VW Passat B8 - motorizacia

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

turista
Príspevky: 111
Dátum registrácie: 28.11.2018 15:51
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat B8 - motorizacia

Príspevok od používateľa turista »

MartinzPB napísal: 16.05.2022 22:10 Tu ti moc výber nepochvália, všeobecne sa tu vw group moc neodporúča...
Môj názor je ale taký, že B8 je podarené auto so spoľahlivými DSG...keď chces spoľahlivý motor, naj bude asi 110kw.. ja mám ten najzložitejši, bitdi 176kw, mám síce len 70 000km ale som veľmi spokojny, vie jazdiť úsporne za 5 litrov, po zmene režimu sa zmení na celkom ostré vozidlo so zrýchlením na 100kmh za 6 sekúnd... :)
asi ho máš od novoty, pravda? jazdíš viac mesto alebo dialnicu alebo okresky? inak, to máš celkom málo najazdené, to čo som našiel v mojom rozpočte je všetko tak okolo 150tisíc až 180 tisíc km a pri tých km už sú servisné intervaly asi na veľa vecí.
vďaka za info a prajem veľa štastných kilometrov :300f:
turista
Príspevky: 111
Dátum registrácie: 28.11.2018 15:51
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat B8 - motorizacia

Príspevok od používateľa turista »

Thomasl napísal: 16.05.2022 21:35 B je správne...
veď ja viem, B8 je správne :)
oco13
Príspevky: 17840
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat B8 - motorizacia

Príspevok od používateľa oco13 »

už sú servisné intervaly asi na veľa vecí.
Máš blbý rozpočet a rozmýšlaš zle alebo zlým smerom , nekupuj si to auto.
Auto sa kupuje tak aby som nemusel rozmýšlať nad cenou servisu.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
turista
Príspevky: 111
Dátum registrácie: 28.11.2018 15:51
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat B8 - motorizacia

Príspevok od používateľa turista »

oco13 napísal: 18.05.2022 12:32
už sú servisné intervaly asi na veľa vecí.
Máš blbý rozpočet a rozmýšlaš zle alebo zlým smerom , nekupuj si to auto.
Auto sa kupuje tak aby som nemusel rozmýšlať nad cenou servisu.
máš pravdu, na vine je blbý rozpočet. inak by som kupoval Bugatti Chiron.
lubos zimovcak
Príspevky: 3424
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat B8 - motorizacia

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

Za tú cenu už kúpiš Mercedes C, Opel Insigniu, P 508, v dobrom stave a s málo km.
lubos zimovcak
Príspevky: 3424
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat B8 - motorizacia

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

oco13 napísal: 18.05.2022 12:32
už sú servisné intervaly asi na veľa vecí.
Máš blbý rozpočet a rozmýšlaš zle alebo zlým smerom , nekupuj si to auto.
Auto sa kupuje tak aby som nemusel rozmýšlať nad cenou servisu.
Oco, mne sa napríklad veľmi pozdáva Mercedes E. Nie kvôli tomu, že je to Mercedes, ale preto, že Peugeot je hrozne tvrdý a nepohodlný. Rovnako ako ostatných 99% produkcie dnešných áut.

Ešte Toyota Camry je údajne pohodlne vozenie.
Takže, auto by sa malo kupovať tak, aby jeho majiteľ nebol dolámany ako kôň, keď z neho vystúpi.. :3c90:
marfan
Príspevky: 61
Dátum registrácie: 28.09.2011 18:19
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat B8 - motorizacia

Príspevok od používateľa marfan »

turista napísal: 18.05.2022 12:06


a čo si myslíš o tých biturbách? tak sa zameriam na 110kw, ďakujem :)
BiTurbo ?? Podľa mňa motor super technicky dobrý lepší ako 140kw aj keď z neho to vychádza. Sú tam ale viacere modifikácie. Hlava ma väčšie nasávanie/výfuk. Vysokotlaké čerpadlo, ktoré ani 4.2TDI V8 nepotrebuje, DPF ktoré je lepšie spravené ako pri 140kw verzii aj pri výkone skoro cez 200kw (po úprave) to na DPFku nehreje vôbec. Automaticky je spriahnutý s dobrým automatom, ktorý je na ten točivý moment stavaný je tam DQ500.

Niektorý tvrdia, že to má kované ojnice a kľuku ale to sa mi nezdá. Tak isto, že malé prvé turbo sa ľúbi rýchlo pokaziť. Nikto mi to nepotvrdil. Zaujimavé je, že oproti 135/140kw netrpí na spotrebu oleja. resp. nikde som nenašiel, žeby sa to riešilo.

Ja osobne keď mám 135kw upravenú na 160kw tak aj tak by som bral to biturbo proste ide to fakt dobre na svoj objem a diesel. Treba ale počítať, že si to aj cucne. 7-8l na sto.
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat B8 - motorizacia

Príspevok od používateľa seven549 »

turista napísal: 18.05.2022 11:59
seven549 napísal: 17.05.2022 16:28 passaty boli vzdy tazke auta a aby to aj naplno nalozene obsadene jazdilo v kopci tak ja by som bral 140kw a aby som necakal kedy prdne hydrovalec na dsg tak manual prevodovku.mne nevadi slapat na spojku a servis manualu je vymena oleja dajme tomu raz za 300 000km a spojka zavisi od gazdu.
ďakujem :) pozriem ten 140kw a ako bolo spomenuté aj 110kw. ten hydrovalec sa po kolko km asi mení a kolko cca stojí? a tie VW štvorkolky sú spolahlivé, či radšej to ani nepozerať?
cena nieco cez 500 euro po znamosti s opravou u kamosa.zivotnost od 50 000km do nekonecna-- zavisi od gazdu kde s tym auto jazdil.ak dialnice tak to moze zit aj pol miliona km.cize cim viac to radi prevody,tym skor sa to opotrebuje .stava sa ze praskne obal a tecie z toho olej.skratka setrilo sa na materialy.prasklo to uz aj takym co mali aj 50 000km nabehanych po meste.

4x4 u koncernu je haldex.treba si nastudovat od roku 2000 je viac generaciii modernizacii a ako to funguje a ako casto menit v tom olej.a ako to aj otestovat pri kupe ci to vobec este funguje.
Naposledy upravil/-a seven549 v 18.05.2022 18:10, upravené celkom 1 krát.
lubos zimovcak
Príspevky: 3424
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat B8 - motorizacia

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

Ideálne je bez turba.
Ked už musi byt, tak jedine jedno turbo...

2-3- či tuším max su 4 turba v motore, je zvratenost a hlúposť, že to niekto vôbec kúpi.

Do dnešnej premávky je 1 500 koní až až.

Nikdy, nebude mať biturbo nižšiu spotrebu ako obyčajne, jedno.
MartinzPB
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 04.02.2022 07:27
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat B8 - motorizacia

Príspevok od používateľa MartinzPB »

marfan napísal: 18.05.2022 17:52
turista napísal: 18.05.2022 12:06


a čo si myslíš o tých biturbách? tak sa zameriam na 110kw, ďakujem :)
BiTurbo ?? Podľa mňa motor super technicky dobrý lepší ako 140kw aj keď z neho to vychádza. Sú tam ale viacere modifikácie. Hlava ma väčšie nasávanie/výfuk. Vysokotlaké čerpadlo, ktoré ani 4.2TDI V8 nepotrebuje, DPF ktoré je lepšie spravené ako pri 140kw verzii aj pri výkone skoro cez 200kw (po úprave) to na DPFku nehreje vôbec. Automaticky je spriahnutý s dobrým automatom, ktorý je na ten točivý moment stavaný je tam DQ500.

Niektorý tvrdia, že to má kované ojnice a kľuku ale to sa mi nezdá. Tak isto, že malé prvé turbo sa ľúbi rýchlo pokaziť. Nikto mi to nepotvrdil. Zaujimavé je, že oproti 135/140kw netrpí na spotrebu oleja. resp. nikde som nenašiel, žeby sa to riešilo.

Ja osobne keď mám 135kw upravenú na 160kw tak aj tak by som bral to biturbo proste ide to fakt dobre na svoj objem a diesel. Treba ale počítať, že si to aj cucne. 7-8l na sto.
K tomu by som podotkol, že veľmi záleží na štýle jazdy... Napr v nedeľu som išiel 200km z Tatier do PB, rozumnou jazdou, nevliekol som sa, obiehal som, domov som prišiel so spotrebou 4.7L..ale keď si jazdu užívaš , 7-8 nie je problém, mesto tiež
MartinzPB
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 04.02.2022 07:27
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat B8 - motorizacia

Príspevok od používateľa MartinzPB »

lubos zimovcak napísal: 18.05.2022 17:25
oco13 napísal: 18.05.2022 12:32
už sú servisné intervaly asi na veľa vecí.
Máš blbý rozpočet a rozmýšlaš zle alebo zlým smerom , nekupuj si to auto.
Auto sa kupuje tak aby som nemusel rozmýšlať nad cenou servisu.
Oco, mne sa napríklad veľmi pozdáva Mercedes E. Nie kvôli tomu, že je to Mercedes, ale preto, že Peugeot je hrozne tvrdý a nepohodlný. Rovnako ako ostatných 99% produkcie dnešných áut.

Ešte Toyota Camry je údajne pohodlne vozenie.
Takže, auto by sa malo kupovať tak, aby jeho majiteľ nebol dolámany ako kôň, keď z neho vystúpi.. :3c90:
Vidíš, ja som mal veľa áut, no najväčšie sklamanie bolo E coupe 250cdi 2015... 🙄 Naložený Passat bitdi je omnoho lepšie na tom... Pre mňa teda...
oco13
Príspevky: 17840
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat B8 - motorizacia

Príspevok od používateľa oco13 »

Možno som sa zle vyjadril, nemôžem si vybrať presný model auta a potom riešiť koľko ma bude stáť servis. To je ten zlý spôsob rozmýšľania.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
smarik
Príspevky: 418
Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat B8 - motorizacia

Príspevok od používateľa smarik »

140kw nie. Je to sunt.
dreeevo
Príspevky: 454
Dátum registrácie: 21.11.2010 20:35
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat B8 - motorizacia

Príspevok od používateľa dreeevo »

2.0 BiTdi 176kw v B8-čke a PRIEMERNA spotreba pod 5 litrov ??? :D ani omylom. Rozprávka starej matere.
V robote sa jazdia ako súkromné vozidlá pre stredný management, môj priamy vedúci ho vlastnil a to auto pri kľudnej nohe v rámci rýchlostných limitov šlo tak za 7 litrov/100km

Aby sa nepovedalo, že kecám, tak sa stačí pozrieť sem :
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... &gearing=2

A vidím, že jeden expert tam jazdí v priemere za 5,9 a zvyšok za 7 a vysoko nad sedem.

Alebo:
https://www.youtube.com/watch?v=okKWRJXYniY
Pustiť v čase 11:05

Takže NIE toto auto nevie jazdiť za 5 litrov....

Pre zadávateľa, ber 110kw a manuál a budeš dlho spokojný.

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 41 neregistrovaných