VW Polo 1,9D - spotreba , štartovanie

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Mr.Marco
Príspevky: 117
Dátum registrácie: 12.01.2011 22:35
Zdieľať na Facebook

VW Polo 1,9D - spotreba , štartovanie

Príspevok od používateľa Mr.Marco »

Zdravim vas

nedavno som sa stal majiteľom auta vw polo 6n1 s motorom 1,9D
Bral som ho hlavne koli tomu že vraj ma nizku spotrebu a mne trebalo niečo do mesta na vozenie,všade po internete som čital že to auto žere v meste 4-5l aj každy ho chvali.

No jak tak jazdim po meste,spotreba mi stale vychadza okolo 7 až 7,5l a to jazdim šetrne a predpisovo.Je sice pravda že auto mam obute na 16" diskoch a pneu 205/45 ale že by až tolko som koli tomu robil spotrebu sa mi nechce velmi verit.

Chyby čo som zaregistroval: auto trhalo pri jemnom pridani plynu(zrychlovani od 1000 do 2000ot.)
Zaslepil som EGR a je to probleme.
ALE chyba je taka že niekedy ked auto troška viac vytočim..tak od 3000ot. niečo začne dusit motor,keby jak mi niekto pripol za auto 400kg vozik. :342a: a od 4000 to už zase taha.Ano viem je to lenoch motor,ale vadi mi to ked chcem niekoho obehnut a odrazu prestane tahat motor bezdôvodne.Naposledny cestou domov už pri 1500 zadusilo motor na cca 1-2sekundy a išlo to v pohode dalej.

Dalšia vec..auto ked je zohriate a idem naštartovat,vyskoči kontrolka žhnavenia,počkam asi 4sekundy kym dozhavy a tak startujem,len auto dlho toči kym chyti..približne 3-4sekundy.
Niekedy ked motor je zohriaty ale nezhavy,chyti hned na brnk.
(Snimač teploty motora je novy) mam podozrenie na zly predvstrek ale niesom si isty.

Auto sa dalo na diagnostiku a su take chyby:

01168 - ventil pro zvyseni otacek naprazdno (N177)
31-10 - preruseni nebo zkrat na kostru - Sporadická
01050 - kontrola zhavicich svicek
28-10 - zkrat na plus - Sporadická
01167 - ventil pro doraz plneho zatizeni (N194)
30-10 - preruseni nebo zkrat na plus - Sporadická
01269 - ventil pro zacatek vstriku (N108)
30-10 - preruseni nebo zkrat na plus - Sporadická
01052 - potenciometr pro signal zateze (G157)
31-10 - preruseni nebo zkrat na kostru - Sporadická


Chyby boli vymazane ale bohužial zase ich RJ vyhodila.Takže su to sporadicko trvale chyby :342a:

Je to moj prvy motor 1,9D do ktoreho sa nevyznam,čo može spôsobovat tie problemy? VAG chyby ma až tak netrapia,najviac ma štve nepravidelne zrychlovanie kde je fakt neprijemne dusenie motora.

Olej + filtre boli vymenene maju 2000km,tankujem normalnu naftu od Slovnaft,Shell.

Dakujem všetkym za akukolvek radu a pomoc.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Asi ideš na vec dosť svojsky lebo si pestuješ hneď tri dosť velké chyby alebo omyly
Doslova neštastné obutie
Nesprávne zaslepenie EGR
A Vag Ťa netrápi
Ja by som prvé dve napravil okamžite a tretiu začal riešiť práve od toho výpisu
Mr.Marco
Príspevky: 117
Dátum registrácie: 12.01.2011 22:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Mr.Marco »

Egr pozriem este raz.
Vag ako tak tiez sledujem,ale nasiel som clanok kde chyba bola v tej okruhlej zasuvke (elektrika pri motore) slabo dotiahnute/dotlacene a preto vyhadzovalo travlo sporadicke chyby.Pozriem aj to..ked ze ja mam stastie aj na take prkotiny :)
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

ja sa vyjadrim len ktej spotrebe ktore auto zerie s klasickym motorom po meste 4-5 litrov je u mna perpetum mobile stale starty , rozjazdy, statie na semaforoch a znova toiste dookola nemas sancu na taku spotrebu jazdit , to by muselo mimo mesta poto m papat 2 litriky
Mr.Marco
Príspevky: 117
Dátum registrácie: 12.01.2011 22:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Mr.Marco »

Tiež som toho nazoru že može viac papat predsa 4l je podla mna nerealne..ale poznam ludi čo robia v meste s tdi 81kw (vw golf) spotrebu do 6,5l.Čakal som od hladkeho dieselu že aspon tych 5,5-6 spravim..ale možu to robit aj tie velke kolesa..predsa 16" a 205pneu je celkom dost na take auto. no aj tak ma štvu tie chyby,čo som čital na dieselpower fore tak na čerpadle (lucas) je ten potenciometer..bud vymena celeho čerpadla,vymena potenciomteru alebo ho treba len nastavit.Dnes sa s tym pohrajem a uvidim či sa mi to podari nastavit.
VLADY
Príspevky: 5285
Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VLADY »

Nieje mesto ako mesto...Aj po meste môžeš spraviť na jeden záťah 10km a stáť z toho 3-4 krát na svetlách, alebo spraviť nastudeno tých 10km na tri krát a stáť pokaždé aj 10 krát. A vtedy je zas spotreba dakde inde.
A kolega menil zimné za letné ,rozdiel gúm 185 a 205 a hneď zvýšená spotreba o 3/4 litra a to jazdí viacmenej po dialnici ustálená rýchlosť...
PROCHY603
Príspevky: 3785
Dátum registrácie: 11.02.2008 21:34
Bydlisko: BLAVA
Zdieľať na Facebook

Re: VW Polo 1,9D - spotreba , štartovanie

Príspevok od používateľa PROCHY603 »

Mr.Marco napísal:Zdravim vas

nedavno som sa stal majiteľom auta vw polo 6n1 s motorom 1,9D
Bral som ho hlavne koli tomu že vraj ma nizku spotrebu a mne trebalo niečo do mesta na vozenie,všade po internete som čital že to auto žere v meste 4-5l aj každy ho chvali.

No jak tak jazdim po meste,spotreba mi stale vychadza okolo 7 až 7,5l a to jazdim šetrne a predpisovo.Je sice pravda že auto mam obute na 16" diskoch a pneu 205/45 ale že by až tolko som koli tomu robil spotrebu sa mi nechce velmi verit.

Chyby čo som zaregistroval: auto trhalo pri jemnom pridani plynu(zrychlovani od 1000 do 2000ot.)
Zaslepil som EGR a je to probleme.
ALE chyba je taka že niekedy ked auto troška viac vytočim..tak od 3000ot. niečo začne dusit motor,keby jak mi niekto pripol za auto 400kg vozik. :342a: a od 4000 to už zase taha.Ano viem je to lenoch motor,ale vadi mi to ked chcem niekoho obehnut a odrazu prestane tahat motor bezdôvodne.Naposledny cestou domov už pri 1500 zadusilo motor na cca 1-2sekundy a išlo to v pohode dalej.

Dalšia vec..auto ked je zohriate a idem naštartovat,vyskoči kontrolka žhnavenia,počkam asi 4sekundy kym dozhavy a tak startujem,len auto dlho toči kym chyti..približne 3-4sekundy.
Niekedy ked motor je zohriaty ale nezhavy,chyti hned na brnk.
(Snimač teploty motora je novy) mam podozrenie na zly predvstrek ale niesom si isty.

Auto sa dalo na diagnostiku a su take chyby:

01168 - ventil pro zvyseni otacek naprazdno (N177)
31-10 - preruseni nebo zkrat na kostru - Sporadická
01050 - kontrola zhavicich svicek
28-10 - zkrat na plus - Sporadická
01167 - ventil pro doraz plneho zatizeni (N194)
30-10 - preruseni nebo zkrat na plus - Sporadická
01269 - ventil pro zacatek vstriku (N108)
30-10 - preruseni nebo zkrat na plus - Sporadická
01052 - potenciometr pro signal zateze (G157)
31-10 - preruseni nebo zkrat na kostru - Sporadická


Chyby boli vymazane ale bohužial zase ich RJ vyhodila.Takže su to sporadicko trvale chyby :342a:

Je to moj prvy motor 1,9D do ktoreho sa nevyznam,čo može spôsobovat tie problemy? VAG chyby ma až tak netrapia,najviac ma štve nepravidelne zrychlovanie kde je fakt neprijemne dusenie motora.

Olej + filtre boli vymenene maju 2000km,tankujem normalnu naftu od Slovnaft,Shell.

Dakujem všetkym za akukolvek radu a pomoc.
:40bd: :d :D

VAG chyby ta netrapia :..: :..: ::: :::

Na diesly treba vediet aj jazdit!!! :41c2:

Otacky 3000 az 4000 ??? :41c2:

Tak sa necudujem ze mas vysoku spotrebu!!! :28b7: :2f93:

To auto ma spotrebu 5L.

link: http://www.spotreby.cz/volkswagen-polo- ... -hp-a5106/
Sliedic
Sir
Príspevky: 7394
Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
Bydlisko: Slovak Banana Republic
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sliedic »

1.9D a NAD 4000 otáčok? Na Tvojom mieste s týmito problémami by som RADŠEJ NIKOHO nepredbiehal...
Mr.Marco
Príspevky: 117
Dátum registrácie: 12.01.2011 22:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Mr.Marco »

Nemusite mi tu vykrikovat do kolko vytacam auto.Ked treba obehnut treba aj vytocit :) ale viac som chcel vediet ohladom chyb potenciometra na cerpadle a tie ostatne.Ako postupovat dalej pri ich rieseni a ci uz mal niekto podobny problem...dakujem.
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Re: VW Polo 1,9D - spotreba , štartovanie

Príspevok od používateľa braga »

PROCHY603 napísal:
Mr.Marco napísal:Zdravim vas

nedavno som sa stal majiteľom auta vw polo 6n1 s motorom 1,9D
Bral som ho hlavne koli tomu že vraj ma nizku spotrebu a mne trebalo niečo do mesta na vozenie,všade po internete som čital že to auto žere v meste 4-5l aj každy ho chvali.

No jak tak jazdim po meste,spotreba mi stale vychadza okolo 7 až 7,5l a to jazdim šetrne a predpisovo.Je sice pravda že auto mam obute na 16" diskoch a pneu 205/45 ale že by až tolko som koli tomu robil spotrebu sa mi nechce velmi verit.

Chyby čo som zaregistroval: auto trhalo pri jemnom pridani plynu(zrychlovani od 1000 do 2000ot.)
Zaslepil som EGR a je to probleme.
ALE chyba je taka že niekedy ked auto troška viac vytočim..tak od 3000ot. niečo začne dusit motor,keby jak mi niekto pripol za auto 400kg vozik. :342a: a od 4000 to už zase taha.Ano viem je to lenoch motor,ale vadi mi to ked chcem niekoho obehnut a odrazu prestane tahat motor bezdôvodne.Naposledny cestou domov už pri 1500 zadusilo motor na cca 1-2sekundy a išlo to v pohode dalej.

Dalšia vec..auto ked je zohriate a idem naštartovat,vyskoči kontrolka žhnavenia,počkam asi 4sekundy kym dozhavy a tak startujem,len auto dlho toči kym chyti..približne 3-4sekundy.
Niekedy ked motor je zohriaty ale nezhavy,chyti hned na brnk.
(Snimač teploty motora je novy) mam podozrenie na zly predvstrek ale niesom si isty.

Auto sa dalo na diagnostiku a su take chyby:

01168 - ventil pro zvyseni otacek naprazdno (N177)
31-10 - preruseni nebo zkrat na kostru - Sporadická
01050 - kontrola zhavicich svicek
28-10 - zkrat na plus - Sporadická
01167 - ventil pro doraz plneho zatizeni (N194)
30-10 - preruseni nebo zkrat na plus - Sporadická
01269 - ventil pro zacatek vstriku (N108)
30-10 - preruseni nebo zkrat na plus - Sporadická
01052 - potenciometr pro signal zateze (G157)
31-10 - preruseni nebo zkrat na kostru - Sporadická


Chyby boli vymazane ale bohužial zase ich RJ vyhodila.Takže su to sporadicko trvale chyby :342a:

Je to moj prvy motor 1,9D do ktoreho sa nevyznam,čo može spôsobovat tie problemy? VAG chyby ma až tak netrapia,najviac ma štve nepravidelne zrychlovanie kde je fakt neprijemne dusenie motora.

Olej + filtre boli vymenene maju 2000km,tankujem normalnu naftu od Slovnaft,Shell.

Dakujem všetkym za akukolvek radu a pomoc.
:40bd: :d :D

VAG chyby ta netrapia :..: :..: ::: :::

Na diesly treba vediet aj jazdit!!! :41c2:

Otacky 3000 az 4000 ??? :41c2:

Tak sa necudujem ze mas vysoku spotrebu!!! :28b7: :2f93:

To auto ma spotrebu 5L.

link: http://www.spotreby.cz/volkswagen-polo- ... -hp-a5106/
PROCHY tu spotrebu ma na 57000 km teda dlhodobu a ta je v pohode ale nie po meste!!!!
Mr.Marco
Príspevky: 117
Dátum registrácie: 12.01.2011 22:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Mr.Marco »

Ešte dodam info

auto po zohriati na volnobehu trasie.
Vymenil som silentblok prevodovky a triasenie ubudlo o 50% ale ked sa aute dlhšie jazdi a ked sa zohreje citi stale že trasie. Takže ma napadla možnost: vadne vstrekovače paliva,dnes idem na diagnostiku pozriet sa na hodnoty či može byt chyba v tom. Som zvedavy..
Mr.Marco
Príspevky: 117
Dátum registrácie: 12.01.2011 22:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Mr.Marco »

Tak len pre info..do buducna ked to bude niekto čitať.
Chyby na diagnostike už niesu,dôvod bolo zle ukostrenie motora konkretne ta zasuvka alebo ako to nazvat čo je pri motore...jeden pripad už bol taky kde vypisovalo sporadicke chyby ktore neišlo zmazat a bolo to zle minusko..tak toto iste bolo aj u mna :-\ a trhanie/dusenie motora tak isto vyriešene...trebalo prečistit cele sanie,kedže tam bol strašny bordel a motor nedostaval dost vzduchu...momentalne riešim akurat dlhe štartovanie za tepla.Najskor predvstrek..
Napísať odpoveď

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 17 neregistrovaných