VW Passat b8 - nová dvojhmota a spojka

Sekcia slúžiaca na odbornú analýzu problémov

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

christiane
Príspevky: 1648
Dátum registrácie: 16.12.2011 14:56
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat b8 - nová dvojhmota a spojka

Príspevok od používateľa christiane »

cicmanec2 napísal: 09.05.2022 21:38 Sa ti zasa raz podarila perla... :40bd:
Ale vsetko je mozne ,videl a robil som hlavy na MANe 12 valec na ktorom po vymene hlav sa ventile zaklepali 1 cm do hlavy.Original hlavove sroby po ktorych som pred majitelmi trieskal kladivom a nic im nebolo a musel som ich podla manualu menit.Ze nove sroby boli vyrobene z roxoru a pri dotahovani som z hlavy spravil zavit?Ze MAN?A vedel by som tu napisat knihu.A perlicka bola hlavove tesnenie ktore bolo vyrobene z matrice z ktorej sa tlacili noviny.Ked som roztiahol plechy tak tam boli pismena.Samozrejme ze sme nevysli ani z lodenice na Dunaj. :40bd:
ramairn
Príspevky: 84
Dátum registrácie: 23.11.2021 13:42
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat b8 - nová dvojhmota a spojka

Príspevok od používateľa ramairn »

Čaute takže každopádne ďakujem za odpovede, budem to teda pravdepodobne meniť za inú značku pôjde tam asi Sachs ešte sa uvidí, prevodovkou by to byť nemalo je po Repase a ide krásne len ten praáčkový zvuk na voľnobehu to celé kazí snáď to bude len tou montážou alebo značkou.
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat b8 - nová dvojhmota a spojka

Príspevok od používateľa seven549 »

milkoTT napísal: 09.05.2022 19:31
seven549 napísal: 09.05.2022 16:19 je to blby zotrvacnik.valeo,luk pokial tam nieje odvyroby z fabriky tak ten druhy je uz shit.

aj ja som daval luk az treti zotrvak lebo tie prve dve boli v stave akoby mali uz snad 200 000km nagulane.maju slabe pruziny preto to klepe.mechanik to musi vediet rukami porovnat.a aj vole do stran a silu pruzin.

ja ked som menil auto malo 365000km a novy luk mal pruziny v stave ako ten stary a este to malo volu.druhy pokus bol lepsi a az treti som povedal v servise ze mozu nahodit.a sam servis videl ze co im dodavatel vozil.stale ta ista krabica a aj diel ale stav dielu bol vzdy iny.

ano originaly z vyroby su tiez valeo a luk no maju aj logo znacky auta.a je to ako aj u brzd a tlmicov ovela iny material.tmice sachs tiez niesu to iste ako ked su s logom znacky auta.
Seven je vidiet , že toho o výrobe dielov nevies nič. Logo značky ??? Vies o tom , že napr. v TT vyrabaju silentbloky, je na nich logo mercedesu a made in germany??? Ten istý silentblok pasuje aj do iných aut, mechanicky sa odstráni znak mercedesu a už to ide do Renaultu. Myslis, že zotrvačníky do prvovýroby sa vyrábaju na inej linke, alebo z iného materiálu ako do servisu ??? Myslis, že funkčnosť zotrvačníku pri výrobe sa skúša rukou ako Tvoj mechanik?? Že tam ním niekto hýbe do jednej strany a do druhej a podľa vlastného uváženia uzná či je dobry ??? Do prvovýroby ide to isté ako do servisu. Len bohužial kvalita aj tej prvovýroby nie je ako pred 10 timi rokmi.
A pre zadavateľa jednoznačne reklamovať v servise tam kde to montovali.

kazdy jeden origo diel nesie logo znacky auta.cize zotrvacnik bude mat logo luk a znak automobilky.ak tam neni logo automobilky tak ten diel neni original cize neni rovnakej kvality materialu.

tie 2 zotrvacniky som ja nedovolil nahodit.ale bolo to preto lebo sa poznam z mechanikmi a majitelom servisu,lepsie povedane chodime na pivo,vedia ako jazdim,kadial jazdim a reklamacie neznasaju.cize sa na to pripravili ze auto bude aj 3 dni na zdvihaku.poznam sa aj s majitelom jedneho servisu autorizaku odkial beriem diely na svoje auta a po dohode na skusku sme to boli porovnat.co je origo s logom znacky auta a co je luk bez loga.

ci ten origo diel luk,valeo s logom znacky auta vyrobil nemec,bangladez alebo venzuela je fuk kvalita je dodrzana taka ako by to slo do fabriky.
pretoze kedysi a mozno aj dnes este musi automobilka vyrabat origo diely 10 rokov po skonceni vyroby auta alebo motora.pretoze ja dodnes kupim original diel aj do 16 rocneho auta.

ci su to brzdy loziska tlmice capy silenty alebo disky kolies vsetko je to iny material u brzd alebo origo plechove disky kolies je ina vaha orginal su tazsie aj sam pneuservisak to citil ked som raz daval druhe plechace. brzdovy kotuc original je o pol kila tazsi a ma to preto svoju zivotnost.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat b8 - nová dvojhmota a spojka

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Cicmanec odpusti si idiotské komenty.Ak máš k niečomu výhradu a myslíš že sa niečo rozchádza zo skutočnostou tak napíš ako to je správne.Za dlhé roky čo tu otravuješ ľudí iné nerobíš len napádaš čo píše niekto iný,ale z vlastnej tekvice si ešte rozumnú myšlienku nevypotil.
herin
Príspevky: 1273
Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat b8 - nová dvojhmota a spojka

Príspevok od používateľa herin »

seven má v určitých veciach pravdu...niekto si zakúpi nové auto a pokial jazdí tú istú trasu, tak s tými originálnymi dielmi s tým autom najazdí omnoho viac ako s vymenenými..
Ja som si tiež kúpil novú octu zo salonu a ked som ju predával tak mala 150 000 km a na náprave všetko pôvodné a absolutne nič neklepalo, nebuchalo..potom som si kupil jazdenku a
po čase začalo niečo klepať na náprave samozrejme klasika tyčky stabilizátora, tak kúpene Lemforder čo mali byť akože ako originál..po 20 000 km pri výmene oleja v servise mi povedali, že ten stabík je už čoskoro na výmenu :)) mal 20 000 km!!! a pri 30 000km aj veru išiel preč za pekného klepotu...to isté silenty na ramenách náhrady vydržali "až" neskutočných 70 000 km...potom som si opäť kupil nové auto ktoré má teraz 164000 km a všetko na náprave pôvodné..dokonca mám ešte predné kotúče aj platničky origo čo boli namontované vo výrobe..
Verím že ked mi niečo odíde a začne klepkať, tak sa začnú výmeny dielov dokolečka dokola..
cicmanec2
Príspevky: 334
Dátum registrácie: 24.02.2022 20:38
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat b8 - nová dvojhmota a spojka

Príspevok od používateľa cicmanec2 »

mhlavaty napísal: 10.05.2022 09:01Za dlhé roky čo tu otravuješ ľudí iné nerobíš len napádaš čo píše niekto iný,ale z vlastnej tekvice si ešte rozumnú myšlienku nevypotil.
Trepeš a ešte si aj serieš do huby...
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat b8 - nová dvojhmota a spojka

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Na to si tu ty ty dement
fuly
Príspevky: 39
Dátum registrácie: 27.04.2015 13:33
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat b8 - nová dvojhmota a spojka

Príspevok od používateľa fuly »

udelujem VelkemuHlavu a aj Cickomu VYSTRAHU pre ich vyjadrenie! Davat pozor lebo vas vyhodim odtialto!!! :b:

Moderator FULY
milkoTT
Príspevky: 439
Dátum registrácie: 13.03.2007 09:06
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat b8 - nová dvojhmota a spojka

Príspevok od používateľa milkoTT »

seven549 napísal: 10.05.2022 08:14
milkoTT napísal: 09.05.2022 19:31
seven549 napísal: 09.05.2022 16:19 je to blby zotrvacnik.valeo,luk pokial tam nieje odvyroby z fabriky tak ten druhy je uz shit.

aj ja som daval luk az treti zotrvak lebo tie prve dve boli v stave akoby mali uz snad 200 000km nagulane.maju slabe pruziny preto to klepe.mechanik to musi vediet rukami porovnat.a aj vole do stran a silu pruzin.

ja ked som menil auto malo 365000km a novy luk mal pruziny v stave ako ten stary a este to malo volu.druhy pokus bol lepsi a az treti som povedal v servise ze mozu nahodit.a sam servis videl ze co im dodavatel vozil.stale ta ista krabica a aj diel ale stav dielu bol vzdy iny.

ano originaly z vyroby su tiez valeo a luk no maju aj logo znacky auta.a je to ako aj u brzd a tlmicov ovela iny material.tmice sachs tiez niesu to iste ako ked su s logom znacky auta.
Seven je vidiet , že toho o výrobe dielov nevies nič. Logo značky ??? Vies o tom , že napr. v TT vyrabaju silentbloky, je na nich logo mercedesu a made in germany??? Ten istý silentblok pasuje aj do iných aut, mechanicky sa odstráni znak mercedesu a už to ide do Renaultu. Myslis, že zotrvačníky do prvovýroby sa vyrábaju na inej linke, alebo z iného materiálu ako do servisu ??? Myslis, že funkčnosť zotrvačníku pri výrobe sa skúša rukou ako Tvoj mechanik?? Že tam ním niekto hýbe do jednej strany a do druhej a podľa vlastného uváženia uzná či je dobry ??? Do prvovýroby ide to isté ako do servisu. Len bohužial kvalita aj tej prvovýroby nie je ako pred 10 timi rokmi.
A pre zadavateľa jednoznačne reklamovať v servise tam kde to montovali.

kazdy jeden origo diel nesie logo znacky auta.cize zotrvacnik bude mat logo luk a znak automobilky.ak tam neni logo automobilky tak ten diel neni original cize neni rovnakej kvality materialu.

tie 2 zotrvacniky som ja nedovolil nahodit.ale bolo to preto lebo sa poznam z mechanikmi a majitelom servisu,lepsie povedane chodime na pivo,vedia ako jazdim,kadial jazdim a reklamacie neznasaju.cize sa na to pripravili ze auto bude aj 3 dni na zdvihaku.poznam sa aj s majitelom jedneho servisu autorizaku odkial beriem diely na svoje auta a po dohode na skusku sme to boli porovnat.co je origo s logom znacky auta a co je luk bez loga.

ci ten origo diel luk,valeo s logom znacky auta vyrobil nemec,bangladez alebo venzuela je fuk kvalita je dodrzana taka ako by to slo do fabriky.
pretoze kedysi a mozno aj dnes este musi automobilka vyrabat origo diely 10 rokov po skonceni vyroby auta alebo motora.pretoze ja dodnes kupim original diel aj do 16 rocneho auta.

ci su to brzdy loziska tlmice capy silenty alebo disky kolies vsetko je to iny material u brzd alebo origo plechove disky kolies je ina vaha orginal su tazsie aj sam pneuservisak to citil ked som raz daval druhe plechace. brzdovy kotuc original je o pol kila tazsi a ma to preto svoju zivotnost.
seven uz som Ti raz pisal že o výrobe dielov nevies nič a stale si ides svoje. Tvoje krčmové reči pri pive s kamarátmi si naozaj over z niekým kto vo výrobe pracuje. Nemyslim kto skladá autá, ale kto naozaj pracuje vo výrobe dielov. Pravdu si akurat napisal, že automobilky dodavaju diely aj po skončení predaja daného modelu. Zotrvačník, ktory sa vyrobí do noveho auta do automobilky sa vyrobí na tej istej linke ako zotrvačník, ktory ide do servisu. Len sa na linke vymenia pripravky pre daný typ a vyrába sa.
Naposledy upravil/-a milkoTT v 10.05.2022 16:21, upravené celkom 1 krát.
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat b8 - nová dvojhmota a spojka

Príspevok od používateľa oco13 »

Nemyslim kto skladá autá, ale kto naozaj pracuje vo výrobe dielov.
NagyVodražka a jeho lisiari. lol
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
ramairn
Príspevky: 84
Dátum registrácie: 23.11.2021 13:42
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat b8 - nová dvojhmota a spojka

Príspevok od používateľa ramairn »

Približne mi v čom konkrétne je zlé, horšie Valeo vlastne keď ju tam mám ? Spravil som na tom 300km prestáva to búchať skoro to už nepočuť len občas. ALE, veľké ale aj tak to chcem meniť len teraz váham
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat b8 - nová dvojhmota a spojka

Príspevok od používateľa seven549 »

milkoTT napísal: 10.05.2022 16:08
seven549 napísal: 10.05.2022 08:14
milkoTT napísal: 09.05.2022 19:31

Seven je vidiet , že toho o výrobe dielov nevies nič. Logo značky ??? Vies o tom , že napr. v TT vyrabaju silentbloky, je na nich logo mercedesu a made in germany??? Ten istý silentblok pasuje aj do iných aut, mechanicky sa odstráni znak mercedesu a už to ide do Renaultu. Myslis, že zotrvačníky do prvovýroby sa vyrábaju na inej linke, alebo z iného materiálu ako do servisu ??? Myslis, že funkčnosť zotrvačníku pri výrobe sa skúša rukou ako Tvoj mechanik?? Že tam ním niekto hýbe do jednej strany a do druhej a podľa vlastného uváženia uzná či je dobry ??? Do prvovýroby ide to isté ako do servisu. Len bohužial kvalita aj tej prvovýroby nie je ako pred 10 timi rokmi.
A pre zadavateľa jednoznačne reklamovať v servise tam kde to montovali.

kazdy jeden origo diel nesie logo znacky auta.cize zotrvacnik bude mat logo luk a znak automobilky.ak tam neni logo automobilky tak ten diel neni original cize neni rovnakej kvality materialu.

tie 2 zotrvacniky som ja nedovolil nahodit.ale bolo to preto lebo sa poznam z mechanikmi a majitelom servisu,lepsie povedane chodime na pivo,vedia ako jazdim,kadial jazdim a reklamacie neznasaju.cize sa na to pripravili ze auto bude aj 3 dni na zdvihaku.poznam sa aj s majitelom jedneho servisu autorizaku odkial beriem diely na svoje auta a po dohode na skusku sme to boli porovnat.co je origo s logom znacky auta a co je luk bez loga.

ci ten origo diel luk,valeo s logom znacky auta vyrobil nemec,bangladez alebo venzuela je fuk kvalita je dodrzana taka ako by to slo do fabriky.
pretoze kedysi a mozno aj dnes este musi automobilka vyrabat origo diely 10 rokov po skonceni vyroby auta alebo motora.pretoze ja dodnes kupim original diel aj do 16 rocneho auta.

ci su to brzdy loziska tlmice capy silenty alebo disky kolies vsetko je to iny material u brzd alebo origo plechove disky kolies je ina vaha orginal su tazsie aj sam pneuservisak to citil ked som raz daval druhe plechace. brzdovy kotuc original je o pol kila tazsi a ma to preto svoju zivotnost.
seven uz som Ti raz pisal že o výrobe dielov nevies nič a stale si ides svoje. Tvoje krčmové reči pri pive s kamarátmi si naozaj over z niekým kto vo výrobe pracuje. Nemyslim kto skladá autá, ale kto naozaj pracuje vo výrobe dielov. Pravdu si akurat napisal, že automobilky dodavaju diely aj po skončení predaja daného modelu. Zotrvačník, ktory sa vyrobí do noveho auta do automobilky sa vyrobí na tej istej linke ako zotrvačník, ktory ide do servisu. Len sa na linke vymenia pripravky pre daný typ a vyrába sa.
a to ze si idem svoje je moj zivot.prejazdil som svojimi autami uz snad milion km a aj dodnes taham dialnice.od 2008 roku dodnes.vsetko sukromnne jazdy ---za svoje peniaze----.nejazdim 130-140 tkou

tie auta ma naucili co je to original diel.mal som casy ked som natahal 70 000km za 6 mesiacov.a z toho sa 2x menili predne lacne ramena napr oblubeny lemforder.islo ma slahnut.nie zeby boli vybite ale sposobovali vibracie kolies a volantu.

preskusal som si snad kazdu znacku brzd tlmicov spojok naprav.pri najazde aj 30 000km ma uz nebavilo menit nejake ramena alebo tlmice alebo pruziny,capy naprav uz nove z krabice sa jantaju v tom klbe.

ked som na aute co malo kolesa 225/40R18 nagulal na povodnej naprave 330 000km odisli predne loziska naprava uz bolo vidiet ze melie na poslednu hodinu tak som znova celu komplet dal original ramena loziska tlmice pruziny ulozenia stabilizator kazda gumka aj silenty napravnice aj sroby hrdzave origo nove.a viem ze to znova pojde aspon 300 000km bez toho aby som musel po 2 vymenach oleja to znova robit.a uz ma za sebou 150 000km bez toho aby sa tam muselo nieco robit.

spojka luk po 5 ci 6000km na dialnici pri 160km/h v nemecku zacala smykat.akurat ked nebol cas to reklamovat a uz vobec cez vikend opravovat.na tu nedelu po svadbe nezabudnem.rano nevyspaty polonapity rozoberat auto.nahodil sa povodny origo pritlacny tanier a vecer podho 1200km trat bez skusania.

nebudem tu pisat co vsetko robia lacne diely a kolko vydrzia ak dam diel kupeny od autorizaku a je tam logo znaky auta vsetko funguje ako ma.a ako som pisal je fuk kto to vyraba.je to original diel.

ale kto jazdi okolo komina a 15 000km rocne moze si dat hocico.tri roky bude vysmiaty.u mna je 15 000km nic.to je to co na aute akceptujem menit filtre a oleje.

origo diely davam aj koli cene.ked to porovnam s eshopmi alebo kelly alebo elit priplatim si o 10 percent viac a mam orginal.

este k tomu zotrvacniku ten treti co sa nahodil je len luk repset ide ako tak uz asi 90 000km no vzdy pri pridani plynu klepne kov a kov a robi to tak 5000km od nahodenia.a auto ma odvetdy aj nejaky dalsi zvuk navysse ak ide nad 150km/h.

raz som rozrezal predne ramena zaujimali ma silenty preco vibruju kolesa na dialnici ved je to novy diel.tak lemforder aj trw na moje auto boli len gumy.origo silenty stare po rozrezani boli kvapalinove.pevne ako powerflexy.

capy sa osobitne nepredavali origo len cele ramena.tak sli nove za 280 euro.za 2 ramena.na ktorych bolo aj logo znacky auta.

a odvtedy skoncili tie casy ze co prichod na sk to 2 dni okolo auta a este nahanat termin kedy sa bude dat ist na geometriu.toto uz nezazivam.
milkoTT
Príspevky: 439
Dátum registrácie: 13.03.2007 09:06
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat b8 - nová dvojhmota a spojka

Príspevok od používateľa milkoTT »

Seven chces mi povedat, že zotrvačnik Sachs čo si kúpiš v autorizovanom servise je iný (cenu nemyslim ), alebo na inej linke zmontovaný ako ten čo si kupiš v predajni autosúčiastok hocikde inde ? Chceš mi povedať, že pneumatika Continental ktorá je obutá na novom aute z vyroby, alebo ju predáva autorizovaný predajca je iná ako pneumatika Continental, ktorú si Ty objednas v pneuservise u Jožka Ferka vo Vašej dedine???
TDIdieselpower
Príspevky: 106
Dátum registrácie: 27.07.2015 20:57
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat b8 - nová dvojhmota a spojka

Príspevok od používateľa TDIdieselpower »

Seven ma pravdu, Miko ty kde zijes v idealnom svete? co myslis ze linka co vyrobi je vsetko na 100% dokonaly vyrobok?
VW alebo hocijaky vyrobca automobilov ked si objednava nejaky diel od vyrobcu tak si povie co chce a za aku cenu to chce, a da si toleranciu kvality napr 1%. ked linka vyrobi 1000 dielov a 900 splna toleranciu do 1% a 100 do 5% tak tych 900 pojde do VW do prvovyroby a tych 100 ide ako nahradne diely do servisov.
velki vyrobcovia ako VW sa biju o centy na kazdej suciastke, lebo nakupuju miliony dielov kazdy den a mozu si davat podmienky co zoberu aku kvalitu za aku cenu. a vyrobca dielov tie kusy co nesplnaju podmienky do prvovyroby samozrejme nevyhodi do srotu ale sa pouziju ako nahradne diely kde tie tolerancie nie su take prisne.
takze ano vsetko pojde z jednej linky a rovnakeho materialu ale vysledna kvalita prvovyroby a nahradnych dielov nebude rovnaka, lebo jedny splnaju poziadavky na kvalitu do prvovyroby a tie druhe ich nesplnaju.
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat b8 - nová dvojhmota a spojka

Príspevok od používateľa oco13 »

Nie každý diel sa dá takto rozsortýrovať. Plecharina ide 100%, alebo do šrotu. Ešte potom sú bezpečnostné diely a tam aj ked je diel 100%, ale je len podozrenie, že by mohol byť zlý tak sa šrotuje. Pri zváraných dieloch ak sa najde jeden zlý v dávke tak ide dávka na triedenie a ak najdu aj druhý tak sa celá dávka šrotuje.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť

Návrat na "Diagnostika"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných