2.0 FSI (110kw) - spolahlivost

Diskutujte o všetkom čo vás zaujíma alebo trápi !

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Napísať odpoveď
citronsk
Príspevky: 626
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Zdieľať na Facebook

2.0 FSI (110kw) - spolahlivost

Príspevok od používateľa citronsk »

Zdravim,

chcel by som sa dozvediet nieco o tomto motore od majitelov, mechanikov.. Viem ze su tu uz dve podobne temy ale 3 roky stare. Z toho som precital na forach mi nie je jasne ci ma motor rozvodovu retaz alebo remen? (kazdy vravi nieco ine) Dalej ma zaujima spolahlivost motora, pripadna spotreba motoroveho oleja, servisny interval vymeny rozvodov. A celkovo naklady na servis motora su vyssie ako u 1.6 fsi? Budem vdacny za kazdy prispevok k veci so skusenostami s nim. (o TFSI nemam zaujem)

Dakujem
jurigad
Príspevky: 667
Dátum registrácie: 15.03.2006 19:58
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jurigad »

Motor má remeň a interval výmeny 160 alebo 180 tis. , väčšinou sa roztrhne pred prvou výmenou.
Hyundai1
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 27.04.2007 13:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Hyundai1 »

no v prvom rade je to pomerne žrút rozdiel v spotrebe medzi 2,0 FSi a 3,2 FSi je takmer nepostrehnuteľný . Spotreba oleja je ďalšia slabá stránka toho motora - rád sa rozožerie . Podľa mňa je to absolútne nezaujímavá motorizácia . Ak to musí byť VW a spol. tak 1,6 FSi ale jednoducho konkurencia je ďalej a u VW sa jednoducho podarený motor hľadá len veľmi ťažko .
Ridick030
Príspevky: 167
Dátum registrácie: 15.11.2012 10:53
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Ridick030 »

O TFSI nemáš záujem??? Skús sa na ňom previesť a hneď zmeníš názor,a oproti iným menším TFSI je spoľahlivý.Atmosféry od hitler wagen žerú a neťahajú,turbo aj keď žere aspoň stojí za to :3c90:
citronsk
Príspevky: 626
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa citronsk »

dakujem za rady, mohol by byt aj 1.6 fsi, len to ze pri octaviach nie je velmi z coho vyberat, kedze kolega nechce kombi a tiez nechce diesel, co teda ani velmi nepripada do uvahy kedze bude jazdit prevazne iba kratke trasy. Nad TFSI sme neuvazovali kvoli turbu, jednoducho potrebuje auto, kde by bolo dobre minimalizovat naklady na servis, navyse auta z rokov 06-07 uz mozu mat turbo kludne pred koncom zivotnosti. Ale ak by sme zobrali do uvahy TFSI tak 1.8 alebo 2.0? Nie je ten 2.0 Tfsi tiez rozozrany? o 1.8 tfsi som tu tiez uz cital vselico.... Poradili by ste este nejaku vseobecne dobru motorizaciu? 1.8 Vtec od hondy nie je zly motor, no chce nejaky sedan a to tiez tazko najst... Auto by nemalo by francuzske, talianske a pod. (nic za tym nehladajte, jednoducho sa mu pacia VW group auta)

vdaka este raz!
romet
Príspevky: 152
Dátum registrácie: 04.05.2008 19:19
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa romet »

No pokiaľ máš takto nastavené kritériá výberu atuta, tak máš v podstate možnosti:
1. 1.6i 74 kW - mega-spoľahlivosť ale nejede, pre pokojného vodiča, vysoké rýchlosti nezvláda veľmi dobre
2. 2.0 MPI 85 kW - spoľahlivosť, len veľmi málo rožšírená motorizácia
3. 1.8 T - 110kW - idelálny motor pre Tvoje požiadavky a turba by som sa vôbec u tohto nebál. Je ich málo.

Na FSI zabudni, môj názor je ak máš brať FSI to radšej TSI. Z kaluže do blata.
66QUATTRO
Príspevky: 662
Dátum registrácie: 19.01.2010 19:03
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 66QUATTRO »

Ešte ostáva na výber 1.4 mpi...ale tak... aspoň bol spoľahlivý pokiaľ viem....a na pár km do roboty....
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

A to turbo keby si prirátal k nákupnej cene keď už ho tak veľmi trápi? Alebo sa rovno popozeral po inej značke keďže táto má v poslednej dobe zjavne problém vyrobiť poriadny motor?
robiko1804
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 26.09.2008 12:20
Zdieľať na Facebook

2.0 FSI

Príspevok od používateľa robiko1804 »

Zdedil som po otcovi Octaviu II s motorom 2.0 FSi. Rok výroby je 12/2005 najazdené 215 000 km, kupované ešte pred 10 rokmi ako predvádzačka s cca 25 000 km. Čo sa týka samotného motora, nikdy sme s ním nemali najmenší problém . Menil sa akurát EGR ventil z dôvodu ulomenia mechanizmu otvárania klapky kde sú naneštastie plastové kolieska ktoré nahlodal zub času, kompresor klímy, oprava káblika bočného airbagu vo dverách na strane vodiča z dôvodu jeho predratia keďže kábliky sú veľmi tenké a krehké, kotúče predné + zadné silentbloky čiže viac menej bežná údržba. Olej sme menili do 180 000 km každých 30 000 km a potom sme skrátili servisný interval na 15 000 km. V priebehu 30 000 trebalo doliať asi 1 liter oleja, niekedy menej alebo nič. Teraz pri 15 000 sa nedolieva absolútne nič. Spotreba 6,5 litra/100 km mimo mesto, dialnica pri 140 km asi 7,2 litra/100 km. Tankujem prevažne 98 alebo 100 okt benzín. Kolesá sú 17. Auto sa využívalo z 80 % na dlhé trasy. Z mojho pohľadu daný typ motorizácie určite odporúčam.
Napísať odpoveď

Návrat na "AUTOMOBILY - Všeobecná diskusia"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot], tuninka a 49 neregistrovaných