1.0 TSI - skúsenosti
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 03.11.2011 10:05 Zdieľať na Facebook
Re: 1.0 TSI - skúsenosti
Samozrejme. Hovorím len svoju doterajšiu skúsenosť. Motoru a jeho fungovaniu zatiaľ nemám čo vytknúť. Na kúpu som sa nechal ukecat od kamaráta, ktorý manželke kúpil scalu s totožnym motorom. Ta jazdí väčšie porcie km, aktuálne sa šplhá na cca 60 tisíc za dva roky a nateraz tiež bez problémov. Samozrejme, že by bolo dobre vedieť co bude pri 200tisic, ale niekto musí tie auta kúpiť ako nové a odjazdiť, aby sa to zistilo.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Re: 1.0 TSI - skúsenosti
Ano to odjazdia firemné flotily - lenže tie jazdia v režime 1000km na jeden štart, a potom si to kúpi niekto kto s tým jazdí 400m do obchodu a je sklamaný.
Pozri sa na to inak: Prvé TSI boli kazové a ten typ motoru sa musel inovovať a opravovať konštruktersky - teraz už môže byť ok. ALE prečo kupovať niečo čo bolo už v základe pokakané.? Rovnako DCI - prvé boli pokakané kvoli panvičkám na kluke - moj pohlad je, že DCI nebrať až do konca sveta.
A druhá vec je že auto je ovela viac o gazdovi ako o samotnej konštrukcii.
HTP je blbá konštrukcia to všetci vedia a napriek tomu sú ludia čo na tom majú pol mega a bez problemov.
Pozri sa na to inak: Prvé TSI boli kazové a ten typ motoru sa musel inovovať a opravovať konštruktersky - teraz už môže byť ok. ALE prečo kupovať niečo čo bolo už v základe pokakané.? Rovnako DCI - prvé boli pokakané kvoli panvičkám na kluke - moj pohlad je, že DCI nebrať až do konca sveta.
A druhá vec je že auto je ovela viac o gazdovi ako o samotnej konštrukcii.
HTP je blbá konštrukcia to všetci vedia a napriek tomu sú ludia čo na tom majú pol mega a bez problemov.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 1055
- Dátum registrácie: 30.03.2016 12:09 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Re: 1.0 TSI - skúsenosti
Omyl - ja už som o level vyššie - najlepšie auto je to ktoré nevlastníš.
Čokolvek, aj celkom bez servisné auto ťa okráda o čas, a toho máme príliš málo na to aby sme ho precestovali. Len škoda že na toto som neprišiel v 18tich.
A ešte jedna poznámka terajšie TSI je rovnako priamovstrek ako prvé TSI - a teda priamovstrekový motor = shit. Pretože postráda blbuvzdornosť železnej gule.
Čokolvek, aj celkom bez servisné auto ťa okráda o čas, a toho máme príliš málo na to aby sme ho precestovali. Len škoda že na toto som neprišiel v 18tich.
A ešte jedna poznámka terajšie TSI je rovnako priamovstrek ako prvé TSI - a teda priamovstrekový motor = shit. Pretože postráda blbuvzdornosť železnej gule.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Re: 1.0 TSI - skúsenosti
Dosť strašne sa to číta ako sa tu operuje z nepravdami.Kto má záujem vedieť viac o týchto motorčekoch,nech si dohľadá informácie o funkcionalite a vlastnostiach,presnejšie sa to volá tvorba zmesi a proces spalovania motorov Tsi. Až dočítate do konca zistíte že pre určitý režim horenia zmesi je napr dlhodobá jazda v nemeniacom sa režime nevhodná,a dokonca môže byť devastujúca.Dohladajte si,ja vám to neulahčím,.každú hujovinu nájdete kdesi na nete a dokonca si ňou viete riadiť život..dohľadajte si aj užitočnú vec ale hlavne,nepíšte kraviny len preto že o niečom neviete ani prd
-
- Príspevky: 71
- Dátum registrácie: 10.05.2014 21:14 Zdieľať na Facebook
Re: 1.0 TSI - skúsenosti
Na slovensku žije 5 milionov odborníkov na všetko a na nič. K tomu TSI iba toľko, že pred mesiacom som kupoval novú fabiu s tým motorom a ešte mi predajca povedal, že výmena oleja je po dvoch rokoch alebo 30000 km. Takže bude radosť kupovať auta od firiem.
-
- Príspevky: 714
- Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15 Zdieľať na Facebook
Re: 1.0 TSI - skúsenosti
motor je najdôležitejšia časť auta a ja rozmýšlam ako si môže niekto dobrovoľne dať pod kapotu takú zúfalosť ako je 1.0TSI ten motor nemá ziadne plusy iba negatíva , mozno iba to ze je najlacnejsi a najlahsi a spotreba ??? Videl som test octavia 1.0TSI a mazda 6 2.0 rôzne jazdné režimy a dvojliter mal lepšiu spotrebu
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Re: 1.0 TSI - skúsenosti
Nesúhlas.Je ale jasné že Mazda 6 z dvojlitrom v dobrom stave môže zahanbiť aj prťavé Tsi v mizernom stave.Inak určite nie.
Hovoriť o ňom ako vyslovenom prepadáku je tiež mimo.Ako každý motor nejakej koncepcie aj tento má nejaké vlastnosti ktoré je nutné zohľadńovať.Vstupnú halu vlakovej stanice by ma tiež nenapadlo vysavať manželkiným cyklónom na baterky.Že má motor vlastnosti v náväznosti a vyplývajúce z konštrukčného riešenia treba proste zobrať do úvahy a neignorovať ich.Motor pokiaľ sa jeho vlastnosti a charakter zohladnia u gazdu v použití a servise,môže splniť všetko čo má rodinné auto spĺňať.Tento ale aj väčšina dnešnej techniky všeobecne sú ťažko kompromisné aby splnili všetko a všetkým.Na jednej strane enviroment,na druhom uživateľ a na ďalšej ekonomika výroby a v neposlednej zákony fyziky a mechaniky.A to v sakra zrýchlenom konaní lebo sa medzitým z koláča nabaští konkorencia.Ale slovák má riešenie na všetko lebo to má v malíčku,v tomto aj vo všetkom ostatnom
Hovoriť o ňom ako vyslovenom prepadáku je tiež mimo.Ako každý motor nejakej koncepcie aj tento má nejaké vlastnosti ktoré je nutné zohľadńovať.Vstupnú halu vlakovej stanice by ma tiež nenapadlo vysavať manželkiným cyklónom na baterky.Že má motor vlastnosti v náväznosti a vyplývajúce z konštrukčného riešenia treba proste zobrať do úvahy a neignorovať ich.Motor pokiaľ sa jeho vlastnosti a charakter zohladnia u gazdu v použití a servise,môže splniť všetko čo má rodinné auto spĺňať.Tento ale aj väčšina dnešnej techniky všeobecne sú ťažko kompromisné aby splnili všetko a všetkým.Na jednej strane enviroment,na druhom uživateľ a na ďalšej ekonomika výroby a v neposlednej zákony fyziky a mechaniky.A to v sakra zrýchlenom konaní lebo sa medzitým z koláča nabaští konkorencia.Ale slovák má riešenie na všetko lebo to má v malíčku,v tomto aj vo všetkom ostatnom
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
Re: 1.0 TSI - skúsenosti
Ano, niekto si kupi ojazndenu mazdu s dvojlitrom a bude spokojny.
Kopec ludi si vsak kupi 1,0 TSI.
Neriesme preco si nekupili 2,0 D od BWM. Asi na to maju nejaky dovod.
Ja napisem moje skusenosti, poznam aj 1,2 TSI (novsie s remenom) a aj 1.0 TSI 85 kw.
Takze 1,2 TSI je urcite kultivovanejsi na volnobeh ako 1,0 TSI. Pri jazde je to jedno.
1,0 TSI spotreba: mimo mesto pri plynulej jazde ale svizne nie je problem do 5,5 litra. Pri uspornej jazde nevidim problem sa dostat na 5 litrov. Na dialnici pri 130 kmh podla GPS mozno pocitat s cca 6,5 litra. Mesto neviem, nezijem v BA
1,0 TSI spolahlivost: cca 35000 km bez problemu
1,0 TSI zvlastnosti: pri starte drzi podla pocasia az 1 minutu zvyseny volnobeh okolo 1500 ot. Neviem, ci je to chyba alebo vlastnost, robi to vzdy pri chladnom motore.
Ine: velmi dobre nastavene automaticke pridavanie plynu, lahko sa rozbieha aj pri velmi amaterskom rozbehu a to aj do kopca.
Motor sa lahko toci a je tichucky, cestovanie je OVELA prijemnejsie ako pri porovnani s 1,5 HDI alebo 1,6 TDI, ktore mam tiez moznost poznat.
Pruznost je tiez lepsia ako pri 1,5 blueHDI.
Ci to vydrzi? Netusim. Fakt ale je, ze sa vyraba uz niekolko rokov a zatial ziadne ponosy som nepocul - vzhladom na to, ze je nasadeny naozaj v sirokom spektre modelov VAG a je to fakticky posledny motor pred prechdom na elektromobily - tak by som sa toho rozhodne nebal.
BTW: dlhodoboa spotreba je 5,7 litra s prevahou jazdy po dialnici, prazdne auto.
Samozrejme, kto ma na dvoj alebo trojliter - nech sa paci, kupte si.
Kopec ludi si vsak kupi 1,0 TSI.
Neriesme preco si nekupili 2,0 D od BWM. Asi na to maju nejaky dovod.
Ja napisem moje skusenosti, poznam aj 1,2 TSI (novsie s remenom) a aj 1.0 TSI 85 kw.
Takze 1,2 TSI je urcite kultivovanejsi na volnobeh ako 1,0 TSI. Pri jazde je to jedno.
1,0 TSI spotreba: mimo mesto pri plynulej jazde ale svizne nie je problem do 5,5 litra. Pri uspornej jazde nevidim problem sa dostat na 5 litrov. Na dialnici pri 130 kmh podla GPS mozno pocitat s cca 6,5 litra. Mesto neviem, nezijem v BA
1,0 TSI spolahlivost: cca 35000 km bez problemu
1,0 TSI zvlastnosti: pri starte drzi podla pocasia az 1 minutu zvyseny volnobeh okolo 1500 ot. Neviem, ci je to chyba alebo vlastnost, robi to vzdy pri chladnom motore.
Ine: velmi dobre nastavene automaticke pridavanie plynu, lahko sa rozbieha aj pri velmi amaterskom rozbehu a to aj do kopca.
Motor sa lahko toci a je tichucky, cestovanie je OVELA prijemnejsie ako pri porovnani s 1,5 HDI alebo 1,6 TDI, ktore mam tiez moznost poznat.
Pruznost je tiez lepsia ako pri 1,5 blueHDI.
Ci to vydrzi? Netusim. Fakt ale je, ze sa vyraba uz niekolko rokov a zatial ziadne ponosy som nepocul - vzhladom na to, ze je nasadeny naozaj v sirokom spektre modelov VAG a je to fakticky posledny motor pred prechdom na elektromobily - tak by som sa toho rozhodne nebal.
BTW: dlhodoboa spotreba je 5,7 litra s prevahou jazdy po dialnici, prazdne auto.
Samozrejme, kto ma na dvoj alebo trojliter - nech sa paci, kupte si.
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
Re: 1.0 TSI - skúsenosti
ano, interval je 30000 km. Je vsak dost ludi, ktori menia olej skor. Tento motor sa vyraba v statisicoch a nebude problem kupit jazdenku od prveho majitela a nie od firmy.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Re: 1.0 TSI - skúsenosti
Práve ja som názoru, že tu riešenie neexistuje
Autá sú vyrábané tak ako bolo napísané a zohladňujú všetko na svete, ale na hlúposť ludí pripravené nie sú. No a moderný užívatel číta návody až celkom nakoniec alebo vôbec.
Nezávidím mladšej generácii súčasnú volbu, pretože toto čo napísal Milan sa netýka len aut, ale celkom všetkých výrobkov.
Autá sú vyrábané tak ako bolo napísané a zohladňujú všetko na svete, ale na hlúposť ludí pripravené nie sú. No a moderný užívatel číta návody až celkom nakoniec alebo vôbec.
Nezávidím mladšej generácii súčasnú volbu, pretože toto čo napísal Milan sa netýka len aut, ale celkom všetkých výrobkov.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
Re: 1.0 TSI - skúsenosti
Este dodam - VSETCI vyrobcovia svoje vyrobky optimalizuju.
Posledny na trhu bez turba je Mazda 2,0 - lenze ani to nie je ten klasickyatmo motor. Ma vstrekovanie a je to mild-hybrid.
Jazdne vykony prave ako ten 1,0 TSI. Takze priama konkurencia, lenze cenovo o dost vyssie.
Vtip je v tom, ze aj tak je skontruovanych na tych Max 250 000 km ako vsetky ostane nove motory /alebo 10 rokov.
NIKTO vam neda viac. NIKTO.
Posledny na trhu bez turba je Mazda 2,0 - lenze ani to nie je ten klasickyatmo motor. Ma vstrekovanie a je to mild-hybrid.
Jazdne vykony prave ako ten 1,0 TSI. Takze priama konkurencia, lenze cenovo o dost vyssie.
Vtip je v tom, ze aj tak je skontruovanych na tych Max 250 000 km ako vsetky ostane nove motory /alebo 10 rokov.
NIKTO vam neda viac. NIKTO.
-
- Príspevky: 653
- Dátum registrácie: 03.06.2012 13:07
- Bydlisko: Gbely
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Re: 1.0 TSI - skúsenosti
Fabia 2018 81 kw včera 17.12.21 dokanala svoju životnú púť pri 160 000 km prdol piest zaklepkal a motor total ko .
Diagnostika,elektronika,geometria,pneu servis,klimatizácie
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Re: 1.0 TSI - skúsenosti
Na kolko vyjde druhý holomotor?
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Re: 1.0 TSI - skúsenosti
Bral by som to ako súčasť života,zaklepú aj mladý ľudia presne ako auto pri málo km.Rozhodne až opakujúce sa problémy dávajú dôvod na akýsi súd o dobrom a zlom.Mne na Toyote Camry jedného dňa zaklepal motor akosi ostro.V momente vypnutie a motor na stôl.Nestalo sa v podstate ešte nič nevratné,povolená bola panvička ojnice.Možno ten motor jazdí dodnes možno nie.Možno sa dalo zabrániť,možno nedalo.Možno gazda prispel tiež nejakou mierou,možno by sa stalo každému.Otvorený príbeh bez odpovedí a práve preto by som sa vyvaroval hodnotenia
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 18 neregistrovaných