VW passat 1,8T AEB nestartuje

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

ado223
Príspevky: 59
Dátum registrácie: 03.08.2007 16:31
Zdieľať na Facebook

VW passat 1,8T AEB nestartuje

Príspevok od používateľa ado223 »

Dobry den, dnes som dotiahol kamaratov passat 1,8T 110KW, auto nestartuje , nevstrekuje palivo. po pripojení na diagnostiku nacitalo 7 zavad


Addresa 01: Motor Labely:
Objednací číslo řídící jednoky: 8D0 907 557 T
Systém a/nebo verze:
Kódování:
Číslo dílny:
VCID: 418D2A736115
7 závad nalezeno.

01249 - vstrikovaci ventil 1 (N30)
26-10 - vystup otevr. - Sporadická
01250 - vstrikovaci ventil valec 2 (N31)
26-10 - vystup otevr. - Sporadická
01251 - vstrikovaci ventil valec 3 (N32)
26-10 - vystup otevr. - Sporadická
01252 - vstrikovaci ventil valec 4 (N33)
26-10 - vystup otevr. - Sporadická
01247 - magneticky ventil 1 pro zasobnik aktivniho uhli (N80)
29-10 - zkrat na kostru - Sporadická
01262 - magneticky ventil plniciho tlaku
29-10 - zkrat na kostru - Sporadická
01259 - rele palivoveho cerpadla (J17)
31-00 - preruseni nebo zkrat na kostru

po demontazi rampy palivo nevstrekuje, po napojeni druhej RJ motora ziadna zmena chyby po zmazaní nabehnú znova, kostry na motore oskrabane. Všetky poistky SU OK.
Tiez mi je divné že po zapnutí kľúčika ide čerpadlo stále, všetko palivo vracia cez rampu do prepadu. rele palivového čerpadla 409 taktiež vymenené, skúšal som aj napriamo ukostriť vstrekovaciu rampu zaopalovaie moduly.

napadá vás ešte niečo?

Budem vďačný za každú radu.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Tie všetky chyby môžu a zrejme budú mať jedného menovateľa.
Treba na vec ísť z rozmyslom že sú to všetko veci majúci hlboký súvis v jednom zdroji.Ja to typujem na výpadok napájania,naznačuje to povedzme aj výpis...skrat na kostru.
RJ ovláda svoje pakšaméty kostrením,preto to takto potom aj píše. Treba zobrať wiring diagram RJ a merať napájacie body,a hlavne nemeniť ničbez jasnej vedomosti.Do podobného nezmyselného triafania sa pomali zamoceš a na konci užý nebudeš vedieť či si chlapec alebo dievča.Akože rob ako uznáš za vhodné,ale spoliehať na šťastie to nie je najlepšie riešenie.
Začal by som tým najzákladnejším čo sa priamo v diagnostike nikdy neobjaví,iba takto nepriamo ako toto...signál kľuky.Oscilo a si doma.Ak nie je,tak aspoň odpor napájanie voči zemi.Bez toho signálu sa presne to stane čo je teraz.Ale je to iba jedna z možností,ale treba začať od najzákladnejšej informácie.
tomassala
Príspevky: 22
Dátum registrácie: 19.03.2012 19:32
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tomassala »

Podla mňa relátko alebo napájanie palivového čerpadla je problém,treba skúsiť cez vag akčne členy.Treba aktivovať palivové čerpadlo,keď neide treba skontrolovať káble a ralátko k podávaciemu čerpadlu,poprípade samotné čerpadlo,kontrola prúdu v konektore pri čerpadle,po zapnutí klučika.
Ozaj"preruseni nebo zkrat na kostru"je prerušený kábel alebo káble
ado223
Príspevky: 59
Dátum registrácie: 03.08.2007 16:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ado223 »

to mhlavaty: ďakujem za objasnenie, ja viem že to nie je šťastné riešenie,meniť veci ale mám doma rj aj relatka tak za skúšku to stálo, a ano zabudol som napisať aj to že som samozrejme snímač kľuky som premeral- je v poriadku. tak isto aj snímač vačky.

to tomassala: v prvom prispevku som pisal že čerpadlo palivo tlači, hned ako sa zapne kľučik a tlači ho stále po správnosti by malo cca po 5 sekundách prestať ale tlačí stále.


ak máte ešte niekto nejaký nápad budem vďačný za každú radu.
ondrejgti
Príspevky: 423
Dátum registrácie: 02.02.2007 18:32
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ondrejgti »

Ak si dokazal skontrolovat snimac kluky a vacky, urcite mas osciloskop. Pozri teda aj signaly do vstrekovacov pocas startovania - oba osobitne voci minusu baterky a napis ake su.
ado223
Príspevky: 59
Dátum registrácie: 03.08.2007 16:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ado223 »

pozriem sa rano na signaly vstrekovačov, len mi nejde do hlavy , asi tam nezistím nič keďže všetko palivo sa vracia prepadom, (čerpadlo stále tlačí) počas točenia je to absolutne suché bez paliva. vyzerá že vstreky sú totálne nečinné.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

snímač kluky by som ale pre istotu kontroloval na vstupe do RJ (logicky myslím na oscilo) lebo cesty signálov sú nevyspytateľné. Bez toho signálu sa vstrek nespustí ani keď sa čo bude diať,to musí proste byť na 100%
ado223
Príspevky: 59
Dátum registrácie: 03.08.2007 16:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ado223 »

Problém vyriešený. Nedalo mi to a nakoniec som vyťahal komplet káblovačku motora. Na moje počudovanie kamarátky kun(d)y ju na asi 5 miestach načali, ale takým spôsobom, že na aute to nebolo vôbec vidieť. :3c90: Ich práca bola nenápadná a veľmi sofistikovaná. ( žeby boli školené? :38eb: )
Po výmene káblovačky auto naštartovalo na brnk.

Ďakujem všetkým za odpovede a snahu pomôcť.
Napísať odpoveď

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní