Životnosť Turba
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 88
- Dátum registrácie: 10.03.2008 13:22 Zdieľať na Facebook
Životnosť Turba
Poprosím o info, koľko Vám vydržalo turbo na Vašom NOVOM aute. Najlepšie názory od 1.majiteľa, ktorý kupoval auto ako nové, kde je to naozaj preukázateľné. Ja mám Doblo 1,3MTJ, turbo pôvodné, najazdené 450 000km a nevyzerá, že by sa chcelo porúčať. Nepíšte prosím jazdenky, ktoré nik nevie, koľko majú najazdené. Fakt ma zaujímajú len nové autá a životnosť turba. Ďakujem.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 106
- Dátum registrácie: 27.05.2010 21:53 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 146
- Dátum registrácie: 13.01.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
Ja napisem trosku iny priklad pracujem na stroji terex fuchs mhl 350 motor deutz 6 valec cca 200 koni a tam je zivotnost turba cca 10 000 motohodin potom vacsinou umrie, stroj robi 7 motohodin denne okrem vikendov sviatkov atd ale jasne po case zacne tahat olej za tyzden dva litre sa doleju aznacka turba tusim holset
-
- Príspevky: 909
- Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1380
- Dátum registrácie: 28.11.2014 22:36 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 118
- Dátum registrácie: 09.08.2010 21:37 Zdieľať na Facebook
otec mal vw passat B4 880000km s povodnym turbom.. moje bmw ma 215000 od nova a turbo povodne.. mali sme uz vela aut, ale s turbom nebol nikdy problem, ani v jednom!
a teraz trochu off topic.. co poviete na nove Biturba?
Myslite, ze to vydrzi tak ako tie s jednym turbom, alebo je tam nizsia zivotnost? Lebo vsetci hovoria, ze su kazove, ale to sa hovorilo aj o autach s jednym turbom a my sme nikdy problem nemali
a teraz trochu off topic.. co poviete na nove Biturba?
Myslite, ze to vydrzi tak ako tie s jednym turbom, alebo je tam nizsia zivotnost? Lebo vsetci hovoria, ze su kazove, ale to sa hovorilo aj o autach s jednym turbom a my sme nikdy problem nemali
-
- Príspevky: 1596
- Dátum registrácie: 12.05.2008 18:38 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1120
- Dátum registrácie: 22.03.2009 13:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 21
- Dátum registrácie: 25.11.2005 01:00 Zdieľať na Facebook
Peugeot 307 2,0 HDi 100 kW rok 2007
215 000 km a turbo sa rozpadlo, olej sa dostal do sania total. Mal som problem aj zohnat na uvedeny typ druhe turbo na vymenu, ale podarilo sa za 200 ecok. Nechcel som ist cez repas ktorí aj tak spochybnuju na forach.
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 18.05.2009 20:11 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Olejnička sa stane vtedy ak je majitel nie zrovna technický typ a plus ak má smolu na nevšímavého mechanika.Kopec aut mi prichádza z obrovskými km a čistučké.Naftový motor produkuje silné pulzy do priestoru klukovej skrine,tam ozaj veľa netreba aby sa stal olejničkou,stačí nestarať sa o odsávanie,mať popraskané odsávacie trubky (Laguny DCi) v neporiadku odlučovače oleja (VW 2,5 TDi V6) a pod.Často kombinácia, súbeh dvoch vecí..aj v neporiadku odsávanie,aj netesnosti olejových mierok a pridá sa aj spotreba oleja a zbytočný prísun oleja na lopatky turbíny,samozrejme zo všetkými dôsledkamipedro727 napísal:mňa by zaujímalo od koľko km sa z toho stáva olejnička.všade kde sú diesle sú olejové škvrny na parkoviskách. sused má cca 180 tis a už klapoce.
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
na zivotnost turba zasadne vplyvaju dve veci:
a-) inziniering - skratka, ako je konstrukcne navrhnute + cely motor (objem oleja, chladenie, materialy..)
b-) sposob jazdy vodica (vytacanie za studena, dochladzovanie, dodrziavanie servisu)
z mojho pohladu - dolezitejsi je bod A - teda spravna a vhodna konstrukcia, potom turbo nerobi problemy.
a-) inziniering - skratka, ako je konstrukcne navrhnute + cely motor (objem oleja, chladenie, materialy..)
b-) sposob jazdy vodica (vytacanie za studena, dochladzovanie, dodrziavanie servisu)
z mojho pohladu - dolezitejsi je bod A - teda spravna a vhodna konstrukcia, potom turbo nerobi problemy.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Turbína či sa zdá či nie,je jedno nesmierne technicky vyspelé dielko techniky,počnúc materiálom cez zvládnutie velmi presného opracovania až po neuveritelne citlivé vyváženie.Fabrika ktorá tieto požiadavky zvládne,je top,a to bude dôvod prečo je výrobcov tak máličko.Nedokázal by som z fleku označiť technicky "slabé" turbo
Zato bod B platí bežne,pre ženskú populáciu asi úplne,kedže sa nedá natreť na hlavu ani obliecť
Zato bod B platí bežne,pre ženskú populáciu asi úplne,kedže sa nedá natreť na hlavu ani obliecť
-
- Príspevky: 686
- Dátum registrácie: 23.05.2011 15:39 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 31 neregistrovaných