VW Passat 1.6 TDi alebo 2.0 TDi

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

jaccob
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 25.04.2014 17:38
Zdieľať na Facebook

VW Passat 1.6 TDi alebo 2.0 TDi

Príspevok od používateľa jaccob »

Zdravím všetkých, uvažujem nad kúpou vw passata konkrétne sedan r. 2010 alebo 2011. A neviem sa rozhodnúť hneď v niekoľkých veciach.

Motor-1.6 alebo 2.0 TDi ? Nejsom veľký expert ale tej 1.6 sa bojím že ide skorej o spotrebu a na tak velké auto potom slabý motor.A práveže tých 7l na 2.0Tdi v meste by som zvládol (moje trasa prevažne 40km dialnica, 10 mimo obce, a 15km mesto)

Prevodovka- no ako som hore spomínal kadial jazdim tak neviem či manual alebo sa oplati automat. A na tu DSG som "nepočul" moc chvály

€- cca od 12 000€ do 15 000€
Uvažujem aj o dovoze z nemecka ale potreboval by som pomoc pretože som v tomto amatér.

A chcel by som ešte vedieť názor hlavne od tých čo majú passata v tomto ročníku alebo mali že na čo si mám dávať pri výbere pozor.
Ďakujem
flyte
Príspevky: 650
Dátum registrácie: 29.01.2011 21:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa flyte »

JEdna tema za vsetky (ktorych je tu o tomto motore asi milion): http://forum.autobazar.eu/zoznam-kodov- ... 46524.html
Toyota Auris hybrid | Citroen C5 II | Citroen Xsara | Ford Focus II
tonoaaa
Príspevky: 674
Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tonoaaa »

Akurat si mu dal temu o PD, v roku 2010 a 2011 uz chyrovali o CR.
Zadavatelovi: Sam si si odpovedal, 1.6 je slabucky ak nepresadas do neho z Thalie. A prevodovke, ak tu DSG bolo spomenute, tak nie v suvislosti s tym, ze to je etalon kvality. Klady tu velmi nehladaj. Sam si si odpovedal, tak ak to ma byt Passat, tak 2.0 a manual.
laura
Príspevky: 1400
Dátum registrácie: 03.03.2005 11:52
Bydlisko: Levice
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laura »

jaccob,