1,9tdi oktavia-81kW
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 27.07.2008 15:18 Zdieľať na Facebook
1,9tdi oktavia-81kW
Dal som prečistiť turbo,pričom mi mech.povedal že turbo je ok,že to bude katal.-upchatý,ale ani to to nebolo,vaha vzduchu je ok,vraj že je to menič tlaku vzduchu,vymenil som ho a auto nejde,,prosím o radu čo by mohlo byt chybné.Auto ide ale ten rozbeh ako sdi,taký čudný zvuk pri 2500otáčkach akoby výfuk rezonoval,,,,
-
- Príspevky: 577
- Dátum registrácie: 02.10.2006 22:19
- Bydlisko: Rimavská Sobota
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
dievca zlate takto to nezistime, ked uz nic ine tak aspon diagnostiku zabsolvuj. Od stola sa taketo poruchy naozaj nedaju.
diagnostika : treba nazivo, musis si najst servisaka ktory tymto veciam NAOZAJ rozumie a nielen si to mysli. Podla tych cisel sa da povedat ci je zla vaha vzduchu, ci je problem s turbom, jeho regulaciou, vstrekovacmi, nejakou elektronickou castou atd. Aby si nemenila veci doradu... zbytocne.
diagnostika : treba nazivo, musis si najst servisaka ktory tymto veciam NAOZAJ rozumie a nielen si to mysli. Podla tych cisel sa da povedat ci je zla vaha vzduchu, ci je problem s turbom, jeho regulaciou, vstrekovacmi, nejakou elektronickou castou atd. Aby si nemenila veci doradu... zbytocne.
-
- Príspevky: 6093
- Dátum registrácie: 18.07.2008 17:35
- Bydlisko: TT, PN, TN Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 27.07.2008 15:18 Zdieľať na Facebook
mp3turbo napísal:dievca zlate takto to nezistime, ked uz nic ine tak aspon diagnostiku zabsolvuj. Od stola sa taketo poruchy naozaj nedaju.
diagnostika : treba nazivo, musis si najst servisaka ktory tymto veciam NAOZAJ rozumie a nielen si to mysli. Podla tych cisel sa da povedat ci je zla vaha vzduchu, ci je problem s turbom, jeho regulaciou, vstrekovacmi, nejakou elektronickou castou atd. Aby si nemenila veci doradu... zbytocne.
Zdravím,auto bolo na diagnostike,ten čo to meral za jazdy povedal že treba prekontrolovať hadice,ináč auto trochu čudne hučí,akoby zapnutý vysavač,turbo zapínalo pravidelne,vahu ked sme odpojili,auto slo ovela slabšie,hadice boli kontrolované a nebolo vidno nejaku prasklinu,turbo bolo celé prečistene,no neboli na nom známky zaseknutia lopatiek ,skusim tu váhu vzduchu a ked nie tak je chyba bud v turbe,alebo regulácií turba
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 27.07.2008 15:18 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 577
- Dátum registrácie: 02.10.2006 22:19
- Bydlisko: Rimavská Sobota
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
toho chalana zo Spisskej doporucim aj ja, mas urcite lepsie sa 100km previest tam a naspat a mat to vyriesene ako chodit k tym co si chodil doteraz a nemat vyriesene vobec nic.
co sa tyka toho zasekavania lopatiek, to je trosku ina veda ako si myslis. Ze to turbo bolo ciste ma nepresvedci ani svaty Peter a to ho vobec nemusim vidiet - proste viem ako vyzeraju parrocne turba a bohuzial som u Alpinersa videl moje.
cudne huci... vysavac... zaujimave. Regulacia turba sa obmedzuje na par podtlakovych hadiciek a ventil N75 co nie je ani zlozite vymenit ani drahe. To by som spravil hned na skusku, tu N75ku zober z akejkolvek inej oktavie, golfa, passatu co mate poruke. Rozmyslam co tam moze hucat, nic ma nenapada okrem lozisk, spojky a deravych hadic a intercoolera.
Ked uz je ta diagnostika zaziva spravena, ake boli tlaky turba pri akych otackach? Lebo nie je diagnostika ako diagnostika... turbo musi nieco tlacit a je extremne jednoduche povedat ci naozaj tlacilo tolko kolko malo tlacit a zrovna vtedy kedy treba a nie o tri sekundy neskor alebo skor.
aby sa nezabudlo : toho Zbojnika zo Spisskej Novej Vsi prudko odporucam aj ja. Nevies kto je Alpiners ale Alpinersovi kamarati a ludia ktorych tento chlapec odporuci su taka trieda ktora zodpoveda istemu "standardu" - to nie su nejaki chlapci ktori sa o volaco snazia, to su chlapci ktori vedia. A to nekompromisne.
co sa tyka toho zasekavania lopatiek, to je trosku ina veda ako si myslis. Ze to turbo bolo ciste ma nepresvedci ani svaty Peter a to ho vobec nemusim vidiet - proste viem ako vyzeraju parrocne turba a bohuzial som u Alpinersa videl moje.
cudne huci... vysavac... zaujimave. Regulacia turba sa obmedzuje na par podtlakovych hadiciek a ventil N75 co nie je ani zlozite vymenit ani drahe. To by som spravil hned na skusku, tu N75ku zober z akejkolvek inej oktavie, golfa, passatu co mate poruke. Rozmyslam co tam moze hucat, nic ma nenapada okrem lozisk, spojky a deravych hadic a intercoolera.
Ked uz je ta diagnostika zaziva spravena, ake boli tlaky turba pri akych otackach? Lebo nie je diagnostika ako diagnostika... turbo musi nieco tlacit a je extremne jednoduche povedat ci naozaj tlacilo tolko kolko malo tlacit a zrovna vtedy kedy treba a nie o tri sekundy neskor alebo skor.
aby sa nezabudlo : toho Zbojnika zo Spisskej Novej Vsi prudko odporucam aj ja. Nevies kto je Alpiners ale Alpinersovi kamarati a ludia ktorych tento chlapec odporuci su taka trieda ktora zodpoveda istemu "standardu" - to nie su nejaki chlapci ktori sa o volaco snazia, to su chlapci ktori vedia. A to nekompromisne.
-
- Príspevky: 1906
- Dátum registrácie: 12.12.2009 20:01
- Bydlisko: Revúca Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
nemam ti ho ako ukazat lebo oktaviu nemam - je to taka banka do ktorej vedie hadicka "z turba".
ukaze ti ho kazdy mechanik ku ktoremu dojdes, novy stoji tusim 2000 korun, na forach najdes ludi co ho predavaju novy za 500 pripadne pouzity tiez za 500.
Len bacha, predtym ako sa bezhlavo pustis do jeho vymeny ti chcem povedat ze n75ka je mimoriadne spolahliva suciastka a v pripade problemov na 99.9% nebyva zavada v nej. Co ti robi auto, pada do nudzoveho rezimu = straca vykon = vypina sa turbo? Ak ano, este povedz aky mas motor, vykon v kW a idealne aj trojpismenkovy kod z technicaku...
ukaze ti ho kazdy mechanik ku ktoremu dojdes, novy stoji tusim 2000 korun, na forach najdes ludi co ho predavaju novy za 500 pripadne pouzity tiez za 500.
Len bacha, predtym ako sa bezhlavo pustis do jeho vymeny ti chcem povedat ze n75ka je mimoriadne spolahliva suciastka a v pripade problemov na 99.9% nebyva zavada v nej. Co ti robi auto, pada do nudzoveho rezimu = straca vykon = vypina sa turbo? Ak ano, este povedz aky mas motor, vykon v kW a idealne aj trojpismenkovy kod z technicaku...
-
- Príspevky: 1906
- Dátum registrácie: 12.12.2009 20:01
- Bydlisko: Revúca Zdieľať na Facebook
...mp3turbo...keď ho chcem-roztiahnuť-je jedno či v 3-jke,4-rke tak stratí výkon,nepočuť hvízdať turbo...nič sa na prístrojovke nerozsvieti...zastanem,vypnem motor,naštartujem a ide zase dobre,kým ho zase-nedupem-bol som na počítači a mechanik mi povedal,že mu ukázalo závadu plniaci tlak v turbe...hadičky som pomenil,turbo,váha vzduchu majú 2 roky...je to 1.9tDi...81kW...AHF...255.000km...ďakujem Ti...
-
- Príspevky: 43
- Dátum registrácie: 16.07.2009 23:14 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24980
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 577
- Dátum registrácie: 02.10.2006 22:19
- Bydlisko: Rimavská Sobota
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
> keď ho chcem-roztiahnuť-je jedno či v 3-jke,4-rke tak stratí výkon,nepočuť hvízdať turbo...
to nie je podstatne ze turbo nehvizda alebo nema ine pazvuky. Podstatne je ze tomu prilozis a zrazu ides ako nalozena Avia hore Gerlachovskym
> nič sa na prístrojovke nerozsvieti...zastanem,vypnem motor,naštartujem a ide zase dobre,
> kým ho zase-nedupem-
toto je klasicky pripad, turbo presahuje plniaci tlak, chyba 17965 na diagnostike.
> mechanik mi povedal,že mu ukázalo závadu plniaci tlak v turbe...
vie tento mechanik poskytnut ten vypis chyb a nedajboze spravit log z diagnostiky nazivo ked autu nalozis plny plyn? Na tych cislach je totizto vidiet co a ako sa sprava, ci turbo tlaci malo alebo vela, ako dlho mu trva pokial sa zosuladi s tym co je pozadovane a podobne. Ja osobne som mal tak zanesene turbo ze lopatky vnutri ktore reguluju tlak boli viacmenej pribetonovane ; vdaka alpinersovi a jeho sikovnym rukam turbo znovu lieta "jak ďas za mlada".
to nie je podstatne ze turbo nehvizda alebo nema ine pazvuky. Podstatne je ze tomu prilozis a zrazu ides ako nalozena Avia hore Gerlachovskym
> nič sa na prístrojovke nerozsvieti...zastanem,vypnem motor,naštartujem a ide zase dobre,
> kým ho zase-nedupem-
toto je klasicky pripad, turbo presahuje plniaci tlak, chyba 17965 na diagnostike.
> mechanik mi povedal,že mu ukázalo závadu plniaci tlak v turbe...
vie tento mechanik poskytnut ten vypis chyb a nedajboze spravit log z diagnostiky nazivo ked autu nalozis plny plyn? Na tych cislach je totizto vidiet co a ako sa sprava, ci turbo tlaci malo alebo vela, ako dlho mu trva pokial sa zosuladi s tym co je pozadovane a podobne. Ja osobne som mal tak zanesene turbo ze lopatky vnutri ktore reguluju tlak boli viacmenej pribetonovane ; vdaka alpinersovi a jeho sikovnym rukam turbo znovu lieta "jak ďas za mlada".
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 114 neregistrovaných