VW Passat 1,9 tdi b5 2005 - šklabanie motorom strata výkonu

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

dodicek123
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 15.12.2014 09:03
Zdieľať na Facebook

VW Passat 1,9 tdi b5 2005 - šklabanie motorom strata výkonu

Príspevok od používateľa dodicek123 »

ahojte chalani!

potrebujem radu :(

na passate pri jazde na dialnici mi začne s motorom šklbať ale otáčky neklesajú ale po zastavení motor trasie ako keby išiel iba na tri valce :(... plus ako bonus motor zhasnem naštartujem a ide v poriadku ako náhle sa dostanem nad 110km/h začne to všetko od znova... :( diagnostika nič neukázala :( .... vymenil som palivové čerpadlo aj filter pri nízkych otáčkach to už nerobí. už som fakt zúfalý porsím o radu. predom ďakujem
VOJTO55
Príspevky: 1906
Dátum registrácie: 12.12.2009 20:01
Bydlisko: Revúca
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VOJTO55 »

...Podľa mňa slabá diagnostika-choď k lepšiemu mechanikovi...
...Na príčine môže byť viac vecí,riešené v starších témach možno 1000 krát,ale od PC to je len hádanie...
...Myslím že v podobnom duchu Ti odpovie každý...
dodicek123
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 15.12.2014 09:03
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dodicek123 »

Vojto ďakujem za radu ... ale bol som na diagnostike vo forme co sa týmto zaoberá .... čo majú diagnostiku niaku spešl na VW... a nič im neukázala tak buď ten človek je ch*j alebo s tym vediet robiť nevie ... čo mi ta diagnostika ukázala ... tak pravdepodobne to že sa za chvíľu z toho auta zosypem ... alebo sa zosype moje konto... :(
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Zjavne nie mechanik, ale čítač chybovej pamäte a vymieňač toho čo mu napíše. Od skutočného mechanika má naozaj na míle ďaleko...
jurajcls
Príspevky: 62
Dátum registrácie: 31.10.2012 14:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jurajcls »

Ahoj, mne to robilo turbo na ňom, nad 110 motor v núdzovom režime, po vypnutí a naštartovaní všetko ok a to trasenie mi prestalo po výmene batérie tuším, už bola na nič, skús niečo z toho.
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Príp. ak by to nepomohlo môže skúsiť vymeniť niečo iné, že? :::
jurajcls
Príspevky: 62
Dátum registrácie: 31.10.2012 14:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jurajcls »

Nie, je to len vodítko, aj to sa dá premerať, čo myslíš, ako na to prišli mne? O turbe mi to mechanik povedal jednoznačne, baterku premeral Ty inteligent.
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Inteligentný mechanik „premeria” všetko čo by mohlo mať na to vplyv aj bez majiteľovych rád vyčítanýh na internete, neinteligentnému môžeš radiť koľko chceš...

A inteligent nie som, nemusíš mi lichotiť.
jurajcls
Príspevky: 62
Dátum registrácie: 31.10.2012 14:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jurajcls »

To povedz jeho mechanikovi, môj to spravil a auto šľape ako hodinky.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ak si nablízku NZ tak zabehni,cca za hodinu budeš mať všetky výsledky.Tieto veci sú ako deti keď robia kolo kolo mlynské,vzájomne všetko súvisí.Je prakticky nemožné tak velký okruh možností riešiť cez fórum.To ide iba vtedy ak je prijímateľ rady schopný kopec úkonov urobiť a to by asi nebol na fóre.Takže ak poviem že potrebujem poznať hodnotu tlaku tandemu,hodnotu z x,y,z kanálu diagnostiky atď...tak sa by šlo kočírovať opravu
Ale ako som písal,kedže základný súhrn meraní ide vcelku rýchle,je asi rozumnejšie ísť cestou solidného diagnostika.Nie čítača chýb !!!
Lahko zistíš kto je kto,popros že poprebuješ urobiť záťažové logovanie a na USB klúč dostať nahraté hodnoty...a si domaDalej sa už nemusíš ani baviť kto pred tebou stojí.
luki977
Príspevky: 27
Dátum registrácie: 03.10.2006 08:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa luki977 »

skus toto je tam navod na stranke http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=3 ... 6&start=15 to napruzenie konektorov
maloo
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 15.12.2014 21:21
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa maloo »

skus pozriet egr ventil ci ho dobre doviera, ci su v poriadku podtlakove hadicky, a ta gumena co ide do erg. niesom mechanik
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

luki napruženie konektorov je rozumný počin,ale toto nie je ten prípad.Vynechanie sa zapíše do chybového registra a na "diagnostike" bol
luki977
Príspevky: 27
Dátum registrácie: 03.10.2006 08:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa luki977 »

ja len, ze ja som mal to iste a toto mi pomohlo...nech skusi...ale je pravda, ze ja som v diag zapis mal
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Práve preto som to písal.Ono ak to vyžaduje potreba OK,ale tie koncovky bývajú nesmierne krehké ako sú vykrehnuté od teploty a oleja a nie je problém urobiť z dobrého zlé.A pritom to nebolo potrebné.

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: uwa0910451880 a 30 neregistrovaných