VW Passat 1,9TDi straca sa voda
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 21
- Dátum registrácie: 15.11.2008 16:46 Zdieľať na Facebook
VW Passat 1,9TDi straca sa voda
Dobry den,
mam VW Passat b5,5 r.v.2002 96kw 1,9tdi ale chipnuty a mam taky problem ze mi unika chladiaca voda, hlavne vtedy mi mizne ked mu dupnem. Nikde som nezbadal unik voda nejde do oleja a ani olej do vody. Najprv som si myslel ze bude problem v expanznej nadrzke a s ventylom ale aj po tejto vymene sa mi straca voda a dost ma to stve. jedine miesto kde vidim ze to frka je pod expanznou nadrzkou....moze byt ze mi neskoro otvara jeden termostat a tym padom mi cez ventyl vyjde voda?....neviete mi poradit ze co dalej? za odpovede Vam DAKUJEM
mam VW Passat b5,5 r.v.2002 96kw 1,9tdi ale chipnuty a mam taky problem ze mi unika chladiaca voda, hlavne vtedy mi mizne ked mu dupnem. Nikde som nezbadal unik voda nejde do oleja a ani olej do vody. Najprv som si myslel ze bude problem v expanznej nadrzke a s ventylom ale aj po tejto vymene sa mi straca voda a dost ma to stve. jedine miesto kde vidim ze to frka je pod expanznou nadrzkou....moze byt ze mi neskoro otvara jeden termostat a tym padom mi cez ventyl vyjde voda?....neviete mi poradit ze co dalej? za odpovede Vam DAKUJEM
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24978
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
V čom vidíš problém ? Pokojne ho nechaj na volnobehu ísť do okamžiku keď spustí okruh chladiča a budeš vedieť pri akej teplote sa to deje.Logicky tým že v systéme stúpne teplota máš možnosť zistiť únik.
Medzi nami,kým nebude systém tlakový,a to teraz nie je ak niekde frka,tak budú len a len problémy.Prvá požiadavka je..tesný systém ktorý udrží predpísaný pretlak. Aký je v tom problém ?
Ak je čipnutý ani tak nemôže robiť problém z teplotou,samozrejme musí byť všetko ako má byť,a je rozumnejšie nezaslepené EGR inak stúpne teplota po zaslepení.Čipnutý tu teraz bol a teda asi fest čipnutý lebo som dávno nevidel log na dvanásť riadkov tj cca 12 sec z 1400 na 4000 na štvorke.Veď som sa aj bál že sa prevrátim zo sedadla dozadu
Medzi nami,kým nebude systém tlakový,a to teraz nie je ak niekde frka,tak budú len a len problémy.Prvá požiadavka je..tesný systém ktorý udrží predpísaný pretlak. Aký je v tom problém ?
Ak je čipnutý ani tak nemôže robiť problém z teplotou,samozrejme musí byť všetko ako má byť,a je rozumnejšie nezaslepené EGR inak stúpne teplota po zaslepení.Čipnutý tu teraz bol a teda asi fest čipnutý lebo som dávno nevidel log na dvanásť riadkov tj cca 12 sec z 1400 na 4000 na štvorke.Veď som sa aj bál že sa prevrátim zo sedadla dozadu
-
- Príspevky: 21
- Dátum registrácie: 15.11.2008 16:46 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 53
- Dátum registrácie: 13.04.2012 16:55 Zdieľať na Facebook
a nepretlakuje ti moc systém?, mne to kedysi robilo na BMW 525 Tds, tiež mizla voda a nebolo vidno kde, potom zistili tesnenie pod hlavou, ale mne pretlakovávalo systém
a otázočka mhlavaty -zaslepený EGR ventil zvyšuje teplotu motora?
pýtam sa preto, lebo na galaxýku som to spravil a vo vyšších rýchlostiach /dialnica a pod/ mi dosť stúpne teplota o kopcoch ani nehovorím
a otázočka mhlavaty -zaslepený EGR ventil zvyšuje teplotu motora?
pýtam sa preto, lebo na galaxýku som to spravil a vo vyšších rýchlostiach /dialnica a pod/ mi dosť stúpne teplota o kopcoch ani nehovorím
-
- Príspevky: 1376
- Dátum registrácie: 29.03.2013 14:07 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 40
- Dátum registrácie: 04.01.2008 17:42 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
Mato, v podstate dobre, vyfukove plyny znizuju mnozstvo kyslika vo valci, tym znizuju reakcnu teplotu, robi sa to kvoli emisiam oxidov dusika = NOx, vzdusny dusik je previt, co pri vysokej teplote ma tendenciu tvorit tieto jedovate emisie, ked tu teplotu znizis polepsis si, to ze zaroven klesne teplota motora je iba nasledok, kvoli tomu sa ale EGR nemontuje...
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24978
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
Dakujem, ale neni to este kompletna informacia. V skutocnosti ucinnost spalovacieho motora stupa s pracovnou teplotou aj kompresiou. Preto sa v minulosti trebars experimentovalo s vysokoteplotnym spalovanim, pouzivali sa specialne materialy na baze keramiky, aby sa spalovaci priestor vobec neochladzoval. Mercedes mal trebars len 3 valec, myslim celkovo 3 litre ak ma pamat neklame, kde dosahovali fantasticke merne spotreby. Bohuzial sa ukazali tieto emisie dusika, co kompletne cely vyvoj zabili...
To ze to neni len teoreticka blbost potvrdzuju aj skusenosti ludi, co tie EGRka odstavuju, ze im skutocne spotreba mierne klesne.
To ze to neni len teoreticka blbost potvrdzuju aj skusenosti ludi, co tie EGRka odstavuju, ze im skutocne spotreba mierne klesne.
-
- Príspevky: 1376
- Dátum registrácie: 29.03.2013 14:07 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1376
- Dátum registrácie: 29.03.2013 14:07 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
mato
a zlahla zem nejako po nich, cudne ze ?
cviro
nie myslel som 3 valec, 3 litre, piestovy, dizel, preto 1 liter na valec, aby sa minimalizoval teplovymenny povrch, keramika tiez k znizeniu strat tepla, link neposlem, lebo tuto info som mal v dobe, ked internet este asi ani nebol , navyse netusim, ci ten motor vobec opustil skusobnu...
a zlahla zem nejako po nich, cudne ze ?
cviro
nie myslel som 3 valec, 3 litre, piestovy, dizel, preto 1 liter na valec, aby sa minimalizoval teplovymenny povrch, keramika tiez k znizeniu strat tepla, link neposlem, lebo tuto info som mal v dobe, ked internet este asi ani nebol , navyse netusim, ci ten motor vobec opustil skusobnu...
-
- Príspevky: 1376
- Dátum registrácie: 29.03.2013 14:07 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 21
- Dátum registrácie: 15.11.2008 16:46 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot] a 28 neregistrovaných