VW Phaeton

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

to si odvcera nechal auto zamknute dva dni ? :) okej, takze uz vieme co sa deje v masine.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
Vladimir golej
Príspevky: 35
Dátum registrácie: 13.01.2021 18:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Vladimir golej »

Áno,nikde som natom nebol dva dni,cely čas bolo zamknuté
autolaik
Príspevky: 4906
Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autolaik »

odmeraj odber (ampermeter do serie) cca hodinu po uspati auta ,nechapem preco cakat 2 dni a nicit novu bateriu (uz aj tak dostala svoje)
Vladimir golej
Príspevky: 35
Dátum registrácie: 13.01.2021 18:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Vladimir golej »

Vie mi niekto poradiť alebo zohnať odborníka elektrikára z okolí Prievidze ktorý sa vyzná vo phaetone?moc by mi to pomohlo
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

ani v autorizaku, ani v autorizaku... VW mal kedysi fantazmagoriu ze KAZDY autorizak bude mat SPECIALISTU vyhradeneho pre Phaeton. Kolko sa z toho zrealizovalo vies velmi dobre, dnes ked dojdes do VW tak budu mat problem lebo take auto tam tri roky nevideli a predtym menili olej.

Takto, elektrika tohoto vozu je dokonale zdokumentovana. V principe nepotrebujes specialistu ktory sa vyzna v Phaetone - lebo to bude naozaj naozaj strasny problem najst - potrebujes v principe len niekoho kto neni uplny truhlik a dokaze udrzat diagnostiku VW, kludne aj neoriginalnu cize VCDS od Ross-Techu.

Nepises co konkretne chces riesit, ak je to "fantomovy odber" ja by som zacal velmi jednoducho : sledovanim odberu na jednotlivych poistkach ktore povie, kde sa nachadza ten odber. A nasledne podla zistenia postupovat dalej.

Blbym riesenim, avsak realizovatelnym do pol hodiny [!!], je namontovat rucny odpajac baterie a vzdy po opusteni vozu ho proste vypnut. Tym sa samozrejme stane vela veci, ale zabranis tvojmu problemu a kupis si cas v pohode v klude realne vyriesit problem.


Alebo chces riesit nieco ine ?


inak odber to musi byt strasny, lebo za dva dni vytrepat 100Ah baterku na 4 volty co je strasne strasne nizka uroven, znamena v principe z nej zobrat minimalne 90-95Ah energie. Kedze mame 48 hodin za dva dni, znamena to PRIEMERNY odber volakde na urovni DVOCH AMPEROV co je uplne uplne sialene cislo (pre info : voz v poriadku berie nieco okolo 0,05 ampera).
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
Vladimir golej
Príspevky: 35
Dátum registrácie: 13.01.2021 18:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Vladimir golej »

Čítal som viaceré komentáre ľudí čo majú tieto auta a ten istý problém ako mam ja že vybija im baterku....jednému ju vybijala radiaca jednotka komforku napríklad....tam je toho strašne moc čo ten problém vytvára.....pôjdem nato postupne ako si mi písal od poistiek cez relatka atd...vidím že sa tomu dosť rozumieš......tiež sa venuješ autam
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

nie, nevenujem. Na problemy ktore pisali ludia na internete vobec nepozeraj - tvoje auto je specificke a moze mat uplne inu zavadu.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
Vladimir golej
Príspevky: 35
Dátum registrácie: 13.01.2021 18:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Vladimir golej »

Odmeral som dnes rano baterku po 13 hodinách ako som skončil z jazdou.....mala 11.47 volta
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24973
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Prečítal som pozorne každé písmenko a môj subj.názor je sa to porieši ak to dostane do rúk človek ktorý ide na problémy elektriky trochu inak.Toto už nie je na hladanie za pomoci vyberania poistiek.Auto ma veci mimo istenia.To jest ich tým spôsobom nenájdete.Kto si pamätá skorpi -ho tu bol na forepred rokmi ako moderátor,tak sme mu hladali na Mercedese vybíjanie a tiež nepomohlo nič,neplatili spôsoby také a onaké a chyba sa našla velkým pričinením náhody.Ibaže Phaeton je rádovo zložitejšia elektronika a celé úplne inde.Tu pokojne môžem odporučiť,hladajte človeka ktorý robí z datovým rekordérom a rozumie medzijednotkovým kmunikáciám,a zoberte mu auto hoci 300 km od bydliska.Vy to neporiešite u klasického elektrikára,v autorizáku už vonkoncom nie,o spôsoboch akým riešia špecialisti oni nemajú ani tušenia.
Ak by záujem o takého človeka bol viem nakontaktovať,ale blízko to nie je.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

merat napatie baterie nema absolutne zmysel. Ani hodinu po jazde, ani trinast.

Vyberat poistky samozrejme tiez nie, pretoze pri hentakom superkomplikovanom stroji to je cesta na zamotanie hlavy aj najlepsieho z najlepsich pretoze do tych kaskadovanych zbernic naskace take neuveritelne mnozstvo chyb ze sa z toho nevymota ani ten co to auto skonstruoval.

Sledovat/merat odber. Nie vyberat poistky. To je iny level. Nie je to tak jednoduche ako mat otvorene dvere a sediet pri aute a pozret do dvoch minut. Dovtedy... ak si potrebujes kupit cas a kludne nervy ... https://www.conrad.sk/p/eal-84250-odpoj ... -v-1166122
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24973
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Pozor na odpojenie batérie.Na menežmente o tri rády nižšie ma to vytrestalo že to nezabudnem,proste som si nič nezistoval a odpojil.Dva dni som behal kým som našiel človeka čo mi s tým pomohol.Doporučujem si zistiť čo bude po znovupripojení !!!
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

V niektorych pripadoch napr. ked prichadza k meraniu kludoveho odberu sa ani bateria odpajat nesmie, musi sa pripojit druha bateria alebo nabijacka kym sa odpaja minus baterie na pripojenie meraku.
oco13
Príspevky: 17840
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Xentry toto robím automaticky aj pri autách čo sú elektronikou na úrovni praveku. Tebe by sa chcelo nastavovať hodiny a ladiť radio? Lebo mne nie. :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

Phaeton berie hodiny z dca77 signalu, nastavi si ich sam (rovnako ako Audi A8 uz od roku 1998). Radia sa nezakoduju pokial su original a neboli manipulovane (sedi seriove cislo auta s VINom v riadiacej jednotke).

Ze sa nic strasneho nestane je zrejme uz z toho, ze majitel tohoto konkretneho Phaetona tu baterku odpojil/vybil velakrat, takze teraz ju odpajat nesposobi diametralne rozlicnu situaciu. Treba si uvedomit ze 2008 Phaeton o ktorom je tu rec BOL KONSTRUOVANY v roku 2000/2001/2002 pretoze od 2003 sa seriovo vyrabal. Takze tam s elektronikou nie su take zabavnosti ako na 2019+ masinkach vecne pricucanych k internetu aby mohli špiclovať na majitela.

Samozrejme je pravda ze elektronika Phaetonu je uberkomplikovana sialenost.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 42 neregistrovaných