840 355
inzerátov
Pridať inzerát

Akú benzínovú V6

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut
Odpovedať Nová téma
<1234>
Autor Správa
01Eagle
Nová tvár - Trabanto (9)
Založený: 10 september 2006
Príspevky: 533
Nabehané: 4 dní 12 hod 33 min
PríspevokZaslal: 13.08.2015 08:15   
takze nejake konkretne rady od kazdeho kto vlastnil auto splnajuce kriteria? ci uz automechanici alebo majitelia a k tej alfe 166 3.2 to je naozaj take drahe vsetko oproti napr. passatu z tej doby ide mi hlavne o podvozok... za mna clio rs 80kw s rozpoctom by som smelo vybehol aj do sveta ak to je pre 2 ludi na normalne vyblaznenie aj ked to nieje V6
Citovať
bajo777
Legenda - Ford T (689)
Vrchný konštruktér
Založený: 03 august 2010
Príspevky: 11774
Nabehané: 4 mes 20 dní 2 hod
Bydlisko: BH - bratislavske humno
PríspevokZaslal: 13.08.2015 08:23   
Drobna poznamka pre diskuterov, 6 valcov neni nutne usporiadat len do V :), lepsia volba by bola 6 valcov v rade...to len na margo, inak radost z jazdy spajat nutne s poctom valcov, co ja viem... korunou je k tomu tych 2000e rozpoctu...
_________________
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)


Citovať
ali76
Nová tvár - Trabanto (3)
Založený: 08 november 2008
Príspevky: 65
Nabehané: 21 hod 5 min
PríspevokZaslal: 13.08.2015 09:36   
Dvadsat rokov som opravoval auta ,doma aj v zahranici ale lepsi benzinovy 6V som nevidel ako je v Maxime 3.0.
Citovať
Kujon78
Vážený člen - Gallardo (200)
Carschanger
Založený: 17 október 2005
Príspevky: 5408
Nabehané: 1 mes 0 dní 19 hod
Bydlisko: Prešov
PríspevokZaslal: 13.08.2015 09:40   
No aké vybláznenie je možné na maxime ??? Šak to je ťažká a veľká krava !!!!

Treba malé mrštné a obratné auto a nie kravu čo ide na rovine a potom nič Také clio 2,0 sport ma na tak malé auto 120 kw tuším alebo ešte taký citroen xsara VTS, či jak sa to označuje prípadne lacné citroen saxo 1,6 VTS
_________________
BMW X5 ´06, 3,0 D 160 kW,
ex: Citroen C-Crosser ´08, 2,2 HDiToyota Avensis ´09 2,0 D-4D, 93 kW ,Volvo S60 ´06, 2,4 20V ben džin + LPG, 125 kW, Škoda Superb ´02, 1,9 TDI 96 kW+chip,Passat´98 1,9 tdi 81 kw+chip,Honda Civic´96, 1,4 66 kw
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2367)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 20289
Nabehané: 3 mes 26 dní 10 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 13.08.2015 11:21   
bajo777 napísal:
Drobna poznamka pre diskuterov, 6 valcov neni nutne usporiadat len do V :), lepsia volba by bola 6 valcov v rade...to len na margo, inak radost z jazdy spajat nutne s poctom valcov, co ja viem... korunou je k tomu tych 2000e rozpoctu...


Samozrejme že to to tak.Usporiadanie do V malo jasný úkol skrátiť stavebnú dĺžku motora.Extrém mol VR6 od VW ktorý malo rozovretie véčka iba 15° čo je doslova takmer ešte radový motor.
Z technického hladiska prinášsa toto usporiadanie vela problémov,a riešenia sú často vskutku kuriózne.Vyváženie motora je mierne povedané problematické.Vyváženie prvého a druhého rádu je bezproblémové u jediného motora - radového šešťvalca.Každé iné usporiadanie a počet valcov už problém má a treba si pomôcť rôznymi technickými riešeniami pomocných vyvažovacích hriadelí presúvaním osí ojničných čapov u V motorov atď.Že to motor skomplikuje asi netreba ani písať.
Suma sumárum je 6 valec určite technicky najzdarilejší motor vôbec,ale RADOVÝ.
Citovať
nrtm
Nová tvár - Trabanto (4)
Založený: 13 máj 2006
Príspevky: 41
Nabehané: 20 hod 49 min
PríspevokZaslal: 13.08.2015 12:15   
Aj si sa tomu znamemu pozrel pod kapotu tej e46? Pochybujem, lebo by si nemohol napisat, ze ta tam V6, tam je R6. A zadavatel temy pise, ze chce benzinovy motor, a ty splietas len diesle.

zubo55 napísal:
Ja som doteraz nepochopil, prečo do tohto fóra prispievajú ľudia typu, Talianske a Francúzske autá sú zlé,keď ich sami ani osobne nevlastnili!Ja napíšem tým dvom pánom, nejdem menovať,tí tvoji známy si kúpili Talianske auto od dákych pofidérnych predajcov a tie auta mali už dávno cez 500 000 km a nechali sa pekne oklamať,ohľadom stavu auta!Ako som už písal ja nevravím že nemecké autá sú zlé,ale uvediem príklad: poznám nejedného človeka ktorí mal aj s nemeckými autami problémy napr BMW 320 V6 E46,celé zadné lemy zhrdzavené a k tomu motoru no žiadna sláva ani zvuk ani vzrušenie z jazdy,však som ho dal dole na Alfe Romeo 156 2.4 jtd 110kw!Ďalší príklad Audi A6 3.0 tdi neskutočne drahý servis a auto sa len stále kazí!Myslím že príkladov stačí!Ja som mal zatiaľ iba Talianske autá a nikdy nikdy som nemal žiadny veľký problém a to teraz vlastným Alfa Romeo 164 98 r.v. super 2.5 td vm zo štyrmi samostatnými hlavami a ďalšie auto mám Lancia Kappa 2.4 jtd! A chcel by som ešte napísať, je jasné že auto do 2000 euro, bude každé pýtať servis, jedno aká značka a už je len na kupujúcom, koľko čas strávi hľadaním a správnym výberom auta! Ospravedlňujem sa zadávateľovi témy ale nedalo my to, keď to tu čítam tie niektoré nezmysli!
Citovať
yoe
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 09 november 2007
Príspevky: 13
Nabehané: 1 hod 59 min
PríspevokZaslal: 13.08.2015 12:36   
Ďakujem všetkým za zaujímavé názory a rady.

To auto nechcem na nejaké športové vyžitie, skôr na komfortné jazdenie s dostatočnou rezervou výkonu a charakteristickým zvukom, preto radšej v6 ako r6. Kedysi som mal Saab 96 s motorom v4 a odvtedy sa mi veľmi páči zvuk vidlicovych motorov - asi nie veľmi racionálny dôvod na kúpu..

Je mi jasné, že kúpou auta sa výdavky len začnú, ale tak je to asi s každým starým autom.

Čo sa týka "národnosti" áut, mám dojem, že kedysi mali autá určitý charakter podľa krajiny vzniku, dnes je už všetko príliš globalizovane. Osobne mám tretie francúzske auto a ďalšie bude možno tiež...uvidíme.
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2367)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 20289
Nabehané: 3 mes 26 dní 10 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 13.08.2015 16:12   
Jedno z velkých prekvapení mesiaca čo si teraz napísal.Lebo ešte mám v uchu zvuk motora Saabu 96,teda V4,nie trojvalcového dvojtaktu.Ak bol ten zvuk očarujúci,tak navlas podobný mal haraburdový Oltcit.Ale...vkus a názor sa môže aj takto nesmierne líšiť.Nehovoriac o nepochopiteľnom počine konštruktéra motor pomerne malej kubatúry komplikovať motor (štvorvalec !!!) vetvením do usporiadania V.Už bez ohľadu na to,že motor samotný nikdy hanbu Saabu neurobil,a zastavanie Forďáckeho motora bolo správne rozhodnetie a muselo bolieť keď vlastný dvojtakt poslali týmto na smetisko dejín..
Citovať
zubo55
Nová tvár - Trabanto (3)
Založený: 21 október 2008
Príspevky: 60
Nabehané: 5 hod 4 min
PríspevokZaslal: 13.08.2015 19:03   
Ano ospravedlňujem sa je to R6!A ja som zadávateľovi napísal o benzináku!Ale nedalo mi reagovať ,na tvoje súdenie značky ,ktorú si ani nevyskúšal!Tak ti píšem pre teba, nie pre zadávateľa to o talianskych autách!
Citovať
yoe
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 09 november 2007
Príspevky: 13
Nabehané: 1 hod 59 min
PríspevokZaslal: 13.08.2015 19:50   
Tak Saab 96 V4 som prvý krát zaznamenal ako malý chlapec niekedy ku koncu 70-tych rokov, keď občas prechádzal cez našu dedinu a strašne sa mi zapáčil. Vtedy to bolo pre bežného človeka nedostupné auto a tvarom i zvukom sa vymykalo vtedy bežným asi piatim druhom áut - škodovka, žigulík, traboš, wartburg, moskvič - jedine asi šestotrojka mu mohla konkurovať keď tu na nej občas zablúdil nejaký súdruh...

Oltcity ako rumunská verzia Citroenu Visa prišli až tuším niekedy v polovici 80tych rokov s boxer motormi, takže ten zvuk je asi podobný, keďže boxer je vlastne véčko roztiahnuté do roviny - na 180 stupňov.

Potom som toho Saaba mal ako svoje prvé auto, takže je to pre mňa taká nostalgická záležitosť...
Citovať
peterzz
Založený: 16 december 2007
Príspevky: 39
Nabehané: 4 dní 19 hod 19 min
Bydlisko: MT
PríspevokZaslal: 13.08.2015 21:41   
Tak potom preco neskusit 9000-ku,alebo 9-5 s V6 motorom?Teraz si nie som isty,ci sa vobec vyrabali s manualom,oba motory maju svoje muchy a vyzaduju pravidelnu udrzbu (rozvodove remene,olejovy chladic u 9-5 V6,apod),ale zvuk motora je proste V6
Citovať
peterzz
Založený: 16 december 2007
Príspevky: 39
Nabehané: 4 dní 19 hod 19 min
Bydlisko: MT
PríspevokZaslal: 13.08.2015 21:42   
Samozrejme som myslel benzinove V6,dieselovej verzii V6 v 9-5 sa treba vyhnut velkym oblukom !
Citovať
markoimportauto
Vážený člen - Gallardo (163)
Založený: 25 september 2006
Príspevky: 1456
Nabehané: 6 dní 10 hod 2 min
Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty
PríspevokZaslal: 15.08.2015 10:09   
yoe napísal:
Ďakujem všetkým za zaujímavé názory a rady.

To auto nechcem na nejaké športové vyžitie, skôr na komfortné jazdenie s dostatočnou rezervou výkonu a charakteristickým zvukom, preto radšej v6 ako r6. Kedysi som mal Saab 96 s motorom v4 a odvtedy sa mi veľmi páči zvuk vidlicovych motorov - asi nie veľmi racionálny dôvod na kúpu..

Je mi jasné, že kúpou auta sa výdavky len začnú, ale tak je to asi s každým starým autom.

Čo sa týka "národnosti" áut, mám dojem, že kedysi mali autá určitý charakter podľa krajiny vzniku, dnes je už všetko príliš globalizovane. Osobne mám tretie francúzske auto a ďalšie bude možno tiež...uvidíme.
Ak ti piští srdce za zvukom Saabu V4, tak mám pre teba jasného víťaza:

ZÁPOROŽEC ZAZ 968M (ruská verzia nemeckého NSU Prinz)

Vzduchom chladená V4-ka, čistá radosť z jazdy a najmä zvuku.
Ťažko popísateľné.
Vydrží aj ancikrista:
- jazdil som s tým raz 9km bez oleja, kým som si to uvedomil....tak som sa musel otočiť a 9km naspäť na najbližšiu pumpu, kde vyfasoval "až" 1L najlacnejšieho Mazutu...pardón Maditu (na viac som v tých dobách jednoducho nemal, tak to muselo stačiť )
- auto mi raz regulérne padlo do jazera (nefungovala ručná a ja som v letnej eufórii zabudol na aute zaradiť kvalt). Samozrejme ako správny amatér som stál s károm pri vode, čelom k nej. A tak sa stalo nevyhnutné: gravitácia si Záporožca pekne pritiahla do jazera, kde sa utopil. Teda nie tak celkom, nakolko ked som don vliezol vo vode, tak mi za volantom siahala hladina "iba" po plecia...
Z jazera ma nasledne vytiahol nejaký lokálny traktorista.
Povyťahoval som z podlahy gumenné štuple (Rusi asi dobre vedeli, prečo ich tam dávali v sériovej výbave ) a dočkal som, než voda vytečie. Na údiv všetkých okolostojacich (netreba snáď dodávať, že som sa s tragačom stal odrazu stredobodom pozornosti všetkých dovolenkárov v okolí), Záporožec po krátkom zakašľaní normálne chytil a zavyl krásnym prerývaným, ničím neizolovaným zvukom vzducháča do "vé". Normálne sme do toho s chasníkmi nasadli a doviezli sa šťastne domov.
_________________
www.carsale.sk ___výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou___preprava vozidiel z / do EÚ___registrácie dovezených vozidiel___nové ORIGINÁL náhradné diely zn. CHEVROLET, SsangYong, LAND ROVER, Jaguar a iné.
Citovať
Sliedic
VIP člen - Veyron (451)
Sir
Založený: 18 máj 2004
Príspevky: 7411
Nabehané: 3 mes 20 dní 5 hod
Bydlisko: Slovak Banana Republic
PríspevokZaslal: 06.11.2015 16:55   
No čo Yoe, podarilo sa Ti niečo kúpiť?
_________________
Nechci byť človekom, ktorý je úspešný, ale buď človekom, ktorý za niečo stojí.

Toyota Avensis II. 2.0 VVTi A/T 433.000km
Citroen C5 II. 2.0 HDi M/T 306.000km
Citovať
yoe
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 09 november 2007
Príspevky: 13
Nabehané: 1 hod 59 min
PríspevokZaslal: 13.11.2015 17:16   
Zatiaľ nie, asi to nechám na budúci rok.
Citovať
Odpovedať Nová téma
<1234>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut