VW prinasa 10 rychlostne DSG

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

VW prinasa 10 rychlostne DSG

Príspevok od používateľa bajo777 »

http://www.autoexpress.co.uk/volkswagen ... newsletter

Cielom koncernu do roku 2018, je ponukat v kazdom segmente najviac ekologicke vozidlo na svete.
Nova prevodovka je dimenzovana na 550Nm.
Velkostou zodpoveda 7 stupnovemu DSG, je teda priamo pouzitelna pre pre platformu MQB /Golf, Passat.../
Dalsia novinka: takzvany "mild hybrid", alias start stop za jazdy, aktivovat sa bude po ubrati plynu, cize ludovo povedane volnobezka ako na wartase, iba z vypnutym motorom.
Dalsie novinky na zvysenie efektivity, su pouzitie dielov so schopnostou odrazat infracervene spektrum, cim maju klesnut naroky na klimatizaciu kabiny.
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
Sliedic
Sir
Príspevky: 7394
Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
Bydlisko: Slovak Banana Republic
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sliedic »

Pre zaujímavosť - nový Golf v USA má v ponuke 2 motory, prvý je 1.8 TSI so 170 koňmi a 6 stupňovou automatickou prevodovkou. Druhý prekvapivo 2.0 TDI so 150 koňmi a na výber 6 stupňová manuálna, alebo 6 stupňová DSG prevodovka.

Žiadne objemy 1.2 TSI, 1.4 TSI a 7 stupňové, či predpokladám aj neskôr 10 stupňové automaty mať nebude. To len my v Európe sme poctení dokonalou technikou :-)
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Nie len že poctení, ale sedliaci sa budú dokonca ešte predbiehať v tom kto ho bude mať skôr doma.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24974
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Sme poctený iným zmýšlaním.Nezabudnem na prekvapené oči priatela čo doniesol akože ukázať nejakého mastodonta s tým že...mal by si si aj ty niečo podobné kúpiť.Dostal odpoveď...a na aké ho.o by mi to bolo ? Proste ľudia majú akúsi potrebu vlastniť niečo,čo netreba.Ak sa tak správa ten čo má plný zadok peňazí,čert ber.Ale takto sa správa aj ten čo ho potom velmi tlačia topánky.
Proti technike nič,je to určené pre klientelu v nejakom platovom pásme a nech má hoci aj dvadsať prevodových stupňov.Dole klobúk pred technikov,ale že niekto nevie kam patrí a čo je a nieje pre jeho váhovú kategóriu,je už ludská hlúposť v galaktických mierach
Na Pobede som mal 3 stupne a bolo dobre.Ako náhle sa hodila trojka,vybrala sa až pri úplnom zastavení.Čo ma najviac zaráža,bolo to pomalé,lenivé,atď ale aj tak som vtedy mal čas.
Teraz je všetko rýchle,plus mobil a internet vo vrecku,a čas nie je ani sa pokojne vys to sme to povýšili k hodnotnejšiemu životu
indi4n
Príspevky: 1898
Dátum registrácie: 10.01.2013 14:16
Bydlisko: Trnava
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa indi4n »

zaujimalo by ma o kolko dokaze ta prevodovka realne znizit spotrebu a za aku cenu (jednak vstupnu + servis).

filozoficka otazka do plena:
nebolo by lepsie namiesto pridavania stupnov do sprosta prepracovat system bezstupnovych prevodoviek? mam na mysli odstranit najcastejsie neduhy, resp. dovody nemilosti u vodicov. Co si o tom myslite?
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

A možno by len stačilo byť menej nenažraný a za diely do prevodovky nepýtať tolké peniaze, preboha ved sa toho chŕli na vagóny ako čínske tepláky.
Kujon78
Carschanger
Príspevky: 5424
Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Kujon78 »

10 stupňov bude mať rovnakú veľkosť ako 7 :-)

Logika by bola: 5 stupňov taká veľkosť, tak 10 stupňov znamená 2x toľko :-)

Nová logika, dáme menšie kolieska, musia byť presnejšie, nesmú mať vôľu a dik. Zrazu predovoka vydrží 10 krát menej :-( a stojí 10 krát viac :-(

Ja mám teraz v aute 6 stupeń a okrem dialnice ho nedokážem použiť :-( na kieho čerta 10 stupňov :-(
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

indi4n napísal:zaujimalo by ma o kolko dokaze ta prevodovka realne znizit spotrebu a za aku cenu (jednak vstupnu + servis).

filozoficka otazka do plena:
nebolo by lepsie namiesto pridavania stupnov do sprosta prepracovat system bezstupnovych prevodoviek? mam na mysli odstranit najcastejsie neduhy, resp. dovody nemilosti u vodicov. Co si o tom myslite?
Tasunko, odpovede na tvoje otazky su v tychto 2 grafoch, kde je geneticka informacia kazdeho verkla, skoda, ze vyrobcovia ju nezverejnuju...

Obrázok
Obrázok

samozrejme bezstupnova bude teoreticky naj :), ale kazdy ju aj tak ofrle, lebo ides ako v elektricke lol
momentalne mi to pripada ako zavody o co najvacsiu somarinu :), ZF ma 9, tak VW spravi just 10, lebo viac je lepsie lol, ze to MUSI BYT NA NIECI UKOR, odhalil Kujon :2f93:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Viac stupnov má logiku hlavne v slabom aute, kde motor nemá dostatok Nm na to aby sa utiahol bez zbytočného podradovania, ale už 6° mi príde ako dostatok na to aby to malo aj dynamiku aj vcelku rozumné otáčky na dialnici, alebo nech teda 7°...
Ale pre koho tých 10° ? Ved to už je fakt vhodnejší variator (CVT) s ktorým sa dajú dosiahnúť ideálne otáčky pre motor pri akejkolvek rýchlosti

Stále je limit hmotnosť auta, ku ktorej treba adekvátny výkon.
Ak začnú vyrábať lahšie autá môžu ísť nižšie s výkonom, ale viac
kvaltov pri rovnakej hmotnosti a adekvátnym výkonom k nejakému výraznému zníženiu spotreby nepomôže, to je slepá cesta. Baviť sa o ušetrenom jednom deci nemá ani zmysel, väčší rozdiel vznikne ak vozidlo pôjde po vetre, alebo proti vetru
keko535
Príspevky: 423
Dátum registrácie: 16.07.2006 22:17
Bydlisko: Trebisov
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa keko535 »

Ja este pridam dalsiu novinku ktora sa chysta do VW Groupu...som zvedavy ako to cele experimentovanie na ludoch dopadne : http://automix.atlas.sk/novinky/840575/ ... ageautomat
nani33
Príspevky: 108
Dátum registrácie: 30.03.2010 10:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa nani33 »

Nechapem co nechapete na tej uzasnosti DSG10???
10 je predsa viac ako 6, nehovoriac o trapnych 5 kvaltoch a kazdy vie ze cim viac megapixelov tym lepsie!
Okrem toho je to ,,technik durch vorsprung,, eko, homo, in, cool, sexy, hyper a urcite si to kupi aj brad pitt!!!
Co tu pletiete nejaky zmysel a rozum, hlavne je byt trendy!
autokomplet
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autokomplet »

myslim ze mali zacat vyrobou poriadneho termostatu, vahy vzduchu, nasledovat by mohla snad aj konstrukcia rozvodoveho systemu ktory vydrzi aspon 200.000km bez rozthnutia retaze ci remena a este dvojhmota ktora by potiahla tych 200.000 km...
po problemoch s automatmi ci uz klasika alebo DSG by mali okopirovat skor tie americke zo 60-tych rokov - 3 stupnove a dotiahnut ich na spolahlivost tiez aspon 200.000 km. Motory TDi by mali kupovat od Fiatu ked uz tak velmi chcu dobre zakaznikovi a zakaznik stale chce TDi.
ten vtip s elektrickym turbom popri 10 stupnovom automate je fakt dobry a nelutujem ziadneho co si to kupi...
Nissan Murano 3,5iV6 nema problem so zivotnostou Variatora, Toyota ma hybrid od r. 2003 ma variator s elektormotorom a tiez ziadny problem ani na taxikoch s 800.000km.
VW si kupim vtedy, ked bude mat hybridny pohon od Toyoty, japonsku elektroniku, japonske napravy a zaruku 5 rokov bez vyhovoriek ake pouzivaju = po japonsky riesene reklamacie.
Vtedy kludne, akurat v nom nic cenne nenecham a poistim proti kradezi.
V realite som rad, lebo tymto krokom si VW zabije posledny klinec do rakvy, par rokov to bude zivit servisy, mechanikov a i. ale nakoniec o 10 rokov budeme mat takmer vsetci hybridy od Toyoty a v lepsom pripade ak to VW prezije tak s logom VW a ak neprezije tak s cinskym alebo korejskym alebo japonskym logom...
BTW mne Prius vypina motor aj pri 170km/h ked uberiem plyn, cize tie udaje 10, 20km/h mi pridu ako komicke, ale kazdy blbneme po svojom...
uz teraz mi ten 10 kvalt sposobuje usmev na perach...
vsetci si to kupujte, zazeniete krizu (ale nie tu vlastnu doma). A idealne stocenky zo zapadu so 120.000km na tacho, 200.000 v reale = po smrti auta.
Ved to je vlastne NekroDasAutoFilia - NekroDAFilia :-)
cyrilix
Príspevky: 157
Dátum registrácie: 24.10.2012 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cyrilix »

Kujon78
Carschanger
Príspevky: 5424
Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Kujon78 »

Nissan Murano 3,5iV6 nema problem so zivotnostou Variatora


Ja len takú kontrolnú otázku ? Variátorom myslíš automatickú prevodovku Murana ???

Ak je to automat murana, tak to by som veľmi nesúhlasil :-( s tou životnosťou :3020:

Ak bude prius vyzerať tak dobre ako Tesla, tak možno sa bude predávať :-) a ak tu na Slovensku bude aspoň jeden jediný, ktorý by to vedel opraviť, ak by sa to posralo, tak tiež :-)
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

:-\ pravda Laki pravda, kecam... samozrejme mercedes ma 9G tronic, volakedy ZF bralo 9 ako limit, ale zjavne zmenili nazor...
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 36 neregistrovaných