VW Passat 2.0 TDI PD 05- strata vykonu pri zosliapnuti plynu
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 28.04.2014 15:06 Zdieľať na Facebook
VW Passat 2.0 TDI PD 05- strata vykonu pri zosliapnuti plynu
Zdravim,
poradte mi prosim v com moze byt problem. V nizsich prev. stupnoch ide motor normalne, vo vyssych, vacsinou 5/6 PS akonahle viac zosliapnem pedal(resp. pridam rychlost na tempomate o 10/20 km/h), tak motor zacne prerusovane skubat az trhat a vykon ide dole.
VW Passat 2.0 TDI PD 2005 B6, 103kW, 220tis km
poradte mi prosim v com moze byt problem. V nizsich prev. stupnoch ide motor normalne, vo vyssych, vacsinou 5/6 PS akonahle viac zosliapnem pedal(resp. pridam rychlost na tempomate o 10/20 km/h), tak motor zacne prerusovane skubat az trhat a vykon ide dole.
VW Passat 2.0 TDI PD 2005 B6, 103kW, 220tis km
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Keby si sa trocha poobzeral,našiel by si mraky týchto problémov a odpovedí,najskôr ako riešenie núdzových stavov.
V skratke je to preto tak, ako sa deje,lebo čím vyžší prev.stupeň tým po pridaní plynu nastupuje vyžšie zaťaženie.Vo vysokom zaťažení sa niektorá požiadavka v režime chodu motora nevie splniť a tak po krátkej dobe zasiahne RJ a dôsledok už poznáš.Možných príčin je snáď desiatka,preto sto ľudí a ich rada nepomôže.Postup pri podobných prípadoch je preverenie základných vecí okolo dodávky paliva a stavu podtlakovej regulácie a práce variability,a záťažová diagnostika v režime plnej záťaže,tj diagnostikovať ho presne vtedy a tak,keď sa problém udeje.
V skratke je to preto tak, ako sa deje,lebo čím vyžší prev.stupeň tým po pridaní plynu nastupuje vyžšie zaťaženie.Vo vysokom zaťažení sa niektorá požiadavka v režime chodu motora nevie splniť a tak po krátkej dobe zasiahne RJ a dôsledok už poznáš.Možných príčin je snáď desiatka,preto sto ľudí a ich rada nepomôže.Postup pri podobných prípadoch je preverenie základných vecí okolo dodávky paliva a stavu podtlakovej regulácie a práce variability,a záťažová diagnostika v režime plnej záťaže,tj diagnostikovať ho presne vtedy a tak,keď sa problém udeje.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 24 neregistrovaných