registrácie: 01.12.2007 20:52
Bydlisko: ZA
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa LOCHNESS »

@zubo55
ide o to že je to 17 ročné auto . . a nie všetci ludia berú auto ako niečo (nenormálny majetok) proste je to spotrebný tovar ako práčka a pod.

chapeš akú hodnotu má 17 ročná
práčka ? chladnička ? motorka ? bicykel ?

proste zostatkovú

bud ho zoder a potom zlikviduj alebo predaj niekomu za .... €
Hyundai1
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 27.04.2007 13:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Hyundai1 »

treba to predávať na nejakom Alfa fore alebo klube atd. . Ak by to bola Alfa 155 v dobrom stave tak ja by som za ňu dal 900-1200 eur . No 164 som nevedel prísť na chuť :-( .
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

2,5 TD boli ak sa nemýlim VM motori s delenými hlavami ktoré sa ale spájajú navzájom (majú vždy na jednej strane společné skrutky s vedľajšou) a keď prdne tesnenie ani boh to nedá dokopy tak aby to neprdlo zasa. No pokial ten motor ide je to jeden z nejlepších dieslov tej doby. Ceny si třeba pozrieť na zahraničních portáloch a porovnať svoj stav. Lebo čo je pre Teba TOP pre iného može byť šopa. Ak to máš, osobne by som sa toho asi nezbavoval. 164ka bola skvelé auto a dnes sa začína radiť k nevšedným joungtimerom. Aj keď lákavejšia by bola s 3l alebo 2l Turbo benzínom. Ak ju máš v dobrom stave á nevytrhne ťa 800 možno 1000ka čo za to dostaneš, dávaj ju postupne do poriadku a nechaj jako garážového mazla. No jako hovorím v tomto prípade bude kameň úrazu ten VM motori. Skor či neskor hlava alebo tesnenie prdne a nie je veľa ľudí čo si s tým poradia.
peterzz
Príspevky: 39
Dátum registrácie: 16.12.2007 22:36
Bydlisko: MT
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa peterzz »

Pozri sa,ak je v dobrom stave naco predavat?Miesta tam mas dost,spotreba asi tiez nebude najhorsia,a ak funguju prvky vybavy (ABS,klima,el. okna) mozes na nej jazdit az kym sa nerozpadne.Naco predavat dobre auto za nic? Vynalozena energia zato nestoji a usetris si starosti po predaji.Kupi to nejaky mladenec,alebo socka (anebo voboji),za par tyzdnov ju znicia a potom ti bude vyvolavat ze co si mu to predal za vozidlo so skrytou vadou,vyhrazat sa ti sudom,alebo bitkou...
Ak predat,tak jedine niekomu znamemu,do rodiny,apod. aj ked ani to nemusi byt prave vyhra...
oco13
Príspevky: 17840
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Treba si dať vyhladávanie na autoportáloch a uvidíš ceny ,potom ale aj sledovať ako dlho tam jednotlivé vozy trčia. Twinsparky spravili alfam u laickej verejnosti zlé meno , preto za alfu dostaneš ešte menej ako za trebárs citroena z tej doby.
ja by som skôr hrabol po 75ke tá mala ešte zadný náhon.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
zubo55
Príspevky: 69
Dátum registrácie: 21.10.2008 17:49
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa zubo55 »

Ďakujem chlapi za odpovede,myslím že máte triezvy názor na danú tému!No čo k tomu dodať, už len toľko že v dnešnej dobe je auto asi najhoršia investícia a tí ktorý sa prehnane starajú o svoje autá robia najväčšiu chybu,mám odskúšané na sebe :nedoporučujem:,pretože sa to už nikdy nevráti,len v zlom :3c90:
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

ide o to čo je prehnané. Starostlivosť o auto sa Ti vráti napr v tak, že aj po 17r. je v dobrom stave a slúži. Investícia a jej návratnosť sa nedá chápať len tak, že ju dostaneš spať v bubákoch. To auto Ti slúži a nič na svete nepracuje zadarmo. Ani auto
zubo55
Príspevky: 69
Dátum registrácie: 21.10.2008 17:49
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa zubo55 »

áno jasne to je pravda,že aby slúžilo treba investovať beriem.Len dnešný ľudia vôbec nedávajú pozor, či už šoféri alebo chodci to je jedno. Myslím to tým zmyslom, mal som príhodu mal som čerstvo nastriekaný predný nárazník za 125 euro, večer som auto odstavil a ráno ma čakalo prekvapenie na ľavom boku nárazníku jasne červené šmuhy!Alebo uvediem ešte jeden príklad, človek zháňa pekný zachovalý kus auta a nakoniec sa po dlhých strasti plných cestách nájde v Taliansku krásny zachovalý kus môjho vysnívaného modelu ale keďže sme na SVK tak sa auto zmení na kus síce dobrého ale doškriabaného a dobytého auta a človeka stále nebaví dávať eura na striekanie.Myslel som to týmto smerom a o kvalite ciest ani nevravím a náhradných dielov už vôbec nie! A tak isto na obmedzovanie na ceste ale to už mením tému!!


A ešte k tomu ročniku Alfa Romeo 164 super sa vyrábala do 98 roku!Potom prišla 166!!
zubo55
Príspevky: 69
Dátum registrácie: 21.10.2008 17:49
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa zubo55 »

1981 – Alfa Romeo launches Project 154.
1982 – Alfa Romeo switches to "Type Fourt"-based Project 164.
1984 – Early testing of drivetrains begins at Arese, based on Giulietta test mules.
1985 – External and internal design in conjunction with Pininfarina frozen at this point.
1985 – Summer and winter testing of prototypes occurs in Africa and Sweden, respectively.
1986 – Some 150 pre-series vehicles tested covering over 1 million km in extreme climates. Crash test compliance for introduction into the North American market also takes place.
1987 – 164 is unveiled at Frankfurt Motor Show (Series 1).
1988 – 164 goes on sale in Europe.
1990 – Minor upgrades (Series 1.5) characterised by: suspension tweaks are applied to alleviate torque steer; styling update for the taillights; introduction of Bosch electronic switchgear internally; revised instrument switchgear in "Lusso" versions.
1993 – Range revamped (Series 2): minor exterior restyling including new slim headlights with elipsoidal lights and revised bumpers with chrome inserts; new dashboard centre console switchgear; 3.0 L V6 engine upgraded to 24-valves, but 12-valve version remains.
1994 – Four-wheel drive Q4 model is introduced with the new V6 engine; new interior design and fittings, and final-series trim options introduced. (Series 3).
1995 – Exports to the United States cease.
1997 – 164 production ends.
1998 – 164 sales end.
peto164.sk
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 14.01.2009 15:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa peto164.sk »

Osobne mam tiež jednu 164 je v 100% stave a bolo by ju škoda predavat.Super štart aj pri -15 na otočku,pohodlne auto lepšie ako nejaka vydojena oktavka.Nikdy by som ju nemenil
zubo55
Príspevky: 69
Dátum registrácie: 21.10.2008 17:49
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa zubo55 »

Aha jasne a predpokladám že to je modrá superka čo má na prednom nárazníku striebornú lištu? :40bd:
peto164.sk
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 14.01.2009 15:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa peto164.sk »

nie, je strieborna metaliza :3020:

Návrat na "Alfa Romeo fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných