VW Polo 1,9D - spotreba , štartovanie
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 117
- Dátum registrácie: 12.01.2011 22:35 Zdieľať na Facebook
VW Polo 1,9D - spotreba , štartovanie
Zdravim vas
nedavno som sa stal majiteľom auta vw polo 6n1 s motorom 1,9D
Bral som ho hlavne koli tomu že vraj ma nizku spotrebu a mne trebalo niečo do mesta na vozenie,všade po internete som čital že to auto žere v meste 4-5l aj každy ho chvali.
No jak tak jazdim po meste,spotreba mi stale vychadza okolo 7 až 7,5l a to jazdim šetrne a predpisovo.Je sice pravda že auto mam obute na 16" diskoch a pneu 205/45 ale že by až tolko som koli tomu robil spotrebu sa mi nechce velmi verit.
Chyby čo som zaregistroval: auto trhalo pri jemnom pridani plynu(zrychlovani od 1000 do 2000ot.)
Zaslepil som EGR a je to probleme.
ALE chyba je taka že niekedy ked auto troška viac vytočim..tak od 3000ot. niečo začne dusit motor,keby jak mi niekto pripol za auto 400kg vozik. a od 4000 to už zase taha.Ano viem je to lenoch motor,ale vadi mi to ked chcem niekoho obehnut a odrazu prestane tahat motor bezdôvodne.Naposledny cestou domov už pri 1500 zadusilo motor na cca 1-2sekundy a išlo to v pohode dalej.
Dalšia vec..auto ked je zohriate a idem naštartovat,vyskoči kontrolka žhnavenia,počkam asi 4sekundy kym dozhavy a tak startujem,len auto dlho toči kym chyti..približne 3-4sekundy.
Niekedy ked motor je zohriaty ale nezhavy,chyti hned na brnk.
(Snimač teploty motora je novy) mam podozrenie na zly predvstrek ale niesom si isty.
Auto sa dalo na diagnostiku a su take chyby:
01168 - ventil pro zvyseni otacek naprazdno (N177)
31-10 - preruseni nebo zkrat na kostru - Sporadická
01050 - kontrola zhavicich svicek
28-10 - zkrat na plus - Sporadická
01167 - ventil pro doraz plneho zatizeni (N194)
30-10 - preruseni nebo zkrat na plus - Sporadická
01269 - ventil pro zacatek vstriku (N108)
30-10 - preruseni nebo zkrat na plus - Sporadická
01052 - potenciometr pro signal zateze (G157)
31-10 - preruseni nebo zkrat na kostru - Sporadická
Chyby boli vymazane ale bohužial zase ich RJ vyhodila.Takže su to sporadicko trvale chyby
Je to moj prvy motor 1,9D do ktoreho sa nevyznam,čo može spôsobovat tie problemy? VAG chyby ma až tak netrapia,najviac ma štve nepravidelne zrychlovanie kde je fakt neprijemne dusenie motora.
Olej + filtre boli vymenene maju 2000km,tankujem normalnu naftu od Slovnaft,Shell.
Dakujem všetkym za akukolvek radu a pomoc.
nedavno som sa stal majiteľom auta vw polo 6n1 s motorom 1,9D
Bral som ho hlavne koli tomu že vraj ma nizku spotrebu a mne trebalo niečo do mesta na vozenie,všade po internete som čital že to auto žere v meste 4-5l aj každy ho chvali.
No jak tak jazdim po meste,spotreba mi stale vychadza okolo 7 až 7,5l a to jazdim šetrne a predpisovo.Je sice pravda že auto mam obute na 16" diskoch a pneu 205/45 ale že by až tolko som koli tomu robil spotrebu sa mi nechce velmi verit.
Chyby čo som zaregistroval: auto trhalo pri jemnom pridani plynu(zrychlovani od 1000 do 2000ot.)
Zaslepil som EGR a je to probleme.
ALE chyba je taka že niekedy ked auto troška viac vytočim..tak od 3000ot. niečo začne dusit motor,keby jak mi niekto pripol za auto 400kg vozik. a od 4000 to už zase taha.Ano viem je to lenoch motor,ale vadi mi to ked chcem niekoho obehnut a odrazu prestane tahat motor bezdôvodne.Naposledny cestou domov už pri 1500 zadusilo motor na cca 1-2sekundy a išlo to v pohode dalej.
Dalšia vec..auto ked je zohriate a idem naštartovat,vyskoči kontrolka žhnavenia,počkam asi 4sekundy kym dozhavy a tak startujem,len auto dlho toči kym chyti..približne 3-4sekundy.
Niekedy ked motor je zohriaty ale nezhavy,chyti hned na brnk.
(Snimač teploty motora je novy) mam podozrenie na zly predvstrek ale niesom si isty.
Auto sa dalo na diagnostiku a su take chyby:
01168 - ventil pro zvyseni otacek naprazdno (N177)
31-10 - preruseni nebo zkrat na kostru - Sporadická
01050 - kontrola zhavicich svicek
28-10 - zkrat na plus - Sporadická
01167 - ventil pro doraz plneho zatizeni (N194)
30-10 - preruseni nebo zkrat na plus - Sporadická
01269 - ventil pro zacatek vstriku (N108)
30-10 - preruseni nebo zkrat na plus - Sporadická
01052 - potenciometr pro signal zateze (G157)
31-10 - preruseni nebo zkrat na kostru - Sporadická
Chyby boli vymazane ale bohužial zase ich RJ vyhodila.Takže su to sporadicko trvale chyby
Je to moj prvy motor 1,9D do ktoreho sa nevyznam,čo može spôsobovat tie problemy? VAG chyby ma až tak netrapia,najviac ma štve nepravidelne zrychlovanie kde je fakt neprijemne dusenie motora.
Olej + filtre boli vymenene maju 2000km,tankujem normalnu naftu od Slovnaft,Shell.
Dakujem všetkym za akukolvek radu a pomoc.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 117
- Dátum registrácie: 12.01.2011 22:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 117
- Dátum registrácie: 12.01.2011 22:35 Zdieľať na Facebook
Tiež som toho nazoru že može viac papat predsa 4l je podla mna nerealne..ale poznam ludi čo robia v meste s tdi 81kw (vw golf) spotrebu do 6,5l.Čakal som od hladkeho dieselu že aspon tych 5,5-6 spravim..ale možu to robit aj tie velke kolesa..predsa 16" a 205pneu je celkom dost na take auto. no aj tak ma štvu tie chyby,čo som čital na dieselpower fore tak na čerpadle (lucas) je ten potenciometer..bud vymena celeho čerpadla,vymena potenciomteru alebo ho treba len nastavit.Dnes sa s tym pohrajem a uvidim či sa mi to podari nastavit.
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
Nieje mesto ako mesto...Aj po meste môžeš spraviť na jeden záťah 10km a stáť z toho 3-4 krát na svetlách, alebo spraviť nastudeno tých 10km na tri krát a stáť pokaždé aj 10 krát. A vtedy je zas spotreba dakde inde.
A kolega menil zimné za letné ,rozdiel gúm 185 a 205 a hneď zvýšená spotreba o 3/4 litra a to jazdí viacmenej po dialnici ustálená rýchlosť...
A kolega menil zimné za letné ,rozdiel gúm 185 a 205 a hneď zvýšená spotreba o 3/4 litra a to jazdí viacmenej po dialnici ustálená rýchlosť...
-
- Príspevky: 3785
- Dátum registrácie: 11.02.2008 21:34
- Bydlisko: BLAVA Zdieľať na Facebook
Re: VW Polo 1,9D - spotreba , štartovanie
Mr.Marco napísal:Zdravim vas
nedavno som sa stal majiteľom auta vw polo 6n1 s motorom 1,9D
Bral som ho hlavne koli tomu že vraj ma nizku spotrebu a mne trebalo niečo do mesta na vozenie,všade po internete som čital že to auto žere v meste 4-5l aj každy ho chvali.
No jak tak jazdim po meste,spotreba mi stale vychadza okolo 7 až 7,5l a to jazdim šetrne a predpisovo.Je sice pravda že auto mam obute na 16" diskoch a pneu 205/45 ale že by až tolko som koli tomu robil spotrebu sa mi nechce velmi verit.
Chyby čo som zaregistroval: auto trhalo pri jemnom pridani plynu(zrychlovani od 1000 do 2000ot.)
Zaslepil som EGR a je to probleme.
ALE chyba je taka že niekedy ked auto troška viac vytočim..tak od 3000ot. niečo začne dusit motor,keby jak mi niekto pripol za auto 400kg vozik. a od 4000 to už zase taha.Ano viem je to lenoch motor,ale vadi mi to ked chcem niekoho obehnut a odrazu prestane tahat motor bezdôvodne.Naposledny cestou domov už pri 1500 zadusilo motor na cca 1-2sekundy a išlo to v pohode dalej.
Dalšia vec..auto ked je zohriate a idem naštartovat,vyskoči kontrolka žhnavenia,počkam asi 4sekundy kym dozhavy a tak startujem,len auto dlho toči kym chyti..približne 3-4sekundy.
Niekedy ked motor je zohriaty ale nezhavy,chyti hned na brnk.
(Snimač teploty motora je novy) mam podozrenie na zly predvstrek ale niesom si isty.
Auto sa dalo na diagnostiku a su take chyby:
01168 - ventil pro zvyseni otacek naprazdno (N177)
31-10 - preruseni nebo zkrat na kostru - Sporadická
01050 - kontrola zhavicich svicek
28-10 - zkrat na plus - Sporadická
01167 - ventil pro doraz plneho zatizeni (N194)
30-10 - preruseni nebo zkrat na plus - Sporadická
01269 - ventil pro zacatek vstriku (N108)
30-10 - preruseni nebo zkrat na plus - Sporadická
01052 - potenciometr pro signal zateze (G157)
31-10 - preruseni nebo zkrat na kostru - Sporadická
Chyby boli vymazane ale bohužial zase ich RJ vyhodila.Takže su to sporadicko trvale chyby
Je to moj prvy motor 1,9D do ktoreho sa nevyznam,čo može spôsobovat tie problemy? VAG chyby ma až tak netrapia,najviac ma štve nepravidelne zrychlovanie kde je fakt neprijemne dusenie motora.
Olej + filtre boli vymenene maju 2000km,tankujem normalnu naftu od Slovnaft,Shell.
Dakujem všetkym za akukolvek radu a pomoc.
VAG chyby ta netrapia
Na diesly treba vediet aj jazdit!!!
Otacky 3000 az 4000 ???
Tak sa necudujem ze mas vysoku spotrebu!!!
To auto ma spotrebu 5L.
link: http://www.spotreby.cz/volkswagen-polo- ... -hp-a5106/
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 117
- Dátum registrácie: 12.01.2011 22:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
Re: VW Polo 1,9D - spotreba , štartovanie
PROCHY tu spotrebu ma na 57000 km teda dlhodobu a ta je v pohode ale nie po meste!!!!PROCHY603 napísal:Mr.Marco napísal:Zdravim vas
nedavno som sa stal majiteľom auta vw polo 6n1 s motorom 1,9D
Bral som ho hlavne koli tomu že vraj ma nizku spotrebu a mne trebalo niečo do mesta na vozenie,všade po internete som čital že to auto žere v meste 4-5l aj každy ho chvali.
No jak tak jazdim po meste,spotreba mi stale vychadza okolo 7 až 7,5l a to jazdim šetrne a predpisovo.Je sice pravda že auto mam obute na 16" diskoch a pneu 205/45 ale že by až tolko som koli tomu robil spotrebu sa mi nechce velmi verit.
Chyby čo som zaregistroval: auto trhalo pri jemnom pridani plynu(zrychlovani od 1000 do 2000ot.)
Zaslepil som EGR a je to probleme.
ALE chyba je taka že niekedy ked auto troška viac vytočim..tak od 3000ot. niečo začne dusit motor,keby jak mi niekto pripol za auto 400kg vozik. a od 4000 to už zase taha.Ano viem je to lenoch motor,ale vadi mi to ked chcem niekoho obehnut a odrazu prestane tahat motor bezdôvodne.Naposledny cestou domov už pri 1500 zadusilo motor na cca 1-2sekundy a išlo to v pohode dalej.
Dalšia vec..auto ked je zohriate a idem naštartovat,vyskoči kontrolka žhnavenia,počkam asi 4sekundy kym dozhavy a tak startujem,len auto dlho toči kym chyti..približne 3-4sekundy.
Niekedy ked motor je zohriaty ale nezhavy,chyti hned na brnk.
(Snimač teploty motora je novy) mam podozrenie na zly predvstrek ale niesom si isty.
Auto sa dalo na diagnostiku a su take chyby:
01168 - ventil pro zvyseni otacek naprazdno (N177)
31-10 - preruseni nebo zkrat na kostru - Sporadická
01050 - kontrola zhavicich svicek
28-10 - zkrat na plus - Sporadická
01167 - ventil pro doraz plneho zatizeni (N194)
30-10 - preruseni nebo zkrat na plus - Sporadická
01269 - ventil pro zacatek vstriku (N108)
30-10 - preruseni nebo zkrat na plus - Sporadická
01052 - potenciometr pro signal zateze (G157)
31-10 - preruseni nebo zkrat na kostru - Sporadická
Chyby boli vymazane ale bohužial zase ich RJ vyhodila.Takže su to sporadicko trvale chyby
Je to moj prvy motor 1,9D do ktoreho sa nevyznam,čo može spôsobovat tie problemy? VAG chyby ma až tak netrapia,najviac ma štve nepravidelne zrychlovanie kde je fakt neprijemne dusenie motora.
Olej + filtre boli vymenene maju 2000km,tankujem normalnu naftu od Slovnaft,Shell.
Dakujem všetkym za akukolvek radu a pomoc.
VAG chyby ta netrapia
Na diesly treba vediet aj jazdit!!!
Otacky 3000 az 4000 ???
Tak sa necudujem ze mas vysoku spotrebu!!!
To auto ma spotrebu 5L.
link: http://www.spotreby.cz/volkswagen-polo- ... -hp-a5106/
-
- Príspevky: 117
- Dátum registrácie: 12.01.2011 22:35 Zdieľať na Facebook
Ešte dodam info
auto po zohriati na volnobehu trasie.
Vymenil som silentblok prevodovky a triasenie ubudlo o 50% ale ked sa aute dlhšie jazdi a ked sa zohreje citi stale že trasie. Takže ma napadla možnost: vadne vstrekovače paliva,dnes idem na diagnostiku pozriet sa na hodnoty či može byt chyba v tom. Som zvedavy..
auto po zohriati na volnobehu trasie.
Vymenil som silentblok prevodovky a triasenie ubudlo o 50% ale ked sa aute dlhšie jazdi a ked sa zohreje citi stale že trasie. Takže ma napadla možnost: vadne vstrekovače paliva,dnes idem na diagnostiku pozriet sa na hodnoty či može byt chyba v tom. Som zvedavy..
-
- Príspevky: 117
- Dátum registrácie: 12.01.2011 22:35 Zdieľať na Facebook
Tak len pre info..do buducna ked to bude niekto čitať.
Chyby na diagnostike už niesu,dôvod bolo zle ukostrenie motora konkretne ta zasuvka alebo ako to nazvat čo je pri motore...jeden pripad už bol taky kde vypisovalo sporadicke chyby ktore neišlo zmazat a bolo to zle minusko..tak toto iste bolo aj u mna a trhanie/dusenie motora tak isto vyriešene...trebalo prečistit cele sanie,kedže tam bol strašny bordel a motor nedostaval dost vzduchu...momentalne riešim akurat dlhe štartovanie za tepla.Najskor predvstrek..
Chyby na diagnostike už niesu,dôvod bolo zle ukostrenie motora konkretne ta zasuvka alebo ako to nazvat čo je pri motore...jeden pripad už bol taky kde vypisovalo sporadicke chyby ktore neišlo zmazat a bolo to zle minusko..tak toto iste bolo aj u mna a trhanie/dusenie motora tak isto vyriešene...trebalo prečistit cele sanie,kedže tam bol strašny bordel a motor nedostaval dost vzduchu...momentalne riešim akurat dlhe štartovanie za tepla.Najskor predvstrek..
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 17 neregistrovaných