Zdravím vás Renaulťáci
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 105
- Dátum registrácie: 28.04.2007 08:59 Zdieľať na Facebook
Zdravím vás Renaulťáci
Zdravím Vás Renaltáci. Po 12-tich rokoch strávených v nemeckých a španielskych autách by som sa chcel opäť vrátiť do francúzskeho pohodlia na cestách ,a preto zvažujem kúpu Renaultu Fluence , ročník okolo 2010-2011. Zvažujem najmä motor 1,5 dci , ten je už v Renaulte asi ostrieľaný a nemal by ma ničím prekvapiť. Chcem sa opýtať, je to dostatočný motor pre také veľké auto?? Alebo si kúpiť radšej 1,6 benzín a prípadne ho prerobiť na plyn? Najazdím ročne okolo 16-18 tisíc km. Prípadne ak by ste mi mohli poradiť na čo si pri kúpe tohto modelu dať najmä pozor. Veľmi pekne Vám ďakujem za rady a typy.
-
- Príspevky: 118
- Dátum registrácie: 28.12.2012 17:18 Zdieľať na Facebook
Tak chvala bohu renault sa poučil v ohlade elektroniky a už je to spolahlivé vozenie, osobne mame v rodine 1,6 benzín kedže sa jazdí po meste . Ale osobne mam radšej 1,5 Dci a podla mna tento motor je špičkový , známy ho ma v renault Scenic 2013 ročník a jazdí ročne cca, 20 000 km a to dialnice , som osobne zažil ked som s nim išiel z dovolenky , plné zaťažene auto plus truhla na strechce , klima a v pohode motor ešte svižne akceleroval pri rýchlosti 150Km/h a spotreba dosť prijemná . Osobne odporúčam 1,5 dci
-
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 27.04.2007 13:05 Zdieľať na Facebook
taxi Thalia 1,5 DCi r.v. 2010 240 000-km , motor bez jedinej poruchy , vstreky , turbo - všetko original . Dlhodoba spotreba 5,4 litra po meste (Košice) . 1.5 DCi je podľa mňa je super motor . Už to nie je ako tie prve 1,5 DCi - vstreky DELPHI a kľuka po 200 000-km KO vďaka ojničnym ložiskam . Tie novšie 1,5 DCi su sakra dobre na dnešne pomery .
Naposledy upravil/-a Hyundai1 v 01.02.2014 18:12, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 1376
- Dátum registrácie: 29.03.2013 14:07 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 105
- Dátum registrácie: 28.04.2007 08:59 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1906
- Dátum registrácie: 12.12.2009 20:01
- Bydlisko: Revúca Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 273
- Dátum registrácie: 16.08.2008 16:46 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 273
- Dátum registrácie: 16.08.2008 16:46 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
heh, lenze automobilky (ani MB) neriesia spolahlivost nad 150tkm (co je konstrukcna zivotnost motorov v sucasnosti).lubos zimovcak napísal:Keby len Nissan, ale uz aj Mercedes...
Takze to, ze motor prezije viac je prakticky len nahoda.
Okrem toho - tam sa riesia len a len a len a len a len a len peniaze. Nic viac. Nic menej. Ver mi.
-
- Príspevky: 1906
- Dátum registrácie: 12.12.2009 20:01
- Bydlisko: Revúca Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 50
- Dátum registrácie: 06.11.2010 18:46 Zdieľať na Facebook
Motor ti vydrzi tak ako sa onho staras. Ked menis pravidelne oleje a filtre pohoda. Nesetril by som ani na palivaci ja ho menim raz do roka aj s olejom . Videl som ako dopadne commonrail ked zacne cerpadlo pustat bordel , stoji to veelku mrtu euracikov a penazenku to sakra boli.
Mam velsatisa a espace diezle a som spokojny. Za tie nove trabanty ich tak skoro nevymenim!
Mam velsatisa a espace diezle a som spokojny. Za tie nove trabanty ich tak skoro nevymenim!
-
- Príspevky: 140
- Dátum registrácie: 31.03.2010 21:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1669
- Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44 Zdieľať na Facebook
asi zabrdnem do "renoltakov" ale mam pre vas zlu spravu:
motor 1.5 DCi nebol a ani nie je extra spolahlivy.
ten pan taxikar nech sa lepsie pozrie na stitok cerpadla a ano, mate tam DELPHI = zivotnost podla toho aka nafta...
vyssie rady (78kW a 81kW) maju do r. 2008 Siemens a potom ten isty Siemens ale premenovany na Continental (to iste cerpadlo aj vstreky) a to ma relativne dlhu zivotnost.
Len pre info neznalym - Renault kupil Nissan v roku 2001 a teda po roku 2001 sa nejedna o Nissany ale vlastne o sprzneny Nissan Renaultom... Jedna sa len o osobne auta v EUROPE, cize Nissan nadalej vo svete robi auta, zatial co sa tu v Europe pod velenim Renaultu urobilo z Nissana najhorsie japonske auto (okrem GTR ktore je dovazane original z Japonska).
cize ak 1.5 dci tak nove, pozor na naftu, pozor na vymeny olejov (ziadne 30.000km) a na 120.000 - 350.000 km podla sposobu jazdenia a nafty mate "dobry motor".
Delphi cerpadlo a nasledne vstreky skapu po 120.000 - 300.000 km, kluka sa rozleti v priemere okolo 200.000.
su rozletene aj na 120.000 a ojedinely rekorder (dlhe trate v zahranici moze mat aj 400.000km).
pomoze vymena ojnicnych lozisk preventivne, inak sa predcasne opotrebuju - Renault dal inak pripis po 100.000km doporucuje vymenu ojnicnych lozisk - len pre zaujimavost.
podla mna keby toto poriesili, tak so Siemens / Continental systemom by som to za krajnych okolnosti doporucil, ale pre istotu nie najlepsim znamym...
Ze tam kapu turba, obcas sa prepali piest, ci praskne hlava, to mi pride na Renault celkom normalne...
Kto neveri, nech si kupi a ja mu s radostou predam ktorukolvek cast a najradsej cely motor.
Inak ten Fluens sa ani v zapadnej europe a dokonca ani vo Francuzsku nepredava - je to turecky shit, ale Slovakom staci (ako Thalia).
motor 1.5 DCi nebol a ani nie je extra spolahlivy.
ten pan taxikar nech sa lepsie pozrie na stitok cerpadla a ano, mate tam DELPHI = zivotnost podla toho aka nafta...
vyssie rady (78kW a 81kW) maju do r. 2008 Siemens a potom ten isty Siemens ale premenovany na Continental (to iste cerpadlo aj vstreky) a to ma relativne dlhu zivotnost.
Len pre info neznalym - Renault kupil Nissan v roku 2001 a teda po roku 2001 sa nejedna o Nissany ale vlastne o sprzneny Nissan Renaultom... Jedna sa len o osobne auta v EUROPE, cize Nissan nadalej vo svete robi auta, zatial co sa tu v Europe pod velenim Renaultu urobilo z Nissana najhorsie japonske auto (okrem GTR ktore je dovazane original z Japonska).
cize ak 1.5 dci tak nove, pozor na naftu, pozor na vymeny olejov (ziadne 30.000km) a na 120.000 - 350.000 km podla sposobu jazdenia a nafty mate "dobry motor".
Delphi cerpadlo a nasledne vstreky skapu po 120.000 - 300.000 km, kluka sa rozleti v priemere okolo 200.000.
su rozletene aj na 120.000 a ojedinely rekorder (dlhe trate v zahranici moze mat aj 400.000km).
pomoze vymena ojnicnych lozisk preventivne, inak sa predcasne opotrebuju - Renault dal inak pripis po 100.000km doporucuje vymenu ojnicnych lozisk - len pre zaujimavost.
podla mna keby toto poriesili, tak so Siemens / Continental systemom by som to za krajnych okolnosti doporucil, ale pre istotu nie najlepsim znamym...
Ze tam kapu turba, obcas sa prepali piest, ci praskne hlava, to mi pride na Renault celkom normalne...
Kto neveri, nech si kupi a ja mu s radostou predam ktorukolvek cast a najradsej cely motor.
Inak ten Fluens sa ani v zapadnej europe a dokonca ani vo Francuzsku nepredava - je to turecky shit, ale Slovakom staci (ako Thalia).
-
- Príspevky: 1669
- Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44 Zdieľať na Facebook
keby som musel kupit Renault (nastastie nemusim) tak kupim Lagunu 2.0 TD ak chcete silou mocou Renault.
ta cena Renaultov nie je nizka pre srandu kralikov ani pre ich dobre meno...
na 2.0TD sa sice zapecu vstreky tak, ze ich uz nikto nevyberie a treba vymenit celu hlavu alebo motor, ale aspon vydrzia dlho (300-400.000 km) ak sa teda bavime o kvalitnej nafte.
neda sa porovnat Laguna s tym dobre vyzerajucim šmejdom s nazvom Fluence.
ani laguna nie je uzasna, ale stale je to ovela prepracovanejsie auto ako Fluence
nieco ako porovnavat Fabiu 1,2 HTP a Octaviu RS.
uplne ine vstupne materialy a normohodiny na vyrobu auta + pracovnici a stat produkcie.
radsej Laguna 2008 ako Fluence 2011
ale to uz je na kupujucom
benzin 1.6i je podla mna lepsia volba aj ked viac zerie, nema tie drahe muchy...
ta cena Renaultov nie je nizka pre srandu kralikov ani pre ich dobre meno...
na 2.0TD sa sice zapecu vstreky tak, ze ich uz nikto nevyberie a treba vymenit celu hlavu alebo motor, ale aspon vydrzia dlho (300-400.000 km) ak sa teda bavime o kvalitnej nafte.
neda sa porovnat Laguna s tym dobre vyzerajucim šmejdom s nazvom Fluence.
ani laguna nie je uzasna, ale stale je to ovela prepracovanejsie auto ako Fluence
nieco ako porovnavat Fabiu 1,2 HTP a Octaviu RS.
uplne ine vstupne materialy a normohodiny na vyrobu auta + pracovnici a stat produkcie.
radsej Laguna 2008 ako Fluence 2011
ale to uz je na kupujucom
benzin 1.6i je podla mna lepsia volba aj ked viac zerie, nema tie drahe muchy...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných