VW Polo - vysoký tlak oleja
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 87
- Dátum registrácie: 24.01.2010 16:00 Zdieľať na Facebook
VW Polo - vysoký tlak oleja
Dobry večer , mam taky problem s ktorym si neviem dat rady ,jedna sa o VW POLO 1.4 16V 55KW R.V. 2003 najazdene 280 000km. Zaciatkom Januara 2016 z motora vytlacilo vsetok olej cez rysku oleja (vonku bolo -15). Rozhodol som sa vymenit odvetravanie motora (vymenene za neoriginalny diel) novy olej, filter. Pred tyzdnom som otvoril kapotu a tlacilo olej cez mierku aj cez viko dolievanie oleja (vytlacilo asi 0,3l oleja). Rozhodol som sa zmerat tlak v motore- studeny cca 4,5 bar s postupnym klesanim az na cca 1,5 pri 90 stupnoch celsia. Aj ked ryska oleja bola mierne vysunuta stale tlaci olej cez viko dolievania. Pri otvoreni vika citit ze je tam tlak. Aky zvolit dalsi postup ? Dakujem
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 87
- Dátum registrácie: 24.01.2010 16:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Ak jazdis prevazne kratke trasy a k tomu sa pridaju minusove teploty, tak sa stane, ze zamrza kondenzat v tej trubke odvetravania. Ono, tie 1.4-ky na to boli docela haklive.
Vyrobca na to myslel a ma riesenie v podobe instalacie servisnej sady, ktora pozostava z novej (vyhrievanej) hadice odvzdusnovaca a servisnej kabelaze (sluzi na napajanie ohrevu tej hadice).
A este jedna moznost je a to kupit nalievacie hrdlo (oleja) s pridavnym vystupom (c.d. 036115302J, ale nie som si 100% isty, no vo VW uz budu vediet objednat), k tomu ventil (c.d. 036103175A, taktiez v VW servise), daku vhodnu hadicku a z toho pridavneho vystupu ju vyviest, zapojit ten ventil (aby bol priepustny smerom od toho vyvodu) a pripojit to napr. k airboxu. Cena materialu cca 45€.
Vyrobca na to myslel a ma riesenie v podobe instalacie servisnej sady, ktora pozostava z novej (vyhrievanej) hadice odvzdusnovaca a servisnej kabelaze (sluzi na napajanie ohrevu tej hadice).
A este jedna moznost je a to kupit nalievacie hrdlo (oleja) s pridavnym vystupom (c.d. 036115302J, ale nie som si 100% isty, no vo VW uz budu vediet objednat), k tomu ventil (c.d. 036103175A, taktiez v VW servise), daku vhodnu hadicku a z toho pridavneho vystupu ju vyviest, zapojit ten ventil (aby bol priepustny smerom od toho vyvodu) a pripojit to napr. k airboxu. Cena materialu cca 45€.
Naposledy upravil/-a mastik29 v 08.02.2016 22:45, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 87
- Dátum registrácie: 24.01.2010 16:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 87
- Dátum registrácie: 24.01.2010 16:00 Zdieľať na Facebook
Dnes som sa pytal chalanov v servise a vraveli ze je to dost casty problem u tohto motora. Niekedy to odvetravanie aj rozvrtavali . Este som dnes vyskusal jazdit bez vicka dolievania oleja ale nepomohlo stale tlaci olej pocas jazdy pri zahriatom motore (nechal som ho zahriat na mieste a skusal som pridavat a netlacilo ziadny olej az ked som to trochu prebehol po ceste cca 1km tak zase bolo vidno olej v okoly veka dolievania). Cez vikend to rozoberiem a vyskusam to cele vycistit a navrtat to odvetravanie a zmeram tlaky vo valcoch.
-
- Príspevky: 167
- Dátum registrácie: 24.10.2007 20:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Uctihodne kilometre?
Ten motor bez problemov zvladne raz tak vela, mozno behom dalsich kilometrov bude treba vymenit palivove cerpadlo, lamda sondu, skrtiacu klapku, servo a bezny spotrebny material co sa tyka olejoveho hospodarstva,brzd a capov... No chodit bude a s minimalnou rocnou mierou nakladov na servis dalej.
A bez korozie...
Ten motor bez problemov zvladne raz tak vela, mozno behom dalsich kilometrov bude treba vymenit palivove cerpadlo, lamda sondu, skrtiacu klapku, servo a bezny spotrebny material co sa tyka olejoveho hospodarstva,brzd a capov... No chodit bude a s minimalnou rocnou mierou nakladov na servis dalej.
A bez korozie...
-
- Príspevky: 7876
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 484
- Dátum registrácie: 07.05.2012 21:32
- Bydlisko: Nove Zamky Zdieľať na Facebook
Nikdy nehovor nikdy, audi 80 1.6i 74kw prvy krat pri 460 ooo menene hydrostely a tesnenie pod hlavou, na valcoch bolo stale vidno lapovanie auto stale jazdi.
Dalej svagor ma vw polo r.v. 98 1.4 kw neviem teraz ma najazdene 520 ooo bez zasahu do motora iba spotrebne veci ako spojka a rozvody autom sa do nedavna pravdelne jazdilo do svajciarska a auto stale jazdi ale uz len doma
Dalej svagor ma vw polo r.v. 98 1.4 kw neviem teraz ma najazdene 520 ooo bez zasahu do motora iba spotrebne veci ako spojka a rozvody autom sa do nedavna pravdelne jazdilo do svajciarska a auto stale jazdi ale uz len doma
-
- Príspevky: 7876
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
ja mierim na to polo co ma problem s tym odvetranim kluky.par vynimiek sa najde co zdola 500 000km ale mozno tak jedno z 100 000 vyrobenych.to polo co jazdilo do svicarska by som chcel vidiet na dialnici ako jazdil 95km/h max a dost.par takych skatul s sk spz sem tam vidiet na dialniciach ale to tempo je vrazedne na mikrospanok a este bez tempomatu dobry je
-
- Príspevky: 87
- Dátum registrácie: 24.01.2010 16:00 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: peterjanto, vodu.06 a 23 neregistrovaných