Vysvetlenie činnosti Flashlube

Ako je to vlastne s plynom? Aký máte na to názor ? skúsenosti ?

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

dubina58
Príspevky: 309
Dátum registrácie: 01.05.2010 14:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dubina58 »

dubina58
Príspevky: 309
Dátum registrácie: 01.05.2010 14:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dubina58 »

dubina58
Príspevky: 309
Dátum registrácie: 01.05.2010 14:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dubina58 »

alebo,je to vsetko na jedno kopyto...kto hlada najde...

http://www.lkauto.cz/flashlube
wilz
Príspevky: 3687
Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa wilz »

To máš podobne ako si kliknúť na stránku predajcu magnetických náramkov na zápästie.
Tiež Ťa tam budú presviedčať, že to vylieči všetko od reumy až po infarkt.
Osobne si myslím, že flashlube ani nejaká jeho náhrada motoru s najväčšou pravdepodobnosťou neuškodí, uškodí len peňaženke toho čo si ho kúpi.
radkis
Príspevky: 53
Dátum registrácie: 15.04.2008 18:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa radkis »

andy.gee napísal:ja som teraz nasiel za 14 eur liter vratane kuriera (5 litrove balenie som pozeral za necelych 70 eur s postou)
ja som zakazdym platil 12 eur za 0,5l . (riadne ma sklbal) takze bud taky dobry, posli mi ten link . dakujem

uz som sa aj ja stretol s nazormi, ktore tu povedal wilz, dokonca to povedal aj montaznik z korejoviec (ten mi dal moje auto krasne dokopy), tak je tazke sa rozhodnut, ake velke opodstatnenie ma to flashlube...ja ho tam budem asi nadalej liat (mozno iba pre klud na dusi)
radkis
Príspevky: 53
Dátum registrácie: 15.04.2008 18:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa radkis »

to : dokonca to povedal aj montaznik z korejoviec - som samozrejme nemyslel tak, ze je neomylny a bezvyhradne mu verim vsetko, co povie...uz ho osobne poznam, poznam jeho robotu a preto som nachylnejsi mu verit.
michalseliga
Príspevky: 41
Dátum registrácie: 17.05.2007 11:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa michalseliga »

Stastne a vesele mam vevericu VR6 2.8 128kw Galaxik spotreba 10-15l lpg 15 ked taham 2t vozik mam tiez primazavanie 5 z 10 mechanikov su za primazavanie 5 proti pouzivam olej Lique moly s prisadou Mso2 moja otazka postreh preco japonci ak je lpg original s fabriky od vyrobcu ma primazavanie asi ked to japoncovi neblizi ja viem maju slabsiu hlavu okolo sediel ventilou lpg ma vacsiu teplotu je suchsi atd tak vw to schrumstne bez problemov.
andy.gee
Príspevky: 1383
Dátum registrácie: 10.06.2009 21:06
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa andy.gee »

radkis napísal:ja som zakazdym platil 12 eur za 0,5l . (riadne ma sklbal)
to je na slovenske pomery este dobra cena .. u nas je proste drahe vsetko

samozrejme je aj rozdiel v cene pri roznych baleniach .. ked kupujes 0,5 litrovku a ja som pozeral 5 litrovku tak ta cena je ina

poslem ti ten link
Obrázok Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC + LPG (BRC)
donmartin
Príspevky: 536
Dátum registrácie: 25.06.2007 12:10
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa donmartin »

videl som uz namiesto original flashlube oleja pouzivat 2T olej plne synteticky.
Ale najnovsie som trochu skeptik voci celemu flashlube(ci to nahodou nefunguje ako MPG caps...)
chcelo by to realny test.
dubina58
Príspevky: 309
Dátum registrácie: 01.05.2010 14:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dubina58 »

donmartin napísal:videl som uz namiesto original flashlube oleja pouzivat 2T olej plne synteticky.
Ale najnovsie som trochu skeptik voci celemu flashlube(ci to nahodou nefunguje ako MPG caps...)
chcelo by to realny test.
ocuj priatelu...je to patent australskeho vyrobcu...tak ja radsej priplatim aj 10€urobrmbolcov na liter,kedze mam rodinu v Australii a pouzivaju to skoro vsetky auta aj bez splynovacov...takze ja neriesim nejaky fitovaci alebo MDecko olej... :4012:
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

wilz....myslím že si jediný napísal niečo,na čo je hodné reagovať.Stotožňujem sa z Tvojím názorom a tiež podporujem myšlienku,že je to na konštrukcii a použitých materiáloch ktoré sú viac alebo menej odolné voči zvýšenému namáhaniu.Materiál ventilov je rôzny,od maslových po plnených sodíkom,sedlá to samé.Je to o chladení a nie mazaní.Plyn som mal prvýkrát na R8 kdesi v rokoch 70-71.Plyn priamo z 10kg flaše dole hlavou.Čistá amatérčina,nebolo čo a s kým vôbec konzultovať,takže čistá laborácia.V tej dobe som na jednu flašu robil od 180 do 210 km. Motor z ventilmi so 7mm stopkami,bežný a neupravovaný.Nikdy žiaden problém,okrem častého čistenia filtru nikdy problém.
Celý ten dodatočný systém mám za akési placebo,asi ako tankovanie V pover,aditíva ako stopový prvok.To už je v Danone viac extra velkého ovocia (ja ho neviem najsť ani lupou.)Ak to psychologicky pomáha,treba do toho pchať peniaze,veď na to bolo celé vymyslené.
Všetkým prajem pekné a pokojné Vianoce
radkis
Príspevky: 53
Dátum registrácie: 15.04.2008 18:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa radkis »

o.k. je to asi 50 : 50, ci flashlube ano alebo nie. neviete niekto ake materialy (ventily, hlava) su pouzite na vectre c 2.2 r.v 2002? ci makke, ktore by sa "radi podpalili" alebo su z tych odolnejsich?
zatial som na tomto aute nabehal 67000km.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

V prvom rade si myslím že ak si niekto chce tieto veci ujasniť,musí sa vrátiť vo svojich úvahách k samotnej technike motora.Zodpovedať si určité danosti dnešných konštrukcií.Prekrytie ventilov,tj čas keď sú súčasne otvorené oba ventily,výfukový ktorý sa zatvára a sací ktorý sa otvára.Funkcia EGR,ktorá otepluje vlastné sanie.A samozrejme aj to,čo je vlastne dôvod podpálenia ventilu,mimochodom podpálenie sacieho je raritná záležitosť.Spalovacie teploty a okolnosti a vplyv okolností chodu,nastavenia atd.to je nespočet vzájomných súvislostí ktoré sú určujúce pre všetko,čo sa deje v spalovacom procese.Je to nad rámec niekolkých riadkov.Až dokolaná znalosť týchto základov dáva šancu si urobiť obraz o tom,čo sa dá,čo je rozumné a čo možné.Nikto čo si pamätám,sem nedal dotaz na životnosť a tým aj správnu činnosť hydraulických zdvihátok,pritom majú nesmierny podiel na samotnej činnosti a samozrejme aj začínajúcich trablov ktoré končia neskutočnými laboráciami.Nikto neberie do úvahy obmedzenú životnosť velmi dôležitých vecí,a tak mi pripadá starosť práve o tento fenomén ako trochu na pousmiatie.A tak by som očakával vyjadrenie tých čo sa stretli s fenoménom podpálený sací ventil.Riešil som doslova vypálené motory,kde horný piestny krúžok bol vytavený,modrofialový od teploty (jazda vez vody do zastavenia motora) ale podpálený sací ventil ani tam ani jeden.Dnes je také množstvo s pohonom na plyn,že by teoreticky nemal byť problém dostať sem informácie o dlhodobej prevádzke.
autolaik
Príspevky: 4903
Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autolaik »

mhlavaty napísal:Plyn som mal prvýkrát na R8 kdesi v rokoch 70-71.Plyn priamo z 10kg flaše dole hlavou.Čistá amatérčina,nebolo čo a s kým vôbec konzultovať,takže čistá laborácia.V tej dobe som na jednu flašu robil od 180 do 210 km.
Zdravim, ak sa smiem spytat ako ste tam mali rieseny zmiesavac-regulator tlaku? Mali sme v rodine za hlbokeho socializmu S120 s pb flasou, system bol odpozerany z vys. vozikov a vyrobeny na mieru v Tlmacoch,ovladanie bolo dost nebezpecnym sposobom mechanicky z miesta vodica. Cyklicky po cca 3-5000 km sa opakoval problem s ventilmi, vyriesila to az uprava sediel z odolnejsieho materialu .Robil to v tej dobe dost slusny odbornik na vybrusy a pod. zo Santovky.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Bol tam membranový regulátor ktorý bol vlastne jednou stenou výmenníka kde sa plyn splynoval z tekutého stavu.Membrána pochádzala z ruského osobného auta,Výmenník bol frézovaný tanierový dvojdielny zoskrutkovaný,kedže možnosť odlievania bola chabá,resp, aj sa skúšalo ale zosypalo sa vždy jadro a k bentonitu v tej dobe nebola cesta,to asi komunisti považovali vo svojej tuposti za strategickú záležitosť

Návrat na "LPG, CNG - Hybrid"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní