2.0 FSI (110kw) - spolahlivost
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 626
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22 Zdieľať na Facebook
2.0 FSI (110kw) - spolahlivost
Zdravim,
chcel by som sa dozvediet nieco o tomto motore od majitelov, mechanikov.. Viem ze su tu uz dve podobne temy ale 3 roky stare. Z toho som precital na forach mi nie je jasne ci ma motor rozvodovu retaz alebo remen? (kazdy vravi nieco ine) Dalej ma zaujima spolahlivost motora, pripadna spotreba motoroveho oleja, servisny interval vymeny rozvodov. A celkovo naklady na servis motora su vyssie ako u 1.6 fsi? Budem vdacny za kazdy prispevok k veci so skusenostami s nim. (o TFSI nemam zaujem)
Dakujem
chcel by som sa dozvediet nieco o tomto motore od majitelov, mechanikov.. Viem ze su tu uz dve podobne temy ale 3 roky stare. Z toho som precital na forach mi nie je jasne ci ma motor rozvodovu retaz alebo remen? (kazdy vravi nieco ine) Dalej ma zaujima spolahlivost motora, pripadna spotreba motoroveho oleja, servisny interval vymeny rozvodov. A celkovo naklady na servis motora su vyssie ako u 1.6 fsi? Budem vdacny za kazdy prispevok k veci so skusenostami s nim. (o TFSI nemam zaujem)
Dakujem
-
- Príspevky: 667
- Dátum registrácie: 15.03.2006 19:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 27.04.2007 13:05 Zdieľať na Facebook
no v prvom rade je to pomerne žrút rozdiel v spotrebe medzi 2,0 FSi a 3,2 FSi je takmer nepostrehnuteľný . Spotreba oleja je ďalšia slabá stránka toho motora - rád sa rozožerie . Podľa mňa je to absolútne nezaujímavá motorizácia . Ak to musí byť VW a spol. tak 1,6 FSi ale jednoducho konkurencia je ďalej a u VW sa jednoducho podarený motor hľadá len veľmi ťažko .
-
- Príspevky: 167
- Dátum registrácie: 15.11.2012 10:53 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 626
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22 Zdieľať na Facebook
dakujem za rady, mohol by byt aj 1.6 fsi, len to ze pri octaviach nie je velmi z coho vyberat, kedze kolega nechce kombi a tiez nechce diesel, co teda ani velmi nepripada do uvahy kedze bude jazdit prevazne iba kratke trasy. Nad TFSI sme neuvazovali kvoli turbu, jednoducho potrebuje auto, kde by bolo dobre minimalizovat naklady na servis, navyse auta z rokov 06-07 uz mozu mat turbo kludne pred koncom zivotnosti. Ale ak by sme zobrali do uvahy TFSI tak 1.8 alebo 2.0? Nie je ten 2.0 Tfsi tiez rozozrany? o 1.8 tfsi som tu tiez uz cital vselico.... Poradili by ste este nejaku vseobecne dobru motorizaciu? 1.8 Vtec od hondy nie je zly motor, no chce nejaky sedan a to tiez tazko najst... Auto by nemalo by francuzske, talianske a pod. (nic za tym nehladajte, jednoducho sa mu pacia VW group auta)
vdaka este raz!
vdaka este raz!
-
- Príspevky: 152
- Dátum registrácie: 04.05.2008 19:19 Zdieľať na Facebook
No pokiaľ máš takto nastavené kritériá výberu atuta, tak máš v podstate možnosti:
1. 1.6i 74 kW - mega-spoľahlivosť ale nejede, pre pokojného vodiča, vysoké rýchlosti nezvláda veľmi dobre
2. 2.0 MPI 85 kW - spoľahlivosť, len veľmi málo rožšírená motorizácia
3. 1.8 T - 110kW - idelálny motor pre Tvoje požiadavky a turba by som sa vôbec u tohto nebál. Je ich málo.
Na FSI zabudni, môj názor je ak máš brať FSI to radšej TSI. Z kaluže do blata.
1. 1.6i 74 kW - mega-spoľahlivosť ale nejede, pre pokojného vodiča, vysoké rýchlosti nezvláda veľmi dobre
2. 2.0 MPI 85 kW - spoľahlivosť, len veľmi málo rožšírená motorizácia
3. 1.8 T - 110kW - idelálny motor pre Tvoje požiadavky a turba by som sa vôbec u tohto nebál. Je ich málo.
Na FSI zabudni, môj názor je ak máš brať FSI to radšej TSI. Z kaluže do blata.
-
- Príspevky: 662
- Dátum registrácie: 19.01.2010 19:03 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 26.09.2008 12:20 Zdieľať na Facebook
2.0 FSI
Zdedil som po otcovi Octaviu II s motorom 2.0 FSi. Rok výroby je 12/2005 najazdené 215 000 km, kupované ešte pred 10 rokmi ako predvádzačka s cca 25 000 km. Čo sa týka samotného motora, nikdy sme s ním nemali najmenší problém . Menil sa akurát EGR ventil z dôvodu ulomenia mechanizmu otvárania klapky kde sú naneštastie plastové kolieska ktoré nahlodal zub času, kompresor klímy, oprava káblika bočného airbagu vo dverách na strane vodiča z dôvodu jeho predratia keďže kábliky sú veľmi tenké a krehké, kotúče predné + zadné silentbloky čiže viac menej bežná údržba. Olej sme menili do 180 000 km každých 30 000 km a potom sme skrátili servisný interval na 15 000 km. V priebehu 30 000 trebalo doliať asi 1 liter oleja, niekedy menej alebo nič. Teraz pri 15 000 sa nedolieva absolútne nič. Spotreba 6,5 litra/100 km mimo mesto, dialnica pri 140 km asi 7,2 litra/100 km. Tankujem prevažne 98 alebo 100 okt benzín. Kolesá sú 17. Auto sa využívalo z 80 % na dlhé trasy. Z mojho pohľadu daný typ motorizácie určite odporúčam.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot], tuninka a 49 neregistrovaných