VW Sharan - startovanie
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 08.12.2014 12:58 Zdieľať na Facebook
VW Sharan - startovanie
Čaute mechanici.
Mam sharana r.v 2004,1,9 tdi 85 kw.
Ked idem ráno naštartovat tak velmi zle nakopne dlho toči a potom to už ide.Ale ked štartujem druhy raz tak v pohode.
Autom jazdim iba cez výkend.Menil som už beteriu,naftový filter,aj repas štartéra je spravený ,premeraváne žhaviče jeden ukazuje slaby prúd.
Dal som ho aj na diagnostiku ale nič neukázalo.
Mam sharana r.v 2004,1,9 tdi 85 kw.
Ked idem ráno naštartovat tak velmi zle nakopne dlho toči a potom to už ide.Ale ked štartujem druhy raz tak v pohode.
Autom jazdim iba cez výkend.Menil som už beteriu,naftový filter,aj repas štartéra je spravený ,premeraváne žhaviče jeden ukazuje slaby prúd.
Dal som ho aj na diagnostiku ale nič neukázalo.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 08.12.2014 12:58 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3801
- Dátum registrácie: 11.02.2008 21:34
- Bydlisko: BLAVA Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 08.12.2014 12:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 08.12.2014 12:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 18.03.2012 19:00 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Aby sa zbytočne nemudrošilo...lebo už vidím že to tam speje.Preto sa meria tlak tandemu,lebo jeho výsledok ukáže či to všetko čo ste spomenulu pripadá do úvahy alebo nie.Ani ma nenapadne sa v ničom kutrať čo píšete,dve minuty trvá pripojenie a všetko čo potrebujem vedieť o stave filtra,netesnostiach na O krúžkoch vstrekovačov a pod sa dozviem.
turboo...ak sú blbé gumičky na vstrekoch,čo na tom zmení že postaví auto čumákom dole ? Prd makový z tou 99% istotou o ktorej píšeš.
Ak je O krúžok na vstreku vadný,tak ...
1. znamená to únik tlaku na vstrekovači z vysokého do nízkeho okruhu
Preto sa meria tlak tandemu,pretože nevie dosiahnuť predpísaný
2. Na 013 pôjde jedna hodnota hore každou obrátkou až dosiahne strop
3.Preto sa meria tandem pri štarte pretože rýchlosť natlakovania rozhoduje o tom,kedy sa vstrekovače prvý raz otvoria
turboo...ak sú blbé gumičky na vstrekoch,čo na tom zmení že postaví auto čumákom dole ? Prd makový z tou 99% istotou o ktorej píšeš.
Ak je O krúžok na vstreku vadný,tak ...
1. znamená to únik tlaku na vstrekovači z vysokého do nízkeho okruhu
Preto sa meria tlak tandemu,pretože nevie dosiahnuť predpísaný
2. Na 013 pôjde jedna hodnota hore každou obrátkou až dosiahne strop
3.Preto sa meria tandem pri štarte pretože rýchlosť natlakovania rozhoduje o tom,kedy sa vstrekovače prvý raz otvoria
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
jasnacka.
Ja si ajtak tipnem ze to bude nieco ine, snimac pozicie klukovky, prerazeny starter ktory prdi cudzopasny signal do elektroniky a ta si potom nepocuje svoje cidla ktore ocakava atd. Neviem vsak moc preukazne vysvetlit preco by to prvykrat robilo problemy a druhykrat nie.
Na ten nestastny tandem, podtlak, gumicky a podobne zavzdusnovacie veci : pred startom ale 5- pripadne 6krat zapni klucik, nechaj cerpadlo v nadrzi nech zabzuci (pocujes ho pred startom zozadu z pravej strany, ze ano?), potom spinaciu skrinku vypni akoby si chcel vytiahnut kluc a opakuj parkrat. Tymto sa posnazis natlacit naftu do systemu.
Negarantujem ziadny uspech, len vam to da dalsie voditko na skumanie. Tiez to netrva ani minutu, skoro rovnako ako meranie tlaku paliva.
Inak Milan ja ti mam nejake bohovske stastie ze ten moj 14-rocny takmer milionar jazdi bez jedineho zavahania. Uvidime dokedy.
Ja si ajtak tipnem ze to bude nieco ine, snimac pozicie klukovky, prerazeny starter ktory prdi cudzopasny signal do elektroniky a ta si potom nepocuje svoje cidla ktore ocakava atd. Neviem vsak moc preukazne vysvetlit preco by to prvykrat robilo problemy a druhykrat nie.
Na ten nestastny tandem, podtlak, gumicky a podobne zavzdusnovacie veci : pred startom ale 5- pripadne 6krat zapni klucik, nechaj cerpadlo v nadrzi nech zabzuci (pocujes ho pred startom zozadu z pravej strany, ze ano?), potom spinaciu skrinku vypni akoby si chcel vytiahnut kluc a opakuj parkrat. Tymto sa posnazis natlacit naftu do systemu.
Negarantujem ziadny uspech, len vam to da dalsie voditko na skumanie. Tiez to netrva ani minutu, skoro rovnako ako meranie tlaku paliva.
Inak Milan ja ti mam nejake bohovske stastie ze ten moj 14-rocny takmer milionar jazdi bez jedineho zavahania. Uvidime dokedy.
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 08.12.2014 12:58 Zdieľať na Facebook
No tie starty a cca 4 až 5 razy to som skúšal a povedal by som že niekedy to je ešte horšie ale ked som startoval iba na jednen otoč ale kluč som nechal dlhšie nech si čerpadlo natlačí naftu tak to naskočilo a potom zase na druhe ráno to štartovalo dlhšie cca 5 až 10 sek.
V štvrtok to idem dat do servisu tak uvidím čo my povie mechanik.
V štvrtok to idem dat do servisu tak uvidím čo my povie mechanik.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
ako pisem, bolo to len "dalsie voditko pre skumanie". Keby sa situacia vyriesila, vieme nabeton ze prieser je v dodavke paliva z nadrze.
Kolko som ja uz videl zhrdzavenych poloohnutych trubiek na 2004kach aj novsich co chlapci zobrali niekde na stanovacku mimo cesty... a potom doma na kolene riesili.
Kolko som ja uz videl zhrdzavenych poloohnutych trubiek na 2004kach aj novsich co chlapci zobrali niekde na stanovacku mimo cesty... a potom doma na kolene riesili.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Velmi presné !FUTURA 29 napísal:Tym ze kluc 4-5 krat vypnes zapnes sice natlakuje palivo ale len do nizkotlakeho okruhu.Tu ide o ten vysokotlaky okruh ak pri janeviem napr.5 otacok motora nanatlakuje tandem min.pozadovany tlak tak motor ani neskrtne.Mozes aj 103 krat zhavit,skakat,nadavat,kopat riadiacku neodrbes.
Tandem je riešený tak,že aj po natlakovaní NÍZKOTLAKÉHO okruhu si udrží tlak krátku dobu lebo má kalibrované prepadové kanáliky do prepadu čím sa zabezpečujú určité funkcie.Preto sa meria tlak fyzicky,lebo dáva obraz o narastaní tlaku na požadovaný vo vzťahu k otáčkám pri štarte.O stave tandemu sa nedá inak dozvedieť a diagnostika sledovaná v momente štartovania zavádza a poskytuje nereálne čísla.Platí to čo píše FUTURA,nízkotlaký okruh má priamy dopad na vysokotlaký.Je to ako výťah v americkom mrakodrape,treba jedným výsť na určité poschodie,odkiaľ ide ďalší vyžšie
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 36 neregistrovaných