VW Sharan 1.9 TDi 85kw - chladiaca kvapalina
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 38
- Dátum registrácie: 01.08.2009 18:57 Zdieľať na Facebook
VW Sharan 1.9 TDi 85kw - chladiaca kvapalina
Prosím napíšte mi svoje skúsenosti,eventuálne riešenie problému ohľadom vyvretia chldiacej kvapaliny...
Za posledné dva mesiace sa mi na mojom Sharane začala strácať voda z chladiaceho systému. Zistil som,že unikne cez vyrovnávaciu nádržku na vodu,cez prepadový otvor. Stáva sa to nepravidelne-niekedy prejdem 200km a nič a niekedy pár km a voda je fuč,na display mi zasvieti málo chladiacej kvapaliny,pozerám do motora a vidím že unikla cez nádržku. Teplota motora sa pritom vôbec nezvýši drží stále na 90 ako pribitá. Vymenil som nové víčko nádržky,nový termostat,skontroloval funkčnosť vrtule na chladiči a nakoniec som dal skontrolovať obsah CO2 v dádržke,všetko je v poriadku,takže ani tesnenie či hlava niesú vadné.. Môj problém ale stále pretrváva a ja som už bezradný.. Pripadá mi to tak,že tá voda vyhučí cez nádržku vtedy,ked po jazde auto odstavím a po pár hodinách alebo na druhý deň,ked prejdem len pár km a motor ešte ani nieje zohriatý,sa mi rozsvieti málo chl. kvapaliny,takže ona vyvrie ked odstavím auto-ako keby sa niekde po odstavení nakumulovalo teplo a vtedy to vyvrelo... Poraďťe prosím ak sa niekto s niečim takým stretol.
Za posledné dva mesiace sa mi na mojom Sharane začala strácať voda z chladiaceho systému. Zistil som,že unikne cez vyrovnávaciu nádržku na vodu,cez prepadový otvor. Stáva sa to nepravidelne-niekedy prejdem 200km a nič a niekedy pár km a voda je fuč,na display mi zasvieti málo chladiacej kvapaliny,pozerám do motora a vidím že unikla cez nádržku. Teplota motora sa pritom vôbec nezvýši drží stále na 90 ako pribitá. Vymenil som nové víčko nádržky,nový termostat,skontroloval funkčnosť vrtule na chladiči a nakoniec som dal skontrolovať obsah CO2 v dádržke,všetko je v poriadku,takže ani tesnenie či hlava niesú vadné.. Môj problém ale stále pretrváva a ja som už bezradný.. Pripadá mi to tak,že tá voda vyhučí cez nádržku vtedy,ked po jazde auto odstavím a po pár hodinách alebo na druhý deň,ked prejdem len pár km a motor ešte ani nieje zohriatý,sa mi rozsvieti málo chl. kvapaliny,takže ona vyvrie ked odstavím auto-ako keby sa niekde po odstavení nakumulovalo teplo a vtedy to vyvrelo... Poraďťe prosím ak sa niekto s niečim takým stretol.
-
- Príspevky: 44
- Dátum registrácie: 20.07.2011 15:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 38
- Dátum registrácie: 01.08.2009 18:57 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 972
- Dátum registrácie: 14.06.2009 14:05 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 38
- Dátum registrácie: 01.08.2009 18:57 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 44
- Dátum registrácie: 20.07.2011 15:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 38
- Dátum registrácie: 01.08.2009 18:57 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3798
- Dátum registrácie: 11.02.2008 21:34
- Bydlisko: BLAVA Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 38
- Dátum registrácie: 01.08.2009 18:57 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3798
- Dátum registrácie: 11.02.2008 21:34
- Bydlisko: BLAVA Zdieľať na Facebook
-
- maskot fóra
- Príspevky: 3536
- Dátum registrácie: 29.05.2009 18:50
- Bydlisko: plechovy hotel Zdieľať na Facebook
PROCHY603 co som mal byvale auto fiat uno 1.3D tak tam bolo tiez prasknute tesnenie pod hlavou a chladiaca kvapalina mi sem tam stekala po bloku motora a ked som mal chladiacu kvapalinu nad minimom tak to tiez pri dlhsej jazdie vytlakovalo von a ale ked to bolo pod minimom tak nic bolo to v pohode a rok to v pohode vydrzalo akurat v zime potom nekurilo zase
mazda 323f 1.5
fiat uno logo 1.1
Scania R450
fiat uno logo 1.1
Scania R450
-
- Príspevky: 3798
- Dátum registrácie: 11.02.2008 21:34
- Bydlisko: BLAVA Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 765
- Dátum registrácie: 14.02.2009 03:56 Zdieľať na Facebook
môžeš merat CO kolko len chceš aj tak maš podfuknute tesnenie pod hlavou alebo s malou pravdepodobnostou prasknutu hlavu .
Tdi a PD je jeden z mala motorov ktore na podfuknutom tesneni dokaže ešte dlho jazdit. Auto kuri,teplotu drži, vetraky za chladičom spušta akurat treba dolievat vodu. Čo väčšina naftovych motorov na prepalenom tesneni nieje schopna spravit tri km.
Davat alebo nedavat hlavu z TDi je poväčšine dlhe vahanie, ale vždy to pomohlo a pomôže to aj tebe.
Tdi a PD je jeden z mala motorov ktore na podfuknutom tesneni dokaže ešte dlho jazdit. Auto kuri,teplotu drži, vetraky za chladičom spušta akurat treba dolievat vodu. Čo väčšina naftovych motorov na prepalenom tesneni nieje schopna spravit tri km.
Davat alebo nedavat hlavu z TDi je poväčšine dlhe vahanie, ale vždy to pomohlo a pomôže to aj tebe.
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 29.06.2013 16:51 Zdieľať na Facebook
treba vždy ratat z najhoršim potom ta všetko lepšie len poteši. ak je to tesnenie je to važne zle. skus sa pozriet na vodnu pumpu či nahodou nerosi pri naštartovanom motore. pumpa nemusi byt zadreta ale len malo prasknuta alebo može prepuštat okolo tesnenia. pak už len auto hura na rozvody a problem by mal byt vyriešeny. a ak to ideš davat robit nejakemu znamemu tak nech ti pozrie cez diagnostiku či nahodou nenajde nejaku chybu
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 28 neregistrovaných