VW Passat variant 1,6 TDI - skúsenosti
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 09.03.2013 08:18 Zdieľať na Facebook
VW Passat variant 1,6 TDI - skúsenosti
Ahojte mám záujem kúpit vw passat variant 1,6 tdi 77kw má niekto skúsenosti s týmto motorom,a bude mi to stačiť,na bežné používanie,jazdím cca 10000 km za rok vzdialenosti tak 20,50 km medzi dedinami a raz za rok 300 km na letnú dovolenku.Za rady vopred ďakujem.
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
Bude. Len mne akosi nie je jasné prečo chrochták na také trasy a taký ročný nájazd...
Naposledy upravil/-a cicmanec v 10.03.2013 20:23, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 1458
- Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
- Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty Zdieľať na Facebook
Tvoja fantázia nesiaha ďalej ako po túto haraburdu?
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
-
- Príspevky: 1583
- Dátum registrácie: 10.10.2011 08:37 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 562
- Dátum registrácie: 14.11.2007 16:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1583
- Dátum registrácie: 10.10.2011 08:37 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 682
- Dátum registrácie: 21.02.2008 16:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1120
- Dátum registrácie: 22.03.2009 13:23 Zdieľať na Facebook
veď písal že robí 20-50km trasy, to je v pohode
a že sa mu to neoplatí? no tak každý nieje taký že potrebuje za 3 roky natrepať na aute 210 tis. a potom to stočí na 70 len aby ešte niečo z toho utŕžil lebo mu to nechce nik za jeho vysnívanú cenu kúpiť.
a pre zadávateľa témy , pokojne kupuj ak to bude nové auto, tak sa nemáš čoho báť. nie je to zlý motor.
a že sa mu to neoplatí? no tak každý nieje taký že potrebuje za 3 roky natrepať na aute 210 tis. a potom to stočí na 70 len aby ešte niečo z toho utŕžil lebo mu to nechce nik za jeho vysnívanú cenu kúpiť.
a pre zadávateľa témy , pokojne kupuj ak to bude nové auto, tak sa nemáš čoho báť. nie je to zlý motor.
-
- Príspevky: 25
- Dátum registrácie: 04.03.2013 12:14 Zdieľať na Facebook
treba si zvyknut na dlhe prevody.. t.j. caste radenie v meste, drzat otacky okolo 1800-2000 (hlavne ked je studeny motor a kratke trasy v meste, takze mestska 50 na trojke, nie na patke, ako niektori experti jazdia).. a ako tu uz bolo x-krat napisane, neznamena to vyssiu spotrebu, hlavne setris motor!
samozrejme to nie je na pretekanie ci sportove odpichy
samozrejme to nie je na pretekanie ci sportove odpichy
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 09.03.2013 08:18 Zdieľať na Facebook
odpoved
Uvažoval som aj o Forde mondeo combi ale do garáže by mi vošiel tak na chlp,tak som sa rozhodol pre passat,hladám rodinné auto nie na machrovanie v dedine
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 09.03.2013 08:18 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 27.04.2007 13:05 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 08.02.2014 20:01 Zdieľať na Facebook
spotreba passat 1,6 tdi 77kw.........rv.2010
Mate skusenosti 1,6 tdi? Aku to ma realnu spotrebu na dialnici pri 120km/h
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 19.01.2008 22:13 Zdieľať na Facebook
Passat 1,6TDi
ja mam Passat kombi 1,6 TDi ma najazdene 190 tisic rok 2010. Som velmi spokojny. Nie je to prave pretekarske auto ale dlhodoba spotreba 5 litrov, tiche jazdenie, bezproblemove startovanie aj pri -23. Pri 120 mam spotrebu 5,1 pri 130 5,6 pri 140 5,9 a mal som moznost vyskusat aj 1,9 TDi ked som ho kupoval celkovo 10 aut a mozem povedat ze to je to iste ako 1,6. Mozno 1,9 ma o malo lepsi zatah odspodu ale to moze robit aj ta nestastna 5 stupnova prevodovka. Jednoznacne na tento motor by mal ist 6 kvalt ako to maju najnovsie Passaty. Ale da sa zvyknut.
-
- Príspevky: 25
- Dátum registrácie: 04.03.2013 12:14 Zdieľať na Facebook
1.6 TDI motor je v pohode, je to Common Rail, asi nasledovne muchy:
1. EGR ventil/chladic sa musel casto menit (je to jedna cast v celku, byvaju polamane plasty v regulacii alebo netesny chladic - chladiaca kvapalina unika do sania), hlavne verzie vyrobene do roku 2012, posledna modifikacia uz je OK (nahrava sa novy sw a EGR sa meni za novu verziu)
2. po 120-140 tisic km casto odchadza (tecie) vodne cerpadlo, rovno vymenit aj s rozvodmi
3. niektore serie mali chybne vysokotlake cerpadlo - v najhorsom pripade zanieslo kovove piliny do rampy a vstrekovacov, co znamena kompletnu vymenu (vstrekovace, rampa, vysokotlakove cerpadlo) a vycistenie palivovej sustavy (podla VW by sa mala tiez cela vymenit - nadrz, hadice a trubky), podobne pozor na aj male mnozstvo benzinu (omyl pri tankovani), aj par litrov dokaze znicit vysokotlakove cerpadlo (je totiz mazane naftou, ak je tam benzin, ide na "sucho" a vyraba piliny.. to sa moze prejavit az po par tisic km po takom tankovani).
4. ako vsetky CR citlive na kvalitu nafty
1. EGR ventil/chladic sa musel casto menit (je to jedna cast v celku, byvaju polamane plasty v regulacii alebo netesny chladic - chladiaca kvapalina unika do sania), hlavne verzie vyrobene do roku 2012, posledna modifikacia uz je OK (nahrava sa novy sw a EGR sa meni za novu verziu)
2. po 120-140 tisic km casto odchadza (tecie) vodne cerpadlo, rovno vymenit aj s rozvodmi
3. niektore serie mali chybne vysokotlake cerpadlo - v najhorsom pripade zanieslo kovove piliny do rampy a vstrekovacov, co znamena kompletnu vymenu (vstrekovace, rampa, vysokotlakove cerpadlo) a vycistenie palivovej sustavy (podla VW by sa mala tiez cela vymenit - nadrz, hadice a trubky), podobne pozor na aj male mnozstvo benzinu (omyl pri tankovani), aj par litrov dokaze znicit vysokotlakove cerpadlo (je totiz mazane naftou, ak je tam benzin, ide na "sucho" a vyraba piliny.. to sa moze prejavit az po par tisic km po takom tankovani).
4. ako vsetky CR citlive na kvalitu nafty
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 21 neregistrovaných