VW Touran 103kw, 2008 - unik vody

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

vickich
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 30.07.2010 23:05
Zdieľať na Facebook

VW Touran 103kw, 2008 - unik vody

Príspevok od používateľa vickich »

Mam problem s vodou na svojom tourane, unika voda, menili sme dve hadice a tak isto uzaver nadrzky an vodu, pretoze sme cez nadrzku natlakovali system na pracovny tlak vody, ktory dosiahene motor, a takto neusla ani kvapka, po vymene sme najzdili asi 2500km a potom na dialnici my vyhlasilo ze treba doliat vodu, opat to dal technik na zdvihak a natlakoval sustavu opat ani kvapka, tak sme sledovali hladinu vody kazdy den, na kratke trate to bolo ok a hladina drzala, manzelka teraz sla na oravu a ked zastavila doma nadrzka bola cca 2 cm pod minimom.
Stretol sa niekto z vas s niecim podobnym, co sa deje s tou voudou? Preco unika a preco sme nevideli pri natlakovani unik vody? Kam unika?

dakujem Viktor
patko1
Príspevky: 5737
Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa patko1 »

no zeby unikala pomaly a napriklad len ked je motor riadne zohriaty? 2.0tdi praskali tusim tesnenia a hlavy dost casto. Asi bude niekde mikrotrhlinka a tlakovat mozte kolko chcete a nezbadate nic
vickich
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 30.07.2010 23:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vickich »

cez vyfuk to nebude, nedymi...takze skor to vyzera ze je to hlava alebo tesnenie.
impax
Príspevky: 570
Dátum registrácie: 28.07.2011 07:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa impax »

nie som si istý ale nemá to odvzdušňovací ventil? ja som to teraz riešil žene na stile, cez ten to v meste máličko a na dialnici viacej tieklo, takže som ho zaslepil a je pokoj, mohlo sa stať že pri výmene a novom tlakovaní povolil, ale ako píšem neviem či to na tourane je takto nejako urobené.
vickich
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 30.07.2010 23:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vickich »

dakujme velmi pekne za rady, pekny den vsetkym.
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

Tlakovali ti asi na studenom motore.Inac na tych motoroch catso odchadzaju hlavy/prasknu/,a to zbadas len a len na horucom motore.tesneniam neverim,pokial je tam kovove tesnenie.Ale po odstvanei horuceho motoru a pri opatovnemu startovani sa musi zjavit dym vo vyfuku/hmla/.A este nieco,da sa aj laicky zistit,ak mas chladiacu zmes tak z vyfuku to musis citit.Inac ked tlakovanie nevedie k vysledku,tak existuje dalsia moznost odhalovaniu zavad a to je zistenie co v nadrzi/expanzke/.Tretia moznost -zmontovat hlavu.
SALMA306
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 16.09.2007 14:57
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa SALMA306 »

caute ja som mal ten istý problém na passate a mal som zle tesnenie pod hlavov .po jeho výmene je všetko o.k
hnr
Príspevky: 765
Dátum registrácie: 14.02.2009 03:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hnr »

Pred zmontovanim hlavy skontroluj, vymenik tepla na ktorom je našrubovane EGR. Zmontovat ho dolu a osobitne otlakovat. A ked je dobry pokračovat s hlavou.
Napísať odpoveď

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot] a 34 neregistrovaných