VW Golf Variant VII 2.0 TDI , 110 kw , 2019

Sekcia slúžiaca na odbornú analýzu problémov

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

genger
Príspevky: 22
Dátum registrácie: 12.12.2005 19:43
Zdieľať na Facebook

VW Golf Variant VII 2.0 TDI , 110 kw , 2019

Príspevok od používateľa genger »

Zdravím mám problém s VW Golf Variant 7 2.0 TDI 110 KW 2019 DSG nabehané 207000km. Problém spočíva v strate vody v expanznej nádobe + systém ostáva natlakovaný aj po 12 hodinách. Auto je po výmene rozvodov aj vodnej pumpy. Vodná pumpa netečie. Expanzka nemá stopy oleja a veko oleja je bez emulzie. Ďakujem za každú radu.
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Re: VW Golf Variant VII 2.0 TDI , 110 kw , 2019

Príspevok od používateľa seven549 »

no bohuzial tesnenie pod hlavou alebo hlava valcov.nic ine pretlak nesposobuje.
PROCHY603
Príspevky: 3801
Dátum registrácie: 11.02.2008 21:34
Bydlisko: BLAVA
Zdieľať na Facebook

Re: VW Golf Variant VII 2.0 TDI , 110 kw , 2019

Príspevok od používateľa PROCHY603 »

Prasknuta hlava alebo tesnenie.
genger
Príspevky: 22
Dátum registrácie: 12.12.2005 19:43
Zdieľať na Facebook

Re: VW Golf Variant VII 2.0 TDI , 110 kw , 2019

Príspevok od používateľa genger »

Ďakujem za odpovede. V servise sme dali zmerať únik Co2 do chladiacej sústavy a zistili že po dlhej dobe je tam malé množstvo úniku Co2. Je možné že by to prepúšťal EGR resp. chladič EGR. Načo sa zamerať?

Ďakujem
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Re: VW Golf Variant VII 2.0 TDI , 110 kw , 2019

Príspevok od používateľa seven549 »

myslis ze vyfukove plyny ktore fuka turbo ma taky tlak aby cez nejaku dierku v tom erg ventile vodou chladenym,tlakovalo hadice z vodou?

skor by ta voda sla do valcov a spalovalo by ju.

nic ine netlakuje hadice ako poskodene tesnenie pod hlavou alebo prasknuta hlava valcov medzi ventilmi.

spalena zmes vo valci ktora vytvata tlak na piest cize na pohyb motora -auta.ten tlak ti unika cez prasklinu alebo netesne tesnenie do vody a to tlakuje hadice.

pri ochladzovani motora ked klesa tlak vodu tlaci do motora.tam je ten unik vody.

poskodene tesnenie tlakuje to aj spodok motora klukovu skrinu.tlaci olej cez semeringy nestiha ten pretlak odvetravat.podla toho poznat vydojeny motor alebo motor kde uz bola hlava valcov robena.dobry motor je proste suchy

bezny problem 16 ventilovy hlav valcov u tdi uz snad od cias dvojkovych octavii ze zvyknu hlavy prasknut medzi ventilmi.

no mozes mat len poskodene tesnenie.

ale to vies sam ako sa s autom jazdilo.styl jazdenia urychluje ten problem.lebo 200000km a auto z roku 2019 nieje tak stare aby to prdlo samo od seba.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: VW Golf Variant VII 2.0 TDI , 110 kw , 2019

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Treba sa pozrieť po intercooleri,je to pomerne bežný problém.Umiestnili ho do sacieho potrubia.Aj tlakuje,aj robí pozitívne testy na CO,aj mizne G13
truck123
Príspevky: 303
Dátum registrácie: 07.06.2016 09:45
Zdieľať na Facebook

Re: VW Golf Variant VII 2.0 TDI , 110 kw , 2019

Príspevok od používateľa truck123 »

Tak ako pise mhlavaty, intercooler, najvecsia pravdepodobnost, dan za rychlu reakciu na plyn jeho umiestnenie, vysoke teploty.
Tazko sa zhana a cena zaujimava, po demontazi bude jasne vidno ktory valec je ,,dekarbonizovany,,
Tu g13 vyliat von a dat tam g12evo a tiez sacik vyhodit z expansky.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: VW Golf Variant VII 2.0 TDI , 110 kw , 2019

Príspevok od používateľa mhlavaty »

G13 sa lokálne prehreje v intercooleri ,začne vylučovať šlem a poupcháva prietoky.Nakoľko sú veci určené na odvod tepla (radiátor kúrenia intercooler príp chladič) velmi výkonné majú hustu mriežku a tenučké prichody pre tekutinu a rýchlo sa znepriechodnia.Potom už je zarobené na problém velmi rýchlo. Či je intercooler vinníkom alebo je to niečím iným treba otestovať aby sa oprava nerobila na veci ktorá nie je príčinou.Chladiaci systém je háklivý,nové naplnenie je nutné robiť vakuovaním,takže to na samodoma asi aktuálne nebude.Navyše začať zlým prvým krokom sa to môže sakra predražiť a to je zbytočné.
genger
Príspevky: 22
Dátum registrácie: 12.12.2005 19:43
Zdieľať na Facebook

Re: VW Golf Variant VII 2.0 TDI , 110 kw , 2019

Príspevok od používateľa genger »

Veľmi pekne ďakujem za odpovede a radu. Keď sa odstráni závada napíšem
tonoaaa
Príspevky: 674
Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22
Zdieľať na Facebook

Re: VW Golf Variant VII 2.0 TDI , 110 kw , 2019

Príspevok od používateľa tonoaaa »

Píšeš, že boli menené rozvody…dolievať si musel po výmene? Koľkokrát si dolievať do expanznej nadrzky kvapalinu?
Len či nehľadas neexistujúcu závadu a systém sa ti akurát tak len odvzdusnil.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: VW Golf Variant VII 2.0 TDI , 110 kw , 2019

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Dolievanie po rozvodoch bude aj viacnásobné u CR motorov.Majú viacero okruhov,celkom zle sa samo-odvzdušňujú a tak sa systém nedá plne naplniť jedine ak sa plní do vakua.To zas borci po dielňach ani nevedia čo je a serú na to že sa zahrávajú z peňaženkou majiteľa auta.

seven...myslis ze vyfukove plyny ktore fuka turbo ma taky tlak aby cez nejaku dierku v tom erg ventile vodou chladenym,tlakovalo hadice z vodou?

To teda majú a niekoľko násobne vyžší tlak.Lenže problém je zložitejší,pri volnobehu je tlak v saní kde je IC prakticky atmosferický,vtedy sa vie dostať voda von a nasaje si motor po kvapkách.Ak už šlape turbo,idú plyny do vody kde je nepomerne nižší tlak.
Napísať odpoveď

Návrat na "Diagnostika"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 56 neregistrovaných