Vypadávanie valcov po plynovej jazde
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 64
- Dátum registrácie: 07.12.2007 19:29 Zdieľať na Facebook
Vypadávanie valcov po plynovej jazde
Zdravim,
prosim o radu s takymto zvlastnym problemom:
- auto na benzin jazdi super
- auto na plyn jazdi super
Problem je v tom, ze ked spravim plynovu jazdu, tak dalsie nastartovanie na benzine napr. po vychladnuti je katastrofa, vypadavaju valce, dusi ho, nie a nie ho dostat do otacok. Ak predchadzajuca jazda je ale benzinova, tento problem vobec nenastane.
Co take moze ovplyvnit ten plyn, ze sa mi to takto divoko potom na benzine chova?
Skusal som aj kombinaciu, napr. pri 15km jazde na plyne som poslednych 5km prepol na benzin no pri dalsom nastartovani aj tak vznikol dany problem.
Pozorovanim uz viem, ze problem sa vyskytne len pri plynovej trase vacsaj ako 10km a ak nastane, musim zasa na benzine prejst tiez viac ak 10km aby zmizol.
Viete ma niekto prosim nasmerovat co by to mohlo byt?
Jedna sa o Mazda - 2 - 1.5i GT, 2008, 76 kW, LPG Bigas
Dakujem.
prosim o radu s takymto zvlastnym problemom:
- auto na benzin jazdi super
- auto na plyn jazdi super
Problem je v tom, ze ked spravim plynovu jazdu, tak dalsie nastartovanie na benzine napr. po vychladnuti je katastrofa, vypadavaju valce, dusi ho, nie a nie ho dostat do otacok. Ak predchadzajuca jazda je ale benzinova, tento problem vobec nenastane.
Co take moze ovplyvnit ten plyn, ze sa mi to takto divoko potom na benzine chova?
Skusal som aj kombinaciu, napr. pri 15km jazde na plyne som poslednych 5km prepol na benzin no pri dalsom nastartovani aj tak vznikol dany problem.
Pozorovanim uz viem, ze problem sa vyskytne len pri plynovej trase vacsaj ako 10km a ak nastane, musim zasa na benzine prejst tiez viac ak 10km aby zmizol.
Viete ma niekto prosim nasmerovat co by to mohlo byt?
Jedna sa o Mazda - 2 - 1.5i GT, 2008, 76 kW, LPG Bigas
Dakujem.
[URL=https://www.spritmonitor.de/en/detail/1210186.html] [img]https://images.spritmonitor.de/1210186_6.png[/img] [/URL]
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24978
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ako máš vyriešený benzín v čase jazdy na plyn ? Sú vstrekovače benzínu pod tlakom ? alebo čerpadlo paliva vypína ? alebo ,alebo,alebo,ako je to riešené ?
Tieto spoločné systémy používajú aj spoločné čidlá,labda je pre oba systémy jedna,ako je poriešený odvzdanie vecí do služieb iného paliva ?
Tu by som hladal odpoveď,teda rozhodne u plynárov.Klasický mechanik to riešiť nemá prečo kedže jeho benzinový menežment je OK.Tieto veci sa po...toto až keď sa do pôvodných systémov niekto nabúra,a evidente niečo nedotiahne do perfetto.Ja si tých šuflikantských montáží teda užijem,lebo pri väčších prácach to musím odtiaľ vyhádzať,a to je často na infarkt.Ešte aj krovák v Afrike alebo eskimák by to lepšie urobil čo chlapci dokážu dosr...ť neskutočným spôsobom
Tieto spoločné systémy používajú aj spoločné čidlá,labda je pre oba systémy jedna,ako je poriešený odvzdanie vecí do služieb iného paliva ?
Tu by som hladal odpoveď,teda rozhodne u plynárov.Klasický mechanik to riešiť nemá prečo kedže jeho benzinový menežment je OK.Tieto veci sa po...toto až keď sa do pôvodných systémov niekto nabúra,a evidente niečo nedotiahne do perfetto.Ja si tých šuflikantských montáží teda užijem,lebo pri väčších prácach to musím odtiaľ vyhádzať,a to je často na infarkt.Ešte aj krovák v Afrike alebo eskimák by to lepšie urobil čo chlapci dokážu dosr...ť neskutočným spôsobom
-
- Príspevky: 64
- Dátum registrácie: 07.12.2007 19:29 Zdieľať na Facebook
vdaka za odpoved,
nie som si 100% isty, ale pri plyne by malo byt cerpadlo benzinu vypnute, vsetko to riadi RJ plynu, je to moderny sekvencny system
najazdil som uz natom cez 60.000km bez jedineho problemu, len toto sa mi od leta objavilo a neviem sa toho zbavit, takze montaz by mala byt OK, len sa nieco posralo a neviem nato prist
vymena sviecok nepomohla takze najblizsie planujem dat vymenit membrany v LPG reduktore a vylucovacou metodou ist dalej
ak by niekto problem v mojom opise spoznal, napiste a usetrite mi cas a nervy, dik
nie som si 100% isty, ale pri plyne by malo byt cerpadlo benzinu vypnute, vsetko to riadi RJ plynu, je to moderny sekvencny system
najazdil som uz natom cez 60.000km bez jedineho problemu, len toto sa mi od leta objavilo a neviem sa toho zbavit, takze montaz by mala byt OK, len sa nieco posralo a neviem nato prist
vymena sviecok nepomohla takze najblizsie planujem dat vymenit membrany v LPG reduktore a vylucovacou metodou ist dalej
ak by niekto problem v mojom opise spoznal, napiste a usetrite mi cas a nervy, dik
[URL=https://www.spritmonitor.de/en/detail/1210186.html] [img]https://images.spritmonitor.de/1210186_6.png[/img] [/URL]
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 11.08.2010 09:59 Zdieľať na Facebook
Som iba iba užívateľ auta s LPG, nie profesionálny plynár. Moje skúsenosti: keď začne auto takto blbnúť, ide o nekvalitnú dodávku benzínu. Pre začiatok by som dal do benzínu niečo na prečistenie vstrekov ( napr STP alebo niečo iné čo dostať na ČS ) a trochu dlhšie by som jazdil na benzíne (prudké rozbehy aby bola väčšia spotreba ). Keď to nepomôže bude asi treba odborne prečistiť benzínové vstreky a regulátor tlaku paliva. Keď to nepomôže, tak výmena za funkčné. To všetko je za predpokladu, že na plyn jazdí v poriadku.
-
- Príspevky: 1146
- Dátum registrácie: 13.01.2009 17:19
- Bydlisko: Okres Malacky Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24978
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Zdielam podobný názor ako wiky,odstávka palivového čerpadla znamená že vo vstrekovačoch posledný benzín stojí,je pod vplyvom tepla a zalepuje ihlu.Istou dobou chodu motora sa to zlepší čo je pochopiteľné.
Ak by si mal možnosť vidieť záznam signálu z osciloskopu na vstrekovačoch za stavu keď ide OK a keď hapruje,bolo by všetko jasnejšie,pretože viaznutie ihly sa okamžite dá vidieť.
Dielňa,umelý okruh paliva pre vstrekovanie kým si spapká aditiv,ideálne tesne pre tým ultrazvuk špičky vstrekovača.
Na okolnosť že už nabehal nejaké km k spokojnosti by som nedal,do prvej poruchy sú všetky systémy dobré,a až keď sa začne "dielo" odkrývať,sa majiteľ čuduje ako sú veci urobené
Ak by si mal možnosť vidieť záznam signálu z osciloskopu na vstrekovačoch za stavu keď ide OK a keď hapruje,bolo by všetko jasnejšie,pretože viaznutie ihly sa okamžite dá vidieť.
Dielňa,umelý okruh paliva pre vstrekovanie kým si spapká aditiv,ideálne tesne pre tým ultrazvuk špičky vstrekovača.
Na okolnosť že už nabehal nejaké km k spokojnosti by som nedal,do prvej poruchy sú všetky systémy dobré,a až keď sa začne "dielo" odkrývať,sa majiteľ čuduje ako sú veci urobené
-
- Príspevky: 64
- Dátum registrácie: 07.12.2007 19:29 Zdieľať na Facebook
velky nesuhlas, ak neprides do servisu uz s hotovou vecou ze co je zle a co chces vymenit, tak ta tie nervy este len cakaju...cicmanec napísal:Najviac času a nervov si ušetríš keď s tým pôjdeš do servisu!
wikyxxx napísal:Nevyhoda jazdenia na plyn lepi vstreky benzinove daj ich precistit a ides dalej
to spravim teda asi prioritne este pred tym rozoberanim LPG reduktoru, dava to celkom zmysel ze ked spravim jazdu na plyn, uz tak znecistene benzinove trysky sa mi este viac od plynu zalepia a nasledne blbnu a dlhsou jazdou na benzine sa 'odlepia' aspon do stavu ze mi neblbnu, teda az po dalsiu jazdu plynommhlavaty napísal:Zdielam podobný názor ako wiky
tymto si mi pripomenul fakt, ze mam taky pocit ze problem mam prave odkedy som pouzil nejake aditivum na percistenie benzinovych vstrekov v lete. lenze ja blbec som nevyjadzil tu nadrz s aditivom, ale pouzival benzin stale len na starty a jazdil na plyn, co znamena, ze okrem benzinu ktory v nich stal, tam bolo aj to aditivum, co sa pod vlyvom tepla ako spomina mhlavaty mohlo k strekovacom zachovat este horsiemarosj napísal:Pre začiatok by som dal do benzínu niečo na prečistenie vstrekov ( napr STP alebo niečo iné čo dostať na ČS ) a trochu dlhšie by som jazdil na benzíne (prudké rozbehy aby bola väčšia spotreba ).
moc dakujem, preto som pisal aby som pocul nazory inych, dam vediet ako som dopadol
[URL=https://www.spritmonitor.de/en/detail/1210186.html] [img]https://images.spritmonitor.de/1210186_6.png[/img] [/URL]
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 117
- Dátum registrácie: 18.03.2009 20:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5451
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
zmerať reálny tlak palivového čerpadla (manometrom - to znamená odpojiť hadicu prívodu paliva a napojiť tam budík - niektoré systémy sú skonštruované tak, že sa dá zmerať aj tlak v lište) je záležitosť na pár minút - overíš si čerpadlo.
Vykrútiť vstrekovače je záležitosť na pár minút až niekoľko desiatok minút. Vidieť ich rozprašovať je potom maličkosť.
Získané dáta treba potom vyhodnotiť.
To je všetko, čo treba spraviť na Tvojom aute.
Vykrútiť vstrekovače je záležitosť na pár minút až niekoľko desiatok minút. Vidieť ich rozprašovať je potom maličkosť.
Získané dáta treba potom vyhodnotiť.
To je všetko, čo treba spraviť na Tvojom aute.
-
- Príspevky: 49
- Dátum registrácie: 03.10.2012 09:36 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3692
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 534
- Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 11.08.2010 09:59 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných