841 666
inzerátov
Pridať inzerát

ako sa prejavuje pokazeny dvojhmotny zotrvacnik?

   Obsah fóra Auto-moto fórum AUTOMOBILY - Všeobecná diskusia
Odpovedať Nová téma
123>
Autor Správa
suv333
Založený: 09 december 2008
Príspevky: 24
Nabehané: 0 min
Predmet: ako sa prejavuje pokazeny dvojhmotny zotrvacnik? PríspevokZaslal: 07.08.2009 13:51   
ako sa prejavuje pokazeny dvojhmotny zotrvacnik?prosim opiste ako posoby pocas jazdy, na volnobehu,pri startovani atd.ci nieje pocut nejake zvuky ked neni ok. dik za odpovede
Citovať
mato1988
Založený: 01 október 2007
Príspevky: 20
Nabehané: 2 min
PríspevokZaslal: 07.08.2009 14:08   
vacsinou potriasa pri pohinani vozidla a zvuky niekedy take cudne ako keby nieco drelo o seba skor taky gumeny zvuk
Citovať
mjato
Nová tvár - Trabanto (11)
Založený: 17 november 2008
Príspevky: 784
Nabehané: 4 dní 6 hod 30 min
PríspevokZaslal: 07.08.2009 19:03   
Podla mojich vedomosti zotrvacnik zabezpecuje kultivovany chod motora a vacsinou po vymacknuti spojky motor zatrase s celym autom a niekedy sa ozyvaju aj neprirodzene plechove zvuky od motora.
Citovať
frogycek
Nová tvár - Trabanto (11)
Založený: 29 december 2006
Príspevky: 459
Nabehané: 21 hod 53 min
PríspevokZaslal: 08.08.2009 11:33   
pri dobrzdovani na krizovatku sa motor rozvibruje - akoby siel na 3 valce , neskorsie na volnobehu , az pokial sa nestalci spojka , a najhorsie stadium nezaradis
Citovať
autokomplet
Známa tvár - Feldo (61)
Založený: 16 august 2006
Príspevky: 1498
Nabehané: 4 dní 0 hod 57 min
PríspevokZaslal: 09.08.2009 10:51   
ludia kupujte si stare turbodiesle, budete pochvaleni ako bojovnici proti krize - podporite predaj ND, servisy a rozbehnete ekonomiku, aj ked nebudete mat co do huby ...

Prec so smradlavymi, hlucnymi, rakovinotvornymi dieslami ...
Citovať
italcars
Nová tvár - Trabanto (4)
Založený: 02 december 2008
Príspevky: 2241
Nabehané: 1 dní 9 hod 54 min
Bydlisko: PP-okolie
PríspevokZaslal: 09.08.2009 11:36   
autokomplet .......spomen si na to ked budeš cestovat električkou do roboty
_________________
Motto: Kto chce, hľadá spôsoby, kto nechce, hľadá dôvody!
Citovať
autokomplet
Známa tvár - Feldo (61)
Založený: 16 august 2006
Príspevky: 1498
Nabehané: 4 dní 0 hod 57 min
PríspevokZaslal: 10.08.2009 12:32   
ele... cim ?

to je to co tu po Kosiciach huci a cinka ? Lebo som tam dlllhoooo nenastupoval a asi ani nebudem

mam dost aut, ale preferujem benzin a ked vela jazdi tak LPG, tak mi to musis odpustit, je to moja ,,japonska,, filozofia, inak pozri ako jazdi Tokio a tak ...
Citovať
autokomplet
Známa tvár - Feldo (61)
Založený: 16 august 2006
Príspevky: 1498
Nabehané: 4 dní 0 hod 57 min
PríspevokZaslal: 10.08.2009 12:36   
joj a aby som ukazal svetu aky som ,,cool,, tak ti prezradim, byvanie som si zariadil tak, aby som mohol chodit PEŠO do roboty a netrapit tento svet dalsimi emisiami
inak pozri v Nemecku a celkovo ZAPAD (ak chodis) a tie bicykle nie su na vystavu, ale ludia ich tam bez problemov pouzivaju, aj ked jasne ze nie vsetci, mali by sme sa to naucit, len nie je kade a keby aj bolo, tak ta SEJME prvy macher za volantom (ako na prechode) ...
Citovať
Baky12
Založený: 16 september 2008
Príspevky: 72
Nabehané: 15 min
PríspevokZaslal: 26.01.2010 21:46   
Ahojte ludia...chcem sa opytat...mam pocit ze mam tiez odideny tento dvojhmotny zotrvacnik...presne ked idem k semaforu a vyradim tak otacky mi klesnu uplne a potom zasa vystupia naspat...a niekedy je auto (Fiat Stilo JTD) vseobecne take cele roztrasene ze mi volant trase na volnobehu...myslite ze je to tym??? dakujem za info
Citovať
dr.risko
Nová tvár - Trabanto (2)
Založený: 26 január 2009
Príspevky: 476
Nabehané: 2 hod 35 min
PríspevokZaslal: 27.01.2010 11:19   
Lenze Tokio je aj tak ekologicky masaker...
A nemci? Ja ked som bol niekedy zaciatkom 90tych rokov v nemecku tak uz vtedy tam boli v mestach cyklo chodniky a to je tomu uz 2 desat rocia...

Zo slovenskom teda porovnavate neporovnatelne...

K starym dieslom - zial stare diesle dvojhmoty nemaju... Stare diesle nepovazujem za mladsie ako 10 rokov... No a vacsinou sa mrdaju tie uvodne motory - kde sa dvojhmoty zaviedli - to je vsak normalne pretoze vyvoj je uz raz taky aky je... Dnes dvojhmota malokoho trapi - dnes mame novu zabavku DPF a FAP filtre
Citovať
lamuerte
Založený: 02 júl 2010
Príspevky: 1
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 08.05.2011 10:50   
Mne zotrvacnik odchadza prave teraz a prejavuje sa uz spominanym divnym zvukom,skripanim ako kov o kov a strkoce.kazdopadne spojka musi byt ticha a hlavne pri praci so spojkov sa zvuky prejavuju.ironia je ze lameta,tanier a lozisko vymenite tak zotrvacnik ma cas este cca 30 000km.samozrejme ako bolo auto sanovane prv
Citovať
ivko1
Legenda - Ford T (540)
Založený: 02 august 2006
Príspevky: 13232
Nabehané: 2 mes 1 dní 14 hod
PríspevokZaslal: 08.05.2011 11:35   
Pri dnešnej cene celých kitov spojky + zotrváku pre určité autá je lepšie kúpiť verziu s automatom, repas automatu je možno o čosi drahší, ale mal by vydržať určite viac ako dvojhmota
Citovať
mp3turbo
VIP člen - Veyron (441)
expert: TDI
Založený: 09 apríl 2006
Príspevky: 15900
Nabehané: 23 dní 13 hod 52 min
PríspevokZaslal: 08.05.2011 12:58   
ani nie - prudko zalezi od toho v akom nastrbenom stave ten automat bol pred repasom, kto a ako konkretne repas previedol, s akymi dielmi ... a nedajboze aky olej tam nalial.

neuveris tomu, ale uz som videl fakturu zo Senca kde firma zaoberajuca sa opravou automatickych prevodoviek naliala nespravny olej do automatu u nich opraveneho !!!

asi mali na sklade cely sud :) a predpokladam ze to leju krizom-krazom vsade. Len tak dalej, Slovenskooooooooo....
Citovať
peto103
Povedomá tvár - Favorito (23)
Založený: 28 jún 2007
Príspevky: 1073
Nabehané: 1 dní 20 hod 27 min
PríspevokZaslal: 08.05.2011 19:59   
ivko1 napísal:
Pri dnešnej cene celých kitov spojky + zotrváku pre určité autá je lepšie kúpiť verziu s automatom, repas automatu je možno o čosi drahší, ale mal by vydržať určite viac ako dvojhmota


noo ale zase také DSG čko, čo ti podtáča auto tiež nie je výhra..
a meniť olej po 60 000km... to tiež niečo stojí...
ja osobne neverim, že je prevádzka auta s automatom lacnejšia, ako prevádzkovať manuál.

neviem, koľko stoji vymena oleja v automate na VW group, ale na moj voz okolo 500 euro... teda 500e každých 60 000km
a neviem... si myslím,že človek, ktorý nepodtáča a jazdí jak sa má, tak mu tá dvojhmota niečo vydrží. naši napr. podtáčajú auto aj keď som im 300 razy povedal, že jazdiť pod určité otáčky je bullshit... a stále podtáčajú. A po 161 000 km s častým podtáčaním tá dvojhmota ešte zatiaľ žije... :)

Automat je super vec.. ale podľa toho kde.. Napr. teraz keď som jazdil v BA, som si myslel, že si vlasy vyskubem od nervov. S manualom je to tam utrpenie... jednoznačne automat.
Citovať
4motion4
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 26 február 2011
Príspevky: 80
Nabehané: 2 hod 37 min
PríspevokZaslal: 12.05.2011 06:47   
keď sme raz dali 4é6-tku do servisu, vraj bol odpečený dvojhmotný zotrvačník..auto hrozne dunelo, vymenili to..(vôbec to nie je drahée do prdele), auto chvíľu išlo a robí to zase..

mohlo to byť to? nenormálny zvuk auta pri otáčkách nižších ako 2000? nad tieto otáčky to už ide tichšie, ale jazdi po meste na 2000-4000rpm...
Citovať
Odpovedať Nová téma
123>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum AUTOMOBILY - Všeobecná diskusia