VW Passat b6 2007 - zaujimavy problem s DPF
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 47
- Dátum registrácie: 26.01.2009 18:19 Zdieľať na Facebook
VW Passat b6 2007 - zaujimavy problem s DPF
zdravim chlapi mam passat b6 2,0tdi 125kw v marci som ho kupil a do leta nebol ziadny problem vlete prvi krat mi zasvietila kontrolka motora a cez VAG zistilo ze je zaneseny DPF filtr spravila sa regeneracia a bol pokoj a teras za posledny mesiac mi 2x spravilo: najskor kontolka ze filtra ze je pripravene na regeneraciu tak som siel na dialnicu a po cca 5 km zasvietila kontrolka motora a zacalo blikat zhavenie a auto je v nudzovom rezime. Tak som si povedal ze to vycistim a dnes ket som filter vybral tak som zistil ze ho niekto predomnu vykuchal takze nic zanesene ani nemohlo byt. jako by som to mal dalej riesit ked to snima zanesene a pritom je to vsetko ok ciste a neupchate. jako to mam dalej riesit? dokonca aj cidlo rozdielu tlaku je nove. Zatial vopred dakujem
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
No páni , ako som v inej téme predpovedal vypuknutie tohto problému tak o cca 5 rokov , prvé lastovičky sa objavujú už dnes. Jedna vec je ako problém riešiť- je to drahé. Druhá vec je , či pri predaji nebol spáchaný podvod. A tretia vec je kto má byť zodpovedný. Preženiem ak auto na ceste skontroluje pojazdná STK a vezmú mu tabulky + pokuta šoférovi, za niečo čo objektívne nemôže vedieť skontrolovať.
Preto sa znova pýtam , ako nás zákon môže urobiť zodpovednými za niečo za čo zodpovednosť nemôžeme preberať???????
Prečo nikto z poslancov neiniciuje zmenu zákona v tom zmysle že KO ručí za svoje zistenia , STK ručí za tech. stav auta??? nech dávajú aj blomby ako elektrikári, plynári alebo vodári.
Samozrejme že od tohto výkriku do tmy nič nečakám .S:V:I:N:E: budú stále také isté a budú hrabať k sebe až kým neudrie robotnícka päsť a nebudú trepať nôžkami vo vzduchu.
Dobré nie ???? normálne mám básnické črevo
Preto sa znova pýtam , ako nás zákon môže urobiť zodpovednými za niečo za čo zodpovednosť nemôžeme preberať???????
Prečo nikto z poslancov neiniciuje zmenu zákona v tom zmysle že KO ručí za svoje zistenia , STK ručí za tech. stav auta??? nech dávajú aj blomby ako elektrikári, plynári alebo vodári.
Samozrejme že od tohto výkriku do tmy nič nečakám .S:V:I:N:E: budú stále také isté a budú hrabať k sebe až kým neudrie robotnícka päsť a nebudú trepať nôžkami vo vzduchu.
Dobré nie ???? normálne mám básnické črevo
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
k ocovi
http://www.youtube.com/watch?v=sQC375vGj9Q
K téme: niekde na českých stránkach predávajú DPF-ka za cca. 500 - 600 € ak chceš mať naozaj pokoj, tak treba nahodiť nové a máš pokoj !!!
Ináč cca. 200 € prehratie akože softu, ktorý neregistruje DPF
http://www.youtube.com/watch?v=sQC375vGj9Q
K téme: niekde na českých stránkach predávajú DPF-ka za cca. 500 - 600 € ak chceš mať naozaj pokoj, tak treba nahodiť nové a máš pokoj !!!
Ináč cca. 200 € prehratie akože softu, ktorý neregistruje DPF
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24919
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Skús trocha svetla do tejto vety... prvi krat mi zasvietila kontrolka motora a cez VAG zistilo ze je zaneseny DPF filtr spravila sa regeneracia a bol pokoj
Rozhodne niečo nesedí,možno je to iba zle vysvetlené
Filter vlastne nemáš a to nahráva myšlienke že padáš do klasického núdzového stavu presne ako ten čo ho nikdy nemal.Takže asi je pred tebou rozhodnutie čo ďalej.Či ísť do vrátenia sa do pôvodného stavu a teda späť pôvodný soft a filter.Vzhľadom na tie náklady tomuto scenáru neverím.
Jedine žeby si oslovil bývalého majiteľa na zaplatenie,to by mohlo byť úspešné aj v prípade (alebo hlavne v prípade) ak auto kúsok pred predajom Tebe doviezol.
Ale vidím to iba na poriešenie klasického núdzového stavu,filter je vykuchaný,čo značí že aj soft je riešený.Ale aj takto riešené autá padajú do núdzového presne tak ako tie bez filtra.Čiže riešiť núdzový,filter niet prečo riešiť.Leda by si silou mocou chcel.
Rozhodne niečo nesedí,možno je to iba zle vysvetlené
Filter vlastne nemáš a to nahráva myšlienke že padáš do klasického núdzového stavu presne ako ten čo ho nikdy nemal.Takže asi je pred tebou rozhodnutie čo ďalej.Či ísť do vrátenia sa do pôvodného stavu a teda späť pôvodný soft a filter.Vzhľadom na tie náklady tomuto scenáru neverím.
Jedine žeby si oslovil bývalého majiteľa na zaplatenie,to by mohlo byť úspešné aj v prípade (alebo hlavne v prípade) ak auto kúsok pred predajom Tebe doviezol.
Ale vidím to iba na poriešenie klasického núdzového stavu,filter je vykuchaný,čo značí že aj soft je riešený.Ale aj takto riešené autá padajú do núdzového presne tak ako tie bez filtra.Čiže riešiť núdzový,filter niet prečo riešiť.Leda by si silou mocou chcel.
-
- maskot fóra
- Príspevky: 3536
- Dátum registrácie: 29.05.2009 18:50
- Bydlisko: plechovy hotel Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 47
- Dátum registrácie: 26.01.2009 18:19 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1142
- Dátum registrácie: 13.01.2009 17:19
- Bydlisko: Okres Malacky Zdieľať na Facebook
http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=110&t=53210
Tu kupis za 500 600 novy nahrejes origo soft a ides dalej.
Tu kupis za 500 600 novy nahrejes origo soft a ides dalej.
-
- maskot fóra
- Príspevky: 3536
- Dátum registrácie: 29.05.2009 18:50
- Bydlisko: plechovy hotel Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24919
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Práveže nie.Myslím že by sa nevykrútil a nie že tvrdenie proti tvrdeniu.Auto musí absolvovať predpísané kontroly a dovoz ani nehovorím.Čapol by som ho ako muchu.a práve na papieroch a nie na tvrdeniach.starky26 napísal:kontaktovat majitela v tom by som podla mna sotva presiel tvrdenie proti tvrdeniu chcem to tak vyriesit nech to aspom pol roka beha bo sa chcem zbavit toko nemam uz nervi na tke vraky
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Godfey Bloom je odteraz mojim bohom , a keď ich budú vešať idem stavať šibenice.
Pre Milana : dovoz absolvuje STK (ktorá za nič neručí ) a KO kde sa dpf ani nekontroluje (ale KO tiež za nič neručí)
To modré Polo čo si volakedy dávno robil (problem s teplotou) malo vo velkom TP po dovoze zapísané 19ky kolesá , ktoré sa ani nedali na toho prcka nasadiť. Tak o čom tieto kontroly sú???
Od začiatku až do konca CELÉ ZLE.
Pre Milana : dovoz absolvuje STK (ktorá za nič neručí ) a KO kde sa dpf ani nekontroluje (ale KO tiež za nič neručí)
To modré Polo čo si volakedy dávno robil (problem s teplotou) malo vo velkom TP po dovoze zapísané 19ky kolesá , ktoré sa ani nedali na toho prcka nasadiť. Tak o čom tieto kontroly sú???
Od začiatku až do konca CELÉ ZLE.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 128
- Dátum registrácie: 05.09.2007 18:16 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14963
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Tuším postupne osvecuje dalších a dalších slovákov, len vám to trvá príliš dlho...starky26 napísal:...chcem to tak vyriesit nech to aspom pol roka beha bo sa chcem zbavit toko nemam uz nervi na tke vraky
Za druhé, ani si neuviedol ako auto využívaš, ak jazdíš krátke trasy, tak na každé jedno dieslové auto s DPF budeš nadávať že to je vrak
-
- Príspevky: 428
- Dátum registrácie: 19.12.2007 16:13 Zdieľať na Facebook
>>>VW Passat b6 2007 - zaujimavy problem s DPF
Zaujimavy?..podla mna uplne normalny,
..byvaly majitel vykuchaval filtre, zaslepoval egr ventil, preklemovaval poistky, menil dvojhmotu za jednohmotu, prepaloval soft,odpajal kontrolky, vkladal odpory namiesto airbagov, stacal pocitadla a X dalsich veci a stale sa tesil, ake dobre auto mal,..
a novy majitel zas hlada filtre, riesi preco sa auto na volnobehu chveje, preco ho hadze do nudzoveho, preco smrdi nafta, preco nekuri, preco nefunguje hento a tamto, ale tiez vytesujuci sa, ake dobre auto ma.
...a vyrobca, ten sa len rehoce..., pocet zakaznikov mu stale len pribuda..
Uplne rovnake ako s "istotami". Pokial tieto "istoty" nepociti slovak na vlastnej kozi, az na doraz, dovtedy budu tieto fenomeny nadalej fungovat..
Zaujimavy?..podla mna uplne normalny,
..byvaly majitel vykuchaval filtre, zaslepoval egr ventil, preklemovaval poistky, menil dvojhmotu za jednohmotu, prepaloval soft,odpajal kontrolky, vkladal odpory namiesto airbagov, stacal pocitadla a X dalsich veci a stale sa tesil, ake dobre auto mal,..
a novy majitel zas hlada filtre, riesi preco sa auto na volnobehu chveje, preco ho hadze do nudzoveho, preco smrdi nafta, preco nekuri, preco nefunguje hento a tamto, ale tiez vytesujuci sa, ake dobre auto ma.
...a vyrobca, ten sa len rehoce..., pocet zakaznikov mu stale len pribuda..
Uplne rovnake ako s "istotami". Pokial tieto "istoty" nepociti slovak na vlastnej kozi, az na doraz, dovtedy budu tieto fenomeny nadalej fungovat..
Naposledy upravil/-a Roberbo v 17.12.2013 00:26, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 53
- Dátum registrácie: 27.07.2010 11:40 Zdieľať na Facebook
oco13 napísal:No páni , ako som v inej téme predpovedal vypuknutie tohto problému tak o cca 5 rokov , prvé lastovičky sa objavujú už dnes. Jedna vec je ako problém riešiť- je to drahé. Druhá vec je , či pri predaji nebol spáchaný podvod. A tretia vec je kto má byť zodpovedný. Preženiem ak auto na ceste skontroluje pojazdná STK a vezmú mu tabulky + pokuta šoférovi, za niečo čo objektívne nemôže vedieť skontrolovať.
Preto sa znova pýtam , ako nás zákon môže urobiť zodpovednými za niečo za čo zodpovednosť nemôžeme preberať???????
Prečo nikto z poslancov neiniciuje zmenu zákona v tom zmysle že KO ručí za svoje zistenia , STK ručí za tech. stav auta??? nech dávajú aj blomby ako elektrikári, plynári alebo vodári.
Samozrejme že od tohto výkriku do tmy nič nečakám .S:V:I:N:E: budú stále také isté a budú hrabať k sebe až kým neudrie robotnícka päsť a nebudú trepať nôžkami vo vzduchu.
zdravím, robotnícke päste v dejinách už dosť trieskaly a bolo to na ho.... Treba tresknúť, tým ktorým by sa zišlo tresknúť, ale tým nikto netreskne..........
-
- Príspevky: 22
- Dátum registrácie: 08.02.2010 21:57 Zdieľať na Facebook
problemiky
Je to vsetko pekne ked tvrdite ze vykuchat, dat novy softver a hotovo. Problem potom nastava ked sa nebudes vozit iba po slovensku, ale pojdes von za hranice. A tie hranice su aj hranice nasich slovenskych moznosti.
Znamy isiel s "vykuchanym" a presoftovanym Passatom do Rakuska, kde na dialnici stahovali vsetky auta na parkovisko na pojazdnu STK. Rakusaci niesu drbnuty a prisli na to ze nieco nieje v poriadku. Chlapec potom hladal odvoz domov. Auto zabavili, musi zaplatit pokutu viacnasobne prevysujucu hodnotu noveho DPF. A dokonca hodnotu auta.
Stoji to za to?????
Znamy isiel s "vykuchanym" a presoftovanym Passatom do Rakuska, kde na dialnici stahovali vsetky auta na parkovisko na pojazdnu STK. Rakusaci niesu drbnuty a prisli na to ze nieco nieje v poriadku. Chlapec potom hladal odvoz domov. Auto zabavili, musi zaplatit pokutu viacnasobne prevysujucu hodnotu noveho DPF. A dokonca hodnotu auta.
Stoji to za to?????
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných