VW Polo 6n 74 kw benzin - auto zlenivelo , nema tah

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Michalkvocka
Príspevky: 12
Dátum registrácie: 23.11.2015 00:15
Zdieľať na Facebook

VW Polo 6n 74 kw benzin - auto zlenivelo , nema tah

Príspevok od používateľa Michalkvocka »

Dobry den mam taky problem ze auto zlenivelo.Ako keby odysla lambda sonda a auto sa preplo do nudzoveho rezimu ze. Inak davkuje palivo a slabo ide. Velka spotreba maly vykon. Dal som ho na diagnostiku a ziadnu chybu nevypisalo. Auto ma problem z palivom lebo ked nastartujem a ked hned pridam ide zdochnut... ked sa idem pohnut z miesta nereaguje ma plyn na neutrale ked chcem vytocit obmedzovac napr. Tak lenivo.. ked sa chcem rychlejsie pohnut z. Miesta taak sa nepohnem ked. Nevytocim na spojke aaspon 3500otacok a nepustim spojku...riesil som to mne hovoril mechanik ze je to vaha vzduchu... ale jaa vahu vzdychu ani nemamm :D auto mi ide na 4valce normalne. Skusal som tlak valca ci nebude zapaleny ventil abo nieeco ale mam 16atmosfer.tlak na valec a tak na kazdom takze motor je v poriadku. Len neviem ci nahodov by to nebol slaby tlak v cerpadle.nikto mi.nevie pomoct ale zistil som este ze ci nemoze mat efekt na tom kable k svieckam ... skusil som jednu vec nastartoval som auto otvoril kapotu zahasil a striekol naa kable vodu na svecky co ide a iskril kabel prebijalo elektrinu ... neviem ci to ma na to nejaky efekt ze valec da dobry tlak ale prejde slaby prud cez kabel leebo je poskodeny? Nema niekto z tym skusenosti? A na dialnici som siel na 5tke 4000ot. 120km a viac to nechcelo ist... ked poddradim da mi 5tisic a nechce ist proste... na dialnici dolee kopcom som to vytocil naa 160km. A hore kopcoom som siel 80km abo 60km na dialnici a inak predtym siel pekne aj 180km\h
Michalkvocka
Príspevky: 12
Dátum registrácie: 23.11.2015 00:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Michalkvocka »