VW Passat 96kw - zacne tahat od 2100 otack

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

misko9797999
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 18.01.2011 23:53
Zdieľať na Facebook

VW Passat 96kw - zacne tahat od 2100 otack

Príspevok od používateľa misko9797999 »

zdravim vas pomozte mi mam problem s passatom motor mi zacina tahat az od 2100 otacok vaha vzduchu ok turbo nove trysky ok neviem coh sa chytit... dakujem za vsetky rady
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Z toho tvojho popisu ani my nevieme čoho sa chytiť...
misko9797999
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 18.01.2011 23:53
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa misko9797999 »

neviem co ti mam viac napisat prste vsetko ide ako maale len od 2100 otacok do vtedy je auto lenive a skoro vobec nejde.povedal by som ze ako by vobec nezaplo turbo... podtlakove hadicky vsetky novepri starte podtlakovu banku zdvyhne ako ma p maximum
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Ničo o tom čo a ako sa skúšalo, o nejakom logu ani slychu napriek tomu, že je tu o tom sedemsto tém...
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

od kolko to ma tahat?ja som este na ziadnom dizlovom passate octavii 1.9 2.0 dokonca mondea 2.0 2.2 tdci nesiel ktore by zabralo pod 2000 otacok.skratka stlac plny a cakas :2f93: .alebo sa nauc radit a mat stale nad 2000 otacok.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Aké hodnoty dáva váha a turbína v plnej záťaži ?
misko9797999
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 18.01.2011 23:53
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa misko9797999 »

tlak turba nad 2000 otacok je pozadovany . vaha vzduchu ok tak isto ako turbo.
pearce224
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 11.09.2011 18:50
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pearce224 »

podla recenzií čo som čítal tak to je tak ako má byť,
ale ak trváš na tom že niečo nieje OK tak by som pozrel hadice, trubky / intercooler (IC) či nie sú prasknuté alebo zle dotiahnuté pri výmene, prípadne vyčistiť IC tech. benzínom,
ak je ale všetko ako má tak to bude asi správne a iba čakáš od toho motora niečo čo nikdy nemal
sido-tuni
Príspevky: 24
Dátum registrácie: 10.04.2008 18:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sido-tuni »

mne taha cca od 1500-1800 otacok a potom ho uz nic nezastavi..
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

misko9797999 napísal:tlak turba nad 2000 otacok je pozadovany . vaha vzduchu ok tak isto ako turbo.
Toto je nezmyselná debata ak dávaš takéto odpovede.Nezmyselná preto,lebo hodnoty sú príkro závislé od záťaže,tj od spôsobu ako si k nim prišiel.Bez patričného zaťaženia budú hodnoty požadované a plnené vždy krásne rovnaké.Preto sa takéto hodnoty získavajú logovaním v MAXIMÁLNOM zaťažení kde sa tieto hodnoty už vedia neskutočne vzdialiť.
Logovanie existuje preto lebo dostaneš súvis medzi požiadavkou výkonu,dávkou paliva,požiadavkou na N75 a následnou reakciou turbíny ako aj prietoky na váhe vo vzťahu k otáčkám,teplote a logicky v časovej ose.Aby boli dosiahnuté maximálne hodnoty sa to robí nutne v režime maximálneho zaťaženia.
Ako píše aj sido...cca od 1800 ide 96 kW ako odtrhnutý z reťaze.
Toto je 96kW PD po čistení turba a EGR,km cez 300 tis
Obrázok
misko9797999
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 18.01.2011 23:53
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa misko9797999 »

urcite ten mtor nema ist tak ako ide lebo mam uz 4 auto 96kw aziadne takto neslo do 2100 otacok by ma zmietl hociake SDI.to auto na dvojke na strku ani neprehrabne.... EG som nepozeral v akom je stave ale turbo je cisto nove znacky gareet
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Z hladiska výsledku vonkoncom nezáleží či je dačo nové alebo staré a mňa vcelku ani nezaujíma čo je aké.Jedine čo ma zaujíma je hodnota,parameter,plnenie
Preto musíš riadok po riadku pozrieť ako hodnoty rastú vo vzájomnom vzťahu, v tom je celé kúzlo
Stokrát môže byť turbo nové ak nemá dostatok pohonu,tj spaliny.Dostatok spalín závisí od ...a tak dokola to je také kolo kolo mlynské...ale všetko začína na číselkách ktoré máš pekne zoradené v časovom slede.Kto to nepochopí,musí meniť a meniť a meniť...v hre je konečný počet prvkov ale napriek tomu sú prípady keď ani to nevedie k výsledku
Ako teraz budem hnusný,ale vymeniť turbínu a nevyčistiť EGR a sacie parohy je trestuhodné
ivko1
Príspevky: 14966
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

sido-tuni napísal:mne taha cca od 1500-1800 otacok a potom ho uz nic nezastavi..
Nie, akurát že to točíš dalej a ono to nejak rýchlo stráca dych, ale ten pociť záťahu v tom úzkom pásme otáčok v tebe vyvoláva dojem extra sily...

Pritom ani nevieš na akej zdochline jazdíš... Ale tak na Fabie 1.4i a spol to stačí
sido-tuni
Príspevky: 24
Dátum registrácie: 10.04.2008 18:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sido-tuni »

ten pocit o extra sile tu nikto nepisal mozno taky pocit mam v 4,2 tdi ale urcite ne v 96 kw..
ondrejgti
Príspevky: 423
Dátum registrácie: 02.02.2007 18:32
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ondrejgti »

Zvykaj si, navyse mas vyssie jednoznacne vysledky vedeckeho skumania - do 2000 nic netaha, vsetci sa mylite :d :D

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 25 neregistrovaných