413 047
inzerátov
391 001
registrovaných
Pridať inzerát

VW Passat 1,9 TDi - Tandemové čerpadlo

   Obsah fóra Auto Fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Volkswagen fórum
Odpovedať Nová téma
12>
Autor Správa
Marek1919
Založený: 28 marec 2008
Príspevky: 23
Nabehané: 0 min
Predmet: VW Passat 1,9 TDi - Tandemové čerpadlo PríspevokZaslal: 15.05.2010 13:10   
Ahojte.

Mám VW PASSAT 1,9 TDi r.v. 2002 74KW PD a prestala mi ist nafta do motora. Podavacie cerpadlo v nadrzi je v poriadku. Servisak si mysli ze to bude TANDEMOVE CERPADLO... Auto prestalo ist počas jazdy, zhasol motor, prestali isť posilovace riadenia a brzd. Naštartoval som asi na 10x, ked som drzal štartovanie asi 5 sekund! Stane sa mi to tak 1x do týždna. Ako sa prosim javí pokazené tandemové čerpadlo a aka je jeho cena?

Ďakujem ze všetky postrehy.
Citovať
cicmanec
Legenda - Ford T (696)
Založený: 15 október 2008
Príspevky: 24227
Nabehané: 3 mes 8 dní 19 hod
Predmet: _ PríspevokZaslal: 15.05.2010 13:54   
Nabudúce prosím ťa založ tému aj v iných sekciách, veď dve si nemusí každý všimnúť!
Citovať
mp3turbo
VIP člen - Veyron (326)
expert: TDI
Založený: 09 apríl 2006
Príspevky: 15969
Nabehané: 19 dní 0 hod 37 min
PríspevokZaslal: 15.05.2010 16:36   
moja slaba skusenost s pokazenym tandemom je ta, ze hlavne cerpadlo to lavou zadnou pretlaci. O co islo : mal som napad ze si spravim tajny vypinac na tandemak. Rit palovu, auto odide aj bez neho lavou zadnou.

bohuzial... co to znamena pre teba? Neviem, toto bolo na Sharane 96kW ale ta technologia je ta ista.
Citovať
alpiners2
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 02 október 2006
Príspevky: 631
Nabehané: 6 dní 20 hod 11 min
Bydlisko: Rimavská Sobota
PríspevokZaslal: 15.05.2010 16:52   
tandemové funguje mechanicky, otáča ho vačka. ako si ho chcel spraviť na vypínač???
Citovať
Toretto
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 05 jún 2006
Príspevky: 390
Nabehané: 48 min
PríspevokZaslal: 15.05.2010 17:02   
skus naftový filter dať nový.
Citovať
dr.risko
Nová tvár - Trabanto (2)
Založený: 26 január 2009
Príspevky: 530
Nabehané: 1 hod 47 min
PríspevokZaslal: 15.05.2010 17:06   
Neviem presne ktore modeli passatov to mali ale boli to TDicka myslim a bol problem rozbehnut vstrekovanie ked sa system zavzdusnil - kratky okruh.
Mne co sa stavalo na tom tandemaku bolo to ze ked som si tam smykol lacnej nafty tak mi hocikedy za jazdy zdochlo a musel som sakra dlho tocit kym motor chytil. Od kedy tankujem kvalitne paliva tak sa problem neobjavil. Dokonca som casom objavil aj opacne zapojeny hadicky na cerpadle z nadrze co je dost problem lebo napr. palivovy filter ma 4 ci 5 vyvodov a kombinovat sa to hocijako teda neda...
Skontroluj si v prvom rade hladinu paliva v palivovom filtri jeho zapojenie - zapojenie na nadrzi a pak ostava uz len ta nafta co si natankoval... Toto mas najlacnejsiu radu.
Citovať
mp3turbo
VIP člen - Veyron (326)
expert: TDI
Založený: 09 apríl 2006
Príspevky: 15969
Nabehané: 19 dní 0 hod 37 min
PríspevokZaslal: 15.05.2010 17:15   
> tandemové funguje mechanicky, otáča ho vačka. ako si ho chcel spraviť na vypínač???


ved vravim ze som mal bombovy napad :) a potom ma uviedli do reality ze to nie je mozne a ze to ani nepomoze (lebo hlavne cerpadlo vraj staci samo dostatok?). Tak potom som mal sfleku dalsi bombovy napad ze budem vypinat to hlavne cerpadlo v nadrzi a tam ma tiez uviedli do reality vraj to skusali a tandemak potiahne naftu az z nadrze.

nevies nahodou ako je to v skutocnosti? Ked vypnem hlavne cerpadlo, prejde autak este par stoviek metrov na naftu v trubiciach a fajront alebo bude veselo jazdit dalej aj bez hlavneho cerpadla? Lebo keby autiak bez hlavneho cerpadla nejazdil tak je to relativne prijemne prekvapenie pre zlodeja - cmajzne ti auto, prekona zabrany atd, vybehne na hlavnu cestu (osvetlena, semtam tade prejde auto aj o stvrtej rano, zvlast u nas v Bratislave... ) a tam mu auto skape lebo nebude mat naftu. Neviem ci by mal taku drzost aby to na mieste polhodinu riesil :)


Naposledy upravil mp3turbo dňa 15.05.2010 19:05, celkom upravené 2 krát.
Citovať
martin.bolek
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 02 február 2005
Príspevky: 158
Nabehané: 2 dní 17 hod 5 min
PríspevokZaslal: 15.05.2010 17:37   
Vies, keby si mal normalneho servisaka, tak by vedel, ze tlak tandemoveho cerpadla a aj prietok filtrom nie je problem odmerat a vies ci je vadne, alebo ci splna podmienky startu. Nemusi mat podozrenia, hadat a menit dookola. Ale o tom to tu cele je....namiesto toho aby auto opravovali ludia ktori tomu rozumeju sa opravuju na forach .....potom to trva ovela dlhsie....stoji viac penazi, lebo sa povymiena co koho napadne...a tak....Ale cest vyniimkam, lebo niektore pikosky na foum patria...a prave s nimi by sa mohli ludia podelit. Na to su fora :) zakladne opravy nikdy nikto na fore neurobi, pretoze dnes k diagnostike a oprave treba merania a auto... Bohizial cez net to nejde. Tak vela stastia
Citovať
Pilotek
Nová tvár - Trabanto (7)
Založený: 05 jún 2008
Príspevky: 775
Nabehané: 4 dní 23 hod 47 min
PríspevokZaslal: 15.05.2010 18:11   
Len tych normalnych servisakov, ktori vedia pouzivat diagnostiku, tlakomery, multimetre a nebodaj osciloskop je pramalo. Skor sikovny forista sa najde.
Ak o nejakych vies, sem s nimi (mesto/obec a kontakt) - ak by to neslo takto verejne, tak SS.
Citovať
martin.bolek
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 02 február 2005
Príspevky: 158
Nabehané: 2 dní 17 hod 5 min
PríspevokZaslal: 15.05.2010 18:36   
:) nechcem robit reklamu..to sa na forach nema. Len chcem obhajit tych servisakoch...ktori vedia co robia, vo vybaveni maju viac penazi ako stoji mensie parkovisko aut a potom ked si povedia 20 eciek na na hodinu kazdy ide odpadnut. Ze je to nakoniec vzdy najlacnejsie...si nik nevie uvedomit. Nehovorim, stanu sa aj tak pripady, ze sa nejaky problem nepodari vyriesit. Nik je je neomylny ani vsevediaci. Nestava sa to casto, ale stane sa. Za normalnych okolnosti je diagnostika motora pomerne rychla zalezitost....horsie je to s komfortnym vybavenim vozidla... ale to uz je o niecom inom :)
Citovať
alpiners2
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 02 október 2006
Príspevky: 631
Nabehané: 6 dní 20 hod 11 min
Bydlisko: Rimavská Sobota
PríspevokZaslal: 15.05.2010 19:26   
mp3turbo napísal:
> tandemové funguje mechanicky, otáča ho vačka. ako si ho chcel spraviť na vypínač???


ved vravim ze som mal bombovy napad :) a potom ma uviedli do reality ze to nie je mozne a ze to ani nepomoze (lebo hlavne cerpadlo vraj staci samo dostatok?). Tak potom som mal sfleku dalsi bombovy napad ze budem vypinat to hlavne cerpadlo v nadrzi a tam ma tiez uviedli do reality vraj to skusali a tandemak potiahne naftu az z nadrze.

nevies nahodou ako je to v skutocnosti? Ked vypnem hlavne cerpadlo, prejde autak este par stoviek metrov na naftu v trubiciach a fajront alebo bude veselo jazdit dalej aj bez hlavneho cerpadla? Lebo keby autiak bez hlavneho cerpadla nejazdil tak je to relativne prijemne prekvapenie pre zlodeja - cmajzne ti auto, prekona zabrany atd, vybehne na hlavnu cestu (osvetlena, semtam tade prejde auto aj o stvrtej rano, zvlast u nas v Bratislave... ) a tam mu auto skape lebo nebude mat naftu. Neviem ci by mal taku drzost aby to na mieste polhodinu riesil :)


jednoduchšie je spraviť vypínač na vstrekovače. a z autom neodídu zaručene
Citovať
rsservis
Založený: 19 apríl 2007
Príspevky: 10
Nabehané: 5 min
PríspevokZaslal: 15.05.2010 20:23   
Tandemove čerpadlo mám na predaj cena 150 EUR, ak máš záujem treba mi zavolať na 0911826293.
Citovať
mp3turbo
VIP člen - Veyron (326)
expert: TDI
Založený: 09 apríl 2006
Príspevky: 15969
Nabehané: 19 dní 0 hod 37 min
PríspevokZaslal: 15.05.2010 20:34   
> jednoduchšie je spraviť vypínač na vstrekovače. a z autom neodídu zaručene


to ja viem a planujem tiez plus este dve fičúry.
Citovať
miki199
Založený: 13 január 2005
Príspevky: 68
Nabehané: 2 hod 52 min
PríspevokZaslal: 15.05.2010 21:08   
Nekupuj tandemove cerpadlo da sa to opravit. Uz aj ja som si tak pomohol s passatom 1.9TDI 96kw. Pozri: http://www.vw-club.sk/viewtopi.....p;start=34
Citovať
patotn
Založený: 26 december 2008
Príspevky: 408
Nabehané: 3 hod 13 min
PríspevokZaslal: 17.05.2010 05:13   
mimo temu,neda mi nenapisat
martin.bolek mas pravdu
najde sa zopar dobrych opravarov co su dobre vybaveni technikou
aj im to pali v gebuliach ,no tychto je tak stvrtina

vacsina opravarov co maju dobre vybavenie chcu ludi osmeknut
o co najviac penazi,hlavne ked zistia ze sa ludia nevyznaju
v aute alebo ide o tazko zistitelnu pricinu poruchy.v tomto pripade
sa vacsina z nich meni z opravarov na vymienacov a hadacov
a menia vsetko okolo a mnohokrat aj drahe veci.ved zakaznik plati.
ved treba splatit drahe vybavenie servisu.
a v tomto je problem potom sa ludia boja ist do autorizovaneho servisu,
lebo po skusenostiach svojich a inych uz vedia co ich asi caka

podla mna su najlepsi garazovi mechanici ktori robia alebo robili
v dilerstve nejakej znacky alebo v dobrom servise a osamostatnili sa
alebo popri tejto praci po veceroch robia auta.
tito vacsinou urobia svoju robotu a nesnazia sa osmeknut zakaznikov.
Citovať
Odpovedať Nová téma
12>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto Fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Volkswagen fórum