Accord 7G 2.2 ictdi - prasknutá hadica servo riadenia
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 264
- Dátum registrácie: 11.12.2010 11:01 Zdieľať na Facebook
Accord 7G 2.2 ictdi - prasknutá hadica servo riadenia
Čauko,
máte niekto skúsenosti s prasknutou servo hadicou na uvedenom modeli? Nová stojí viac ako 200 eur, a to teda nemienim za kúsok hadice dávať. Uvažujem repase, avšak v origo hadici sú tlmiace pružiny, aby nevibroval volant (niektorý už skúsili hadicu nahradiť neoriginálnou a objavili sa vibrácie).
ďakujem
máte niekto skúsenosti s prasknutou servo hadicou na uvedenom modeli? Nová stojí viac ako 200 eur, a to teda nemienim za kúsok hadice dávať. Uvažujem repase, avšak v origo hadici sú tlmiace pružiny, aby nevibroval volant (niektorý už skúsili hadicu nahradiť neoriginálnou a objavili sa vibrácie).
ďakujem
-
- Príspevky: 3785
- Dátum registrácie: 11.02.2008 21:34
- Bydlisko: BLAVA Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5737
- Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 909
- Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47 Zdieľať na Facebook
Po prve mas HONDU to znamena ze za vela penazi dostanes aj vela muziky.
200€ by si zaplatil aj keby to bol napr. Renault.
Ak ti je luto do toho auta dat 200€ tak si si mal kupit Feliciu...
No ale podme k veci. Poskodenu hadicu ci trubku je mozne dnes za par minut opravit. Poskodene miesto sa odstrani a vlozi sa spojka.
Nevidim dovod na vibracie, ani v tomto pripade to nieje ziadne sci-fi len obycajna vysokotlaka hadica.
200€ by si zaplatil aj keby to bol napr. Renault.
Ak ti je luto do toho auta dat 200€ tak si si mal kupit Feliciu...
No ale podme k veci. Poskodenu hadicu ci trubku je mozne dnes za par minut opravit. Poskodene miesto sa odstrani a vlozi sa spojka.
Nevidim dovod na vibracie, ani v tomto pripade to nieje ziadne sci-fi len obycajna vysokotlaka hadica.
-
- Príspevky: 3687
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
Patko, ved aspon uznaj, že 200 eurákov za jednu hadicu je hocijako dosť.
Ja by som vedel ešte o dvoch možnostiach.
1. Sú firmy, čo tlakové hadice vyrábajú. Neviem síce ako sú nejaké tlmiace členy v tej hadici vyhotovené, ale nešlo by to vybrať ich z pôvodnej hadice a vložiť do tej vyrábanej ?
2. Stále je aj možnosť kúpiť použitú hadicu z nejakého havarovaného auta. Ale samozrejme chce to hľadať a hľadať, čo v krajnom prípade môže znamenať aj to, že nakoniec originálna hadica bude výhodnejšia.
Ja by som vedel ešte o dvoch možnostiach.
1. Sú firmy, čo tlakové hadice vyrábajú. Neviem síce ako sú nejaké tlmiace členy v tej hadici vyhotovené, ale nešlo by to vybrať ich z pôvodnej hadice a vložiť do tej vyrábanej ?
2. Stále je aj možnosť kúpiť použitú hadicu z nejakého havarovaného auta. Ale samozrejme chce to hľadať a hľadať, čo v krajnom prípade môže znamenať aj to, že nakoniec originálna hadica bude výhodnejšia.
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 264
- Dátum registrácie: 11.12.2010 11:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
Tlaková hadica nieje hadica na záhradu že rozrežem strčím kus trubky a stiahnem drôtom ....Predsa len je tam velký tlak a olej....Neriešil by som nejaké domáce spájanie ....Potrebuješ aby to dakde na ceste prdlo vytiekol olej? Takže v servisoch sa tlakové hadice vždy menia kus za kus. Nikto nič nepravuje a nespája . Ak by sa hadica o dačo predrala že je len mechanicky poškodená a preto tečie, tak ešte OK ale ak praskla na starobu je otázne či by po prípadnej oprave nepraskla zas kus inde....
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 08.06.2005 22:32 Zdieľať na Facebook
mam ford tourneo connect,takisto som mal problem so servo hadicou,tiekla pri koncovke - vadne tesnenie.Tesnenie mi nevedeli vyrobit v 2 SPECIALIZOVANYCH centrach,nieto este hadicu,ktora ma klby,ohyby,tepelne izolacie.
Na zlatych zanu chceli 252 €,cez web sa dala zohnat za 210 - origo diel.
Kedze mam obchodného partnera z AT oslovil 1 autorizovany obchod v jeho stvrti a doniesol mi ju za 162 €.
S tymi hadicami sa neoplati spekulovat ,ak nieje ina moznost odporucam kupit origo aj za 200 € urcite si usetris kopu casu nervov aj financii pretoze ak ti jeden bude riesit suciastky a druhy montovat nekonecny kruh,to nieje moja chyba.
Na zlatych zanu chceli 252 €,cez web sa dala zohnat za 210 - origo diel.
Kedze mam obchodného partnera z AT oslovil 1 autorizovany obchod v jeho stvrti a doniesol mi ju za 162 €.
S tymi hadicami sa neoplati spekulovat ,ak nieje ina moznost odporucam kupit origo aj za 200 € urcite si usetris kopu casu nervov aj financii pretoze ak ti jeden bude riesit suciastky a druhy montovat nekonecny kruh,to nieje moja chyba.
-
- Príspevky: 264
- Dátum registrácie: 11.12.2010 11:01 Zdieľať na Facebook
Nechápem, ľudia, kde sa vo Vás berie toľko negatívnej energie. Toto je špecialita tohto fóra, či celého Slovenska? Neviem, prečo miesto dobre mienenej rady napr. Lakinooo, musíte sa doslova odbavovať na tom že sa niečo pokazilo. Možno, by aj toto fórum bolo čitateľnejšie, keby vlastne ste písali rovno k veci, a nie sa doslova TEŠILI z toho že sa niekomu niečo pokazilo na aute. Je to choré! Ukážka národa a to doslovne.
Berte si príklad z medzinárodných fór, kde sa ľudia predbiehajú, kto lepšie poradí a nie kto sa na kom odbaví!
Ale k veci. V TT som našiel spoločnosť, ktorá opravuje hadice. Lokalizoval som tú trhlinu, je to cca 2 mm prasklinka, cez ktorú pomaličky, kvapku po kvapke presakuje olej. Nie je to diera, len malá trhlina. Časom, samozrejme, sa môže stať že sa to zväčší a nebude to zrovna moc príjemné. Neviem, ako to opravujú, mám to tam doniesť, vraj to dokážu opraviť.
Lakinooo, ďakujem za radu. Tu je však problém s tými vibráciami. Uvidím, ako si poradia s malou trhlinou, možno majú na to svoj spôsob opravy.
Berte si príklad z medzinárodných fór, kde sa ľudia predbiehajú, kto lepšie poradí a nie kto sa na kom odbaví!
Ale k veci. V TT som našiel spoločnosť, ktorá opravuje hadice. Lokalizoval som tú trhlinu, je to cca 2 mm prasklinka, cez ktorú pomaličky, kvapku po kvapke presakuje olej. Nie je to diera, len malá trhlina. Časom, samozrejme, sa môže stať že sa to zväčší a nebude to zrovna moc príjemné. Neviem, ako to opravujú, mám to tam doniesť, vraj to dokážu opraviť.
Lakinooo, ďakujem za radu. Tu je však problém s tými vibráciami. Uvidím, ako si poradia s malou trhlinou, možno majú na to svoj spôsob opravy.
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
Ono to je skôr o tom, že sa tu doteraz hovorilo že japonci nemajú žiadne poruchy a zrazu Honda s problémom + hneď subaru tiež problém.
Takže sa tu nadáva furt na koncern aké sú to poruchové autá, tak teraz sa zase koncern vytešil, že aj japonci majú problémy
Ale áno, väčšinou je to tu o naťahovanie a dokazovanie si niečoho ... ale čo už, aj to patrí k slobode prejavu ...
Takže sa tu nadáva furt na koncern aké sú to poruchové autá, tak teraz sa zase koncern vytešil, že aj japonci majú problémy
Ale áno, väčšinou je to tu o naťahovanie a dokazovanie si niečoho ... ale čo už, aj to patrí k slobode prejavu ...
-
- Príspevky: 264
- Dátum registrácie: 11.12.2010 11:01 Zdieľať na Facebook
Stačí otvoriť honda-club.cz a hneď vieš, čo je Honda zač. Je predsa normálne, že ti snáď po 10 rokoch praskne hadica, nemyslím si že je to niečo nevýdané. Dnes som štúral ebay, celkovo eshopy s dielmi, a ak by mi pasovala hadica z Acury, mám ju za 70 euro.
Samozrejme, to by niektorý užívatelia neprežili, že Honda má s Acourou totožné diely a dajú sa zohnať za 1/3 ceny.
Mal som tú česť vyrábať EGR ventily pre koncern. Rozdiel medzi EGR pre Audi a VW bol nasledujúci. NIČ. Cena? x 2. Mám preto na tieto veci svoj názor. Výroba 10 tisícov kusov EGR ventilov bola spustená na základe jednej vzorky, ktorú pozváral nejaký nemec a nikto nemal šajnu aké parametre tam dal. Tak si predstav po pol roku, po desatisícoch vyrobených kúskoch, ked sme prišli na to, že ono tam treba doladiť parametre a podobne. A štastný majitelia týchto EGR, či VW, či Audi, sú v tom že predsa dostali to najlepšie. Nech sa páči. Keď som sa pýtal manažéra, či by nebolo vhodné urobiť testy životnosti, dostal som odpoveď:
1. Je to drahé
2. Načo, veď záruka je dva roky, potom je nám to jedno, či sa to pokazí
Životnosť riešili sa iba EGR pre nákladné vozidlá, pre iné značky. Tam bola životnosť milión míľ. Takže ak by niekoho zaujímala životnosť dielu, tak nám naparí tak audity a kontroly, že by sme kompletizovali EGR v menších kusoch ale vo vyššej kvalite. Ale oni iba kusy kusy kusy. Kvalita? Nech to prejde testerom, nikoho nezaujímalo, čo bude o pár rokov. Nijaké naddimenzovanie sa nekonalo.
Doba kvalitných áut končí. Či Honda, či koncern - ide to celé dopredele.
Samozrejme, to by niektorý užívatelia neprežili, že Honda má s Acourou totožné diely a dajú sa zohnať za 1/3 ceny.
Mal som tú česť vyrábať EGR ventily pre koncern. Rozdiel medzi EGR pre Audi a VW bol nasledujúci. NIČ. Cena? x 2. Mám preto na tieto veci svoj názor. Výroba 10 tisícov kusov EGR ventilov bola spustená na základe jednej vzorky, ktorú pozváral nejaký nemec a nikto nemal šajnu aké parametre tam dal. Tak si predstav po pol roku, po desatisícoch vyrobených kúskoch, ked sme prišli na to, že ono tam treba doladiť parametre a podobne. A štastný majitelia týchto EGR, či VW, či Audi, sú v tom že predsa dostali to najlepšie. Nech sa páči. Keď som sa pýtal manažéra, či by nebolo vhodné urobiť testy životnosti, dostal som odpoveď:
1. Je to drahé
2. Načo, veď záruka je dva roky, potom je nám to jedno, či sa to pokazí
Životnosť riešili sa iba EGR pre nákladné vozidlá, pre iné značky. Tam bola životnosť milión míľ. Takže ak by niekoho zaujímala životnosť dielu, tak nám naparí tak audity a kontroly, že by sme kompletizovali EGR v menších kusoch ale vo vyššej kvalite. Ale oni iba kusy kusy kusy. Kvalita? Nech to prejde testerom, nikoho nezaujímalo, čo bude o pár rokov. Nijaké naddimenzovanie sa nekonalo.
Doba kvalitných áut končí. Či Honda, či koncern - ide to celé dopredele.
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 21.02.2014 10:33
- Bydlisko: Golianovo Zdieľať na Facebook
Akurát včera som bol riešiť prasknutú hadicu na 2.2iCTDi. Vyrobili mi ju na mieru presne podľa originálu. Vibrácie som zatiaľ nespozoroval, jedine na mieste keď sa točí volantom, jemne počuť zvuk čerpanej kvapaliny. Zvolil som náhradu z dôvodu potreby fungovať s autom ďalej. Priamo na mieste som ju vybral, veľmi šikovný pán z firmy Jurák v Nitre mi vymenil gumennú časť a po namontovaní som odišiel s autom k plnej spokojnosti. Zatiaľ som s tým spokojný.
Nová originál nestojí 200, ale 300 v origo servise...
Nová originál nestojí 200, ale 300 v origo servise...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných