VW Sharan - čidlo vonkajšej teploty určene pre bufik
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 64
- Dátum registrácie: 05.11.2020 19:07 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 64
- Dátum registrácie: 05.11.2020 19:07 Zdieľať na Facebook
Dnes sa mi podarilo nájsť konečne to čidlo vonkajšej teploty pre ten prihrev , k motorčeku na stierače vedie elek.kablovy zväzok a v tom zväzku bolo zapletene to čidlo vyzera to ako čidlo teploty vody z felicie modry plast na konci mosadz privod modro biely drat a čierny drat tak len dúfam že je to toto
Ďalšia vec poprosim Vás tak okrajovo okna z kľučom dam dole v pohode keď drižim tlačidlo ,,otvoriť,, no hore zatvoriť už nereaguje keď držim tlačidlo ,,zatvoriť,, poraďte kde môže byť problem a druha vec zavrem auto obladačom zaisťim a inter. svetlo mi v kuse svetia pod nohamy ,stropne , a na zadnych blatnikoch raz ked som poriadne buchol kufrovymy dvermy tak to zhaslo ale od vtedy nič musim odpajať baterku, na tych piatych dverach som nenašiel vypinač ani nič podobne ta kde môže byť problem celkom mi to lezie na nervy
dik za akukoľvek pomoc
Ďalšia vec poprosim Vás tak okrajovo okna z kľučom dam dole v pohode keď drižim tlačidlo ,,otvoriť,, no hore zatvoriť už nereaguje keď držim tlačidlo ,,zatvoriť,, poraďte kde môže byť problem a druha vec zavrem auto obladačom zaisťim a inter. svetlo mi v kuse svetia pod nohamy ,stropne , a na zadnych blatnikoch raz ked som poriadne buchol kufrovymy dvermy tak to zhaslo ale od vtedy nič musim odpajať baterku, na tych piatych dverach som nenašiel vypinač ani nič podobne ta kde môže byť problem celkom mi to lezie na nervy
dik za akukoľvek pomoc
-
- Príspevky: 64
- Dátum registrácie: 05.11.2020 19:07 Zdieľať na Facebook
Zdravim Vás pánove
chcem Vás poprosiť o jednu radu čo sa týka toho čidla vonkajšej tepkoty určene pre príhrev.
Jedna sa mi o to že to čidlo dostáva prud len pri naštartovani motora čo sa tyka len pri zapnutom zapaľovani bez bežiaceho motora čidlo nedostava prúd vraj údajne u vw sharana to takto nema byť malo by dostavať prud pri oboch variantoch tak neviem poprosim Vás o vaše poznatky
Vopred ďakujem
chcem Vás poprosiť o jednu radu čo sa týka toho čidla vonkajšej tepkoty určene pre príhrev.
Jedna sa mi o to že to čidlo dostáva prud len pri naštartovani motora čo sa tyka len pri zapnutom zapaľovani bez bežiaceho motora čidlo nedostava prúd vraj údajne u vw sharana to takto nema byť malo by dostavať prud pri oboch variantoch tak neviem poprosim Vás o vaše poznatky
Vopred ďakujem
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
vnutorne osvetlenie : zrejme zlomeny kabel volakde vo dverach, strasna choroba Sharanov. Osobne som videl voz ktory sa nedal VYPNUT - po vytiahnuti klucika zo spinacej skrinky motor bezal dalej. Kvoli comu ? Spravne, kvoli prerazenej kabelazi na zadnych [!!!!] dverach. Keby mi to niekto napisal na internete tak mu neverim
Cidlo teploty : ziadny prud nedostava, ono len zopina dva kontakty. Tie dva droty co do neho vedu su vlastne preruseny obvod - ked je prilis zima, bimetalovy material v tomto cidle sa zmrskne natolko ze cidlo vodivo spoji dane drotiky a tym sa uzavrie cely elektricky okruh ktory signalizuje bufiku "teraz je zima, treba kurit". Na cele cidlo sa mozes vykaslat, ked ho vytiahnes von a do toho konektoru vrazis kancelarsku spinku ktora ich spoji, budes mat "furt zimu" aj ked bude vonku +40 stupnov v tieni. Vyved si vypinac do interieru "teraz je zima / teraz nie je zima" a mas pokoj.
ANO, SAMOZREJME AJ TOTO JE POPISANE V BUFIKOVOM NAVODE NA PRVEJ STRANE. PREBOHA UZ SI HO PRECITAJ !!!!
Cidlo teploty : ziadny prud nedostava, ono len zopina dva kontakty. Tie dva droty co do neho vedu su vlastne preruseny obvod - ked je prilis zima, bimetalovy material v tomto cidle sa zmrskne natolko ze cidlo vodivo spoji dane drotiky a tym sa uzavrie cely elektricky okruh ktory signalizuje bufiku "teraz je zima, treba kurit". Na cele cidlo sa mozes vykaslat, ked ho vytiahnes von a do toho konektoru vrazis kancelarsku spinku ktora ich spoji, budes mat "furt zimu" aj ked bude vonku +40 stupnov v tieni. Vyved si vypinac do interieru "teraz je zima / teraz nie je zima" a mas pokoj.
ANO, SAMOZREJME AJ TOTO JE POPISANE V BUFIKOVOM NAVODE NA PRVEJ STRANE. PREBOHA UZ SI HO PRECITAJ !!!!
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- Príspevky: 64
- Dátum registrácie: 05.11.2020 19:07 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 64
- Dátum registrácie: 05.11.2020 19:07 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
volty nie su v tomto pripade podstatne, je to vlastne len teplotny spinac. Bud tam je palubne napatie (teda 12V+, pri beziacom motore 14.1V lebo tolko nameras na kontaktoch baterie pri beziacom alternatore) alebo nic.
Nic ine netreba. Je zima alebo neni zima. Hotovo. Ako ti vravim, spoj spinkou, kusom drotu, hocicim tie kontakty a bufik sa ti bude snazit startovat vzdy, za kazdych okolnosti. Ked pride 10 stupnov nad nulou, drotik vytiahnes. Alebo si sprav vypinac do interieru ako som naznacil, mas to rovno pri motorovej stene v ktorej su diery - ja som tade tahal droty na muziku, na 220V inverter atd, priamo z baterky.
Nic ine netreba. Je zima alebo neni zima. Hotovo. Ako ti vravim, spoj spinkou, kusom drotu, hocicim tie kontakty a bufik sa ti bude snazit startovat vzdy, za kazdych okolnosti. Ked pride 10 stupnov nad nulou, drotik vytiahnes. Alebo si sprav vypinac do interieru ako som naznacil, mas to rovno pri motorovej stene v ktorej su diery - ja som tade tahal droty na muziku, na 220V inverter atd, priamo z baterky.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- Príspevky: 1648
- Dátum registrácie: 16.12.2011 14:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 64
- Dátum registrácie: 05.11.2020 19:07 Zdieľať na Facebook
Dneska som zrepasoval to davkovacie palivové čerpadlo rozobral som ho komplet vičidtil a vratil naspäť no a potom som sa niekde tuna na fore dočital už skôr že tam kde je výstup je ta šrubovacia koncovka svtym vyvodom na hadičku a pod tym je dalšia matka s takym sedlom na konci ktoreho je take mrnave tesnenie podložka alebo take niečo no a tato časť údajne reguluje množstvo paliva ktore sa dostava do prihrevu ja som si to zapametal na zavitoch len tak vyzualne nepremeral som si to vôbec ma to nenapadlo budem sa mudieť s tym nejak popasovať na diag. ked spustim ohrev sledovať teplotu telesa
No druha vec ma zaujima ked prihrev nešiel 5rokov a viac či nebudu zanesene hadičky z nadrže do čerpadla a z čerpadla do bufika
Čo vy na to treba ich meňiť?
No druha vec ma zaujima ked prihrev nešiel 5rokov a viac či nebudu zanesene hadičky z nadrže do čerpadla a z čerpadla do bufika
Čo vy na to treba ich meňiť?
-
- Príspevky: 64
- Dátum registrácie: 05.11.2020 19:07 Zdieľať na Facebook
chlapi prosim Vás poradte mi čo môže byť toto za chybu neviem sa pohnuť
-pridavne vodne čerpadlo ok
-čidlo vonkajšej teploty ok
-davkovacie čerpodlo. ok
Napojil som prihrev a ani ťuk nič žiaden zvuk
napojil som na VAG a vag vypisal nasledovne
- 01414 vetrak spalinoveho vzduchu (V6)
Hodnoty to ukazuje nejake teplotu a ,,zapnuto N/A
a jeden riadok hlasi chybu
Na členy som sa najsaprv dostal potom ked dom vymazal chyby už nie
Tak poprosim Vas poradte ďakujem
-pridavne vodne čerpadlo ok
-čidlo vonkajšej teploty ok
-davkovacie čerpodlo. ok
Napojil som prihrev a ani ťuk nič žiaden zvuk
napojil som na VAG a vag vypisal nasledovne
- 01414 vetrak spalinoveho vzduchu (V6)
Hodnoty to ukazuje nejake teplotu a ,,zapnuto N/A
a jeden riadok hlasi chybu
Na členy som sa najsaprv dostal potom ked dom vymazal chyby už nie
Tak poprosim Vas poradte ďakujem
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
aky riadok hlasi aku chybu ? Daj aspon fotografiu...
zeby prehnita doska plosneho spoja, ako som ti pisal ? Error 65535 dvakrat ?
zeby prehnita doska plosneho spoja, ako som ti pisal ? Error 65535 dvakrat ?
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- Príspevky: 64
- Dátum registrácie: 05.11.2020 19:07 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 64
- Dátum registrácie: 05.11.2020 19:07 Zdieľať na Facebook
Dnes som opäť vymontoval davkovacie čerpadlo a som zobral kompresor vyfukal som ho a hneď som prefukol hadičky do nadrže od čerpadla a ku bufiku od čerpadla v nadrži som počul ako to prebublalo a ku bufiku z tej hadičky vyšiel len vzduch ani kvapka nafty nechapem lebo predtym som škrtal + aby natahalo do hadičky nafty , predsa ta hadička ma cca 1,5m a kym dojde do bufika nafta môže bufik po opakovanych neuspešnych štartov zablokovať sa.
Chcem sa Vas opytať môžem znovu po vyčisteni naťahať do hadic naftu 12Vškrtanim alebo nie ?dik panove
Chcem sa Vas opytať môžem znovu po vyčisteni naťahať do hadic naftu 12Vškrtanim alebo nie ?dik panove
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
ten budik sa nezablokuje takymto sposobom pri natahovani nafty - on potrebuje inaksie parametre na blokaciu.
Nic neskrkaj, normalne to pripoj a maj pripojene.
Nic neskrkaj, normalne to pripoj a maj pripojene.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- Príspevky: 64
- Dátum registrácie: 05.11.2020 19:07 Zdieľať na Facebook
Ok , ja len tuna na fore som sa dakde dočital že keď tušim 10 x po sebe nenaštartuje bufik tak sa zablokuje tak som len uvažoval že je dlhs trasa po hadičke ale ok mp3turbo zrejme ho blokuje niečo ine .
Dnes ráno som zase skusil ho prebidiť k životu sle absolutne nič vôbec žiadna reakcia ani ťuk ,dufam že nemusi byť ukostreny lebo ho mam napojeny len mimo auta len tak aby dostal konektor od auta
Nasledne ked som ho odpojil tak som premeral konektor
-pin 1 = 12V
-pin 6 = 14,3V
-pin 7 = 12V
Zrejme R.J. ko len nerozumiem prečo r.j. ako tak komunikuje cez Vag? Dokonca sa dali načitať aj členy
Dnes ráno som zase skusil ho prebidiť k životu sle absolutne nič vôbec žiadna reakcia ani ťuk ,dufam že nemusi byť ukostreny lebo ho mam napojeny len mimo auta len tak aby dostal konektor od auta
Nasledne ked som ho odpojil tak som premeral konektor
-pin 1 = 12V
-pin 6 = 14,3V
-pin 7 = 12V
Zrejme R.J. ko len nerozumiem prečo r.j. ako tak komunikuje cez Vag? Dokonca sa dali načitať aj členy
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 68 neregistrovaných