ako sa prejavuje pokazeny dvojhmotny zotrvacnik?

Diskutujte o všetkom čo vás zaujíma alebo trápi !

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

DutchDixon
Príspevky: 622
Dátum registrácie: 24.01.2008 22:57
Bydlisko: Nitran
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa DutchDixon »

Inak v starych rotackach ma malokto problem so zotrvakom. Myslite ze to je kvoli tomu ze PD ma vacsi krutiaci moment? Niektori si dokonca myslia ze rotacky dvojhmotu dokonca ani nemaju
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

niektore rotacky naozaj dvojhmotu nemaju.

nie je to kvoli vyssiemu krutiacemu momentu. Je to kvoli sprostym majitelom ktori motory podtacaju, mna viezol servisak co mojmu fotrovi spravoval Oktaviu (66kW rocnik 2002) a ten radil stvorku a patku do 1100rpm - rychlosti neviem ale to je jedno.

Som myslel ze toho debka vyhodim cez okno von. Viackrat som ho poprosil nech takto nejazdi s autom mojho otca, s inymi nech si robi co chce. Nic. Aj som mu povedal ze ci mu nieco hovori dvojhmotovy zotrvacnik. Ano, hovoril.

To je proste v cloveku. Bol som rad ze ta cesta bola len durchom cez jednu mestsku cast v Bratislave. Viac by som naozaj nevydrzal.

Ako moze niekto jazdit s dieslami na 1100-1200rpm nikdy nepochopim. Ten motor duni, trasie sa, uplne cititelne, pocutelne a skoro aj viditelne sa namaha, proste nic, sprosta hlava sofera je nepriestrelny beton.

Mna by len zaujimalo kde sa to ti ludia naucili. Kto im to takto ukazal, kde dostali na takuto jazdu rozum, preco to robia.
4motion4
Príspevky: 80
Dátum registrácie: 26.02.2011 10:28
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 4motion4 »

1100-1200 je fakt malo..ale 1600-1900 je uz lepsie nie? po meste sa to auto neda vytacat ak chces jazdit na spootrebu ktoru uvadza vyrobca..
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

_

Príspevok od používateľa cicmanec »

A kde je napísané, že musíš dosahovať spotrebu nameranú za presne stanovených optimálnych podmienok? :angry:
4motion4
Príspevky: 80
Dátum registrácie: 26.02.2011 10:28
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 4motion4 »

mne to pride logicke..tak schvalne, ake mas auto? prevez sa po meste normalne a potom jazdi tak ze ti budu na kazdej tretej zakrute piskat gumy..spotreba bude rovnaka, ze??
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

_

Príspevok od používateľa cicmanec »

4motion4 napísal:mne to pride logicke
Mne, keďže poznám podmienky, za ktorých sa papierová spotreba meria, nie...
4motion4
Príspevky: 80
Dátum registrácie: 26.02.2011 10:28
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 4motion4 »

mas SS..
DutchDixon
Príspevky: 622
Dátum registrácie: 24.01.2008 22:57
Bydlisko: Nitran
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa DutchDixon »

mp3turbo napísal:niektore rotacky naozaj dvojhmotu nemaju.

.
Trojkove golfy 1Z, AHU, passaty B4/B5 AHU atd nemaju ale octavie AGR uz maju resp. vsetky oktavie maju az na par prvych kusov tak istko golfy 4. Len mam proste dojem ze na tych oktaviach rotackach to tak neodchadza ako na PDckach.

A na to podtacanie niekedy aj ja upozornim znamych ked tak jazdia no kazdy je zvyknuty jazdit inak a najma vsetci su v tom ze dieslak je stavany na nizke otacky. Ja ked jazdim ekonomickejsie tak sa sazim drzat auto v 1900 otackach. Vtedy ma aj super tah a aj dobru spotrebu.
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

_

Príspevok od používateľa cicmanec »

4motion4 napísal:mas SS..
Odpoveď tu: http://forum.autobazar.eu/ako-sa-meria- ... 35446.html
fukones
Príspevky: 21
Dátum registrácie: 15.11.2010 19:57
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa fukones »

Čaute, pár otázok, ohľadom zotrváka. Auto je v poslednom čase dosť "rozklepotané". Najmä pri rozjazde iba pomocou spojky (bez pridania plynu) sa výrazne rozklepe. Vo vyšších otáčkach je to v pohode, resp. nepočuť klepot, tak isto ani pri stojacom aute na voľnobehu, až do momentu, keď vytlačím spojku.. Vtedy začne dosť akoby dunieť. Myslím, že spojka by nemala vydávať žiadne zvuky.. Inak čo sa týka spojky, tak zaberá v pohode, asi v strede polohy a absolútne neprešmykuje. Takže otázky znejú, sú toto prejavy dvojhmoty ?? a pri prípadnej výmene zotrvačníka, je nutné meniť aj komplet spojku, alebo (pokiaľ by bola OK ) ju netreba nevyhnutne meniť ?? Vďaka..
fukones
Príspevky: 21
Dátum registrácie: 15.11.2010 19:57
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa fukones »

No a auto je 2-litrový diesel Mazda 6.
ivko1
Príspevky: 14966
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

odfajčená dvojhmota sa prejavuje pískaním, trasením celého auta na volnobehu...
Ak je to on tak pekná pálka, v autokelly takmer 1000€ , ale je zaujímavé že trebárs v UK stojí ten istý len 500GBP, dovoz by nebol najmenší problém... Prepravcov UK->SK je habadej...
Cenová politika našich predajcov sa mi už dlhú dobu nepozdáva, ten predajca v UK to tiež nepredáva zo stratou, vidím to že slovákovi je málo zarobiť 100€, ked može zarobiť 500€...
http://www.partsjunction.co.uk/index.ph ... _id=112909
Na Ebay aj s dopravou na SK http://www.ebay.co.uk/itm/MAZDA-6-DUAL- ... 3760400007
fukones
Príspevky: 21
Dátum registrácie: 15.11.2010 19:57
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa fukones »

no tak v servise mi bolo povedané, že zotrvák to s najväčšou pravdepodobnosťou nebude, že niečo s motorom - možno vstreky ( aj keď neviem, ako môže súvisieť zmenený zvuk po vytlačení spojky so vstrekmi..) Servis, do ktorého som chodil s predchádzajúcimi autami, že síce to bude niečo s motorom, ale že si na mazdu netrúfnu, že mám ísť do origo mazda servisu...(len keby nejaký seriózny v okolí bol - BA...na Panonsku ani na Vajnorsku som nič dobrého nepočul..) :(
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

chod na Panonsku, my sme u nich v 1996tom kupili Mazdu 626 ktora dodnes chodi ako Mazda teda bez starosti [je sice pravda ze je to benzin ale to je jedno].

Na diagnostike ziadaj zmerat vyrovnavacie davky vstrekovacov, henta ford/mazda IDS ci ako sa to vola to dokaze. Rovnaka diagnoza sa pouziva aj na Mondea tusim a tam to rozhodne je. Ak to budu uplne rozsypane vstrekovace, ROZHODNE to na tych cislach bude vidiet. Nemusis sa bat Panonskej alebo akejkolvek inej adresy, proste su to styri cisla vedla seba. Ak su co najblizsie nule, je dobre.

Ak su nad jedna (jeden mg/str, miligram na stroke teda pracovny cyklus teda vstrek), tak je velmi zle.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
spigy11
Príspevky: 82
Dátum registrácie: 28.06.2010 21:49
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa spigy11 »

Zdravim,

Ja by som sa tiez opytal ohladom dvojhmoty.

Motor mi teraz pocas zimy zacal vydavat zvlastne zvuky, pokial sa nezohreje, to je tak 5-10 minut, potom je vsetko OK.

Zvuk motora som nahral na video.
http://www.youtube.com/watch?v=UNie1BM-26s


Skusal som to co ludia pisali na nete, a ta stlacit spojku, vtedy to prestane, zase pokial je to raz dvojhmota, malo by to takto klepat stale na volnobehu, resp. pocut ked stojim a nie len pokial sa motor nezohreje.

Motor nema ziaden problem pri rozjazde, a ani nevibruje.

Robil som dnes este jeden test a to ze so stlacenou spojkou/bez stlacenej spojky som pridal plyn a pocuval som ci pri preklaseni otacok pocut nejaky zvlasty zvuk od motora. Ale nic sa nedeje.

Dalsia zaujimave spravanie je ze pokia stojim motor nastartujem ten zvuk nepocut, ked sa pohnem a potom zastanem uz to pocut.

Motor sa este zvykne rozvibrovat, ako keby zdola.
Fiat Croma 1.9 M-Jet 2007, 88kW DPF/EGR Off, 150HP/370Nm
Ex Opel Astra G 1.4 16V+LPG 2005

Návrat na "AUTOMOBILY - Všeobecná diskusia"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: citroenc3v6 a 102 neregistrovaných