Ako je to pri chipovani TDI motorov???
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 20
- Dátum registrácie: 14.08.2007 22:25 Zdieľať na Facebook
Ako je to pri chipovani TDI motorov???
ked je auto dobre a kvalitne nachipovane ma dymit?? poradte kto sa do chipovania rozumie.... :roll:
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 31.05.2005 11:13 Zdieľať na Facebook
Dymenie Diesla
Ano je to samozrejme aj novy TDI zadymi a preto aj Chipovane TDI pri akceleracii samozrejme zadymi.
-
- Príspevky: 1229
- Dátum registrácie: 12.11.2004 10:50
- Bydlisko: NM015 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1596
- Dátum registrácie: 12.05.2008 18:38 Zdieľať na Facebook
auto najviac zadymi kym nezapne naplno turbo.. ked das chip na klasickom tdi, co je technologicky zastaraly motor, tam nazene vykon najme pridanim nafty, co bude aj viacej dymyt a zvysenim tlaku turba... to je vecsia nevyhoda oproti jtd a hdi ze nemaju elektronicky ovladane vstreky. uz tym sa da nahnat u tychto motorov pekny par koni.
tdi ti chipom bude urcite dymit. u jtd a hdi bude beznym chipom ze len upravy nacasovanie vstrekovacov a prida ale cca 5%nafty sa dymyvost vyrazne nezvysi.
Preto aj ked na tdicku vidis cierny zadok, ma but chip, alebo doj... motor.
tdi ti chipom bude urcite dymit. u jtd a hdi bude beznym chipom ze len upravy nacasovanie vstrekovacov a prida ale cca 5%nafty sa dymyvost vyrazne nezvysi.
Preto aj ked na tdicku vidis cierny zadok, ma but chip, alebo doj... motor.
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Ty už radšej nepíš lebo čo príspevok to koko...na !!! "auto najviac zadymi kym nezapne naplno turbo" To turbo sa roztáča plynule s narastajúcimi otáčkami motora, chip alebo niečo podobné na to vplyv vôbec nemá, už to konečne pochop !!! Turbo je sučiastka ktorá je neovplyvnitelná ničím iným ako množstvom vyfukových plynov A je úplne jedno o aky motor sa jedná TDI JTD HDI... Ty absolutne nemáš potuchy čo ako v motore funguje a prečo pravé tak a nie inak, preto píšeš iba samé somariny čo nemajú ani hlavu ani pätu... Poznáš možno teoriu ale prax je úplne niečo inéautickar21 napísal:auto najviac zadymi kym nezapne naplno turbo.. ked das chip na klasickom tdi, co je technologicky zastaraly motor, tam nazene vykon najme pridanim nafty, co bude aj viacej dymyt a zvysenim tlaku turba... to je vecsia nevyhoda oproti jtd a hdi ze nemaju elektronicky ovladane vstreky. uz tym sa da nahnat u tychto motorov pekny par koni.
tdi ti chipom bude urcite dymit. u jtd a hdi bude beznym chipom ze len upravy nacasovanie vstrekovacov a prida ale cca 5%nafty sa dymyvost vyrazne nezvysi.
Preto aj ked na tdicku vidis cierny zadok, ma but chip, alebo doj... motor.
Naposledy upravil/-a ivko1 v 23.10.2008 22:05, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 1229
- Dátum registrácie: 12.11.2004 10:50
- Bydlisko: NM015 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3134
- Dátum registrácie: 16.12.2009 15:03 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1229
- Dátum registrácie: 12.11.2004 10:50
- Bydlisko: NM015 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 149
- Dátum registrácie: 08.07.2005 06:05 Zdieľať na Facebook
Tento krat si napisal sprostost ty.Ak mas nachipovane auto chces urcite aj vacsi krutiaci moment a okamzity zaber od nizkych otacok,co sa dociely pridanim nafty aj v otackach,kde este nieje plny plniaci tlak.Tym docielis sice od urcitych otacok motora aj skorsie roztocenei turba,ale aj zvysis dymivost.Hlavne pri vacsich turbach,130/150ps a viac,kde sa vsetko zacina diat az pri cca 1900-2000/2000-2300otackach.Kym nemas plny tlak a drzis plny plyn, tak to bude dymit viac az kym nedosiahne motor max.pozadovany plniaci tlak ,kde sa uz pomer zmesi vzduch nafta dostane na pozadovanu(upravovanu) hodnotu a tam uz zalezi od softveru ,ci bude dymit aj potom.Zakladom je dostatocny plniaci tlak a hlavne teplota nasavaneho vzduchu,kde zase hraje ulohu IC.Velku ulohu hraje aj teplota ovzdusia hlavne pri malych IC a upravenom softe,kde v zimnom obdobi moze byt auto bez vyraznej dymovej stopy ..a v lete nebude za nim vidiet .Pri verziach TDI s malym IC sa auto dokaze doslova unavit,co je sposobene prave zvysenim tepoty v nasavacom trakte aj na dvojnasobok ci trojnasobok atmosferickej.Tam uz rapidne klesa vykon a stupa dymivost,prave nepomerom vzduch/kyslik- nafta.Rozdiel pri nachipovanej napriklad fabii RS pri studenom odpichu(rozumej kludna jazda a odpich),kde je tepota nasavaneho vzduchu v lete cca 35-45celzia ,a fabii,ktora je nahanana 10 minut pri plnom plyne a teplota nasavaneho vzduchu je az 80-90 celzia,moze byt aj 10-15 ps a vyrazna dymova clona. Verzie motorov ktore maju velku vykonostnu rezervu,ako 1.9 tdi PD101-105ps ,uvidite dymiet naozaj zriedka,su slusne odladene a ani v zatazi nieje vidiet dym.ivko1 napísal:Ty už radšej nepíš lebo čo príspevok to koko...na !!! "auto najviac zadymi kym nezapne naplno turbo" To turbo sa roztáča plynule s narastajúcimi otáčkami motora, chip alebo niečo podobné na to vplyv vôbec nemá, už to konečne pochop !!! Turbo je sučiastka ktorá je neovplyvnitelná ničím iným ako množstvom vyfukových plynov A je úplne jedno o aky motor sa jedná TDI JTD HDI... Ty absolutne nemáš potuchy čo ako v motore funguje a prečo pravé tak a nie inak, preto píšeš iba samé somariny čo nemajú ani hlavu ani pätu... Poznáš možno teoriu ale prax je úplne niečo inéautickar21 napísal:auto najviac zadymi kym nezapne naplno turbo.. ked das chip na klasickom tdi, co je technologicky zastaraly motor, tam nazene vykon najme pridanim nafty, co bude aj viacej dymyt a zvysenim tlaku turba... to je vecsia nevyhoda oproti jtd a hdi ze nemaju elektronicky ovladane vstreky. uz tym sa da nahnat u tychto motorov pekny par koni.
tdi ti chipom bude urcite dymit. u jtd a hdi bude beznym chipom ze len upravy nacasovanie vstrekovacov a prida ale cca 5%nafty sa dymyvost vyrazne nezvysi.
Preto aj ked na tdicku vidis cierny zadok, ma but chip, alebo doj... motor.
Katy maju vsetky TDI motory,ci novsie,alebo starsie.
Naposledy upravil/-a 1soda v 23.10.2008 23:46, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 283
- Dátum registrácie: 06.06.2006 12:56
- Bydlisko: ZM Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 149
- Dátum registrácie: 08.07.2005 06:05 Zdieľať na Facebook
tieto moderne tazne "stroje" maju slusne chladenie vzduchu a s ohladom na spotrebu a ekologiu ,nakolko su vela vyuzivane,aj adekvatne uskrteny resp odladeny motor . Hold,ale ako pises,nie len z vyfuku to vie valit ;)Roadrunner napísal:Moje tiež nedymi za žiadnych okolnosti :D . Citroen Jumper II. 2005, 2,2 HDi cca 180 000km. Zato tečie olej z mazania turba a semering na poloosi . Zajtra idem na zdvihak
-
- Príspevky: 149
- Dátum registrácie: 08.07.2005 06:05 Zdieľať na Facebook
Re: Ako je to pri chipovani TDI motorov???
zalezi o aky typ motora ide,o kolko mas pridane,kto to pridaval a ako to pridaval,v akom stave mas turbo,v akom stave mas trisky ,v akom stave mas vzduchovy system ,jeho tesnost a pod.bengoro86 napísal:ked je auto dobre a kvalitne nachipovane ma dymit?? poradte kto sa do chipovania rozumie.... :roll:
-
- Príspevky: 283
- Dátum registrácie: 06.06.2006 12:56
- Bydlisko: ZM Zdieľať na Facebook
Znami ma Boxer III. 2,2 120 ps, robi na nom cca 150 tis. ročne, teraz bude mat 2 roky, a už tam bolo menene hadam všetko... Absolutne to nezvlada tie kilometre... Zato iný známi ma Sprinter, tiež mal 2 roky teraz, a ma vyše 400 tis. a je ako novy, len prehliadky po 40-50 tis. Dokonca aj rozvod. retaz ma vydržat v poho až 800 tis. A tam su take chutovky ako komplet nerez. vyfuk :D
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných