2.0 TDi BMP - trhanie pri akcelerácií

Sekcia slúžiaca na odbornú analýzu problémov

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

biker19
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 05.07.2017 08:45
Zdieľať na Facebook

2.0 TDi BMP - trhanie pri akcelerácií

Príspevok od používateľa biker19 »

Zdravím všetkých, nedávno som spozoroval na mojej škodovke 2.0 Tdi BMP jednu závadu. Pri akcelerácií na 2 alebo 3 prevodovom stupni auto mierne trhne (trošku uberie a následne zrýchli) a pritom počuť ,,cvaknutie od motora" ako keby nejaké relátko. Robí to len pri rýchlej akcelerácií, pri plynulej som to nespozoroval. Diagnostika neukázala nic. Stretol sa niekto s týmto problémom? V servise mi chceli rozobrať pol auta. Ďakujem za radu.
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

Tema milion a raz rozoberana a vyriesena.
EGR, vstreky, vaha vzduchu, lista, tandem atd, atd. Bez diagnostiky a merania tazko riesit.
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

to je normalne to su dizle.to spravilo vcera aj mne 2.2tdci mondeo.auto stalo cely den na slnku natocil som ho siel asi tak 4km vychadzam z obce siel som 65km/h pridam motor nahle akoby stratil vykon a zrazu siel.normalka robi to aj mne ako kedy.neni to pravidelne no ja tankujem len tie najlacnejsie nafty + natlacim vif vitaminy.a malo kto sa k tomu prizna.kazdemu ide dizel ako hodinky.staci ze sa preveziem na dotycneho aute a hned vidim ze to robi to iste.len ludia netlacia pedal dole a nedrzia to na 3500 otacok.potom dalej asi o 3km vybehnem na dialnicu stupim plny a nic.3-4-5 nebrala akoby mala.zase normalka na dizel treba inac.nema rad rychle a velke zmeny pedalom.hodil som 6 kvalt nechal to nadychnut 3sec stupil zase behom sekundy pedal na podlahu a uz to slo zo 140 na 180 len taky cvrkot.najviac take vypadky vykonu ma ak je vonku teplo nad +25.pri +35 jaj skoda sa niekam hnat ak je dialnica plna.v zime plny zatah okamzite a za akychkolvek podmienok.
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

Ale mne sa nechce za účelom opravy to točiť pol dna a vyvolať ten jav.je to nepravidelne.najskor ako sa to dá vyvolať je ak idem dlhšie vonku je teplo min 20km v kuse 170tkou zrazu mi Rakúsak alebo Slovák idúci tempomatom 120km/h skočí do cesty musím spomaliť pretože nejde ho predbehnúť ani v pravo v tomto momente v 110tke dávam 4kvalt a pedál podlaha.motor nezaberie 5kval nic 6kvalt nic.vsetko sa to odohraje behom 3-5sec.ale ak hodím tu 4 a počkám 3sec v tedy záber.hodim 5kvalt počkám 3sec je jedno na akých otáčkach či 2000 alebo 3000 pedál dole a záber.6kvalt 3sec záber.alebo napr križovatka.1 2 3 kolesá nemajú problém hrabať.donekonecna pôjde dobre ale akonáhle po ten trojke dám 4kvalt pedál dole nič bez výkonu.musim počkať 3sec a záber je tam.auto má 294000km sanie egr čisté aj bolo škoda roboty a času a prachov za tesnenia turbo vstreky čerpadlo všetko z výroby nudzak nikdy nebol.az na elektroniku turba treba raz ročne prepájať spoje.
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

seven , pri takej technike jazdy potrebuješ turbo-benzin,

alebo LPG ak by sa Ti videli naklady na prevadzku na benzin vysoké

Žiaden diesel neni stavaný na také jazdenie,je to zaťaženie
uplne off celej elektroniky, ktorá v tej chvili zblbne

a spaĺovanie ide poza všetké limity,preto to zavahanie RJ
pri plnom zošliapnutí plyn.pedála, ktorého chybou je,to,že je elektronicky...
truck123
Príspevky: 303
Dátum registrácie: 07.06.2016 09:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa truck123 »

Zdravim
Čo to preboha trepete? Teplo a preto ide ale?! Mal som 2x Passat B6, Mercedes cdi, bmv 325, nikdy nič netrhlo, za žiadnych okolností!!! Samozrejme ak je všetko OK! Je tam problém! Čím dlhšie jazdia bez vyriešenia problému, tým viac tá to bude stáť....
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

u tychto kachlovych by mal byt povinne komin v zornom poli vodica a pred sanim do kabiny, aby telce videli co im leti z motora, mozno potom by ich to trklo ze treba volaco riesit, inac maju zvacsa len krizik pri ceste a zaznam v statistike "z neznamych pricin..."
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

Neviem co to tu riesite. Snad kazdemy zdravemu, sposobilemu je nad slnko jasne, ze nejake skubanie, vynechavanie je anomalia, ze to tak nema byt. Z toho sa da teda vyvodit, ze niekde je problem. Ked niekto vlastni povoz, da sa predpokladat, ze vlastni aj telefon. Teda zavola do par servisov, aby zistil, kedy moze prist dat auto opravit. Ak ma stastie, tak pricinu tej anomalie odhalia behom hodinky, povedia orientacnu cenu opravy a na druhy den je auto opravene. Dotycny pride, zaplati a odchadza v opravenom aute. Co je na tom tak komlikovane? Rozpravky o rozoberani pol auta sem nepatria…
tomket11
Príspevky: 558
Dátum registrácie: 18.09.2012 17:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tomket11 »

Suzuki sx4 1.9ddis (fiatacky 1.9 jtd)
Pri 4.prevodovom stupni taktiez asi sekundove ticho pri plnke.
Isiel som obiehat cca v 100ke dal som plnku na 4ke a vzdy bola asi sekundova odozva. To znamena ze som siel stale ako keby na srvrt pltnu a az po tej sekunde roztocilo turboduchadlo a zacal som akcelerovat. Auto od novoty. Robilo mi to od cca 100.000 (vtedy asi 2a pol rocne) az do 240.000 kedy som ho predal... skratka to tak je a akceptoval som to. Ked som vedel ze idem oboehat tak som dal plny este ked auto oproti bolo na urovni predbiehaneho auta.
Potom som kupil 6valec tam som to nemal (malo 200.000 /budikovych/ 730d e65 cca 3rocne). A odvtedy som uz 4valec nemal. Pri súčasnom aute mam necelých 100.000 a odozva je tak mala ze kazde drobne miknutie nohou je razantne citit.(x6m50d ...a to jazdim na tom ako prasa a vobec ho nesetrim. 90% casu v sport+ a vytaca ho az po 5.200ot /5.500 cervene pole/)
Takze tiez som nazoru, ze je to bezne pri dlhsom najazde s 1turbom a 4valcami)
biker19
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 05.07.2017 08:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa biker19 »

Chlapi robí to denne takmer pri každom zrýchlení a Octavia má originál 135 000 - poznám celú históriu auta aj kto ho mal. Stratu výkonu som nespozoroval.
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

laco1871 napísal:seven , pri takej technike jazdy potrebuješ turbo-benzin,

alebo LPG ak by sa Ti videli naklady na prevadzku na benzin vysoké
turbo benzin tiez neni ono.tak isto sa to rychlo zadycha.a tiez mu vadi teply vzduch.najlepsie je benzin atmosfera taky 3-liter.toto ma stale paru kedykolvek plny a zaber je tam stale.ale nie kazdy motor.ale to uz na dianici mojou nohou hlce od 13 vyzsie.v nemecku sa ukaze stale nedostatok vykonu vzdy ak dojde na poriadnu kvalitnu nahanacku.lpg nechcem maly dojazd a ak chcem 150litrovu nadrz kufor zmizne.nie vsade kadial jazdim je lpg.podalsie motor sa na lpg rychlo vybeha.150000km a je dole.hlava piesty nema to vyznam.2 roky a generalka.vzdy pocitam.rocne km priemer na dialnicne auto je tak 70000km.cena za liter paliva a najazd bez rozoberania motora.dizel vyhrava u 3-liter benzin by to bola suma ak vezmem 14 litrov priemerku na ceste 1300km to vyzerie 168 litrov benzinu pri cene dajme tomu 1.20euro/liter 201 euro cesta 1300km,za 9-9.5 hodky.a treba sa dostat aj spat cize 2x.2600km 402 cena za stavu na 3 liter benzin.otocim to aj 26 krat za pol roka.cena je cez 10000 euro rocne na palivo+ raz rocne letne gumy brzdy a tlmice + nejake veci co odidu ak uz auto ma svoje km.u dizla toho 2.2tdci je to za tie km 4500 eura na naftu.preto sa mi neoplati ani nove auto rychla strata hodnoty radsej starsie dobre zachovale s malo km.vylietat zodrat a posunut dalej.
dodik13
Príspevky: 534
Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dodik13 »

Seven tebe by skor trebalo poriadny turbo alebo biturbo 3liter diezel v osobaku na tu dialnicu :40bd: A pisal si ako ti ta 2,2diezel pekne zrychluje od 140 do 180 a sam viem ze diezle od 150 smerom hore sa im velmi nechce zrychlovat ked to porovnam na dialnici oproti benzinu,ze o kvalitnej nahanacke s takym 2,2 nemoze byt ani reci ! a turbo benziny sa na dialnici nezadychaju -asi si nesiel v neakom poriadnom V8 biturbe :40bd: A ze hlavu a podobne veci s lpg menis po nalietani 150 000km to je pravda ale ak lietas ako pilot na V8 tak tu hlavu po takom najazde a takom lietani menis aj na obycajnom motore bez lpg -lebo motor dostava napikacu a prehrieva sa . Pisem to preto,ze mal som dost aut s benzinom aj s lpg vacsinou V6, V8 ,ze nezavadzaj tu ludi neznalych s lpg :d :D lol
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

dodik13 napísal: A pisal si ako ti ta 2,2diezel pekne zrychluje od 140 do 180 a sam viem ze diezle od 150 smerom hore sa im velmi nechce zrychlovat ked to porovnam na dialnici oproti benzinu,ze o kvalitnej nahanacke s takym 2,2 nemoze byt ani reci ! a turbo benziny sa na dialnici nezadychaju -asi si nesiel v neakom poriadnom V8 biturbe :40bd:
vidiet ze ty si jazdil len stare dizle lebo tie tdi bez commonrailu su presne take ze idu do max 150 a potom nic.na V8 biturbo nemam.mal som len pozicanu e60 M5 no menit zadne gumy kazdych 6000km sa mi nechce.a to nebol ani jeden drift.ja nepotrebujem rakety typu audi rs6 mercedes amg bmw M.toto pri kazdodennom uzivani na palive uzivim ale na udrzbu nie.mne staci ekonomicke auto ktore ide nieco cez 200.tak ci tak malokto upaluje v nemecku nad 220.tie nahanacky niesu o tom ze je rovinka 4 prudovka a prazdna dialnica.ty pridas napr na V8 biturbo ubehnes tak 50km a potom koncis.ides po dvojprudovej ceste v noci a poriadne zakruty.jedna chyba a beries so sebou aj nevinneho.a tocis tak aj 200km trat.vsetko je to o tom ako poznas svoje auto a ako ho mas poladene aby drzalo v kazdej neznamej zakrute.ak ides smer od hranic jarovce smer bratislava lavotociva mostik co klopi dole pripojovak napajas sa na dialnicu od madarska a na pravo je hned omw cerpacka.v 180tke no problem bez rezania zakruty s peknou rezervou.toto su moje nahanacky s nemcami s tym lacnym mondeom.
dodik13
Príspevky: 534
Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dodik13 »

Jazdil som stare aj nove diezle a je rozdiel zrychlovat z 100 na 200 v 530d bendzu alebo 540bendzu alebo v 500mercedese. Benzin bol vzdy pruznejsi vo vyssich rychlostiach,ze neporovnavam stare sunky :d :D Diezel mam akurat v dodavke a keby som vela jazdil na dialniciach tak alebo bmw s 3litrom s dvoma turbami -ideal na spotrebu a vykon-zlaty stred alebo V8 4,2 od audi tiez dobry diezel co sa tyka vykonu a spotreby ale kedze necestujem do nemecka tak diezel nepotrebujem a na raz za cas nie je problem sa zastavit na benzinke dotankovat :d :D a ked som aj cestoval tak som po 50km nekoncil na zakrutach . A nahanat sa s mondeom to si srandu robis asi,ze :d :D Aj ten lenochod od mercedesu 350cdi ta na dialnici vycvici -na dialnicne presuny ak chces hltat velky pocet kilometrov si kup obycajne E diezlove od mercedesu a budes o level vyssie s vykonom aj pohodlim a nad fordkou sa len pousmejes :40bd:
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

ale mne to staci.ja nejazdim okruhy a 95 percent aut aj tak nepreteka.cesty su stale viac a viac nasekane autami a ak to rozbijem nebude ma trapit 5000 euro ako keby som niekde na zvodidla hodil nejaky e500 za 30000 euro.mal som zadnokolu aj mam je jasne ze to drzi inac v zakrute ale ja sledujem aj ceny dielov.kupim ecko za 25000 euro a znova absolvovat ten kolotoc tlmice stablizatory pruziny brzdy.ved to stoji kopec prachov.kedysi davno som chcel 740d este staru e38.jedno koleso tlmic pruzina ulozenie 400 euro este aj dnes za shit diely.jedno koleso.a to este niesu capy silenty brzdy na to jedno koleso.rozhrkane sa to dobre v zakrute neoprie.kupim ecko za 30000 euro bude mat 150000km a to uz mozem zacat solit.kym bude ako chcem aby bolo treba dalsich 20000 donho.ja radsej porobim taku fordku dizlovu uz aj tak nadskakuje na slovenskych okreskach.jazdim dlhe cesty mne treba ekonomicke auto.doma benzinak zadnokola vezme aj 30 litrov na 280km ale to je dobre tak na zabavku uz ma preslo menit 3x do roka zadne gumy a tankovat kazdych 400km.to je strata casu.

Návrat na "Diagnostika"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní