Ako to je so xenónmi ?
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
Ako to je so xenónmi ?
Chlapci mám takú otázku. Ako to je s nastavovaním xenónov ?
Mám originál xenóny. Pokiaľ idem pekne po rovnej ceste, tak svietia fajn. Akonáhle však nastane nerovnosť, tak mi padnú tak že vidím pred auto možno 10 metrov. Postupne sa dvíhajú, ale zase nerovnosť a bum svietia do zeme.
Viem, že výškovo sa dajú nastaviť elektornicky aby sa zdvihli svietením vyššie, ak by bolo treba. Čiže horný doraz sa nastaviť dá.
Moja otázka je, či sa dá nastaviť aj ten dolný doraz. T.j. aby nepadli tak, že 10 metrov pred auto, ale povedzme, aby ta dolná poloha išla trošku vyššie.
Je v tejto problematike niekto doma ??
Predpokladám, že problematika je spojená iba so xenónami vo všeobecnosti a nemá nič spoločné s toyotou, ale ak by bol nejaký rozdiel medzi autami, tak ma to zaujíma tiež Vďaka.
Mám originál xenóny. Pokiaľ idem pekne po rovnej ceste, tak svietia fajn. Akonáhle však nastane nerovnosť, tak mi padnú tak že vidím pred auto možno 10 metrov. Postupne sa dvíhajú, ale zase nerovnosť a bum svietia do zeme.
Viem, že výškovo sa dajú nastaviť elektornicky aby sa zdvihli svietením vyššie, ak by bolo treba. Čiže horný doraz sa nastaviť dá.
Moja otázka je, či sa dá nastaviť aj ten dolný doraz. T.j. aby nepadli tak, že 10 metrov pred auto, ale povedzme, aby ta dolná poloha išla trošku vyššie.
Je v tejto problematike niekto doma ??
Predpokladám, že problematika je spojená iba so xenónami vo všeobecnosti a nemá nič spoločné s toyotou, ale ak by bol nejaký rozdiel medzi autami, tak ma to zaujíma tiež Vďaka.
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 30.06.2006 17:32 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 337
- Dátum registrácie: 04.05.2006 21:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 9947
- Dátum registrácie: 23.08.2009 18:22 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
Na mercedes c w203 keď nastartujem
tak sa rosvietia ale polohu nehladaju to znamená nejdu dole a hore skusal som hupat auto tak to nereagovalo po hrboloch nie je vidno zeby sa hybali a pri zatazenom aute sa zda ze nesvietia ďalej aspoň si myslím takže sa sklopia asi len ak je auto v pohybe , alebo mam tiež nejakú poruchu, snímač na ramene je v poriadku, diagnostika poruchu nevykazuje
tak sa rosvietia ale polohu nehladaju to znamená nejdu dole a hore skusal som hupat auto tak to nereagovalo po hrboloch nie je vidno zeby sa hybali a pri zatazenom aute sa zda ze nesvietia ďalej aspoň si myslím takže sa sklopia asi len ak je auto v pohybe , alebo mam tiež nejakú poruchu, snímač na ramene je v poriadku, diagnostika poruchu nevykazuje
Naposledy upravil/-a braga v 15.03.2014 15:07, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 530
- Dátum registrácie: 01.12.2009 20:22 Zdieľať na Facebook
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
To aby nastavovalo svetla pri prechadzani nerovnosti to by sa z toho to svetlo zblaznilo a nestihalo a by to robilo samozrejme opozdene uz ako by nastavovalo prvu nerovnost uz by bolo za nim dalsich desat
čviro, presne to to robí. Už keď sa to pekne začne dvíhať do diaľky aby som videl ďalej pred seba bác, nerovnosť a zas dole Je to nepríjemné, lebo fakt nevidím dobre pred seba
Keď som kýval s autom na stojáka, tak svetla ani neškrtli Má to aj natáčanie svetiel do zákruty AFL, či jak sa tomu nadáva pri toyote
čviro, presne to to robí. Už keď sa to pekne začne dvíhať do diaľky aby som videl ďalej pred seba bác, nerovnosť a zas dole Je to nepríjemné, lebo fakt nevidím dobre pred seba
Keď som kýval s autom na stojáka, tak svetla ani neškrtli Má to aj natáčanie svetiel do zákruty AFL, či jak sa tomu nadáva pri toyote
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
keď naštartujem tak klasika ... Svetlá klesnú a pekne sa dvihnú. Pokiaľ stojím, tak svietia krásne do diaľky. Akonáhle spravím nejaký hupačik, tak to svieti na prd
Minule som sa bol previezť vyslovene kvôli tomu. Dlhšia rovinka tak sa to pekne dvíhalo do diaľky zrazu hupak a bum vidím 10 m pred seba, rýchlo diaľkové aby som videl kám idem Takže asi tie snímače budú na prd a sa pomaličky vracajú ?? Môže byť aj niečo také, že je to teda zatuhlé ??? skokom sa to stiahne dole a potom nemá takú silu sa vrátiť späť ???
Skúsim dať skontrolovať Dík chlapi. Takže nejaký doraz na spodnú hranu asi nebude čo ??
Minule som sa bol previezť vyslovene kvôli tomu. Dlhšia rovinka tak sa to pekne dvíhalo do diaľky zrazu hupak a bum vidím 10 m pred seba, rýchlo diaľkové aby som videl kám idem Takže asi tie snímače budú na prd a sa pomaličky vracajú ?? Môže byť aj niečo také, že je to teda zatuhlé ??? skokom sa to stiahne dole a potom nemá takú silu sa vrátiť späť ???
Skúsim dať skontrolovať Dík chlapi. Takže nejaký doraz na spodnú hranu asi nebude čo ??
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
Gyroskop je v podstate nejaká roztočená hmota najskorej kruhová-zotrvačník
(aj koleso v aute má takúto vlastnosť napríklad na motocykloch to je tiež cítiť rozdielne chovanie pri malej a veľkej rýchlosti ohľadom klopenie do zákruty nejaké vyhýbacie manévre ak to človek potrebuje rýchlo naklopiť tak to ide o dosť ťažšie pri vysokej rýchlosti ako pri nízkej)
, ktorá sa snaží držať svojou rotáciou polohu v ktorej je po roztočení...Je to overiteľné napríklad na karbobrúske. Ak zapnem karbinu, a držím v jednej ruke a skúšam jej meniť polohu...ide to ťažko respektíve vtedy je cítiť ten gyroskopický efekt ak to človek porovnáva medzi stavom ak je zapnutá a ak je vypnutá....
(aj koleso v aute má takúto vlastnosť napríklad na motocykloch to je tiež cítiť rozdielne chovanie pri malej a veľkej rýchlosti ohľadom klopenie do zákruty nejaké vyhýbacie manévre ak to človek potrebuje rýchlo naklopiť tak to ide o dosť ťažšie pri vysokej rýchlosti ako pri nízkej)
, ktorá sa snaží držať svojou rotáciou polohu v ktorej je po roztočení...Je to overiteľné napríklad na karbobrúske. Ak zapnem karbinu, a držím v jednej ruke a skúšam jej meniť polohu...ide to ťažko respektíve vtedy je cítiť ten gyroskopický efekt ak to človek porovnáva medzi stavom ak je zapnutá a ak je vypnutá....
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní