2,5tdi vačky
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1086
- Dátum registrácie: 13.10.2009 10:41
- Bydlisko: LM Zdieľať na Facebook
2,5tdi vačky
Zdravim,caka ma vymena vaciek,chcem sa spytat,rozhodujem sa medzi kolbenschmidt a INA je tam aj cenovy rozdiel,ale zaujima ma hlavne kvalita,co mam zvolit,takisto mi cukne motor ked je studeny ked uberam plyn,a teply ma taky nepravidelny zatah okolo 2000ot,myslite ze uz rovno aj cerpadlo dat na repas?ci ho nechat uplne skapat?lebo uz aj spotreba sla celkom hore,dakujem za rady
A4 3.0Tdi 2013 180kw
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Pokiaľ ide o duté vačky priklonil by som sa ku Kolbenschmidt,ak plné tak nie problém použiť INA
Klúčové je ale ten zbytok...vymeniť čočky,vahadielka a hydrá
Čerpadlá umierajú na vzduch v riadiacej hlave,a tie motory tým trpia (padanie paliva) kedže často im chýbajú ventilky v prepadoch alebo majú netesné sústavy,čerpadlo by som nechal na pokoji predbežne,je riešiteľné aj potom a samostatne.Tam ale je namieste uvažovať o výmene špičiek vo vstrekoch,sú čo do spotreby dôležité a motor v super stave po takej väčšej údržbe dokáže robiť 5-5,5 lt úplne pekne.Len pozor na precíznu prácu z nastaveniami a vymeniť aj ol.ventilky a vyčistiť (vymeniť) odvetranie,všetko to vyhádzať von a odznova dať do poriadku.Potom je to radosť motor
Klúčové je ale ten zbytok...vymeniť čočky,vahadielka a hydrá
Čerpadlá umierajú na vzduch v riadiacej hlave,a tie motory tým trpia (padanie paliva) kedže často im chýbajú ventilky v prepadoch alebo majú netesné sústavy,čerpadlo by som nechal na pokoji predbežne,je riešiteľné aj potom a samostatne.Tam ale je namieste uvažovať o výmene špičiek vo vstrekoch,sú čo do spotreby dôležité a motor v super stave po takej väčšej údržbe dokáže robiť 5-5,5 lt úplne pekne.Len pozor na precíznu prácu z nastaveniami a vymeniť aj ol.ventilky a vyčistiť (vymeniť) odvetranie,všetko to vyhádzať von a odznova dať do poriadku.Potom je to radosť motor
-
- Príspevky: 1086
- Dátum registrácie: 13.10.2009 10:41
- Bydlisko: LM Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 112
- Dátum registrácie: 20.10.2007 20:12 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1086
- Dátum registrácie: 13.10.2009 10:41
- Bydlisko: LM Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Tieto veci sa nikdy neriešia použitými,tie by človek vedel kúpil takmer za haliere a z poctivejšieho a lacnejšieho zdroja než je podvodnícke slovensko,ale je to nezmysel najčastejšie neskôr veľmi oľutovaný.Hladať cenovo prívetivý zdroj na nákup nových je logický,rozdiel vie byť celkom slušný.Treba mať na zreteli že ak sa to teraz neodbije ladabolo,je to garancia min 250 tis spokojných km.
-
- Príspevky: 1086
- Dátum registrácie: 13.10.2009 10:41
- Bydlisko: LM Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 112
- Dátum registrácie: 20.10.2007 20:12 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1086
- Dátum registrácie: 13.10.2009 10:41
- Bydlisko: LM Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 112
- Dátum registrácie: 20.10.2007 20:12 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Aj vačky aj koníky by mohli nabehať viac km ak by ľudia neboli ako barani a robili včas údržbu.Ibaže oni si počkajú na prvé problémy a potom to ide už všetko komplet.Ak vôbec majú šťastie a nelahne niektoré vahadielko,poláme ho na tri kusy a klakne všetko doradu a ešte aj olejovej vaňe lovíš kúsky z vahadielok.Ale tu sú v prvom rade na vine blbý mechanici,pretože ...veď neklepú,tak ich netreba meniť.A nech boh ochraňuje mechanika ktorý nedávno predtým menil napr. rozvody,lebo to bude na ňom že klakli tie.Potom nečudo že to v dielni nik nechce ani vidieť ak už má motor dlhšiu históriu a podpísal sa na tom motore každý magor
-
- Príspevky: 1086
- Dátum registrácie: 13.10.2009 10:41
- Bydlisko: LM Zdieľať na Facebook
Nuz co povedat,ja mam ten motor asi 20tis km,a pri vymene som kus pozrel cez hrdlo,a uz vidno ze sa robi drazka na vacke,pocitadlo ukazuje dakych 220 000,tipujem ze to je tak x3,netusim ako v tom bol meneny olej,ale pochybujem,ze to niekto hrotil a menil olej kazdych 15tis ako kaze zdravy rozum,ved predsa mame long life,a uz to na tych vackach vidno,a nerad by som cakal kym to zlame vsetko,v horsom pripade vytrha aj mostiky,a nakoniec budem.musiet rusat aj hlavy,takze sviatky si spravim v dielni,polieci sa,a ked sa o to budem starat tak ma prezije
A4 3.0Tdi 2013 180kw
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Veď to je čo sa ťažko chápe.Motory sú schopné nabehať aleluju,len prečo si ľudia myslia že za celú dobu na to netreba siahnuť.Keď raz za 250 tis km do toho treba investovať do tých pár životne dôležitých vecí čo ozaj ani finančne nehrá rolu vzhladom k tomu,na koľké km sa to robí.Oleje to už je škoda aj spomenúť.Long by som nalial do hrdla somárovi čo ho vymyslel
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 23 neregistrovaných