Vysvetlenie činnosti Flashlube

Ako je to vlastne s plynom? Aký máte na to názor ? skúsenosti ?

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

autolaik
Príspevky: 4903
Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autolaik »

Dakujem...v skodovke jedna bomba vydrzala zhruba 150 km, bola na lezato ale dala sa este pouzit na varenie v pl.sporaku cca 10-15 dni.
radkis
Príspevky: 53
Dátum registrácie: 15.04.2008 18:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa radkis »

Presla nejaka doba, za ktoru som pozistoval, kolko aut nabehalo 100.000-ce Km bez flashlube. ked felicia moze nabehat 270.000km, dalsia 320.000km (auta znamich mojich znamich) a vectra c nabeha za 4r 160.000km bez zazracneho flashlube (vsetky 4 tlaky skoro 15,5), tak ma to "presvedcilo", ze min. u vacsiny aut flashlube nie je potrebne...je to iba moj nazor! prestal som dolievat olej na chladenie ventilov a prvych 7.000km mam za sebou...uvidim, co sa stane, ale predpokladam, ze auticko mi bude sluzit aj nadalej...samozrejme tych prikladov aut bez dochladzovania ventilov je daleko viac.
spigy11
Príspevky: 82
Dátum registrácie: 28.06.2010 21:49
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa spigy11 »

cital som nejake nemecke fora a odporucania uzivatelov ktory mali takmer totozne motory a jeden z nich mal valve saver ten druhy nie, ten ktory nemal bol na tom s ventilmi podstatne horsie, myslim ze islo o Fordy.

tak pri cene 80E za 5 Litrov a spotrebe 1L = 1ml flashlube mi vychadza 0.016 E na liter LPG, to je vela? vacsina ma 16 ventilov, do mojho opla to vychadza 500E+praca.

je to podobna situacia ako s tankovanim LPG, vacsina ludi si priplati radsej za Eco+ ako tankovat na Jurki, cistejsi, mensia postreba, lepsi vykon.

Je zamozrejme na zvazeni kazdeho ci si priplati alebo nie, u renaultoch sa problem vyskutyje uz po 15k km.
Je pravda ze nie som odbornik, ale 5 Litrova nadrz vyzdri u mna 3 roky co je priblizne 60k km,

Basnicka otazka kto z vas da ruku do ohna a povie ze ma kvalitne ventily?, pricom vsetci vieme ako automobilky setria s materialom.
Arwy
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 13.07.2007 09:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Arwy »

Máte niekto skúsenosti s elektronickou sadou na ochranu ventilov od JLM? Nedarí sa mi nastaviť dávkovanie ktoré má 15 úrovní dávkovania. Pre výkon môjho motora by mala byť úroveň 5, ja som už na 3 a stále to je veľmi veľa. Môže byť problém v tom, že dávkovacia jednotka (riadiaca jednotka) je nainštalované hore nohami? Musel som ju tak dať z priestorových dôvodov a umiestnenia nádržky a vstupnej trysky pod škrtiacu klapku. V návode na inštaláciu sa nepíše nič o orientácií riadiacej jednotky.

Inak čo sa týka tých ventilov, napr. Opel používa pre origo LPG z výroby iné sacie ventily, výfukové sú rovnaké ako pri benzínovom motore.

Edit: problém s JLM vyriešený. Súdruhovia made in Germany urobili chybu. Do prívodného potrubia sa musí vložiť obmedzovač prietoku aditiva. Obmedzovač je možné získať od oficiálneho predajcu, alebo priamo od výrobcu.
a566
Príspevky: 711
Dátum registrácie: 06.04.2020 16:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa a566 »

pozeral som chemicke zlozenie, je to podobne s aditivom pre olovene motory... na tom sa pise ze nedavat do kat motorov...
preco asi??? lol cele flashlube je dosti podozrive. je vela prilezitosti- odvetvi na svete, ako zarabat na strachu ludi. napr poistovnictvo, ze..

podla merani, teplota vyfuku nasleduje tabulkove hodnoty adiabatickej teploty plamena. (ze benzin hori za vyssej teploty)
som presvedceny ze problemy s plynom nemozu byt sposobene tym, ze hori pri nizsej teplote.

kedze plyn je "suchy" neda sa vyuzit efekt chladenia casti motora odparovanim zmesi, ako pri benzine.
lpg ma niektore zaujimave vlastnosti, ze samozapal teplota je dvojnasobna. tym padom "studensie sviecky pri lpg" je zbytocnost.
alebo ze rychlost sirenia plamena je o 30% nizsia. teda ak je nejakym sposobom nastavena bohatsia zmes je sanca, ze zmes este dohorieva ked sa ventily otvaraju. to im na zivotnosti neprida.

co sposobuje zaklepanie ventilov? kombinacia viac faktorov, vyrobca motora pouzil teplotne nekvalitny material. prilis sa spolieha na chladenie odparovanim benzinu. plyn bol nastaveny na bohato "aby sa vnutorne uchladil".
nemenej podstatny psychologicky fakt je, ze nikto kto je spokojny s niecim, nebude vypisovat po forach. (tichy hlas)
ale zle spravy sa siria daleko a velmi rychlo. vid zurnalistika-dobre spravy o tie neni zaujem lol
cize jeden negativny hlas moze byt silnejsi nez 1000 pozitivnych, tichych.
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Dnešná produkcia už dávno nie je o kvalite a trvanlivosti ktoré boli smerodatné v dobách , keď vrcholom strojárstva bol dedinský kováč.
Všetci dávno vieme, že primazávanie je placebo, ale kolko chlapov sa krmi tabletkami na potenciu, ktoré sú rovnaké placebo. :4012:
Podstata nie je niečo vyrobiť ,ale presvedčiť tupé stádo ovečiek, že práve toto potrebujú. :40bd: :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť

Návrat na "LPG, CNG - Hybrid"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných