VW Tiguan 1,4 tsi , 118 kw
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 534
- Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1583
- Dátum registrácie: 10.10.2011 08:37 Zdieľať na Facebook
Oco13
Problém je to, že ľudia vo všeobecnosti nemajú radi čísla a fyziku.
Počúvajú na marketing a ten má za úlohu predávať. A marketing káže predávať to, čo ľudia chcú.
Veľký výkon, nízku spotrebu, malé emisie, malý poplatok za poistku, ťah odspodu, a nech je to lacné...
Výsledok vidíš v predaji.
2 roky a 1 deň to vydrží a potom je to už jedno.
Problém je to, že ľudia vo všeobecnosti nemajú radi čísla a fyziku.
Počúvajú na marketing a ten má za úlohu predávať. A marketing káže predávať to, čo ľudia chcú.
Veľký výkon, nízku spotrebu, malé emisie, malý poplatok za poistku, ťah odspodu, a nech je to lacné...
Výsledok vidíš v predaji.
2 roky a 1 deň to vydrží a potom je to už jedno.
-
- Príspevky: 711
- Dátum registrácie: 06.04.2020 16:01 Zdieľať na Facebook
vseobecny kec, ktory sa dokola omiela.oco13 napísal: V druhom slede sa bavíme o tom, že ťahať z 1,4ky 118kw je tiež hlúposť, teda pokial chceme aby auto vydržalo.
ja som si namahu dal, a z verejne dostupnych info som zistil ze napr psa kluka je z materialu z ktoreho sa robia aj hss sustruznicke noze, legovane titanom a woframom.
ten motor s upravami sa pouziva aj vo wrc. 210k 290nm
nie je to jak kedysi, vyroben z liatiny a z zelezneho blata, jak skoda 120.
kedze vag nezverejnuje info, tak sa k tomu vyjadrit neviem. no zaroven dufam ze nie su uplni deb-ili.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
Maximálne na druhé preteky komplet repas GO. Optimálna životnosť ako bola v 90tych rokoch 500.000km,potom smer vrakovisko,zaujímavé, motory vtedy vyrobené nemali pri optimálnej údržbe toto číslo niekoľko krát prekročiť. Legendárne 1,9 od vw,psa,renaultu, motory bmw mb tieto čísla atakovali s prstom v zadku. Ako tu už oco písal, objem nenahradíš turbom ani biturbom.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
... a o tom to asi bude ! Je rozdiel stavat pretekarsky motor kde cena prakticky nehra ulohu, musi vydrzat 100 motohodin testov a ostrej jazdy, nikdy sa nepouziva studeny ale vzdy ho predohreju na 90 stupnov a naleju do neho 90 stupnovy olej atd, atd, atd,
a je rozdiel postavit motor pre DESIATKY MILIONOV KIKOTOV na uliciach, ktori s tym budu jazdit kazdy inac, z desiatich aspon osmi podtacat jak drbnuty 1189rpm hore kopcom plny kotol ved DSG prevodovka najmudrejsia na svete ze, samozrejme 0.8km do skolky s deckami lebo pesi je to daleko, ktory ma vydrzat 300.000km a oleje sa v nom menia v tom najlepsom pripade po 30.000km, v realite kludne 40.000km lebo ved co, automobilka to tak vymyslela tak to musi volaco vydrzat
a este pride ekonomicke oddelenie a povie ze korejci predavaju Kiu Ceed uz od 14.999 takze my musime osekat konstrukciu tak, aby sme boli konkurencieschopni - dnes uz nemoze Ocktavia zacinat na cenovke 29.999 eur.
Takze bude to TROSKU rozdiel alebo nebude ?
Jedina vseobecna vec je, ze tieto malinke motory MAJU UKRUTNE PROBLEMY DORADU, JEDEN ZA DRUHYM, BEZ OHLADU NA ZNACKU. A to su vsetko automobilky ktore uz maju miliardy motorov za sebou, cize ziadna prvotina !!! 0.9tce Renoltu, 1.2tsi, 1.4tsi Wolcgagenu, vlastne vsetky tsi, aj 1.8 boli pruser, aj 2.0, 1.6thp Peugezeout BMW, doradu doradu doradu...
Takze volakde asi problem bude. Zeby vo fyzike ? Zeby je nerealne poslat 57kg svalovca do posilovne natahovat 90kg činky ? Ze na taku vec treba proste 120kg chlapa ???
a je rozdiel postavit motor pre DESIATKY MILIONOV KIKOTOV na uliciach, ktori s tym budu jazdit kazdy inac, z desiatich aspon osmi podtacat jak drbnuty 1189rpm hore kopcom plny kotol ved DSG prevodovka najmudrejsia na svete ze, samozrejme 0.8km do skolky s deckami lebo pesi je to daleko, ktory ma vydrzat 300.000km a oleje sa v nom menia v tom najlepsom pripade po 30.000km, v realite kludne 40.000km lebo ved co, automobilka to tak vymyslela tak to musi volaco vydrzat
a este pride ekonomicke oddelenie a povie ze korejci predavaju Kiu Ceed uz od 14.999 takze my musime osekat konstrukciu tak, aby sme boli konkurencieschopni - dnes uz nemoze Ocktavia zacinat na cenovke 29.999 eur.
Takze bude to TROSKU rozdiel alebo nebude ?
Jedina vseobecna vec je, ze tieto malinke motory MAJU UKRUTNE PROBLEMY DORADU, JEDEN ZA DRUHYM, BEZ OHLADU NA ZNACKU. A to su vsetko automobilky ktore uz maju miliardy motorov za sebou, cize ziadna prvotina !!! 0.9tce Renoltu, 1.2tsi, 1.4tsi Wolcgagenu, vlastne vsetky tsi, aj 1.8 boli pruser, aj 2.0, 1.6thp Peugezeout BMW, doradu doradu doradu...
Takze volakde asi problem bude. Zeby vo fyzike ? Zeby je nerealne poslat 57kg svalovca do posilovne natahovat 90kg činky ? Ze na taku vec treba proste 120kg chlapa ???
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- Príspevky: 2711
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
jaka fyzika pani? turbo doda vzduch nic viac nic menej. aj pri dizli aj pri benzine viac vzduchu viac paliva viac vykonu.vy tu vyplakavate nad ukrutnymi problemami a ludia sa vozia Roky na turbobenzinoch.dokonca v 80. rokoch japonci bezne robili turbotrojvalce ... a dodnes stastne jazdia ak ich hrdza nezabila. Nerobte paniky pre bezneho motoristu je 250 000kmm od novoty az az a to s prehladom daju. skor sa poserie vselijaka elektronika a to zelezne vydrzi....
-
- Príspevky: 711
- Dátum registrácie: 06.04.2020 16:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 711
- Dátum registrácie: 06.04.2020 16:01 Zdieľať na Facebook
pointa je uplne inde.
keby vase stare motory sa mali dorobit na sucasnu normu, tak aj z materialoveho hladiska by to bolo nemozne.
prisne normy su diabol, ale taky je pokyn zhora.
ak sa vam nelubi, chodte strajkovat do bruselu.
napr taky startstop firmu stoji prachy--vyvoj, testovanie, vyroba, naklady........ automobilka to tam nemontuje ze by ju to bavilo, ale kvoli prisnym co2
a prisne co2 su z kade????? z bruselu !!!!
keby vase stare motory sa mali dorobit na sucasnu normu, tak aj z materialoveho hladiska by to bolo nemozne.
prisne normy su diabol, ale taky je pokyn zhora.
ak sa vam nelubi, chodte strajkovat do bruselu.
napr taky startstop firmu stoji prachy--vyvoj, testovanie, vyroba, naklady........ automobilka to tam nemontuje ze by ju to bavilo, ale kvoli prisnym co2
a prisne co2 su z kade????? z bruselu !!!!
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
>> jaka fyzika pani? turbo doda vzduch nic viac nic menej. aj pri dizli aj pri benzine viac vzduchu viac paliva viac vykonu.
tak je super, preco teda nemame dvojvalcove 0.6i motory s vykonom 200kW ked je to jednoduche ? Zmestia sa do šuplíka. Nechapem naco sa vsetci zahadzuju s tymi 1.6i a 1.4i ked sa to da vyriesit uplne jednoducho a LACNO.
Ze ?
tak je super, preco teda nemame dvojvalcove 0.6i motory s vykonom 200kW ked je to jednoduche ? Zmestia sa do šuplíka. Nechapem naco sa vsetci zahadzuju s tymi 1.6i a 1.4i ked sa to da vyriesit uplne jednoducho a LACNO.
Ze ?
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
hej super to je , startstop ich stoji plno penazi, nasledne este ked si to kazdy vypol, potom to spravili ze neslo vypnut stalo, ale musel si diagnostikou, teraz uz tvrdi aj autorizak ze je zakazane v diagnostike taka volba , ale ludia su vymyselnici, ked ma zdvihnutu kapotu, tak startstop sa nepusta, takze budeme simulovat cez relatko takto , to su problemy modernej doby
alebo este vykuchame bazmeg co snima realne volty na baterke, aby ju nestavilo, moznosti sa najdu.............
alebo este vykuchame bazmeg co snima realne volty na baterke, aby ju nestavilo, moznosti sa najdu.............
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Tu som ti vystrihol pointu - sám si ju presne vystihol.a566 napísal:pointa je uplne inde.
na sucasnu normu,
do bruselu.
prisnym co2
z bruselu !!!!
Ano problém je v politikoch (my sme si ich zvolili) ale problém je aj v automobilkách - čo ak by automobilky pekne jedna po druhej už dávno spravili to čo teraz Mitsubiši. Stiahnuť sa z europskeho trhu. Kto by dlhšie vydržal hnev občanov? Automobilkám sa to aj takto s pokutami velmi oplatí - a tak vyrábajú odpad.
A pozri si z verejne dostupných zdrojov , že sadze z diesla z roku 1950 nedokážu škodiť tak ako tie súčasné - sú také velké že sa zachytia už v nose a do plúc nikdy neprídu.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 86 neregistrovaných