Zdravím vás Renaulťáci

Diskusia ohľadne vozidiel značky Renault

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

corocafe
Príspevky: 105
Dátum registrácie: 28.04.2007 08:59
Zdieľať na Facebook

Zdravím vás Renaulťáci

Príspevok od používateľa corocafe »

Zdravím Vás Renaltáci. Po 12-tich rokoch strávených v nemeckých a španielskych autách by som sa chcel opäť vrátiť do francúzskeho pohodlia na cestách ,a preto zvažujem kúpu Renaultu Fluence , ročník okolo 2010-2011. Zvažujem najmä motor 1,5 dci , ten je už v Renaulte asi ostrieľaný a nemal by ma ničím prekvapiť. Chcem sa opýtať, je to dostatočný motor pre také veľké auto?? Alebo si kúpiť radšej 1,6 benzín a prípadne ho prerobiť na plyn? Najazdím ročne okolo 16-18 tisíc km. Prípadne ak by ste mi mohli poradiť na čo si pri kúpe tohto modelu dať najmä pozor. Veľmi pekne Vám ďakujem za rady a typy.
djdg
Príspevky: 118
Dátum registrácie: 28.12.2012 17:18
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa djdg »

Tak chvala bohu renault sa poučil v ohlade elektroniky a už je to spolahlivé vozenie, osobne mame v rodine 1,6 benzín kedže sa jazdí po meste . Ale osobne mam radšej 1,5 Dci a podla mna tento motor je špičkový , známy ho ma v renault Scenic 2013 ročník a jazdí ročne cca, 20 000 km a to dialnice , som osobne zažil ked som s nim išiel z dovolenky , plné zaťažene auto plus truhla na strechce , klima a v pohode motor ešte svižne akceleroval pri rýchlosti 150Km/h a spotreba dosť prijemná . Osobne odporúčam 1,5 dci :2f93:
Hyundai1
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 27.04.2007 13:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Hyundai1 »

taxi Thalia 1,5 DCi r.v. 2010 240 000-km , motor bez jedinej poruchy , vstreky , turbo - všetko original . Dlhodoba spotreba 5,4 litra po meste (Košice) . 1.5 DCi je podľa mňa je super motor . Už to nie je ako tie prve 1,5 DCi - vstreky DELPHI a kľuka po 200 000-km KO vďaka ojničnym ložiskam . Tie novšie 1,5 DCi su sakra dobre na dnešne pomery .
Naposledy upravil/-a Hyundai1 v 01.02.2014 18:12, upravené celkom 1 krát.
mato.soky
Príspevky: 1376
Dátum registrácie: 29.03.2013 14:07
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mato.soky »

nepozrieš sa račej po megane alebo lagune flurence je trochu low cost a asi to bude trochu cítiť aký je rozpočet ?
YxoYpsilono
Príspevky: 3391
Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa YxoYpsilono »

zase fluence nebude mat tolko nabrkane, ako megane, ci dokonca laguna..

Naozaj su motory 1,5 DCI uz OK?

Preco potom zacinaju vyrabat 1,6 DCI??

ma niekto viac info, odkedy 1,5 DCI mozno oznacit za spolahlive??
corocafe
Príspevky: 105
Dátum registrácie: 28.04.2007 08:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa corocafe »

rozpočet mám okolo 8000-9000€ , Laguny som pozeral ale sú pre mňa veľké, ja 90% jazdím sám. A za cenu Laguny s roku 2008 mám Fluence 2011.
VOJTO55
Príspevky: 1906
Dátum registrácie: 12.12.2009 20:01
Bydlisko: Revúca
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VOJTO55 »

...Keby tie motory Renault boli až také zlé ako sa vraví medzi laickou verejnosťou,tak by si automobilka akou je Nissan a mnohé ďalšie vybrali niečo iné...
...Čo sa týka tej kvality,tak podľa mojich vedomostí sa to podstatne začalo meniť od roku 2007...
redfavo
Príspevky: 273
Dátum registrácie: 16.08.2008 16:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa redfavo »

ja už skoro 8rokov mám len renaulty a 1.5dci už bude ozaj vychytany...len sa pozri po megane...fluence je sice pekný ale tusim ho robia v turecku a vieme všetci ako to bolo s thaliou...
jedine megane generation je z turecka...a myslim že hatchback je lepsie využitelný do buducna ako sedan...
redfavo
Príspevky: 273
Dátum registrácie: 16.08.2008 16:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa redfavo »

alebo ešte clio grandtour...tam sa budes voziť za 3,5litra
YxoYpsilono
Príspevky: 3391
Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa YxoYpsilono »

lubos zimovcak napísal:Keby len Nissan, ale uz aj Mercedes...:)
heh, lenze automobilky (ani MB) neriesia spolahlivost nad 150tkm (co je konstrukcna zivotnost motorov v sucasnosti).

Takze to, ze motor prezije viac je prakticky len nahoda.

Okrem toho - tam sa riesia len a len a len a len a len a len peniaze. Nic viac. Nic menej. Ver mi.
VOJTO55
Príspevky: 1906
Dátum registrácie: 12.12.2009 20:01
Bydlisko: Revúca
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VOJTO55 »

...Tie motory vydržia URČITE viac ako VW TSi...
velsatisba
Príspevky: 50
Dátum registrácie: 06.11.2010 18:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa velsatisba »

Motor ti vydrzi tak ako sa onho staras. Ked menis pravidelne oleje a filtre pohoda. Nesetril by som ani na palivaci ja ho menim raz do roka aj s olejom . Videl som ako dopadne commonrail ked zacne cerpadlo pustat bordel , stoji to veelku mrtu euracikov a penazenku to sakra boli.
Mam velsatisa a espace diezle a som spokojny. Za tie nove trabanty ich tak skoro nevymenim!
janciJOHNY
Príspevky: 140
Dátum registrácie: 31.03.2010 21:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa janciJOHNY »

Asi pred 4 rokmi som mal chvíľu služobného clio grandtour 1,5 dci a to auto bolo schopné pri normálnej jazde nabehať 1300-1400 km na nádrž.....
Ak by som mal riešiť súkromné auto, tak tento motor by bol jedným z top favoritov, fluence možno nie, ale 1,5 dci určite.
autokomplet
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autokomplet »

asi zabrdnem do "renoltakov" ale mam pre vas zlu spravu:
motor 1.5 DCi nebol a ani nie je extra spolahlivy.
ten pan taxikar nech sa lepsie pozrie na stitok cerpadla a ano, mate tam DELPHI = zivotnost podla toho aka nafta...
vyssie rady (78kW a 81kW) maju do r. 2008 Siemens a potom ten isty Siemens ale premenovany na Continental (to iste cerpadlo aj vstreky) a to ma relativne dlhu zivotnost.
Len pre info neznalym - Renault kupil Nissan v roku 2001 a teda po roku 2001 sa nejedna o Nissany ale vlastne o sprzneny Nissan Renaultom... Jedna sa len o osobne auta v EUROPE, cize Nissan nadalej vo svete robi auta, zatial co sa tu v Europe pod velenim Renaultu urobilo z Nissana najhorsie japonske auto (okrem GTR ktore je dovazane original z Japonska).
cize ak 1.5 dci tak nove, pozor na naftu, pozor na vymeny olejov (ziadne 30.000km) a na 120.000 - 350.000 km podla sposobu jazdenia a nafty mate "dobry motor".
Delphi cerpadlo a nasledne vstreky skapu po 120.000 - 300.000 km, kluka sa rozleti v priemere okolo 200.000.
su rozletene aj na 120.000 a ojedinely rekorder (dlhe trate v zahranici moze mat aj 400.000km).
pomoze vymena ojnicnych lozisk preventivne, inak sa predcasne opotrebuju - Renault dal inak pripis po 100.000km doporucuje vymenu ojnicnych lozisk - len pre zaujimavost.
podla mna keby toto poriesili, tak so Siemens / Continental systemom by som to za krajnych okolnosti doporucil, ale pre istotu nie najlepsim znamym...
Ze tam kapu turba, obcas sa prepali piest, ci praskne hlava, to mi pride na Renault celkom normalne...
Kto neveri, nech si kupi a ja mu s radostou predam ktorukolvek cast a najradsej cely motor.
Inak ten Fluens sa ani v zapadnej europe a dokonca ani vo Francuzsku nepredava - je to turecky shit, ale Slovakom staci (ako Thalia).
autokomplet
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autokomplet »

keby som musel kupit Renault (nastastie nemusim) tak kupim Lagunu 2.0 TD ak chcete silou mocou Renault.
ta cena Renaultov nie je nizka pre srandu kralikov ani pre ich dobre meno...
na 2.0TD sa sice zapecu vstreky tak, ze ich uz nikto nevyberie a treba vymenit celu hlavu alebo motor, ale aspon vydrzia dlho (300-400.000 km) ak sa teda bavime o kvalitnej nafte.
neda sa porovnat Laguna s tym dobre vyzerajucim šmejdom s nazvom Fluence.
ani laguna nie je uzasna, ale stale je to ovela prepracovanejsie auto ako Fluence
nieco ako porovnavat Fabiu 1,2 HTP a Octaviu RS.
uplne ine vstupne materialy a normohodiny na vyrobu auta + pracovnici a stat produkcie.
radsej Laguna 2008 ako Fluence 2011
ale to uz je na kupujucom
benzin 1.6i je podla mna lepsia volba aj ked viac zerie, nema tie drahe muchy...

Návrat na "Renault fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných