841 394
inzerátov
Pridať inzerát

Akú benzínovú V6

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut
Odpovedať Nová téma
1234>
Autor Správa
yoe
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 09 november 2007
Príspevky: 13
Nabehané: 1 hod 59 min
Predmet: Akú benzínovú V6 PríspevokZaslal: 11.08.2015 21:45   
Pozdravujem,

uvažujem o kúpe staršej benzínovej V6ky s manuálnou prevodovkou, viac-menej pre radosť, v cene asi do 2000€, predpokladaný ročný nájazd asi 5000 km.

Pôvodne som chcel Xantiu 2 3,0 V6 140 kw ( teraz mám X2 1,9td ), ale tá je s manuálom prakticky nezohnateľná, tak pozerám po niečom podobnom s týmto motorom - XM, C5, P 406, R Laguna 1, alebo možno niečo iné...napadajú ma ešte Mondeo/ Cougar 2,5v6, Mazda 626 v6, Galant 2,5, Maxima 3,0, AR 156 2,5 alebo 166 3,0 či 3,2v6...

Čo vy na to?
Citovať
lubos zimovcak
VIP člen - Veyron (370)
Založený: 19 november 2008
Príspevky: 4201
Nabehané: 15 dní 16 hod 24 min
PríspevokZaslal: 11.08.2015 22:43   
škoda peňazí...
Citovať
koumi
Nová tvár - Trabanto (18)
Založený: 23 september 2004
Príspevky: 284
Nabehané: 1 dní 16 hod 8 min
PríspevokZaslal: 12.08.2015 00:20   
Luboško, prečo škoda peňazí? Z hľadiska výberu možno, ale z hľadiska toho, čo ponúka dnešná doba je to asi lepší výber ako novodobé kur.itka či?

pre zadávateľa (môj názor) išiel by som do V6 alebo R6 benzín pre radosť, ale pane bože, len nie francúzske alebo talianske, ale jednoznačne nemecké, alebo ešte možno americké, ale to je taká škoda peňazí ako francúzske... hlavným dôvodom u mňa neni spolahlivosť motorov, to bude +- rovnaké asi, ale hlavný dôvod u mňa sú tie konštrukčné nedostatky u talianov a francúzov...
Citovať
***zmazaný člen***
moderátor fóra
Založený: 01 január 1970
Príspevky: 19101
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 12.08.2015 04:38   
Maxima.
Citovať
zubo55
Nová tvár - Trabanto (3)
Založený: 21 október 2008
Príspevky: 60
Nabehané: 5 hod 4 min
PríspevokZaslal: 12.08.2015 06:11   
Určite Alfa Romeo 166 a to máš jedno ktorú V6 od Fiat group, všetky sú veľmi vydarené, samozrejme 3.2 V6 top pre mňa!!
166 kvôli tomu že je dokonalejšia ako 156 a hlavne bezpečnejšia a tie V6 v 166 nebudú také ťažké na predok! A nevravím že nemecké autá sú zlé ,ale tiež mali dosť nedostatkov konštrukčných a niekde ta hrdzka sa nájde! Tak prosím neosočovať iné značky!
Citovať
andre.x
Nová tvár - Trabanto (2)
Založený: 23 január 2008
Príspevky: 79
Nabehané: 16 hod 51 min
PríspevokZaslal: 12.08.2015 06:27   
Tiez by som v takomto vybere nezatracoval ziadne auto. Ak predpokladame, ze auto je pre radost a viac bude stat ako jazdit je snad kazdemu jasne, ze to aj bude stat viac penazi ako auto na kazdodenne jazdenie.

Taketo auta budu samozrejme vydojene a budu vyzadovat neustale opravy tak ci tak a na slovensku ich urcite mali mladi ludia pre "radost" a ak ich predavaju za par supov tak sa o ne urcite aj viac nestarali ako starali.

S francuzmi nemam skusenosti, nemca by som ja prave osobne nechcel a alfa nema podla mna viac chyb ako bude mat nemecke/francuzske/hociake auto tohoto typu starsieho data.

Ja by som si vyberal stylom co najsilnejsie v mojej cenovej relacii s moznostou co najjednoduchsich/najlacnejsich uprav vykonu/podvozka/brzd do buducna.

Pre zamyslenie: musi to byt vyslovene atmosfera 6 a viac valcova alebo aj nieco oturbovane? Take 4 a 5 valce zo studenych krajin by podla mna robili radost tiez.
Citovať
yoe
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 09 november 2007
Príspevky: 13
Nabehané: 1 hod 59 min
PríspevokZaslal: 12.08.2015 07:51   
Nemecké skôr nie, výkonové úpravy neplánujem.

Nejaké to Aero by možno tiež nebolo od veci...kadysi dávno som mal klasický 900i 87kw a to bolo celkom zaujímavé auto...

A 5-valcová hranatá krabica 850/s70 T5...aj to je možnosť, v 960 boli tuším aj tie 6-valce, len neviem či v6 alebo r6.
Citovať
lubos zimovcak
VIP člen - Veyron (370)
Založený: 19 november 2008
Príspevky: 4201
Nabehané: 15 dní 16 hod 24 min
PríspevokZaslal: 12.08.2015 09:02   
v DNESNEJ dobe, kedy je motorista NEPRIATEL štátu !!!, slúžime ako dojná krava pre darebákov na úradoch, ktorí, aby nemuseli ísť makať za 400-500 eur, tak za naše dane nakúpia mega drahé autá, kamery, poľujú na nás ako grofi na zajace, vyhrážajú sa pokutami, zošrotovaním auta, opakovým vodičákom a podobnými psychopatíckými vyjadreniami, za nezapnuté pásy, či svetlá v meste!! dávajú pokuty....

a Ty chceš "auto pre radosť"?!

KOHO a ČIU ?! radosť ?!
nasr...ť, voz sa čím menej, peniaze nechaj deťom, žene, šetri, lebo so starou haraburdou budú iba starosti a dopraváci si Ta vychutnajú...:)
Citovať
Sliedic
VIP člen - Veyron (451)
Sir
Založený: 18 máj 2004
Príspevky: 7411
Nabehané: 3 mes 20 dní 5 hod
Bydlisko: Slovak Banana Republic
PríspevokZaslal: 12.08.2015 10:03   
Výborná téma a veľmi dobrý nápad si za pomerne dobré peniaze kúpiť silné auto. Problém však vidím v tom, že na Slovensku je takýchto áut v dobrom stave, ako šafránu. V Nemecku ich je veľa, ale chcel by si dať na registračnú daň 1000 eur mimo prihlásenia, dovozu a všetkej byrokracie?
_________________
Nechci byť človekom, ktorý je úspešný, ale buď človekom, ktorý za niečo stojí.

Toyota Avensis II. 2.0 VVTi A/T 433.000km
Citroen C5 II. 2.0 HDi M/T 306.000km
Citovať
nobel22
Nová tvár - Trabanto (5)
Založený: 14 december 2010
Príspevky: 60
Nabehané: 11 hod 0 min
PríspevokZaslal: 12.08.2015 10:34   
Mal som 6 aj 8 valec amerika -dobvezeny z Nemecka..ziaden problem-iba bezna udrzba..Na LPG-iba sa usmievat a jazdit. Takychto aut je ale na tomto bananovom Slovensku velmi malo v dobrom stave-v nemecku si skorej kupi Nemec spolahlivu ameriku,ako kazive EU šrot. Ta registracna dan-co kazdemu dviha zaludok bude u nas dovtedy platit-a budu nas vyzierat tamti uradnici-dokedy mi -slovensky motoristi si nechame po hlavach skakazt a neurobime nieco,co tu prisprostu legislativu zrusi.. Iba na nas to zalezi..Nik iny nam nepomoze..
Citovať
ivko1
Legenda - Ford T (557)
Založený: 02 august 2006
Príspevky: 13466
Nabehané: 2 mes 3 dní 0 hod
PríspevokZaslal: 12.08.2015 10:44   
Z hladiska komplikovanosti náprav by som pri tomto rozpočte vylúčil všetky Alfy Romeo
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2362)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 20252
Nabehané: 3 mes 26 dní 4 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 12.08.2015 11:05   
Určite to je k zamysleniu téma,ale chce to do spoločného dišputu prajných ľudí z triezvym názorom.Prvý moment by človek pustil uštipačnú poznámku,a tak úplne mimo reality by nebola.Bude prijatelnejšie poukázať na určité vlastnosti,ktoré proste V6 motor z princípu musí mať.Aj vlastnosťami ako sú napr pre kľudný chod nutnosť vyvažovacích hriadelí (alebo sú presadené ojničné čapy kľuky),ale aj praktické rozdiely voči radovým motorom.Tj zástavba do karosérie,prístupnosť pri opravách a to najdôležitejšie...všetko je zdvojené.Počnúc dvoma hlavami,rozvodom,chladením atd sa len a len všetko od jednoduchosti vzďaluje.Nemusí byť ale prekážkov a môže byť iba "inakosť",ale to už sa treba baviť o konkrétnom.Nemusíme si klamať,v balíku su tak pohromy,ako perfektné,čiže je NUTNÉ preberať konkrétny motor konkrétneho výrobcu
Ak tento aspekt berieme v úvahu a prijmeme ho,rozhodne je ponuka solidných motorov na svete.Má to chybičku krásy,cena 2000 síce nevylučuje kúpu,ale limituje život ďalej.Ak nechceme žiť v neustálej obave o rozvod,olej atd tie základné veci,budeme ich meniť,bez ohladu čo nám predchádzajúci majiteľ tvrdí.Resp. aspoň si budeme množstvo vecí určite overovať.
Ak by som takúto motorizáciu chcel,tak si hravo poradím z výberom,len by som hranicu nákupu posunul jemne vyžšie,alebo sa obrnil nekonečnou trpezlivosťou pri kúpe,kým na ten svoj nenarazím.A to môžu byť ozaj roky
Ak by niekomu chýbal odkaz na konkrétny typ,je zámerne vynechaný
Citovať
pedro25
Nová tvár - Trabanto (5)
Založený: 24 december 2014
Príspevky: 76
Nabehané: 14 hod 26 min
PríspevokZaslal: 12.08.2015 11:32   
asi ma ukameňujete.. ale ja by som na tento účel kúpil alfu s Bussom 3.2
na 5000km ročne by sa to mohlo dať uživiť
Citovať
markoimportauto
Vážený člen - Gallardo (163)
Založený: 25 september 2006
Príspevky: 1456
Nabehané: 6 dní 10 hod 2 min
Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty
Predmet: Re: Akú benzínovú V6 PríspevokZaslal: 12.08.2015 11:45   
yoe napísal:
Pozdravujem,

uvažujem o kúpe staršej benzínovej V6ky s manuálnou prevodovkou, viac-menej pre radosť. Čo vy na to?
No my na to asi to, že záleží o akú "radosť" pôjde...
Ak o tú, že mám svele znejúci agregát, s ktorým je radosť zrýchľovať do povolených limitov bez toho aby som obmedzoval a ohrozoval všetkých naokolo, tak je to v poriadku.
V takom prípade (a s tým veľmi skromným rozpočtom) je viacmenej jasné, že budeš loviť v domácich vodách, t.j. káry registrované v SR

Tu si však rozmysli, či chceš "Coure sportivo", alebo "Cuore rozumnô"

V tom prvom prípade voľ ALFA ROMEO. Tie autá očaria nielen skvelými jzdnými vlastnosťami (ovšem za predpokladu 100%ného podvozku) ale aj zvukovou kulisou a tiež radosťou, s akou sú ochotné vrtieť kľukovkou.
Typ 156 2.5 V6 po dlhom hľadaní snáď nejaký nájdeš, podobne to bude aj so 166-kou 3.2 V6. Tá druhá menovaná má ešte krajší zvuk.
Celkovo, ak by som zrovnal tú hromadu starých benzínových V6-tiek, ktoré som mal možnosť v živote zažiť, tak práve tá 3.2 V6 znela mojim ušiam subjektívne najlahodnejšie.
Úplne naj bola v Alfe Romeo GT. Ale to je úplne iná pesnička...

U tejto voľby sa však veškerá radosť točí okolo peňazí. Tých si priprav aspoň 2-násobok rozpočtu. Jednak na sanovane škôd, ktoré zanechala podvýživená starostlivosť od predošlých majiteľov a tiež na nie celkom lacnú prevádzku. Musíš byť pri tom pripravený aj na to, že kvantum menších či väčších mechanických a elektrických nedostatkov sa ti jednoducho nepodarí odstrániť nikdy, pretože by to bolo vzhľadom na zostatkovú hodnotu tragača extrémne neekonomické.
Skrátka: musíš tie autá milovať, inak ich nerieš.

"Cuore ekonomickô" je úplne iný prípad. Pri ňom budeš riešiť najmä koróziu, avšak krásneho zvuku motora a radosti z obrátok sa dočkáš len ťažko. To je práve prípad zmieňovanej Mazdy.
626 s V6-kou poslúži statočne iste aj v takomto vysokom veku, avšak emócie nulové. O jazdných vlastnostiach a brzdách radšej pomlčím. Po rovine sa to ešte rozgúla, ale sebemenšie športovejšie rezanie zákrut znamená koledovať si o skorú polohu "horeznačky", t.j. kabína řidiče otočená v najbližšej škarpe s kolečkmi smerujúcimi bezmocne do neba
Je to ako "radosť" fakt somarina celá Mazda.
Podobne je na tom aj jej kvázi športovejšia sestra MX-6, alebo na spoločnej linke v ú es á vyrábaný derivát Ford "na skúšku", alias Ford Probe I a II a jeho následovník Ford Cougar. Tu je snáď jediná výhoda skutočne smiešna nadobúdacia cena a možnosť "vydolovania" aspoň športového zvuku osadením tuningového výfuku.
Podobne to je s Mišimiši z Galanty, Tojodou Camry alebo Nissanom Maximálnym. Odvezú, ale totálne bez gulí a zážitku. Je to niečo podobné ako sex v celogumennom obleku. Totálne sterilné.

Benzínové V6 káry FR pôvodu obíď úplne, nestoja ani za suché z nosa.
Teda ak nepríde doba, kedy budeš riešiť trebárs Clio V6...
_________________
www.carsale.sk ___výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou___preprava vozidiel z / do EÚ___registrácie dovezených vozidiel___nové ORIGINÁL náhradné diely zn. CHEVROLET, SsangYong, LAND ROVER, Jaguar a iné.
Citovať
pidizvi
Veľmi obľúbený člen - Ferraro (142)
Založený: 20 september 2011
Príspevky: 2851
Nabehané: 25 dní 11 hod 17 min
Bydlisko: SC
PríspevokZaslal: 12.08.2015 11:51   
hladaj auto pre radost a nie sestvalec pre radost... Hlavne pri tak nizkom rozpocte. Uplne by stacilo 100 koni a mensie lahke auto a bude to davat radost.
Citovať
Odpovedať Nová téma
1234>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut