387 311
inzerátov
388 137
registrovaných
Pridať inzerát

VW Golf IV 1.9 TDI 85kw - strata vykonu

   Obsah fóra Auto Fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Volkswagen fórum
Odpovedať Nová téma
123>
Autor Správa
drobisk
Založený: 29 júl 2009
Príspevky: 177
Nabehané: 1 hod 47 min
Bydlisko: Piešťany
Predmet: VW Golf IV 1.9 TDI 85kw - strata vykonu PríspevokZaslal: 31.01.2011 08:43   
Ahojte, temu som sa snazil najst ale nic podobne som nenasiel tak zakladam novu ak som sa pomylil vopred sa ospravedlnujem. Mam problem s mojim golfom vcera ked som na nom isiel po meste som si vsimol ze mi zacalo ist zrazu ako keby malo cca 50 koni proste daval som na podlahu a ledva zrychlovalo uplne pomalinky a malo iny zvuk ako obvykle aj na neutrali taky trochu hrubsi. Auto som zastavil a isiel som znovu na nom domov asi o 2 hodiny a potom uz islo zase normalne. Dnes rano som isiel do roboty a zase to iste a neislo... viete cim to moze byt? Pripada mi to ako keby sa muselo zohriat a potom ide alebo co neviem ale ved ked som ho nechal 2 hodiny uz sa zas aj ostudenilo naspat ale islo... tak teraz neviem prosim poradte som z neho uz zufaly... Dakujem...
_________________
VW Golf Combi IV 1,9 TDI PD 85kw + chip
Citovať
LOCHNESS
Známa tvár - Feldo (53)
moderátor fóra
Založený: 01 december 2007
Príspevky: 3844
Nabehané: 13 dní 11 hod 32 min
Bydlisko: ZA
PríspevokZaslal: 31.01.2011 09:37   
väčšina tychto tem bola zakončená tym že na chybe je vaha vzduchu.
_________________
http://goo.gl/yCB3n
Citovať
alpiners2
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 02 október 2006
Príspevky: 631
Nabehané: 6 dní 20 hod 11 min
Bydlisko: Rimavská Sobota
PríspevokZaslal: 31.01.2011 09:47   
diagnostika za jazdy, inak si nepomôžeš. váha k.o by znamenalo že nejde ani pri teplom, ani pri studenom motore.
_________________
www.powerdiesel.sk
Citovať
drobisk
Založený: 29 júl 2009
Príspevky: 177
Nabehané: 1 hod 47 min
Bydlisko: Piešťany
PríspevokZaslal: 31.01.2011 10:20   
No neviem ci to bolo presne tym ze motor bol teply no bol teplejsi ako predtym - uz sa aspon rucicka teploty motora odlepila od najspodnejsieho bodu takze cca 60 stupnov no a predtym neviem to som presiel asi 3km od nastartovania v -5 takze sa nestihol moc zahriat no ale ide o to ze najskor to neislo potom zas islo a bolo vsetko v pohode a dnes zase nejde... :/ mozno ked pojdem z roboty to zas pojde netusim... :/ ja som sa bal ci to nebolo nieco s turbom alebo nieco take zavaznejsie... tak pojdem skusit diagnostiku.. bol som pred cca 2 tyzdnami na nej a vtedy tam nic nebolo resp. co bolo tak aj odstranene (opravene) v servise...
_________________
VW Golf Combi IV 1,9 TDI PD 85kw + chip
Citovať
compaq25
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 09 august 2009
Príspevky: 54
Nabehané: 1 hod 32 min
Predmet: Re: VW Golf IV 1.9 TDI 85kw - strata vykonu PríspevokZaslal: 31.01.2011 10:42   
drobisk napísal:
Ahojte, temu som sa snazil najst ale nic podobne som nenasiel tak zakladam novu ak som sa pomylil vopred sa ospravedlnujem. Mam problem s mojim golfom vcera ked som na nom isiel po meste som si vsimol ze mi zacalo ist zrazu ako keby malo cca 50 koni proste daval som na podlahu a ledva zrychlovalo uplne pomalinky a malo iny zvuk ako obvykle aj na neutrali taky trochu hrubsi. Auto som zastavil a isiel som znovu na nom domov asi o 2 hodiny a potom uz islo zase normalne. Dnes rano som isiel do roboty a zase to iste a neislo... viete cim to moze byt? Pripada mi to ako keby sa muselo zohriat a potom ide alebo co neviem ale ved ked som ho nechal 2 hodiny uz sa zas aj ostudenilo naspat ale islo... tak teraz neviem prosim poradte som z neho uz zufaly... Dakujem...


v prvom rade kontrola EGR ci funguje a nieje zanesene nahodou,v druhom rade kontrola turba pocitam ze s tym tvojim powerboxom si ho riadne zasral,hold smola naco davas to auto take ch***
Citovať
drobisk
Založený: 29 júl 2009
Príspevky: 177
Nabehané: 1 hod 47 min
Bydlisko: Piešťany
PríspevokZaslal: 31.01.2011 11:11   
Ja som to tam nedaval kupil som to uz s tym a zistil som to az ked som ho mal ze to tam je ked som to zistoval po servisoch ze co to tam mam...
_________________
VW Golf Combi IV 1,9 TDI PD 85kw + chip
Citovať
drobisk
Založený: 29 júl 2009
Príspevky: 177
Nabehané: 1 hod 47 min
Bydlisko: Piešťany
PríspevokZaslal: 31.01.2011 11:17   
Ten powerbox co tam je je tiez original a najazdene na nom tiez viac ako 100 000 a teraz mam 260 000...
_________________
VW Golf Combi IV 1,9 TDI PD 85kw + chip
Citovať
alpiners2
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 02 október 2006
Príspevky: 631
Nabehané: 6 dní 20 hod 11 min
Bydlisko: Rimavská Sobota
PríspevokZaslal: 31.01.2011 13:27   
vyber powerbox a diagnostikujte to za jazdy. taká diagnostika čo spravia v servise na mieste že len pozrú závady a rovno ich zmažú stojí za dve veci.
takže pekne počas jazdy, sprav aj logy.
zameraj sa na tlak turba reálny vs. požiadavka, ďalej naloguj činnosť n75, činnosť egr ventilu, váhu vzduchu. potom to sem daj a pozrieme sa na to.
_________________
www.powerdiesel.sk
Citovať
drobisk
Založený: 29 júl 2009
Príspevky: 177
Nabehané: 1 hod 47 min
Bydlisko: Piešťany
PríspevokZaslal: 31.01.2011 13:54   
Dobre skusim to aj ked si to namna vybalil trosku cudzejsimi vyrazmi premna inak este ma napadlo nemoze to byt zamrznutim nafty? ci to je blbost?....
_________________
VW Golf Combi IV 1,9 TDI PD 85kw + chip
Citovať
dmax
Založený: 09 august 2009
Príspevky: 1
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 31.01.2011 15:39   
je to podtlakovym ventilom na lavej strane
Citovať
Guticek
Založený: 08 október 2010
Príspevky: 19
Nabehané: 6 hod 44 min
PríspevokZaslal: 31.01.2011 17:40   
Tak ako pises, taky isty problem mal tiez moj brat na svojej Ibizke TDi (81kw)...Trafil to do cierneho, lebo ako prve si precistil turbo. Extremne zanesene aj EGR. Do teraz ziadne problemy nie su
Citovať
Nero 5
Nová tvár - Trabanto (9)
Založený: 03 október 2008
Príspevky: 1397
Nabehané: 3 dní 14 hod 30 min
PríspevokZaslal: 03.02.2011 19:14   
presne tak ,vyber ten podtlakovy ventil na lavej strane a skus ho prefuknut ja som v nom mal vodu -neviem odkial ,ale ked to zamrzlo auto neslo.po prefuknuti vsetko OK .mal by pekne cvakat
Citovať
hugo.
Založený: 17 september 2008
Príspevky: 322
Nabehané: 18 hod 21 min
PríspevokZaslal: 05.01.2012 10:30   
hoši, zdravím.. teraz si to tu trošku čítam, aj o erg ventile a čo sa týka zasratého erg-čka- nepomôže tomu keď to raz do mesiaca prebehnem po dialnici a dekarbonizujem?
Citovať
cicmanec
Legenda - Ford T (686)
Založený: 15 október 2008
Príspevky: 24238
Nabehané: 3 mes 8 dní 9 hod
Predmet: _ PríspevokZaslal: 05.01.2012 10:42   
EGR ventil nie je DPF, ten jazdou na diaľnici nevypáliš, ani na ňu netreba chodiť, viac mu pomôže keď motor nebudeš podtáčať...
_________________
Upozornenie: Moje príspevky môžu obsahovať iróniu, sarkazmus, cynizmus, nadávky a urážky. Ak s tým máte problém nečítajte ich!
Citovať
nesztor
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 03 august 2005
Príspevky: 241
Nabehané: 15 hod 27 min
PríspevokZaslal: 12.02.2012 00:14   
Nero 5 napísal:
presne tak ,vyber ten podtlakovy ventil na lavej strane a skus ho prefuknut ja som v nom mal vodu -neviem odkial ,ale ked to zamrzlo auto neslo.po prefuknuti vsetko OK .mal by pekne cvakat


Ako nájdem ten ventil?-mám podobný problém...ani neviem ako ten ventil vyzerá...diky
Citovať
Odpovedať Nová téma
123>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto Fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Volkswagen fórum