VW Sharan - nezav. kurenie (DO)

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

flesinko
Príspevky: 20
Dátum registrácie: 01.05.2008 19:40
Zdieľať na Facebook

VW Sharan - nezav. kurenie (DO)

Príspevok od používateľa flesinko »

Dá sa prerob. nezáv, kurenie na SHARANE na dialkové ovlád. aby zohrialo motor. Určite tam treba nejaké vodné čerpadielko či nie?
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

jasne ze da ; jasne ze treba cerpadielko (akurat ze ho uz mas v aute namontovane od vyroby).

navod? prilis zlozity ked sa pytas na to cerpadlo... ale aj tak skusim:

http://www.ford-galaxy.cz/viewtopic.php?f=6&t=1235
ExotDM
Príspevky: 152
Dátum registrácie: 06.05.2010 20:55
Zdieľať na Facebook

Re: VW Sharan - nezav. kurenie (DO)

Príspevok od používateľa ExotDM »

flesinko napísal:Dá sa prerob. nezáv, kurenie na SHARANE na dialkové ovlád. aby zohrialo motor. Určite tam treba nejaké vodné čerpadielko či nie?
Kasne da sa to my sme to mali na Sharane dokial nam ho neudrbali takze ovladac nam zozstal nechces ??? :)
flesinko
Príspevky: 20
Dátum registrácie: 01.05.2008 19:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa flesinko »

exotdm ako to funguje,treba tam niečo prerábať,ako to reaguje ,dá sa to aj na DO? a čo to stojí?
Robo768
Príspevky: 25
Dátum registrácie: 05.12.2009 17:02
Zdieľať na Facebook

neviem si radi z nezavislim kurenim kuri si ako chce...

Príspevok od používateľa Robo768 »

Robo768 napísal:
mp3turbo napísal:jasne ze da ; jasne ze treba cerpadielko (akurat ze ho uz mas v aute namontovane od vyroby).

navod? prilis zlozity ked sa pytas na to cerpadlo... ale aj tak skusim:

http://www.ford-galaxy.cz/viewtopic.php?f=6&t=1235
neviem si rady z nezavislim kurenim kuri si ako chce..
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

uplne bezne pre sharany... nezavisle je suverenne najporuchovejsia vec na celom aute.

daj detaily co znamena "kuri si ako chce"... a z ktoreho mesta si?
Robo768
Príspevky: 25
Dátum registrácie: 05.12.2009 17:02
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Robo768 »

mp3turbo napísal:uplne bezne pre sharany... nezavisle je suverenne najporuchovejsia vec na celom aute.

daj detaily co znamena "kuri si ako chce"... a z ktoreho mesta si?
že ked je mraz začne kurit chvilku po naštarrtovany potom po po dvoch minutach vypne potom začne kurit až ked je motor tepli niekedy kuri pol hodinu niekedy menej neviem či jetam neake čidlo zle čoto kurenie regulule...
Robo768
Príspevky: 25
Dátum registrácie: 05.12.2009 17:02
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Robo768 »

Robo768 napísal:
mp3turbo napísal:uplne bezne pre sharany... nezavisle je suverenne najporuchovejsia vec na celom aute.

daj detaily co znamena "kuri si ako chce"... a z ktoreho mesta si?
že ked je mraz začne kurit chvilku po naštarrtovany potom po po dvoch minutach vypne potom začne kurit až ked je motor tepli niekedy kuri pol hodinu niekedy menej neviem či jetam neake čidlo zle čoto kurenie regulule...
ak vieš poradit napiš mi smsku na čislo 0905 913679 jati zavolam dik...
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

o zavolanie nejde, cez telefon sa to opravit neda - udaj mesto odkial si.

ak z Bratislavy, tak je dobre.
Robo768
Príspevky: 25
Dátum registrácie: 05.12.2009 17:02
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Robo768 »

mp3turbo napísal:o zavolanie nejde, cez telefon sa to opravit neda - udaj mesto odkial si.

ak z Bratislavy, tak je dobre.
jasom od žiliny chcel som vediet len čo a ako dalej vidim žesa tomu venuješ tak som chcel vediet kde mam hladat lebo jasi myslim že isto bude neake čidlo čo ovlada to kurenie zle len neviem kde sa nachadza alebo čo robit abi som zistil čoje zle preto som chcel tvoje čislo abi simi poradil...
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

takto... nevenujem ale som si tiez uzil a pricuchol k tomu bufikovemu svinstvu ;)

http://77.247.224.52/jozkoabel/IMG_2140.JPG
http://77.247.224.52/jozkoabel/IMG_2141.JPG
http://77.247.224.52/jozkoabel/IMG_2142.JPG
http://77.247.224.52/jozkoabel/IMG_2144.JPG
http://77.247.224.52/jozkoabel/IMG_2145.JPG
http://77.247.224.52/jozkoabel/IMG_2151.JPG
http://77.247.224.52/jozkoabel/IMG_2152.JPG
http://77.247.224.52/jozkoabel/IMG_2153.JPG

moj bufik bol jeden z najviac roztrtkanych na svete, tomu ver. Okrem ineho sa tam napriklad navarali tri nove vrstvy na tom plosaku v riadiacej jednotke a to ti garantujem ze je rarita na Slovensku. Povodny model uz teraz prerobeny na keramicku sviecku, atd, atd, a nakoniec mi takto hulil hajzel... tentokrat to bolo palivove sitko.

Cez telefon sa poradit prilis neda lebo je tam sialene vela veci ktore mozu zlyhat. Strasne vela suvislosti ktore sa na dialku riesia hodne zle. Aby si nepovedal ze som na teba zly, posuvam ti fantasticky komplexny navod na diagnostiku a riesenie problemov od nasich ceskych bratov:

http://77.247.224.52/Bufik-SHARAN_v_1_5.pdf

tam je to popisane fakt perfektne. Ked mas odvahu, priestor a cas sa do toho pustit... musis ale mat pristup k diagnostike VAG/VCDS - bez nej to nikdy nespravite.
Robo768
Príspevky: 25
Dátum registrácie: 05.12.2009 17:02
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Robo768 »

mp3turbo napísal:takto... nevenujem ale som si tiez uzil a pricuchol k tomu bufikovemu svinstvu ;)

http://77.247.224.52/jozkoabel/IMG_2140.JPG
http://77.247.224.52/jozkoabel/IMG_2141.JPG
http://77.247.224.52/jozkoabel/IMG_2142.JPG
http://77.247.224.52/jozkoabel/IMG_2144.JPG
http://77.247.224.52/jozkoabel/IMG_2145.JPG
http://77.247.224.52/jozkoabel/IMG_2151.JPG
http://77.247.224.52/jozkoabel/IMG_2152.JPG
http://77.247.224.52/jozkoabel/IMG_2153.JPG

moj bufik bol jeden z najviac roztrtkanych na svete, tomu ver. Okrem ineho sa tam napriklad navarali tri nove vrstvy na tom plosaku v riadiacej jednotke a to ti garantujem ze je rarita na Slovensku. Povodny model uz teraz prerobeny na keramicku sviecku, atd, atd, a nakoniec mi takto hulil hajzel... tentokrat to bolo palivove sitko.

Cez telefon sa poradit prilis neda lebo je tam sialene vela veci ktore mozu zlyhat. Strasne vela suvislosti ktore sa na dialku riesia hodne zle. Aby si nepovedal ze som na teba zly, posuvam ti fantasticky komplexny navod na diagnostiku a riesenie problemov od nasich ceskych bratov:

http://77.247.224.52/Bufik-SHARAN_v_1_5.pdf

tam je to popisane fakt perfektne. Ked mas odvahu, priestor a cas sa do toho pustit... musis ale mat pristup k diagnostike VAG/VCDS - bez nej to nikdy nespravite.
a nevieš čisa to da prerobit na nezavisle stimi malimi hodinami žesi nastaviš teplotu a čas kedi bi malo kurit bolo bito lepšie nie kolko bito stalo
Robo768
Príspevky: 25
Dátum registrácie: 05.12.2009 17:02
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Robo768 »

mp3turbo napísal:takto... nevenujem ale som si tiez uzil a pricuchol k tomu bufikovemu svinstvu ;)

http://77.247.224.52/jozkoabel/IMG_2140.JPG
http://77.247.224.52/jozkoabel/IMG_2141.JPG
http://77.247.224.52/jozkoabel/IMG_2142.JPG
http://77.247.224.52/jozkoabel/IMG_2144.JPG
http://77.247.224.52/jozkoabel/IMG_2145.JPG
http://77.247.224.52/jozkoabel/IMG_2151.JPG
http://77.247.224.52/jozkoabel/IMG_2152.JPG
http://77.247.224.52/jozkoabel/IMG_2153.JPG

moj bufik bol jeden z najviac roztrtkanych na svete, tomu ver. Okrem ineho sa tam napriklad navarali tri nove vrstvy na tom plosaku v riadiacej jednotke a to ti garantujem ze je rarita na Slovensku. Povodny model uz teraz prerobeny na keramicku sviecku, atd, atd, a nakoniec mi takto hulil hajzel... tentokrat to bolo palivove sitko.

Cez telefon sa poradit prilis neda lebo je tam sialene vela veci ktore mozu zlyhat. Strasne vela suvislosti ktore sa na dialku riesia hodne zle. Aby si nepovedal ze som na teba zly, posuvam ti fantasticky komplexny navod na diagnostiku a riesenie problemov od nasich ceskych bratov:

http://77.247.224.52/Bufik-SHARAN_v_1_5.pdf

tam je to popisane fakt perfektne. Ked mas odvahu, priestor a cas sa do toho pustit... musis ale mat pristup k diagnostike VAG/VCDS - bez nej to nikdy nespravite.
a nevieš čisa to da prerobit na nezavisle stimi malimi hodinami žesi nastaviš teplotu a čas kedi bi malo kurit bolo bito lepšie nie kolko bito stalo
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

bito stalo 1000 eur, da sa to prerobit, ale akekolvek hodiny s teplotou a hlavne casom su uplna ale uplna blbost. Nikdy nevies kedy na druhy den pojdes z domu, z firmy atd.

jedine normalne riesenie je dialkovy ovladac podobne ako od alarmu ktory proste stlacis, autiak zacne kurit a po 15min ked dojdes k vozu nemas studeny motor. To je cele. Este raz opakujem - akekolvek hodiny su sprostost.
Robo768
Príspevky: 25
Dátum registrácie: 05.12.2009 17:02
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Robo768 »

mp3turbo napísal:bito stalo 1000 eur, da sa to prerobit, ale akekolvek hodiny s teplotou a hlavne casom su uplna ale uplna blbost. Nikdy nevies kedy na druhy den pojdes z domu, z firmy atd.

jedine normalne riesenie je dialkovy ovladac podobne ako od alarmu ktory proste stlacis, autiak zacne kurit a po 15min ked dojdes k vozu nemas studeny motor. To je cele. Este raz opakujem - akekolvek hodiny su sprostost.
a kolko bi stalo take dialkove ovladanie a nemaš neaky kontakt kto bimi to vedel dorobit alebo kontakt na neaku firmu inak tobi bolo ako hovoriš najlepšie riešenie

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 89 neregistrovaných