Vysvetlenie činnosti Flashlube
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 309
- Dátum registrácie: 01.05.2010 14:08 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 309
- Dátum registrácie: 01.05.2010 14:08 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 309
- Dátum registrácie: 01.05.2010 14:08 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3687
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
To máš podobne ako si kliknúť na stránku predajcu magnetických náramkov na zápästie.
Tiež Ťa tam budú presviedčať, že to vylieči všetko od reumy až po infarkt.
Osobne si myslím, že flashlube ani nejaká jeho náhrada motoru s najväčšou pravdepodobnosťou neuškodí, uškodí len peňaženke toho čo si ho kúpi.
Tiež Ťa tam budú presviedčať, že to vylieči všetko od reumy až po infarkt.
Osobne si myslím, že flashlube ani nejaká jeho náhrada motoru s najväčšou pravdepodobnosťou neuškodí, uškodí len peňaženke toho čo si ho kúpi.
-
- Príspevky: 53
- Dátum registrácie: 15.04.2008 18:56 Zdieľať na Facebook
ja som zakazdym platil 12 eur za 0,5l . (riadne ma sklbal) takze bud taky dobry, posli mi ten link . dakujemandy.gee napísal:ja som teraz nasiel za 14 eur liter vratane kuriera (5 litrove balenie som pozeral za necelych 70 eur s postou)
uz som sa aj ja stretol s nazormi, ktore tu povedal wilz, dokonca to povedal aj montaznik z korejoviec (ten mi dal moje auto krasne dokopy), tak je tazke sa rozhodnut, ake velke opodstatnenie ma to flashlube...ja ho tam budem asi nadalej liat (mozno iba pre klud na dusi)
-
- Príspevky: 53
- Dátum registrácie: 15.04.2008 18:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 41
- Dátum registrácie: 17.05.2007 11:24 Zdieľať na Facebook
Stastne a vesele mam vevericu VR6 2.8 128kw Galaxik spotreba 10-15l lpg 15 ked taham 2t vozik mam tiez primazavanie 5 z 10 mechanikov su za primazavanie 5 proti pouzivam olej Lique moly s prisadou Mso2 moja otazka postreh preco japonci ak je lpg original s fabriky od vyrobcu ma primazavanie asi ked to japoncovi neblizi ja viem maju slabsiu hlavu okolo sediel ventilou lpg ma vacsiu teplotu je suchsi atd tak vw to schrumstne bez problemov.
-
- Príspevky: 1383
- Dátum registrácie: 10.06.2009 21:06 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 536
- Dátum registrácie: 25.06.2007 12:10 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 309
- Dátum registrácie: 01.05.2010 14:08 Zdieľať na Facebook
ocuj priatelu...je to patent australskeho vyrobcu...tak ja radsej priplatim aj 10€urobrmbolcov na liter,kedze mam rodinu v Australii a pouzivaju to skoro vsetky auta aj bez splynovacov...takze ja neriesim nejaky fitovaci alebo MDecko olej...donmartin napísal:videl som uz namiesto original flashlube oleja pouzivat 2T olej plne synteticky.
Ale najnovsie som trochu skeptik voci celemu flashlube(ci to nahodou nefunguje ako MPG caps...)
chcelo by to realny test.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
wilz....myslím že si jediný napísal niečo,na čo je hodné reagovať.Stotožňujem sa z Tvojím názorom a tiež podporujem myšlienku,že je to na konštrukcii a použitých materiáloch ktoré sú viac alebo menej odolné voči zvýšenému namáhaniu.Materiál ventilov je rôzny,od maslových po plnených sodíkom,sedlá to samé.Je to o chladení a nie mazaní.Plyn som mal prvýkrát na R8 kdesi v rokoch 70-71.Plyn priamo z 10kg flaše dole hlavou.Čistá amatérčina,nebolo čo a s kým vôbec konzultovať,takže čistá laborácia.V tej dobe som na jednu flašu robil od 180 do 210 km. Motor z ventilmi so 7mm stopkami,bežný a neupravovaný.Nikdy žiaden problém,okrem častého čistenia filtru nikdy problém.
Celý ten dodatočný systém mám za akési placebo,asi ako tankovanie V pover,aditíva ako stopový prvok.To už je v Danone viac extra velkého ovocia (ja ho neviem najsť ani lupou.)Ak to psychologicky pomáha,treba do toho pchať peniaze,veď na to bolo celé vymyslené.
Všetkým prajem pekné a pokojné Vianoce
Celý ten dodatočný systém mám za akési placebo,asi ako tankovanie V pover,aditíva ako stopový prvok.To už je v Danone viac extra velkého ovocia (ja ho neviem najsť ani lupou.)Ak to psychologicky pomáha,treba do toho pchať peniaze,veď na to bolo celé vymyslené.
Všetkým prajem pekné a pokojné Vianoce
-
- Príspevky: 53
- Dátum registrácie: 15.04.2008 18:56 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
V prvom rade si myslím že ak si niekto chce tieto veci ujasniť,musí sa vrátiť vo svojich úvahách k samotnej technike motora.Zodpovedať si určité danosti dnešných konštrukcií.Prekrytie ventilov,tj čas keď sú súčasne otvorené oba ventily,výfukový ktorý sa zatvára a sací ktorý sa otvára.Funkcia EGR,ktorá otepluje vlastné sanie.A samozrejme aj to,čo je vlastne dôvod podpálenia ventilu,mimochodom podpálenie sacieho je raritná záležitosť.Spalovacie teploty a okolnosti a vplyv okolností chodu,nastavenia atd.to je nespočet vzájomných súvislostí ktoré sú určujúce pre všetko,čo sa deje v spalovacom procese.Je to nad rámec niekolkých riadkov.Až dokolaná znalosť týchto základov dáva šancu si urobiť obraz o tom,čo sa dá,čo je rozumné a čo možné.Nikto čo si pamätám,sem nedal dotaz na životnosť a tým aj správnu činnosť hydraulických zdvihátok,pritom majú nesmierny podiel na samotnej činnosti a samozrejme aj začínajúcich trablov ktoré končia neskutočnými laboráciami.Nikto neberie do úvahy obmedzenú životnosť velmi dôležitých vecí,a tak mi pripadá starosť práve o tento fenomén ako trochu na pousmiatie.A tak by som očakával vyjadrenie tých čo sa stretli s fenoménom podpálený sací ventil.Riešil som doslova vypálené motory,kde horný piestny krúžok bol vytavený,modrofialový od teploty (jazda vez vody do zastavenia motora) ale podpálený sací ventil ani tam ani jeden.Dnes je také množstvo s pohonom na plyn,že by teoreticky nemal byť problém dostať sem informácie o dlhodobej prevádzke.
-
- Príspevky: 4903
- Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16 Zdieľať na Facebook
Zdravim, ak sa smiem spytat ako ste tam mali rieseny zmiesavac-regulator tlaku? Mali sme v rodine za hlbokeho socializmu S120 s pb flasou, system bol odpozerany z vys. vozikov a vyrobeny na mieru v Tlmacoch,ovladanie bolo dost nebezpecnym sposobom mechanicky z miesta vodica. Cyklicky po cca 3-5000 km sa opakoval problem s ventilmi, vyriesila to az uprava sediel z odolnejsieho materialu .Robil to v tej dobe dost slusny odbornik na vybrusy a pod. zo Santovky.mhlavaty napísal:Plyn som mal prvýkrát na R8 kdesi v rokoch 70-71.Plyn priamo z 10kg flaše dole hlavou.Čistá amatérčina,nebolo čo a s kým vôbec konzultovať,takže čistá laborácia.V tej dobe som na jednu flašu robil od 180 do 210 km.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Bol tam membranový regulátor ktorý bol vlastne jednou stenou výmenníka kde sa plyn splynoval z tekutého stavu.Membrána pochádzala z ruského osobného auta,Výmenník bol frézovaný tanierový dvojdielny zoskrutkovaný,kedže možnosť odlievania bola chabá,resp, aj sa skúšalo ale zosypalo sa vždy jadro a k bentonitu v tej dobe nebola cesta,to asi komunisti považovali vo svojej tuposti za strategickú záležitosť
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní