VW Golf tdi - trhnutie motora za studena

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

makovienko
Príspevky: 41
Dátum registrácie: 19.09.2009 18:41
Bydlisko: Bardejov
Zdieľať na Facebook

VW Golf tdi - trhnutie motora za studena

Príspevok od používateľa makovienko »

Zdravim pani, už dlhšiu dobu mam problem so svojim golfikom. Problem trva tak 3-4 mesiace, a postupom casu sa to zhorsuje. Problem je nasledovny. Rano ked je motor este studeny, tak pri plynulom rozbiehani trhne s motorom akoby nemal palivo alebo nieco podobne. Zaujimave je ze trhne len raz, niekedy 2 krat ale viac nie, trhne to priblizne pri 1800-1900 otackach, ale len ked je motor studeny, po dlhsom stati. Inak ide motor krasne, spotreba dobra, tah dobry, ziadne chyby nevyhadzuje, neviem si pomoct co to moze byt, nestretol sa s tym niekto? Naco by som sa mal zamerat? Moze to mas suvis s EGR ventilom alebo s turbom? Auto vw golf IV 1.9 TDi 81kW 2001, 310000 km.
Vdaka za rozumne odpodvede.
asko
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 04.02.2012 15:09
Zdieľať na Facebook

moj tip

Príspevok od používateľa asko »

podla mna a)rj zhavicov b)zhavice c)vstreky kazda z uvedenych moze sposobit trhanie pri studenom motore
makovienko
Príspevky: 41
Dátum registrácie: 19.09.2009 18:41
Bydlisko: Bardejov
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa makovienko »

Problem vyriešeny, EGR ventil zaslepeny, auto ide ako hodinky.
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

Problem so zaslepenim nie je vyrieseny,problem sa len zacina.Nechapem ludi,preco zaslepit to,co tam ma byt.V tvpojom pripade mas problem s funkciou EGR,tak nech sa paci,toto treba riesit a nie somariuny.
makovienko
Príspevky: 41
Dátum registrácie: 19.09.2009 18:41
Bydlisko: Bardejov
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa makovienko »

Pocuj avelmak, zamysli sa nad tym aku somarinu si tu napisal! EGR ventil je v aute na 2 veci, na nic a na hovno. Urobil som jedinu chybu a to ze som ho mal odstavit uz davno. Ale vidim ze mas dost chabe vedomosti ohladom funckcii motora tak tu neprispievaj lebo aj tvoj nazor je na 2 veci jo? Cuz
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

pocuj ty saso, aku mas kvalifikaciu na taketo mudre reci ? :41c2: chces povedat, ze tuto avelmak - co robi auta, keca ? ze vo fabrike vyvinuli zavazie a supli ti ho do auta ?
s vysokou cukrarskou ostan radsej pri kremesoch a auta nechaj ludom, co o tom maju paru !
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Rozhodne má EGR svoje opodstatnenie existencie,a hlboko nedoporučujem ho odstavovať.Má jedinú zlú vlastnosť že ho raz za čas treba vyčistiť.Nehovoriac o tom,že RJ počíta z obsahom časti vzduchu ktorý neprejde váhou vzduchu ale je privedený ako inertný plyn zo spalovania.O dôsledku prítomnosti inertného plynu v nasávanom vzduchu si radšej čo to naštuduj miesto toho že pošleš avelmaka do teplých krajín,ale on má pravdu na celej čiare
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

Makovienko moj.Radsej neidem reagovat na tvoj sopliacky,namysleny prispevok,s ktorym urazas mna bez toho,aby si mal aspon sajnu o funkciu managementu motora.Pekne som ti napisal,ze sa to nema odstranit.Podla teba ma logiku odstranit nieco,co tam ma byt a este si napisat ze problem je vyriseseny?Ked nepoznas slusne spravanie,tak bez naspat do skoly,alebo do skolky.Mozno ze som na 2 veci,ale ty len na jednu s takym rozumom.
Napísať odpoveď

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: bendo555666@gmail.com a 11 neregistrovaných