VW Passat 2.8 Tiptronic LPG - zle nastaveny rozvod? - Kosice

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Batista
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 08.05.2008 21:16
Zdieľať na Facebook

VW Passat 2.8 Tiptronic LPG - zle nastaveny rozvod? - Kosice

Príspevok od používateľa Batista »

Ahojte,

cca pred 7mesiacmi som kupil Passata 2.8 4motion s Tiptronicom a LPG, rocnik 2002. Auto bolo v dobrom stave, ziadne problemy nezistene. Na benzin aj LPG slo bez problemov, nesvietila ani kontrolka emisii, bolo akurat na case vymenit rozvody.

Hned po kupe vymenene:

1. Rozvody, olej v motore, olej v prevodovke
- zacala svietit kontrolka emisii, bolo potrebne LPG nanovo nastavit

2. Vsetky hadice v motorovom priestore
- hadice boli stare, uz netesnili, preto sa vsetky vymenili za nove
- auto mi zo servisu vratili stym ze nejdu 2 valce, v servise si stym nevedeli poradit

3.Sviecky, Zapalovacie kable, Cievky
- po vymene sviecok, kablov a cievky konecne slo auto na vsetky valce, po novom nastaveni LPG slo dobre aj na LPG aj benzin. Kontrolka emisii svietila stale. Myslel som ze to je prave vekom ventilov, nakolko bolo citit smrad zhoreteho oleja stale, spotreba oleja bola tiez vysoka.

4. Testenenie pod vekom ventilov
- po vymene tesneni bola spotreba oleja v norme, smrad zhoreteho oleja skoro uplne zmizol

5. Utesneny vyfuk
- Kontrolka emisii mi stale svietila a vyfuk bol deravy, hlavne v strednej casti. Po utesneni vyfuku je auto tiche. Nastali vsak ine problemy:

Po navrate zo servisu som si vsimol ze auto nema vykon. Vymazal som cez VCDS chyby motora (vynechavanie 2-3 valcov, zmes prilis chuda). Po nastartovani bol volnobeh strasne nekludny, otacky lietali hore dole, vynechavali 2 valce, aj po 5minutach sa to nezlepsilo. Previezol som sa asi 10km, kontrolka emisii ostala svietit, volnobeh bol kludnejsi, otacky skoro vobec nekolisali. Ale spotreba na volnobehu prilis vysoka: 2-2.1 l/hod.Pravdepodobne sa pocas tej 10km jazdy upravila mapa a auto sa prisposobilo podmienkam. Auto nema vykon ako predtym.
Batista
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 08.05.2008 21:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Batista »

Vratil som sa z cca 2300km cesty, kontrolka emisii mi svietila/blikala celu cestu. Auto malo nizsi vykon, ale ustalena jazda pri 130-140km/h nebol problem. Pripajam vypis z VAGu po tejto ceste, snad niekoho nieco napadne:

Address 01: Engine
Part No: 3B0 907 551 CH
Component: 2.8L V6/5V 0001
Coding: 11751
Shop #: WSC 05314


11 Faults Found:
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-00 -
16687 - Cylinder 3
P0303 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
16690 - Cylinder 6
P0306 - 35-00 - Misfire Detected
16686 - Cylinder 2
P0302 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
17546 - Fuel Trim: Bank 2 (Add)
P1138 - 35-00 - System too Lean
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add)
P1136 - 35-00 - System too Lean
16891 - Idle Control System RPM
P0507 - 35-10 - Higher than Expected. - Intermittent
17887 - Brake Boost Vacuum System
P1479 - 35-10 - Mechanical Failure - Intermittent
17537 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult)
P1129 - 35-00 - System too Rich
16689 - Cylinder 5
P0305 - 35-00 - Misfire Detected
16688 - Cylinder 4
P0304 - 35-00 - Misfire Detected
Readiness: 0000 1101

Moze sa takto prejavovat zle nastaveny rozvod?

Poradite mi cloveka z okolia Kosic, co sa tomuto motoru rozumie?
myotis
Príspevky: 921
Dátum registrácie: 27.11.2013 17:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa myotis »

Tak to bola teda velmi dobra kupa...
hnr
Príspevky: 765
Dátum registrácie: 14.02.2009 03:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hnr »

Ak auto išlo dobre pred tymi vymenami zaoberal by som sa tym čo ste tam stvarali. Pricvaknuty kabel,zly spoj v konektore, zalomeny alebo deravy podtlak. Zakon schvalnosti odstranenim jednej zavady spôsobiš dve dalšie.
Alebo zhoda nahod a sa ti tam udialo niečo dalšie.
Keby si mal zly rozvod mal by si v chybách snimač vačky, pokial tam je .

To čo piše na do mnou môže byt tiež jedna z možnosti.
milanrk01
Príspevky: 36
Dátum registrácie: 13.05.2012 14:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa milanrk01 »

http://forum.autobazar.eu/problem-po-vy ... 54027.html , jedna sa o moje auto. Nejednalo sa o zle nastaveny rozvod, bud v klude. Ked budem mat cas odpisem podrobnejsie zarucujem, ze chyba je v nastaveni LPG a inych detailoch.
Predpokladam, ze auto ti ide na benzine 100% vsak sa nemylim....

Inak nechapem tomuto bodu:
4. Testenenie pod vekom ventilov
- po vymene tesneni bola spotreba oleja v norme, smrad zhoreteho oleja skoro uplne zmizol
- mal ti zmiznut uplne, kolko mas najazdene po vymene tesneni, chvilku trva kym sa olej "vypalil". Nechcem strasit, ale mne po vymene tesneni veka ventilov bolo citit chvilku smrad, ale po case vobec. Potom som ale znova zacitil znamu vonu spaleneho oleja a a boli prdnute obe tesnenia pod hlavou. Ale snad to nieje tvoj pripad.
Batista
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 08.05.2008 21:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Batista »

Od vymeny veka ventilov som najazdil cca 2500km. Ten smrad zhoreteho oleja je este miestami slabo citit, hlavne ked stojim dlhsie na mieste, ale citelne sa to zlepsilo.

Na benzin ide auto lepsie, ma vyssi vykon, ale tiez to neni 100%.
Najvacsi problem mam vsak hned po nastartovani, ked ide motor este na benzin, volnobezne otacky kolisu, ked sa pohnem autom trha, vynechavaju valce, spotreba na volnobehu je prilis vysoka.
milanrk01
Príspevky: 36
Dátum registrácie: 13.05.2012 14:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa milanrk01 »

Mne podobne veci robila este jedna vec, ale predpokladam u teba malo pravdepodobna. Po vascich dazdoch mi natieklo do RJ plynu vodu. Neodpaloval mi 2hy a este nejaky valec nepamatam ktory amozrejme na benzin. Motor aj na benzine triasol (neodpaloval uz vyssie spominane valce) spotreba neskutocna, otacky kolisali, autom trhalo. Vyssia rychlost, ako pises u teba nebola taky problem. Skontrolovali ste RJ plynu???
jurkovsky
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 25.06.2008 19:25
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jurkovsky »

cviro123 napísal:Ja by som pozrel aj kompresie motora.
súhlasím z cvirom123.Je tam kopec chybových kódov misfire a v kombináciou zo system too lean to neveští nič dobré.Keď už nebude popravený motor,môže byť niekde prasknutá hadica sania.Prisáva si falošný vzduchˇto sa rovná chudá zmes a následne KO motora,upália sakrúžky,piesty atď
andy.gee
Príspevky: 1383
Dátum registrácie: 10.06.2009 21:06
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa andy.gee »

co sa tyka plynu tak si zavolaj do Korejoviec (ekomont lpg)

mam vsak obavy, ze tam bude aj iny problem nakolko auto nechodi idealne ani na benzin
Obrázok Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC + LPG (BRC)
milanrk01
Príspevky: 36
Dátum registrácie: 13.05.2012 14:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa milanrk01 »

andy.gee pisem, ze mne to robilo LEN NA BENZINE. Nakolko vytopena riadiacka LPG mi vypojila privod benzinu (snazila sa stale hned po nastartovani prepnut na plyn a podotykam LPG som mal vypnute) do valcov a robila neplechu. Co sa tyka tych chybovch kódov misfire to bolo zapricinene u mna tym, ze pri vypnuti benzinu a prepnuti na LPG toto proste 2,8 robia, riesil som to vo Zvolene v BRC a podla nich je to normalne.
andy.gee
Príspevky: 1383
Dátum registrácie: 10.06.2009 21:06
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa andy.gee »

chapem len ja som odpisoval Batistovi :)
Obrázok Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC + LPG (BRC)
Napísať odpoveď

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 28 neregistrovaných