1.9 tdi (AFN) 81kw ...
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 23.10.2019 13:16 Zdieľať na Facebook
1.9 tdi (AFN) 81kw ...
Zdravym klubaci...
Vedel by mi niekto objasniť jednu vec .. ohladom plniaceho tlaku?? V riadiacej jednotke mam osadeny snimač s dlhšiou drahou snima do 2,5bar... variabilitu som zošteloval tak aby mi to držalo 1.5 baru a fungovalo mi to bezproblemou pol roka...a teraz si s tym neviem rady lebo narazovo turbo tlači do dvoch barov a až priliš neskoro okolo 3000rpm zreguluje turbo... podtlaky ok.. n75 ok ..turbo prečistene pred 5000km... variabilitá krasne pracuje po odpojeni podtlaku takže bánka tiež ok.. mysim si že to bude nejaká šoftverova chyba lebo doteraz to išlo perfékt... da sa ten šnimač nejak prispôsobit alebo čo mám robiť..?? Viem že mal by som tam máť origo šnimač ale viém že to môže fungovať aj takto á bol som spokojny
.. Mam vcds ale nie všetko ovladam na tom programe
Vedel by mi niekto objasniť jednu vec .. ohladom plniaceho tlaku?? V riadiacej jednotke mam osadeny snimač s dlhšiou drahou snima do 2,5bar... variabilitu som zošteloval tak aby mi to držalo 1.5 baru a fungovalo mi to bezproblemou pol roka...a teraz si s tym neviem rady lebo narazovo turbo tlači do dvoch barov a až priliš neskoro okolo 3000rpm zreguluje turbo... podtlaky ok.. n75 ok ..turbo prečistene pred 5000km... variabilitá krasne pracuje po odpojeni podtlaku takže bánka tiež ok.. mysim si že to bude nejaká šoftverova chyba lebo doteraz to išlo perfékt... da sa ten šnimač nejak prispôsobit alebo čo mám robiť..?? Viem že mal by som tam máť origo šnimač ale viém že to môže fungovať aj takto á bol som spokojny
.. Mam vcds ale nie všetko ovladam na tom programe
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 23.10.2019 13:16 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 23.10.2019 13:16 Zdieľať na Facebook
007
golf 3 1200kg
sam v aute
zaradeny 3. kvalt
gumy 2.5 bar
https://ulozto.sk/file/toaGcTMvcng8/log ... 10-011-csv
sam v aute
zaradeny 3. kvalt
gumy 2.5 bar
https://ulozto.sk/file/toaGcTMvcng8/log ... 10-011-csv
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Logovanie sa neurobilo správne,pretože to potrebuje 4 prev.st. preto aby sa dosiahla max. záťaž. Z 3 st. si motor lahko poradí a nemusí sa namáhať...preto 4 st. aby motor musel zo seba vydať maximum.
Problém je že potom na 3 st.sú hodnoty logicky nižšie a takto sa nedozvieš čo motor dokáže.
Z toho čo vidím je to ale tak či tak katastrofa.Váha vzduchu viac mrtva ako živá,tú treba poriešiť a znova nalogovať (na 4 st.)
Kým sa nedá do poriadku váha je zbytočné posudzovať turbínu,tá je v tomto logu tiež mrtva.Ale...ona kým nie je prietok na váhe ísť nemôže,motor dostáva tak málo paliva že ho musia kolobežky predbiehať
Problém je že potom na 3 st.sú hodnoty logicky nižšie a takto sa nedozvieš čo motor dokáže.
Z toho čo vidím je to ale tak či tak katastrofa.Váha vzduchu viac mrtva ako živá,tú treba poriešiť a znova nalogovať (na 4 st.)
Kým sa nedá do poriadku váha je zbytočné posudzovať turbínu,tá je v tomto logu tiež mrtva.Ale...ona kým nie je prietok na váhe ísť nemôže,motor dostáva tak málo paliva že ho musia kolobežky predbiehať
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 23.10.2019 13:16 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných