Vyvarenie auta - cena

Diskutujte o všetkom čo vás zaujíma alebo trápi !

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

_

Príspevok od používateľa cicmanec »

Poriadne alebo len kvôli STK? Lebo ak to prvé tak by ma zaujímalo koľko máš na to nasporené v prasiatku...
peto166
Príspevky: 972
Dátum registrácie: 14.06.2009 14:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa peto166 »

uz lepsie miesto na fotky si nenasiel?

urcite sa pre tvoje foto bude kazdy prihlasovat na seat-forum... :3020:
Pilotek
Príspevky: 869
Dátum registrácie: 05.06.2008 12:09
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Pilotek »

Pri dnesnych cenach jazdeniek zvaz vyvarat Toledo. Ak sa to ma urobit kvalitne (co je prakticky takmer nemozne, lebo vyvarit je jedna vec a zabranit rychlemu korodovaniu vec druha), bude to stat pol slusnej jazdenky.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Poklad zlatý tak to si píš že som klikol okamžite na návrat
Nutne sa musím opýtať,čo je na Tolede I tak interesné že chceš niečo podobné riešiť ? To myslím úplne dobromyselne a hneď pochopíš.Ak máš vyvárať hrdzavé auto a som odborník a moja práca je kvalitná práca,tak má moja cena tú istú hodnotu ako keď robím rozbitú Audinu,BMW ,je to stále práca,námaha a čas.Ak som ochotný robiť hodinu na rozbitom aute za x peňazí (a to auto je krásna práca bez hrdze),tak je pre mňa ´daleko väčším trápením robiť Toledo I kde nejde urobiť jeden zvar CO-čkom.Povedz jeden jediný dôvod prečo by to mal dobrý autoklampiar robiť ?!
Zlý,tj šuflikant na čierno,Ti tu asi cenový návrh neurobí.Historicky je to bezcenné,technicky to samé,ak sú k autu väzby skôr citové,to by šlo pochopiť.Ak nie,je to zásadná chyba už samotná úvaha
sbf
Príspevky: 1356
Dátum registrácie: 06.02.2009 10:05
Bydlisko: TN
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sbf »

nejaku 3racku toledo ti nikto vyvarat nebude, na3be tam kitu a povie ti ze to vyvaril
petyy
Príspevky: 3134
Dátum registrácie: 16.12.2009 15:03
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa petyy »

skutočne, ceny takých jazdeniek su 1-2tis €ur. tolko by ťa stlo yváranie a možno aj o dosť viac..
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Záleží od regionu a od jednotlivého zvarača...

Ak má plyn a drvot " z firemných zásob" a byva niekde v Poltári, tak cena bude rádovo nižšia oproti nejakému servisu v BA , kde všetok material musia NAKUPIŤ za súčasné CENY...
ivko1
Príspevky: 14966
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Úprimne menil som si zadný "zdeformovaný" blatník na mojom aute, ktoré má rok výroby 2005, o hrdzi môžem hovoriť akurát tak že sa nachádza na výfukovom potrubí.
Diel druhovýroby v ponuke nie je, autorizák 830€, tak že hladať u susedov v PL, kde som splašil celú štvrťku za 200€ + doprava.
Odvrtanie blatníka z darcu, odvrtanie blatníka na aute, dopasovanie, antikorozna ochrana, zvarenie mi zabralo dva dni... Vcelku jednoduchá robota, žiadne krčenie, či nejaké velmi neprístupné miesta a ako som písal žiadna korozia.

Ale vyvárať hrdzavé auto na nosníkoch, podlahe tam kde je ešte zbytok nejakého asfaltu, tak na to by ma nik nenahovoril, nehovoriac že by to asi nebola robota na dva dni, ale skôr na dva týždne. Akýkolvek človek čo sa tým živý si musí zaúčtovať tolko aby tým pokryl svoj denný zárobok, to znamená aj odvody. Material či opotrebenie je v tomto prípade zanedbatelná položka, ak si odmyslím že niektoré diely by boli dodané nové a niekde by sa muselo plátať kusom obyčajného plechu.
biker610i
maskot fóra
Príspevky: 3536
Dátum registrácie: 29.05.2009 18:50
Bydlisko: plechovy hotel
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa biker610i »

Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
takto to vyzera som si dal tu namahu a regol sa tam amyslim si ze to nema nejak hrozne, moja felda na tom nieje o moc lepsie a neriesim to :d :D
mazda 323f 1.5
fiat uno logo 1.1
Scania R450
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

keď sa to začne odkrývať, tak to bude oveľa horšie. Toto sú len viditeľné časti. Pokračuje to pod náterom a aby si mohol zvárať, musíš sa dostať na zdravý plech. V tomto prípade bude treba doslova vyrábať kusy nosníkov a ak by sme uvažovali o úplne skromných 60€/h, tak pri dajme tomu 30h? = 360€ + nátery, tmelenie, lakovanie... Myslím, že za 500 to nikto poriadne robiť nebude. Aj keď tie Toledká boli vo svojej dobe skvelé autíčka.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Celá vec má jediný háčik.Ten rozsah nie je skutočný rozsah,je to maličká čiastka zo skutočnosti.To iba takto začne,dá sa dole plastisol od výroby,obnaží sa rakovina....a zavolá majiteľ.Nerobil som ani päť ani desať,robil som to celý život,skutočný rozsah sú násobky.
Tu je jediná možná strávitelná alternatíva,zadať si opravu toho čo vidieť v rozsahu nevyhnutnosti,čo znamená rakovinu vyhodiť iba po časť kde sa už dá ako tak zvárať a neriešiť či je to o desať centimetrov ďalej deravé alebo nie a iba to ešte nevyrazilo na povrch.Ale to je iba taká práca ako keď se... a maluje
gaaspi
Príspevky: 15
Dátum registrácie: 12.07.2015 20:36
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Vyvarenie blatníka okolo kolesa

Príspevok od používateľa gaaspi »

Chcem sa opýtať koľko zhruba stojí všeobecne vyvariť jeden blatník len tak okolo kolesa ten falc keď len potrebujem. Googlil som ale nenašlo nič konkrétne tak koľko by zhrubá stál jeden blatník vyvariť? Neobkecávajte to ale dajte nejaké čísla...
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Načo by to bolo dobré ?! Cenu určí ten kto to bude robiť,a nikto iný
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

To je taká otázka... :::

Na akom aute, ako veľmi je to zožraté, existuje možnosť kúpiť z druhovýroby samotný lem alebo ho treba vyrobiť na konkrétne auto? Chceš to len polepiť kvôli predaju alebo to má vydržať ďalších x rokov? Koľko si za to ochotný zaplatiť?

Vylezená hrdza na samotnom leme je len vrchol ľadovca a to podstatné je ukryté!

Poviem ti to tak - je jedno kto to bude robiť, ak to má ale byť urobené poriadne tak to aj tak nezaplatíš takže to dáš aj tak len tak polátať za 50 eúr prvému s céočkom čo zoženieš a strekneš si to doma sprejom...
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Asi tak.Snáď jedine P306 má jednoduchý falc,všetký bežné autá majú dvojitý lem.Ak je vykvitnutý vonkajší,tak vnútorný už ani neexistuje.Vonkajší sa kúpiť dá,vnútorný takmer nikdy.Treba ho doslova vyrobiť,natvarovať,a to nie je toho čo poctivú kvalitnú prácu zaplatí.Z jednoduchého dôvodu,ten kto má kvalitnú prácu,má jej akurát dosť aby sa vyhol obrovským oblúkom hnilobe,zarobí aj prácou na nových plechoch nových aut.A neviem si predstaviť dôvod aby bral prácu nado všetko hnusnú látať hniloby,a ak už,prečo by to robil inou sadzbou ako inokedy.Veď to nejde zaplatiť,vlastne ide,ale nik to neurobí.Šuflikantov čo to posoplia ohladne ďalšej STK je dostatok,ale cenu si aj tak musia povedať oni.
Napísať odpoveď

Návrat na "AUTOMOBILY - Všeobecná diskusia"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 62 neregistrovaných