VW Sharan 2,0 tdi BRT 2009 - emisie do dielne, chyba 08194
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 292
- Dátum registrácie: 17.05.2006 08:34 Zdieľať na Facebook
VW Sharan 2,0 tdi BRT 2009 - emisie do dielne, chyba 08194
Dobry den. Uz dlhsiu dobu mi sharan vyhadzuje hlasku emisie do dielne. Na vagu tam svieti chyba 08194. Auto nepada do nudzaku. Ide v pohode.
Na forach som sa docital ze to povacsinou byva vadny snimac diferencialneho rozdielu tlakov alebo upchate dpf. Dpf mam zaplnene na 19,7%. Snimac som vymenil, no cez kkl kabel mi nejde tento snimac prisposobit. Vyhadzuje to stale nejaku chybu. Login code not accepted by controler.
Aditivum mam v nadrzke doplnene. Nemate niekto s tymto skusenosti. Dakujem.
Na forach som sa docital ze to povacsinou byva vadny snimac diferencialneho rozdielu tlakov alebo upchate dpf. Dpf mam zaplnene na 19,7%. Snimac som vymenil, no cez kkl kabel mi nejde tento snimac prisposobit. Vyhadzuje to stale nejaku chybu. Login code not accepted by controler.
Aditivum mam v nadrzke doplnene. Nemate niekto s tymto skusenosti. Dakujem.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Regeneráciu z KKL nespustí
Vymeniť diferenciálny snímač bez vedomosti aké hodnoty vykazuje je hra na slepú babu.Vôbec ísť do riešenia emisií u filtra bez schopností vedieť vyčítač a ešte viac rozumieť jednotlivým hodnotám v diagnostike filtra je len výnimočne sprevádzané úspechom.
Možno sa dá variť podla telky alebo internetu,ale filter u auta z posledných generácií výroby to by sa muselo šťastie nesmierne unaviť
Pomoc určite sa dá aj cez fórum,dokonca velmi úspešne tie prípady dopadnú,ale to si vymieňajú názor profesný ľudia a prvý predpoklad je kvantum nameraných hodnôt ktorými sa disponuje.Potom sa dá radiť z úspechom takmer 100 %
Aj keby si mal kábel vhodný a schopný,urobiť čokoľvek nejakú zmenu,nulovanie a pod. je asi to najhoršie čo môžeš urobiť.Ak nepoznáš čo tým vyvoláš a k akej zmene vôbec dôjde. Ešte aj zmena kilometrov (stáčanie) vie urobiť peklo zo života,to isté nulovanie popolčeka (nech majiteľ vidí ako mu to fasa urobili)
Katastrofa je,že majiteľ neskôr keď behá z dielne do dielne bezúspešne,už zatlčie čo kúsok pred tým vyviedol a viní dielňu ktorá o zásahoch nevie.Pretože vyzerať tam ako hlupák je neprípustné,to už lepšie je to ako hlupák doboxovať do konca.
Takže odpoveď na predposlednú vetu kde chýba otáznik,je....máme,ale bez stovky informácií z meraní,bez hodnot a histórie sa dá pousmiať ale nie čokoľvek poradiť.Čo platilo u jedného auta,to sa vonkoncom nemusí opakovať u druhého.Takmer nie sú dve identické opravy ani v jednoduchších veciach
Raz som sa popálil na majiteľovi čo zatĺkol že menil diferenčný snínač na 1,6 HDi. Že sa dajú hadicové prípoje zameniť ho ani nenapadlo,zato všetky dielne posielal do čerta,lebo sú všade blbci.Ludia nepriznajú farbu ani keď sa už vlastne nedá zatĺkať,tie opravy bez vedomostí vedú jedine sem
Vymeniť diferenciálny snímač bez vedomosti aké hodnoty vykazuje je hra na slepú babu.Vôbec ísť do riešenia emisií u filtra bez schopností vedieť vyčítač a ešte viac rozumieť jednotlivým hodnotám v diagnostike filtra je len výnimočne sprevádzané úspechom.
Možno sa dá variť podla telky alebo internetu,ale filter u auta z posledných generácií výroby to by sa muselo šťastie nesmierne unaviť
Pomoc určite sa dá aj cez fórum,dokonca velmi úspešne tie prípady dopadnú,ale to si vymieňajú názor profesný ľudia a prvý predpoklad je kvantum nameraných hodnôt ktorými sa disponuje.Potom sa dá radiť z úspechom takmer 100 %
Aj keby si mal kábel vhodný a schopný,urobiť čokoľvek nejakú zmenu,nulovanie a pod. je asi to najhoršie čo môžeš urobiť.Ak nepoznáš čo tým vyvoláš a k akej zmene vôbec dôjde. Ešte aj zmena kilometrov (stáčanie) vie urobiť peklo zo života,to isté nulovanie popolčeka (nech majiteľ vidí ako mu to fasa urobili)
Katastrofa je,že majiteľ neskôr keď behá z dielne do dielne bezúspešne,už zatlčie čo kúsok pred tým vyviedol a viní dielňu ktorá o zásahoch nevie.Pretože vyzerať tam ako hlupák je neprípustné,to už lepšie je to ako hlupák doboxovať do konca.
Takže odpoveď na predposlednú vetu kde chýba otáznik,je....máme,ale bez stovky informácií z meraní,bez hodnot a histórie sa dá pousmiať ale nie čokoľvek poradiť.Čo platilo u jedného auta,to sa vonkoncom nemusí opakovať u druhého.Takmer nie sú dve identické opravy ani v jednoduchších veciach
Raz som sa popálil na majiteľovi čo zatĺkol že menil diferenčný snínač na 1,6 HDi. Že sa dajú hadicové prípoje zameniť ho ani nenapadlo,zato všetky dielne posielal do čerta,lebo sú všade blbci.Ludia nepriznajú farbu ani keď sa už vlastne nedá zatĺkať,tie opravy bez vedomostí vedú jedine sem
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 12.01.2011 22:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 292
- Dátum registrácie: 17.05.2006 08:34 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
V podstate moju diagnostiku a tvoje auto.Neviem si predstaviť ako navigovať niekoho čo a ako a kedy má urobiť a na základe toho si poskladať mozaiku a ešte vyniesť hotový výrok...toto je zlé a to vymeň..To je nereálne.Ak už chceš do problematiky vniknúť tak si zaplať prístup do http://www.fcd.eu/ je to pár e.- a môžeš tri mesiace vnikať do tajov a garantujem že pochopíš akú otázku si dal a budeš sa chytať za hlavu.
-
- Príspevky: 292
- Dátum registrácie: 17.05.2006 08:34 Zdieľať na Facebook
1 Fault Found:
008194 - Particulate Trap Bank 1: Efficiency Below Threshold
P2002 - 000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01110000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 3
Mileage: 91560 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 903 /min
Speed: 0.0 km/h
(no units): 0.00
(no units): -10.20
Mass Flow: 8.53 g/s
Temperature: 162.0°C
Temperature: 18.0°C
Readiness: 1 1 0 0 0
008194 - Particulate Trap Bank 1: Efficiency Below Threshold
P2002 - 000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01110000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 3
Mileage: 91560 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 903 /min
Speed: 0.0 km/h
(no units): 0.00
(no units): -10.20
Mass Flow: 8.53 g/s
Temperature: 162.0°C
Temperature: 18.0°C
Readiness: 1 1 0 0 0
-
- Príspevky: 292
- Dátum registrácie: 17.05.2006 08:34 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 12.01.2011 22:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7876
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Re: VW Sharan 2,0 tdi BRT 2009 - emisie do dielne, chyba 081
potrebujes hex can bus kabel.vlastne od cias ked vysla 2 octafka je tento kabel potrebny.soft vcds s tych novsich.svoj kkl daj detom na hranie.to nevie nic.mariob1 napísal: no cez kkl kabel mi nejde tento snimac prisposobit.
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 12.01.2011 22:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Skús sa dorozumieť čínsky ak nevieš jazyk.Vedieť jazyk ešte stále nestačí ak tomu aj tak nerozumieš.A dnes ti ujde vlak behom pár mesiacov ak "iba" robíš.Je to čosi ako u programátorov,nemôžu ani na sekundu dole z ihriska.Obrovská časť mechanikov sa ale k ihrisku ešte ani nepriblížila,čo znamená že už ani nedostane.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 38 neregistrovaných