2,5tdi vačky

Diskusia ohľadne vozidiel značky Audi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

krawa
Príspevky: 1086
Dátum registrácie: 13.10.2009 10:41
Bydlisko: LM
Zdieľať na Facebook

2,5tdi vačky

Príspevok od používateľa krawa »

Zdravim,caka ma vymena vaciek,chcem sa spytat,rozhodujem sa medzi kolbenschmidt a INA je tam aj cenovy rozdiel,ale zaujima ma hlavne kvalita,co mam zvolit,takisto mi cukne motor ked je studeny ked uberam plyn,a teply ma taky nepravidelny zatah okolo 2000ot,myslite ze uz rovno aj cerpadlo dat na repas?ci ho nechat uplne skapat?lebo uz aj spotreba sla celkom hore,dakujem za rady
A4 3.0Tdi 2013 180kw
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Pokiaľ ide o duté vačky priklonil by som sa ku Kolbenschmidt,ak plné tak nie problém použiť INA
Klúčové je ale ten zbytok...vymeniť čočky,vahadielka a hydrá
Čerpadlá umierajú na vzduch v riadiacej hlave,a tie motory tým trpia (padanie paliva) kedže často im chýbajú ventilky v prepadoch alebo majú netesné sústavy,čerpadlo by som nechal na pokoji predbežne,je riešiteľné aj potom a samostatne.Tam ale je namieste uvažovať o výmene špičiek vo vstrekoch,sú čo do spotreby dôležité a motor v super stave po takej väčšej údržbe dokáže robiť 5-5,5 lt úplne pekne.Len pozor na precíznu prácu z nastaveniami a vymeniť aj ol.ventilky a vyčistiť (vymeniť) odvetranie,všetko to vyhádzať von a odznova dať do poriadku.Potom je to radosť motor
krawa
Príspevky: 1086
Dátum registrácie: 13.10.2009 10:41
Bydlisko: LM
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa krawa »

Vacky su plne,samozrejme sa to bude menit komplet cele,nie len hriadele,no ale musim najst niekohokto tomuto motoru dobre rozumie a vie co robi,niekto z okolia LM RK? p Hlavaty dakujem za vysvetlenie
A4 3.0Tdi 2013 180kw
lubo.ficek
Príspevky: 112
Dátum registrácie: 20.10.2007 20:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubo.ficek »

Marian z pd inzeruje za par eur pouzivane a nevyzeraju byt opotrebene ak ti to nesuri ti to vymenim nieje to nic hrozne
krawa
Príspevky: 1086
Dátum registrácie: 13.10.2009 10:41
Bydlisko: LM
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa krawa »

Pozeral som to,ale planujem si to este daky cas nechat,do roboty paradny voz,takze tam napcham nove INA ako odporucal hlavaty,hned pojdu aj vstreky a turbo,cerpadlo pockam kym lahne uplne,repas 600e a zas pokoj
A4 3.0Tdi 2013 180kw
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Tieto veci sa nikdy neriešia použitými,tie by človek vedel kúpil takmer za haliere a z poctivejšieho a lacnejšieho zdroja než je podvodnícke slovensko,ale je to nezmysel najčastejšie neskôr veľmi oľutovaný.Hladať cenovo prívetivý zdroj na nákup nových je logický,rozdiel vie byť celkom slušný.Treba mať na zreteli že ak sa to teraz neodbije ladabolo,je to garancia min 250 tis spokojných km.
krawa
Príspevky: 1086
Dátum registrácie: 13.10.2009 10:41
Bydlisko: LM
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa krawa »

Presne o tom hovorim,auto si chcem nechat,cize nejdem len polepit aby slo,musi ist riadne ako ma,inak ma to vytaca,uz len najst fachmana co to spravi a riadne nastavi
A4 3.0Tdi 2013 180kw
lubo.ficek
Príspevky: 112
Dátum registrácie: 20.10.2007 20:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubo.ficek »

Radsej origo zanovne ako nahrady nove mne je jedno co tam das
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Origo zánovné použité sú z čoho,z auta čo nejazdilo ?
Zistiť doma keď vybalíš že ťa zase nejaký lump dobehol ? Tú predpokladanú životnosť tie nové krásne nabehajú a sú isté.Vačka sa nemení denne,to sa robí na 10 rokov,tam sa neoplatí nič a žiadnym spôsobom obabrať.
krawa
Príspevky: 1086
Dátum registrácie: 13.10.2009 10:41
Bydlisko: LM
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa krawa »

Tiez som toho nazoru,ze sa to neoplati pozliepat,to mozem rovno nevhat aj stare koniky aj hydrostely a nech si chrusta dalej,uz len toho mechanika,chlapi nikto z okolia liptova komu by som to mohol zverit?
A4 3.0Tdi 2013 180kw
lubo.ficek
Príspevky: 112
Dátum registrácie: 20.10.2007 20:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubo.ficek »

Normalne origo audi.ja ma a6 som treti majitel od vyroby ma 330000km olej podla specifikacie kazdych 15000 servis v automaxe a este nevol motor otvarany a mnou.jeden hydroatel ko zopar stekalo.koniky a vacky bez drazok.tak neviem co tam davaju ked vacky su s konikmi zodrate.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Aj vačky aj koníky by mohli nabehať viac km ak by ľudia neboli ako barani a robili včas údržbu.Ibaže oni si počkajú na prvé problémy a potom to ide už všetko komplet.Ak vôbec majú šťastie a nelahne niektoré vahadielko,poláme ho na tri kusy a klakne všetko doradu a ešte aj olejovej vaňe lovíš kúsky z vahadielok.Ale tu sú v prvom rade na vine blbý mechanici,pretože ...veď neklepú,tak ich netreba meniť.A nech boh ochraňuje mechanika ktorý nedávno predtým menil napr. rozvody,lebo to bude na ňom že klakli tie.Potom nečudo že to v dielni nik nechce ani vidieť ak už má motor dlhšiu históriu a podpísal sa na tom motore každý magor
krawa
Príspevky: 1086
Dátum registrácie: 13.10.2009 10:41
Bydlisko: LM
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa krawa »

Nuz co povedat,ja mam ten motor asi 20tis km,a pri vymene som kus pozrel cez hrdlo,a uz vidno ze sa robi drazka na vacke,pocitadlo ukazuje dakych 220 000,tipujem ze to je tak x3,netusim ako v tom bol meneny olej,ale pochybujem,ze to niekto hrotil a menil olej kazdych 15tis ako kaze zdravy rozum,ved predsa mame long life,a uz to na tych vackach vidno,a nerad by som cakal kym to zlame vsetko,v horsom pripade vytrha aj mostiky,a nakoniec budem.musiet rusat aj hlavy,takze sviatky si spravim v dielni,polieci sa,a ked sa o to budem starat tak ma prezije lol
A4 3.0Tdi 2013 180kw
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Veď to je čo sa ťažko chápe.Motory sú schopné nabehať aleluju,len prečo si ľudia myslia že za celú dobu na to netreba siahnuť.Keď raz za 250 tis km do toho treba investovať do tých pár životne dôležitých vecí čo ozaj ani finančne nehrá rolu vzhladom k tomu,na koľké km sa to robí.Oleje to už je škoda aj spomenúť.Long by som nalial do hrdla somárovi čo ho vymyslel
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

Milan otazka neni preco to nerobia ludia, ale ci to je cierne na bielom od vyrobcu, lebo jedna vec je ze Ty to mas vychytane, ale kto ten kram vyrobil ked to nenapise do sveta, tak nepocita ze ten agregat ma tolko zit, v tom svetle sa treba pozerat na vsetko, aj na ten olej...
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok

Návrat na "Audi fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 23 neregistrovaných