VW Transporter T5 - DSG závada

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

nrobic
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 21.11.2007 14:36
Zdieľať na Facebook

VW Transporter T5 - DSG závada

Príspevok od používateľa nrobic »

Ahojte Klubáci, potrebujem poradiť nakoľko som už na konci svojich síl aj možností.

Jedná sa o T5 2.0 TDI, 103kw, 2013, DSG (dq500)

Takže, začnem úplne od začiatku:
Minulý rok v novembri sa auto po naštartovaní nepohlo z miesta, ani dopredu ani dozadu. Auto som odtiahol domov, na druhý deň som dohodol mojho mechanika, ktorý mal kontakt aj predošlé skúsenosti s firmou ktorá vyzdvihuje prevodovky po celom slovensku od automechanikov, následne ich opravia a dovezú spať. Auto v ten den ked som ho mal zobrat mojmu mechanikovi kupodivu fungovalo, prevodovka radila dokonale ako predtým, takže som cestu k nemu (30km) absolvoval bezproblémov. Prevodovka sa vymontovala, firma si ju vyzdvihla a o týzdeň ju priviezli spať s vymenenou mechatronikou (repasovanou), následne bola namontovaná. S autom sa isiel previesť mechanik aby sa zohrial olej v prevodovke aby sa dala naadaptovať. Adaptáciu nešlo spustiť, vypisovalo, že z bezpečnostných dôvodou sa nedá nastaviť základné nastavenie. Kontaktovali sme firmu ktorá menila mechatroniku, prevodovku opať vyzdvihli a vymenili za druhú, repasovanú. Príbeh sa opakoval, adaptácia nešla, auto sa už ani nepohlo. Opat sme ich kontaktovali, opat menili za repasovanú mechatroniku, ale bez zmien. Nakoniec povedali, ze tieto dq500 mechatroniky nie vzdy vedia zrepasovať 100% takže by bolo najlepšie keby som kúpil novú a bolo by po probléme. Tak som objednal originál z VW za 1980€, majitel firmy prisiel osobne 300km aby ju namontoval do auta, aby sa uz nemusela demontovať prevodovka. Zázrak sa nestal, auto nadalej nefungovalo. Vtedy mi došlo, že ten človek nemá ani šajnu o tom čo robí a že vobec iné ani okrem vymienania mechatroník nezvládne. Vtedy som už bol pri sume za opravu