VW Golf VII variant 1,4TSI 90kw bluemotion

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

jancikukino
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 05.02.2015 10:53
Zdieľať na Facebook

VW Golf VII variant 1,4TSI 90kw bluemotion

Príspevok od používateľa jancikukino »

Zdravím, viete mi poradiť, ako to je s motorm 1,4 TSI s výkonom 90kw, či takýto motor s nízkym objemom a vyššim výkonom nie je viac namáhaný a tým pádom by aj menej vydržal?
jancikukino
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 05.02.2015 10:53
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jancikukino »

Ako sa bude spravať pri predchádzaní, pri priemernom naložení s troma ľuďmi? Nespravím pod plynom dieru do podlahy? :)
indi4n
Príspevky: 1898
Dátum registrácie: 10.01.2013 14:16
Bydlisko: Trnava
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa indi4n »

nie tak davno dozadu boli 100 konove auta rakety, dnes sa zvazuje ci je 120 koni dost. Bezpecne predbiehat sa da s podstatne slabsimi motormi a bez turba, len to nie iba o tom ze stupim na podlahu a cakam co sa udeje.

firemna fabia combi 1.2 tsi DSG - 4 ludia + batozina, LM - SC uplne bez problemov (pripajanie na dialnicu, stupania a pod.). Nemyslim ze 1.4 tsi problem v tomto smere moze mat.

ked sa bojis, kup silnejsie
jancikukino
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 05.02.2015 10:53
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jancikukino »

Silnejšie už benzín nie je a mne sa dísel neoplatí, lebo nenajazdím toľko ročne...10 000km, výnimočne 15 000km a väčšinou kratšie vzdialenosti...silnejšie už je 1,6 TDI alebo 2,0 TDI a s 6 rýchlosťami len 2,0. Preto tá dilema.
indi4n
Príspevky: 1898
Dátum registrácie: 10.01.2013 14:16
Bydlisko: Trnava
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa indi4n »

Okrem Golfu sa uz nic nevyraba? To mi nejak uniklo...
jancikukino
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 05.02.2015 10:53
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jancikukino »

Ja konkrétne by som chcel konkrétne golf variant, preto som sa orientoval na tento typ...
tommi2
Príspevky: 126
Dátum registrácie: 25.09.2011 23:58
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tommi2 »

vsak este tam je 103kW - 1,4TSI, to uz by malo stacit, ak chces silou mocou Golf. Ak chces vyssi vykon v podobnej cene, tak je tu koncernovy leonST 1,8tsi(132kW), tato 1,8-cka uz ma gumeny rozvod, vraj by to uz nemal byt taky pruser ako tie prve 1,8tsi-cka
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Ešte k tomu Bluemotion, ktorý je sprvodovaný tak, aby spotreba neprekročila 3,22459863 l/100 km. Že je to v praxi nedosiahnuteľné a s tými dlhými prevodmi nepoužiteľné výrobcu nezaujíma. A vidím, že ani zákazníkov. A potom, že prečo je u nás najviac VW, však seven? :::
jergusd
Príspevky: 959
Dátum registrácie: 30.06.2012 18:16
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jergusd »

nemyslím si, že to bude správna voľba... spoľahlivý benziňák je napr. Honda Civic 1.8 VTEC ...
Sparing1
Príspevky: 249
Dátum registrácie: 18.11.2010 16:11
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sparing1 »

hlavne na kratšie vzdialenosti je priamovstrek úplne ideálny lol .. ak často jazdy pod 20km na jeden studený štart, tak radšej ruky preč od priamovstrekov.. zo strednodobého a hlavne dlhodobého hľadiska zdroj potencionálnych problémov daných práve spôsobom dodávky paliva do spaľovacieho priestoru a s tým spojenými negatívami.
detvapatrik
Príspevky: 155
Dátum registrácie: 16.05.2014 19:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa detvapatrik »

mrkni jednym okom napriklad na Ceed kombi a zabudnes ze nejaky golf vobec existuje.
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

indi4n napísal:nie tak davno dozadu boli 100 konove auta rakety, dnes sa zvazuje ci je 120 koni dost. Bezpecne predbiehat sa da s podstatne slabsimi motormi a bez turba, len to nie iba o tom ze stupim na podlahu a cakam co sa udeje.

firemna fabia combi 1.2 tsi DSG - 4 ludia + batozina, LM - SC uplne bez problemov (pripajanie na dialnicu, stupania a pod.). Nemyslim ze 1.4 tsi problem v tomto smere moze mat.

ked sa bojis, kup silnejsie
necitis sa obcas ako martan :d :D
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
autickar21
Príspevky: 1596
Dátum registrácie: 12.05.2008 18:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autickar21 »

Jazdim vo firme octaviu 1,4tsi 103kw. 30tis. km na vymenu oleja a olejoveho filtra, ostatne filtre su tam na 60tis. km. Takze ais tak ten motor dlhodobo vydrzi. Tento motor ma az neprijemnu turbodieru, co robi problem hlavne mimo mesta, ked chce clovek zrychlit o par km, aby sa dotiahol na maximalnu povolenu rychlost. Proste nejde... Treba tomu dat podlahu a potom postupne uberat. Je to dan za obtokove turbo. Tak maly objem ma prilis silnu spojku, tym padom pri pustani spojky aj bez zaradenej ryhclosti si motor sam pridava aby nezdochol. Spotreba pri dynamickej jazde podla palubaku je cca. 8,5L.. Da sa ist ako brzda premavky aj za 6L. Osobne, ked uz koncern, tak 1,8tsi, predsa to uz nebude tak namahany turbovysavac...
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

prve tsi 1.4 sa pisalo ze zivotnost motora je 300 000km a nasleduje go.kamos si kupil taku octafku za 16500e pred asi 2 rokmi.uz to ma aj cipnute v ziline a stale sa to ledva hybe.neni to ziadna hamba ale ak v tom sedi 5 ludi tak sa to trapi.skratka maly obsah nema silu a ani nebude mat. 1.8tsi je uz nieco.132kw krutak taha od asi 1600 otacok a drzi.
Sliedic
Sir
Príspevky: 7394
Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
Bydlisko: Slovak Banana Republic
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sliedic »

autickar21 napísal:Jazdim vo firme octaviu 1,4tsi 103kw. 30tis. km na vymenu oleja a olejoveho filtra, ostatne filtre su tam na 60tis. km. Takze ais tak ten motor dlhodobo vydrzi. Tento motor ma az neprijemnu turbodieru, co robi problem hlavne mimo mesta, ked chce clovek zrychlit o par km, aby sa dotiahol na maximalnu povolenu rychlost. Proste nejde... Treba tomu dat podlahu a potom postupne uberat. Je to dan za obtokove turbo. Tak maly objem ma prilis silnu spojku, tym padom pri pustani spojky aj bez zaradenej ryhclosti si motor sam pridava aby nezdochol. Spotreba pri dynamickej jazde podla palubaku je cca. 8,5L.. Da sa ist ako brzda premavky aj za 6L. Osobne, ked uz koncern, tak 1,8tsi, predsa to uz nebude tak namahany turbovysavac...
Tu je vidieť, aký je to "pokrok". Ja mám na Avensise rovnakú spotrebu a to automat pridáva k spotrebe.

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 23 neregistrovaných