Za tie peniaze dobra volba?
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 123
- Dátum registrácie: 30.10.2008 18:51 Zdieľať na Facebook
Za tie peniaze dobra volba?
chrysler-grand-voyager.Paci sa nam to auto.Dobra volba?
2.8 CRD Comfort A5 , 2005
2.8 CRD Comfort A5 , 2005
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
podla mna to je uplne sibnute auto, nikdy by som si take nekupil....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ja som si pred rokom zaobstaral taketo cierne na nasledujucich fotkach:
http://www.zvolensky.sk/pachfurth-foto/ ... ari355.htm
pozri, nove to stalo milion a pol, teraz to kupis za tretinu miliona... podla mna vyborny kauf. Ma to nezavisle kurenie (jednoducho zapojitelne ak nemas dialkove ovladanie), miesta tolko ze mozes predavat na trznici (ja v tom obcas vozim dve kompletne rodiny, jedna moja = 2 rodicia, 1 dieta trojrocne, kocik, druha rodina su zase 2 rodicia a DVOJICKY!! s kociarom pre dvojicky - ano dobre vidis, do toho auta dam dva kociky naraz plus dve kompletne rodiny naraz a to este nehovorim ze zbalene na vikendovy piknik alebo tyzdenny vylet a davaj hor sa)...
cierna farba tomu nadherne pristane, videl som vsetky farby ktore existuju ale vsetky ostatne dohromady su asi tak polovicu pekne ako tato cierna. Ked je pekne pocasie, auto umyte, nalestene, original mas zatmavene okna, tak je to proste parada nech si hovori kto chce co chce. Ja som inak zatazeny na cierne auta, superby, passaty, medvede E, sharany, a podobne... proste co je cierne to sa u mna pocita.
voz maximalne spolahlivy (europsky motor, nema styri hlavy ako tie povodne sracky v rokoch 1995-2000, toto je poctivy motor co odjazdi tri miliony kilometrov a nezakucka sa pri tom), mas tam komplet vsetko bosch - riadiacu elektroniku (edc 15 riadiaca jednotka ako na oktavii prvej generacie, nie presne ten isty kus ale ta ista generacia), vaha vzduchu, cidla vstrekovace proste vsetko bosch. Common Rail. Faceliftovane modely po roku 2004 (=gulate hmlovky vpredu) nemaju ziadne vazne systemove chyby. Turba su sice neviem od koho (nekukal som), ale su velke na rozdiel od passatov a VWciek a tlacia dost maly tlak (0.95 baru, s minimalnou spickou na 1.05 ; klasicke 1.9tky od VW tlacia 1.2baru len tak zahuci a ked sa im zaseknu lopatky tak cez 1.6 ** jednoducho si zratas ktore turbo asi tak moze mat vacsiu zivotnost).
Ja osobne taketo auto mozem, tiez som rozmyslal tento konkretny kus kupit. To by som ale musel predat sucasne Galaxy na ktorom beha moja zenska a musel by som dolozit asi tak 4000eur co sa mi teraz bohuzial nehodi... inak tento voz z Galanty vobec nepoznam a podla fotiek stav neposudim.
Ach ano, kilometrov sa vobec neboj. Tristotisic nic neznamena. Naozaj nic. Paraaaaaaada.
a ked si sa NAHODOU este nerozhodol, tak ti dolozim ze pocas celej historie slovenskej republiky bolo ukradnute JEDNO JEDINE taketo auto. Jeden kus, dobre sa chapeme? Passatov bolo tento tyzden ukradnutych asi sto
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ja som si pred rokom zaobstaral taketo cierne na nasledujucich fotkach:
http://www.zvolensky.sk/pachfurth-foto/ ... ari355.htm
pozri, nove to stalo milion a pol, teraz to kupis za tretinu miliona... podla mna vyborny kauf. Ma to nezavisle kurenie (jednoducho zapojitelne ak nemas dialkove ovladanie), miesta tolko ze mozes predavat na trznici (ja v tom obcas vozim dve kompletne rodiny, jedna moja = 2 rodicia, 1 dieta trojrocne, kocik, druha rodina su zase 2 rodicia a DVOJICKY!! s kociarom pre dvojicky - ano dobre vidis, do toho auta dam dva kociky naraz plus dve kompletne rodiny naraz a to este nehovorim ze zbalene na vikendovy piknik alebo tyzdenny vylet a davaj hor sa)...
cierna farba tomu nadherne pristane, videl som vsetky farby ktore existuju ale vsetky ostatne dohromady su asi tak polovicu pekne ako tato cierna. Ked je pekne pocasie, auto umyte, nalestene, original mas zatmavene okna, tak je to proste parada nech si hovori kto chce co chce. Ja som inak zatazeny na cierne auta, superby, passaty, medvede E, sharany, a podobne... proste co je cierne to sa u mna pocita.
voz maximalne spolahlivy (europsky motor, nema styri hlavy ako tie povodne sracky v rokoch 1995-2000, toto je poctivy motor co odjazdi tri miliony kilometrov a nezakucka sa pri tom), mas tam komplet vsetko bosch - riadiacu elektroniku (edc 15 riadiaca jednotka ako na oktavii prvej generacie, nie presne ten isty kus ale ta ista generacia), vaha vzduchu, cidla vstrekovace proste vsetko bosch. Common Rail. Faceliftovane modely po roku 2004 (=gulate hmlovky vpredu) nemaju ziadne vazne systemove chyby. Turba su sice neviem od koho (nekukal som), ale su velke na rozdiel od passatov a VWciek a tlacia dost maly tlak (0.95 baru, s minimalnou spickou na 1.05 ; klasicke 1.9tky od VW tlacia 1.2baru len tak zahuci a ked sa im zaseknu lopatky tak cez 1.6 ** jednoducho si zratas ktore turbo asi tak moze mat vacsiu zivotnost).
Ja osobne taketo auto mozem, tiez som rozmyslal tento konkretny kus kupit. To by som ale musel predat sucasne Galaxy na ktorom beha moja zenska a musel by som dolozit asi tak 4000eur co sa mi teraz bohuzial nehodi... inak tento voz z Galanty vobec nepoznam a podla fotiek stav neposudim.
Ach ano, kilometrov sa vobec neboj. Tristotisic nic neznamena. Naozaj nic. Paraaaaaaada.
a ked si sa NAHODOU este nerozhodol, tak ti dolozim ze pocas celej historie slovenskej republiky bolo ukradnute JEDNO JEDINE taketo auto. Jeden kus, dobre sa chapeme? Passatov bolo tento tyzden ukradnutych asi sto
-
- Príspevky: 123
- Dátum registrácie: 30.10.2008 18:51 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
rozvody ti spravi hocikto kto nema lave obidve ruky (okrem toho sa robia po 200.000km takze ich nebudes menit casto a vydrzis aj keby si to musel dat spravit v originalom zastupeni znacky); olej spravi uplne kazdy kto ma zdvihak a dokonca aj bez neho sa to da.
keby bolo treba nieco velmi zlozite opravovat (neviem si predstavit co konkretne, to je jedno) tak mas viacero moznosti : bud to odnesies do zastupenia znacky - ja som z Bratislavy takze davaj Chrysler na zlatych pieskoch - alebo nejakym sikovnym fesakom v tvojom okoli ktori sa venuju opravam "americkych" aut. Upozornujem ze toto auto ani nahodou NIE JE americke - nie je na nom americke vobec nic okrem karoserie a ta sa ti "sama nepokazi".
teda na garazovy servis skor doporucujem niekoho kto ma diagnostiku bosch kts520 a podobne. Preco? Lebo vsetky elektronicke komponenty v tomto aute su od Boscha ako bolo hore pisane. Tvoj konkretny kus je ale velmi mlady a stvorrocne auto nemoze mat ziadne zavazne problemy pokial mal povodny majitel len trosicku nasrate pod capicou.
keby bolo treba nieco velmi zlozite opravovat (neviem si predstavit co konkretne, to je jedno) tak mas viacero moznosti : bud to odnesies do zastupenia znacky - ja som z Bratislavy takze davaj Chrysler na zlatych pieskoch - alebo nejakym sikovnym fesakom v tvojom okoli ktori sa venuju opravam "americkych" aut. Upozornujem ze toto auto ani nahodou NIE JE americke - nie je na nom americke vobec nic okrem karoserie a ta sa ti "sama nepokazi".
teda na garazovy servis skor doporucujem niekoho kto ma diagnostiku bosch kts520 a podobne. Preco? Lebo vsetky elektronicke komponenty v tomto aute su od Boscha ako bolo hore pisane. Tvoj konkretny kus je ale velmi mlady a stvorrocne auto nemoze mat ziadne zavazne problemy pokial mal povodny majitel len trosicku nasrate pod capicou.
-
- Príspevky: 123
- Dátum registrácie: 30.10.2008 18:51 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný